Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

+31
TGR
Alias
M-G
Caresses
Mamsie
Rouxxxe
Jeanette
Toet
dolfijntje24
Curious
Oasis
Kamperseboekenwurm
Merai
Roxi3
RioolSpook
Ambivalence
Silver
Monte
Sterre
Pien
mzcharlotte
Raindrop
Sugarfall
Sorella
Qiara
girli
Phileine
Rush
Eris
Happydobby
Caro
35 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op? - Pagina 7 Empty Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 6:54

Tea-Leaf schreef:
Caro schreef:
Tea-Leaf schreef:Pispaal voel ik me niet, maar ik word de laatste dagen wel regelmatig aangesproken door dezelfde personen, op dingen die er gewoon echt niet toe doen. Ik zou overgevoelig zijn, negatief, onzeker.. etc. Dat voornamelijk sinds ik wat feller en directer ben geworden, en er een uit de hand gelopen discussie is geweest. Gelukkig zijn er zo te zien zat meiden die snappen hoe ik het wel bedoel. Het is lief dat ze het voor me opnemen, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Blijkbaar verandert je manier van reageren. Dus ook negatief. Nu word je zowel aangesproken door meiden die zeggen "geweldig TL dat je nu wat feller bent" maar je roept ook (onbewust) negatievere reacties op. Al zie ik dat niet zo. Ik heb ook het idee dat je nu wat meer voor je mening uitkomt in de positieve zin, je erg fel bent naar degenen die een andere mening hebben.

Maar je hebt al eerder aangegeven dat je Jen zou laten linksliggen in topic van een aantal maanden geleden. Niet dat ik nu oude koeien uit de sloot wil halen, maar ik heb het idee dat je ook niks van Jen kan hebben. Destijds ging het ook echt nergens over, maar was je wel klaar met haar.

Dat zou best kunnen hoor, zegt me zo niks. Ik post hier zoveel. En maanden geleden? Nee, dan weet ik t echt niet meer. Ik heb ook een enorme bitchfight met James gehad ( die gaat het forum te boven :P ) en nu ben ik haar visagiste en daggast op haar bruiloft. Een mens kan veranderen natuurlijk, en ik heb ik een zware periode gehad. Die ik overigens niet als excuus wil gebruiken maar meer als verklaring.
Ik kan best wat van Jen hebben hoor, we reageren soms ook wel leuk op elkaar. Maar een vriendin van me zal ze denk ik nooit worden. Maar als ik schijnbaar beloofd heb er klaar mee te zijn.. Doe ik dat toch lekker. Moet ze mij ook maar gewoon negeren smile

Verder vind ik mijn manier van reageren zelf juist positiever geworden, ik ben niet meer lieve schattige Tea. Nog steeds ben ik heel zorgzaam en meelevend maar ik ga me niet meer verantwoorden voor mijn mening. Als anderen dat als negatief zien, jammer dan.

En nu stop ik met reageren, want er zijn zat leuke topics hier. Ik waardeer je reactie trouwens wel Caro.

Waarom zou ik jou negeren? Ik heb toch nooit gezegd klaar met jou te zijn, zo hoog zit het me niet hoor. Dat zei jij Wink

Je zegt dat je stopt met reageren, maar misschien kun je nog antwoord geven op een vraag die ik je hier al 2 keer gesteld heb?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op? - Pagina 7 Empty Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:11

Jen_ schreef:Je zegt dat je stopt met reageren, maar misschien kun je nog antwoord geven op een vraag die ik je hier al 2 keer gesteld heb?

En die vraag is?

Edit: PM hem maar als je wil, want ik zie hem in dit topic niet staan en ik log nu uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:42

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:Je zegt dat je stopt met reageren, maar misschien kun je nog antwoord geven op een vraag die ik je hier al 2 keer gesteld heb?

En die vraag is?

Edit: PM hem maar als je wil, want ik zie hem in dit topic niet staan en ik log nu uit.

PM hoeft niet, als je dit nog lees is het goed, zo niet ook prima. Ik vroeg
'@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?'

Jij zegt dat ik op je liep te miepen of whatever in het schoenentopic, maar ik heb dus niks tegen je gezegd. Vraag me dus af waar je dat vandaan haalt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:47

Gloria schreef:En depressief zijn is veel leuker dan pessimistisch zijn.

Oke?

Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Zelf maken of uit een potje
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief. Hier kies ik lekker niet tussen

Ik vind het best wel lastig om te kiezen tussen deze dingen, omdat het of hele verschillende dingen zijn of twee uitersten of gewoon 2 dingen waar ik allebei niets mee heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:50

Guattari schreef:Maple, zou je even dat wijzende vingertje geteringouwehoer voor je willen houden naar Gloria toe? Sorry hoor, maar het valt gewoon op dat TL de enige forummer is die zo struikelde over de laatste vraag, terwijl iedereen hier zich prima kan bedenken dat Gloria zo'n lijstje nooit zou opstellen om een specifieke forummer even een rotgevoel te geven. In die zin neem ik dus meteen aan dat Gloria zich van geen kwaad bewust is en ja, het valt mij ook op in dit topic dat TL een reactie geeft van een geheel andere orde dan ik zou verwachten te lezen en het veel persoonlijker maakt dan het is bedoeld. Eerlijkheid en gevoelig reageren zijn toch niet elkaars tegenovergestelden?
Dit is zo ongeveer wat ik bedoel. Thanks.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:52

@ Gloria: In 'mijn' keuze-topic zei je iets over dat jij iets weet dat anderen niet weten (mbt katholiek/protestant). Ik ben nog steeds heel benieuwd wat je daarmee bedoelde?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:56

Geteringouwehoer. Wauw. Dat woord kende ik serieus nog niet, terwijl ik toch al een heel vocabulair aan scheldwoorden bezit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 7:57

O, ja, niks bijzonders hoor, maar ik zal wel even antwoorden in het desbetreffende topic.

@Powerbabe: ironie en/of sarcasme.

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 27 jun 2011 - 8:00

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

En die vraag is?

'@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?'

Jij zegt dat ik op je liep te miepen of whatever in het schoenentopic, maar ik heb dus niks tegen je gezegd. Vraag me dus af waar je dat vandaan haalt.

Daar had ze al een reactie op gegeven:

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?

Ik haal jullie niet door elkaar, ik ken ckc verder niet behalve haar echte naam en hoe ze er uit ziet, en jou al wat langer ( forumsgewijs dan ). Jij komt anders over vind ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:04

Gloria schreef:

Weet je wat ik nou zo raar vind, ik ben in het dagelijks leven echt een enorm sarcast, maar als iemand die ik niet ken zulke dingen zegt dan zie ik dat niet! Ik denk er niet eens aan. Ik dacht nu alleen maar: dat is een opvallende opmerking? Misschien moet ik daar toch wat aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:07

Tania schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

En die vraag is?

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?

Ik haal jullie niet door elkaar, ik ken ckc verder niet behalve haar echte naam en hoe ze er uit ziet, en jou al wat langer ( forumsgewijs dan ). Jij komt anders over vind ik.

Dank je, maar dat heeft ze niet. Want ze heeft nog steeds niet gezegd waarom ik in dat topic tegen haar liep te zeiken, terwijjl ik dat helemaal niet deed.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:11

Powerbabe schreef:
Gloria schreef:

Weet je wat ik nou zo raar vind, ik ben in het dagelijks leven echt een enorm sarcast, maar als iemand die ik niet ken zulke dingen zegt dan zie ik dat niet! Ik denk er niet eens aan. Ik dacht nu alleen maar: dat is een opvallende opmerking? Misschien moet ik daar toch wat aan doen.

Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Ik vatte het ook anders op. Niet als sarcasme/ironie in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:13

Ik wilde me hier eigenlijk niet mee bemoeien, maar nu doe ik het toch. Ik vind helemaal niet dat Jen vervelend doet. Ik vind juist dat Jen uitermate relaxt reageert op wat ze allemaal naar haar hoofd krijgt, mijns inziens onterecht.

