Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

+31
TGR
Alias
M-G
Caresses
Mamsie
Rouxxxe
Jeanette
Toet
dolfijntje24
Curious
Oasis
Kamperseboekenwurm
Merai
Roxi3
RioolSpook
Ambivalence
Silver
Monte
Sterre
Pien
mzcharlotte
Raindrop
Sugarfall
Sorella
Qiara
girli
Phileine
Rush
Eris
Happydobby
Caro
35 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op? - Pagina 3 Empty Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

Bericht  Ambivalence za 25 jun 2011 - 10:49

Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde beide, elk op mijn manier
Zelf maken of uit een potje
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op? - Pagina 3 Empty Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

Bericht  RioolSpook za 25 jun 2011 - 11:23

Pollitiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 11:55

Gloria schreef:Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Hoezo is knuffeltje het tegenovergestelde van piercing?

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 za 25 jun 2011 - 20:16

Politiek correct
Piekfijn
Klassiek
Piercing
orde
Zelf maken
heilige mis
Merkkleding
depressief

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:19

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief ???

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:47

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:45

Tea-Leaf schreef:
Gloria schreef:Politiek correct of rebel De ene keer politiek correct, de andere keer enorm rebels
Slonzig of piekfijn Liever piekfijn, maar ook wel lekker slonzig, en dat interesseert me dan ook niks. Al met al de gulden middenweg, mooi he?
Klassiek of hiphop Geen van beiden. Ik ben niet klassiek, en al helemaal niet hiphop. Wat het ook in mag houden
Piercing of knuffeltje Ik heb een navelpiering en tot twee x toe een tongpiercing gehad. Ook een bejaarde knuffel. Nope, kan wederom niet kiezen.
Chaos of orde Ik ben één en al chaos, maar als het moet kan ik orde scheppen. Al dan niet van harte laughcry
Zelf maken of uit een potje Fifty fifty
Voodoo of heilige mis. Voodoo? Nah nee, daar geloof ik niet in. En heilige mis? Bedank ik ook voor. Merkkleding of vintage Geen van beiden. Gewoon betaalbare leuke kleding. Merk doet me niks, vintage past niet bij me
Manisch of depressief Dit vind ik een kutvraag ( no offence ) Mijn vader had beiden, was bipolair. Ik heb 2 depressies gehad. Nee, geen van beiden. Stomme vraag.
Je neemt dit hele lijstje en zeker de laatste vraag weer veel te letterlijk en serieus op.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 25 jun 2011 - 22:45

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:49

Gloria schreef:
Tea-Leaf schreef:
Gloria schreef:Politiek correct of rebel De ene keer politiek correct, de andere keer enorm rebels
Slonzig of piekfijn Liever piekfijn, maar ook wel lekker slonzig, en dat interesseert me dan ook niks. Al met al de gulden middenweg, mooi he?
Klassiek of hiphop Geen van beiden. Ik ben niet klassiek, en al helemaal niet hiphop. Wat het ook in mag houden
Piercing of knuffeltje Ik heb een navelpiering en tot twee x toe een tongpiercing gehad. Ook een bejaarde knuffel. Nope, kan wederom niet kiezen.
Chaos of orde Ik ben één en al chaos, maar als het moet kan ik orde scheppen. Al dan niet van harte laughcry
Zelf maken of uit een potje Fifty fifty
Voodoo of heilige mis. Voodoo? Nah nee, daar geloof ik niet in. En heilige mis? Bedank ik ook voor. Merkkleding of vintage Geen van beiden. Gewoon betaalbare leuke kleding. Merk doet me niks, vintage past niet bij me
Manisch of depressief Dit vind ik een kutvraag ( no offence ) Mijn vader had beiden, was bipolair. Ik heb 2 depressies gehad. Nee, geen van beiden. Stomme vraag.
Je neemt dit hele lijstje en zeker de laatste vraag weer veel te letterlijk en serieus op.

Hoezo "weer"? Ik neem het niet te serieus op, ik antwoord gewoon serieus. En er zijn er hier meerderen die de laatste vraag raar vinden.

Heb je soms wat tegen me ofzo? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:51

Jen_ schreef:Hoezo is knuffeltje het tegenovergestelde van piercing?
Omdat ik ergens een topic zag staan over knuffeltjes en een over piercings. En een groot deel van de lijst heb ik samengesteld n.a.v. topic-associaties.

Ik zie dat op pagina 3 en 4 onduidelijkheid bestaat over de "vreemde vraag" of je manisch of depressief bent. Uitleg: ten eerste was de vraag 'Waar lijk jij het meeste op?'. Dat legt PM ook netjes uit op pagina 1, dus dat hadden jullie kunnen weten. Ten tweede zie je door het hele lijstje heen dat het gaat om extremen en in welk extreem, als je moet kiezen, je jezelf het meeste herkent. Ten derde, de vraag gaat erom of je neigt naar vrolijkheid of juist naar neerslachtigheid; niet te letterlijk interpreteren dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:53

Tea-Leaf schreef:Hoezo "weer"? Ik neem het niet te serieus op, ik antwoord gewoon serieus. En er zijn er hier meerderen die de laatste vraag raar vinden.

Nee hoor, maar je reageert soms zo overgevoelig en nu weer (vandaar dat 'weer').

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 23:04

Gloria schreef:
Tea-Leaf schreef:Hoezo "weer"? Ik neem het niet te serieus op, ik antwoord gewoon serieus. En er zijn er hier meerderen die de laatste vraag raar vinden.

Nee hoor, maar je reageert soms zo overgevoelig en nu weer (vandaar dat 'weer').

Als je de laatste weken op t forum bent geweest, weet je dat dat onzin is. Ik zit lekkerder in mijn vel en ik vond het een leuk lijstje om in te vullen. Dus, het was geen overgevoelige reactie. Misschien komt het op jou zo over, maar het was gewoon eerlijk.

Wink

Gast
Gast

Bericht  Kamperseboekenwurm za 25 jun 2011 - 23:16

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:25

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief.

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 26 jun 2011 - 1:28

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:30

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:34

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:37

Gloria, je weet wel dat er met manisch niet persé alleen maar vrolijkheid bedoeld wordt toch? :P Optimist of pessimist was misschien beter, dan snappen mensen het ook haha.

Gast
Gast

Bericht  Curious zo 26 jun 2011 - 2:34

Politiek correct
piekfijn
hiphop
knuffeltje
orde
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
depressief
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  dolfijntje24 zo 26 jun 2011 - 2:56

Politiek correct of rebel beetje tussenin.
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis tussenin
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 2:59

Gloria schreef:

Ik denk dat dat gewoon komt omdat Tea Leaf hoog sensitief is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 3:02

James schreef:Gloria, je weet wel dat er met manisch niet persé alleen maar vrolijkheid bedoeld wordt toch? :P Optimist of pessimist was misschien beter, dan snappen mensen het ook haha.
Ja, misschien had ik die termen ook kunnen gebruiken, maar die vond ik te cliché. En depressief zijn is veel leuker dan pessimistisch zijn.

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 26 jun 2011 - 3:04

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief. Deze vind ik echt lastig, omdat ik al een hele tijd niet lekker in mijn vel zit. Ik probeer altijd wel alles heel positief te bekijken, dus ik neig toch naar manisch.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 5:17

Jen_ schreef:
Gloria schreef:

Ik denk dat dat gewoon komt omdat Tea Leaf hoog sensitief is.

Hé, daar heb je onze sensatiezoeker! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 5:22

Wat een gezeik omtrent Tea de laatste tijd. Ik vond het ook een ietwat rare vraag en kan me prima voorstellen dat Tea het een kutvraag vindt. Ik heb het diee dat Tea overal op gepakt wordt en dat er door sommigen gewoon op alle slakken zout gelegd wordt hier, bij haar reacties.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: