Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
+31
TGR
Alias
M-G
Caresses
Mamsie
Rouxxxe
Jeanette
Toet
dolfijntje24
Curious
Oasis
Kamperseboekenwurm
Merai
Roxi3
RioolSpook
Ambivalence
Silver
Monte
Sterre
Pien
mzcharlotte
Raindrop
Sugarfall
Sorella
Qiara
girli
Phileine
Rush
Eris
Happydobby
Caro
35 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
Tea-Leaf schreef:Rain schreef:Ik snap nooit waarom het hier op het yes forum opeens altijd zo overloopt naar ruzie.. dat zal wel aan mij liggen.. ik bemoei me er verder niet mee, ik vind het wel echter altijd jammer dat mensen vaak lullig over andere doen..
Ik zoek geen ruzie en heb t naar mijn idee ook niet, maar er zijn er hier wat die de laatste tijd nogal de pik op me hebben. En dan bijt ik van me af, wat me logisch lijkt.
Oké Francaise, let's do it! Zal mijn vriend leuk vinden
Ja oke, alleen ik zie het best vaak hier op het forum, dat bepaalde mensen echt plat gezegd de lul zijn, bij wat ze ook zeggen.
Verder bemoei ik me nogmaals nergens mee hoor! Ik vind het alleen zo jammer.
Gast- Gast
Je hebt gewoon van die lekkere kattekoppen ;-) I know, I'ts me!Tea-Leaf schreef:Rain schreef:Ik snap nooit waarom het hier op het yes forum opeens altijd zo overloopt naar ruzie.. dat zal wel aan mij liggen.. ik bemoei me er verder niet mee, ik vind het wel echter altijd jammer dat mensen vaak lullig over andere doen..
Ik zoek geen ruzie en heb t naar mijn idee ook niet, maar er zijn er hier wat die de laatste tijd nogal de pik op me hebben. En dan bijt ik van me af, wat me logisch lijkt.
Wil ik hem als mijn getuige!
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Je hebt gewoon van die lekkere kattekoppen ;-) I know, I'ts me!Tea-Leaf schreef:Rain schreef:Ik snap nooit waarom het hier op het yes forum opeens altijd zo overloopt naar ruzie.. dat zal wel aan mij liggen.. ik bemoei me er verder niet mee, ik vind het wel echter altijd jammer dat mensen vaak lullig over andere doen..
Wil ik hem als mijn getuige!
Ja, die heb je overal
Ik zal t m vragen als hij ontwaakt uit zijn coma, hij ligt te snurken op de bank!
Gast- Gast
Rain schreef:Tea-Leaf schreef:Rain schreef:Ik snap nooit waarom het hier op het yes forum opeens altijd zo overloopt naar ruzie.. dat zal wel aan mij liggen.. ik bemoei me er verder niet mee, ik vind het wel echter altijd jammer dat mensen vaak lullig over andere doen..
Ja oke, alleen ik zie het best vaak hier op het forum, dat bepaalde mensen echt plat gezegd de lul zijn, bij wat ze ook zeggen.
Verder bemoei ik me nogmaals nergens mee hoor! Ik vind het alleen zo jammer.
Is het ook...
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Mamsie schreef:Tea-Leaf schreef:Mamsie schreef:Lekker slim om daar weer over te beginnen Tea-leaf.
?
Ja over heel dat gedoe met die schoenen. Je wou zelf dat er over opgehouden werd etc en dan begin je er zelf weer over.
Waar maak je je druk om en kom je je hier mee bemoeien? Ik leg alleen aan Storm uit waar het om ging.
Ik maak me niet druk hoor, verre van.
Waarom moest je het toch weer even aankaarten? Storm zegt dat ze dacht dat het serieus bedoeld was, dan had jij toch kunnen zeggen "ik denk van niet". Jij begint er weer over om Jen in dit geval weer in een kwaad daglicht te zetten.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?
Gast- Gast
Francaise, om een andere rede wel dan?
Nou dat hoef ik trouwens ook niet te weten. Het ging mij er alleen om dat TL het zelf onnodig naar boven haalde.
Nou dat hoef ik trouwens ook niet te weten. Het ging mij er alleen om dat TL het zelf onnodig naar boven haalde.
Mamsie- Ratel
Jen_ schreef:@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?
Ik haal jullie niet door elkaar, ik ken ckc verder niet behalve haar echte naam en hoe ze er uit ziet, en jou al wat langer ( forumsgewijs dan ). Jij komt anders over vind ik.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Tea-Leaf schreef:Mamsie schreef:Tea-Leaf schreef:Mamsie schreef:Lekker slim om daar weer over te beginnen Tea-leaf.
?
Ja over heel dat gedoe met die schoenen. Je wou zelf dat er over opgehouden werd etc en dan begin je er zelf weer over.
Waar maak je je druk om en kom je je hier mee bemoeien? Ik leg alleen aan Storm uit waar het om ging.
Ik maak me niet druk hoor, verre van.
Waarom moest je het toch weer even aankaarten? Storm zegt dat ze dacht dat het serieus bedoeld was, dan had jij toch kunnen zeggen "ik denk van niet". Jij begint er weer over om Jen in dit geval weer in een kwaad daglicht te zetten.
Nee, dat doe ik niet. Dat jij denkt van wel zegt wat over jou. Ik heb NIKS tegen Jen.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Ik denk van niet, gezien haar zeikstand richting mij in het topic over ckc en die schoenen. Maar goed, zolang ik zelf maar weet hoe het zit
Met andere woorden: ze doet wel vaker onaardig tegen/over mij.
Doe nou niet of ik gek ben.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Ik denk van niet, gezien haar zeikstand richting mij in het topic over ckc en die schoenen. Maar goed, zolang ik zelf maar weet hoe het zit
Dat wil niet zeggen dat ik haar niet mag. Ja, zeikstand ja. Maar zeg ik ergens dat ik haar niet mag?
Doe nou niet of jij gek bent.
Gast- Gast
We weten toch wel dat Jen soms een kreng is? En dat doet ze tegenover het hele forum denk ik wel eens en niet alleen tegenover TL.Mamsie schreef:Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik dacht dat Jen haar reactie serieus bedoelde
Gast- Gast
Zucht....zijn wij niet allen krengen in deze woelige tijden?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Jen_ schreef:@TL misschien haal je mij en CKC trouwens door elkaar, want ik heb 3 reacties gegeven in het topic, en niet een was er aan jou gericht?
Ik haal jullie niet door elkaar, ik ken ckc verder niet behalve haar echte naam en hoe ze er uit ziet, en jou al wat langer ( forumsgewijs dan ). Jij komt anders over vind ik.
O.K., maar dan snap ik niet wat je bedoelt met 'Ik denk van niet, gezien haar zeikstand richting mij in het topic over ckc en die schoenen' want ik heb niks tegen je gezegd, en dus 3 reacties geplaatst?
Gast- Gast
Zitten wel lastige tussen, kan me ook niet in elke vinden maar zal mijn best doen:
Politiek correctof rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiekof hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Zelf maken of uit een potje
Voodooof heilige mis
Merkkledingof vintage
Manisch of depressief.
Politiek correct
Klassiek
Voodoo
Merkkleding
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zelf maken of
Voodoo of
Merkkleding of
Manisch of
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Gloria schreef:Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis[/b
]Merkkleding of [b]vintage
Manisch of depressief
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Zelf maken ofuit een potje
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief.
Zelf maken of
Gast- Gast
Jullie gemiep? Ik doe niks. Heb wel wat beters te doen zeg.Tea-Leaf schreef:Dat ik HSP ben heeft niks met mijn reageren te maken Jen. HSP is héél wat anders dan overgevoelig, en dat laatste ben ik niet. Ik ben jullie gemiep wel behoorlijk zat moet ik zeggen. Er waren hier meer meiden die over de stelling vielen, maar daar gaan jullie niet op in.
Gast- Gast
Alsjeblieft Gloria, hou op zeg... Waarom moet Tea steeds overal uitgepikt worden?
Gast- Gast
Precies. Lange tenen.mozzarella schreef:Zucht....zijn wij niet allen krengen in deze woelige tijden?
Gast- Gast
Ik heb géén idee joh, ben me van geen kwaad bewust. Als ik me ergens aan stoor, zeg ik dat. Niet alleen bij TL.Maple schreef:Alsjeblieft Gloria, hou op zeg... Waarom moet Tea steeds overal uitgepikt worden?
Gast- Gast
't Valt me een beetje op dat Tea bij sommigen het pispaaltje van het forum lijkt te worden, en dat verbaast me eigenlijk, want ik zie nou echt geen kwaad in haar reacties. Ik snap ook écht niet waarom je nou in eerste instantie over hara antwoord op die laatste vraag moet vallen. Dat vond ik gewoon zeuren om het zeuren.
Gast- Gast
Hier ben ik het wel mee eens, alhoewel ik niet het gevoel heb dat Tea een pispaaltje van het forum is, dat is ook weer een beetje overdreven.Maple schreef:'t Valt me een beetje op dat Tea bij sommigen het pispaaltje van het forum lijkt te worden, en dat verbaast me eigenlijk, want ik zie nou echt geen kwaad in haar reacties. Ik snap ook écht niet waarom je nou in eerste instantie over hara antwoord op die laatste vraag moet vallen. Dat vond ik gewoon zeuren om het zeuren.
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Op wie lijk ik!?
» Forum-vragenlijst
» Ik lijk wel op een kat
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Op wie lijk ik!?
» Forum-vragenlijst
» Ik lijk wel op een kat