Ik kan het me nog voorstellen dat als iemand zich meerdere malen onnodig aangevallen voelt door iemand, dat diegene er wat van zegt. Maar ik vind het jammer dat er dan meteen mensen zijn die het nodig vinden zich er mee te bemoeien. We zijn allemaal volwassen vrouwen, ik denk dat we het allemaal wel voor onszelf op kunnen nemen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:15

Powerbabe schreef:Ik wilde me hier eigenlijk niet mee bemoeien, maar nu doe ik het toch. Ik vind helemaal niet dat Jen vervelend doet. Ik vind juist dat Jen uitermate relaxt reageert op wat ze allemaal naar haar hoofd krijgt, mijns inziens onterecht.

Ik kan het me nog voorstellen dat als iemand zich meerdere malen onnodig aangevallen voelt door iemand, dat diegene er wat van zegt. Maar ik vind het jammer dat er dan meteen mensen zijn die het nodig vinden zich er mee te bemoeien. We zijn allemaal volwassen vrouwen, ik denk dat we het allemaal wel voor onszelf op kunnen nemen smile.

Hoewel ik het wel begrijp, doe je nu eigenlijk wel hetzelfde of niet :P?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:23

Je hebt helemaal gelijk en daar waarschuwde ik van te voren al voor :P.

Ik weet het, ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. En waarschijnlijk voegt mijn post toch niets toe en is het mosterd na de maaltijd. Het was misschien ook niet zo handig. Waarvoor mijn excuus. Ik vind het gewoon jammer dat iets dat in mijn ogen vrij onschuldig was dan toch uitloopt op zo'n "geteringouwehoer" van alle partijen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:29

Powerbabe schreef:Je hebt helemaal gelijk en daar waarschuwde ik van te voren al voor :P.

Ik weet het, ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. En waarschijnlijk voegt mijn post toch niets toe en is het mosterd na de maaltijd. Het was misschien ook niet zo handig. Waarvoor mijn excuus. Ik vind het gewoon jammer dat iets dat in mijn ogen vrij onschuldig was dan toch uitloopt op zo'n "geteringouwehoer" van alle partijen haha.

Ik vond het gewoon grappig, ik stoorde me er verder niet aan en ben het ook nog wel best wel met je eens. Ik vind 'geteringouwehoer' trouwens echt een fantastisch woord I love you.

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 27 jun 2011 - 8:50

Jen_ schreef:
Tania schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:

En die vraag is?

Tea-Leaf schreef:

Dank je, maar dat heeft ze niet. Want ze heeft nog steeds niet gezegd waarom ik in dat topic tegen haar liep te zeiken, terwijjl ik dat helemaal niet deed.

Ja daarom zei ik ook reactie en geen antwoord Wink. Maar ik denk dat TL daarom niet begreep over welke vraag je het had.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:53

Jaaa!! Laten we alle quotes die al MOEILIJK lang zijn, blijven quoten cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:59

Tania schreef:
Ja daarom zei ik ook reactie en geen antwoord Wink. Maar ik denk dat TL daarom niet begreep over welke vraag je het had.
Ik vind het aardig dat je mee denkt, maar waarom zeg je het dan? Ik heb de vraag 2x gesteld. Niet alleen in de quote die ik gaf. Maar goed, laat maar TL kan zelf antwoord geven als ze de behoefte nog voelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:59

June schreef:Jaaa!! Laten we alle quotes die al MOEILIJK lang zijn, blijven quoten cheers

Sorry! smile Laatste quote heb ik ingekort Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:04

Jen_ schreef:

Sorry! smile Laatste quote heb ik ingekort Very Happy

Ik doelde vooral op Tania die daarna die quote van jou ook nog helemaal meenam :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:46

D
Powerbabe schreef:Geteringouwehoer. Wauw. Dat woord kende ik serieus nog niet, terwijl ik toch al een heel vocabulair aan scheldwoorden bezit.
Waarom verbaast me dat niet van jou...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 23:08

Dat ik dat woord niet kende of dat ik er een heleboel wel ken? Haha

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 0:36

Powerbabe schreef:Geteringouwehoer. Wauw. Dat woord kende ik serieus nog niet, terwijl ik toch al een heel vocabulair aan scheldwoorden bezit.

;-)

Gast
Gast

Bericht  NerdChic di 28 jun 2011 - 2:06

Gloria schreef:Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Zelf maken of uit een potje
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: