Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
+31
TGR
Alias
M-G
Caresses
Mamsie
Rouxxxe
Jeanette
Toet
dolfijntje24
Curious
Oasis
Kamperseboekenwurm
Merai
Roxi3
RioolSpook
Ambivalence
Silver
Monte
Sterre
Pien
mzcharlotte
Raindrop
Sugarfall
Sorella
Qiara
girli
Phileine
Rush
Eris
Happydobby
Caro
35 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?
Nou, dat pispaalidee valt mij totaal niet op, daarvoor zit ik hier te weinig. Laat staan dat ik er aan meedoe.
Waarom ik haar reactie eruit pakte? Omdat ik een simpel keuzelijstje neerzet met een duidelijke vraag en dat TL dan bij (bijna) elke vraag moet vermelden dat ze zich nergens in herkent en dat ze overal in het midden zit. En dan als klap op de vuurpijl schiet die laatste vraag in het verkeerde keelgat. Dat vind ik nou gemiep.
Waarom ik haar reactie eruit pakte? Omdat ik een simpel keuzelijstje neerzet met een duidelijke vraag en dat TL dan bij (bijna) elke vraag moet vermelden dat ze zich nergens in herkent en dat ze overal in het midden zit. En dan als klap op de vuurpijl schiet die laatste vraag in het verkeerde keelgat. Dat vind ik nou gemiep.
Gast- Gast
Nee, Gloria, ik vind dat jij miept. Wat kan jou het nou schelen hoe een ander dat lijstje invult... Tea vult het lijstje in, verduidelijkt zichzelf, niks mis mee. Of mag je pertinent al niet meedoen als je niet kunt kiezen, maar je jezelf wél kunt verduidelijken?
Gast- Gast
Maple, zou je even dat wijzende vingertje geteringouwehoer voor je willen houden naar Gloria toe? Sorry hoor, maar het valt gewoon op dat TL de enige forummer is die zo struikelde over de laatste vraag, terwijl iedereen hier zich prima kan bedenken dat Gloria zo'n lijstje nooit zou opstellen om een specifieke forummer even een rotgevoel te geven. In die zin neem ik dus meteen aan dat Gloria zich van geen kwaad bewust is en ja, het valt mij ook op in dit topic dat TL een reactie geeft van een geheel andere orde dan ik zou verwachten te lezen en het veel persoonlijker maakt dan het is bedoeld. Eerlijkheid en gevoelig reageren zijn toch niet elkaars tegenovergestelden?
Gast- Gast
Het lijkt mij dan weer logisch dat die laatste vraag niet zo lekker ligt bij Tea-leaf. Als je daar niks mee kan, laat het dan gaan. Ik vind het zo ongepast om in zo'n geval te beweren dat ze het overdreven serieus opvat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Guattari schreef:Maple, zou je even dat wijzende vingertje geteringouwehoer voor je willen houden
Zo dan. Doe het lekker zelf.
Gast- Gast
Gloria schreef:
rebel
piekfijn
Klassiek
knuffeltje
Chaos
Zelf maken
heilige mis
vintage
depressief
Ik associeer manie niet met vrolijkheid. Manie is meer een ziekelijke mate van gepassioneerde activiteit.
Laatst aangepast door Jolie2 op ma 27 jun 2011 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Het lijkt mij dan weer logisch dat die laatste vraag niet zo lekker ligt bij Tea-leaf. Als je daar niks mee kan, laat het dan gaan. Ik vind het zo ongepast om in zo'n geval te beweren dat ze het overdreven serieus opvat.
+1
Gast- Gast
Maple wat kun jij af en toe vermoeiend reageren zeg, waarom moet jij in dergelijke discussies altijd weer op duiken om iemand de les te lezen? Volgens mij kan Tea het prima zelf uit leggen en is Gloria ook heel duidelijk in haar reactie. Ze legt al meerdere keren uit dat ze zich van geen kwaad bewust is, waarom blijf je er dan over door gaan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik denk dat dit een verwarrend lijstje is omdat sommige keuzes tegenovergesteld zijn zoals orde en chaos en anderen twee verschillende dingen zijn zoals knuffeltje en piercing, anderen vallen weer onder eenzelfde noemer zoals : religie (voodoo en heilige mis) en psychische stoornis (manisch depressief), muziek (hiphop en klassiek). Daarnaast heeft niet iedereen dezelfde associatie bij manie.
Gast- Gast
Gloria schreef:Politiek correct of rebel
Ehhh van allebei een beetje:P
Slonzig of piekfijn
Iets ertussen in. Wel goed verzorgd, maar onder piekfijn versta ik urenlange beautysessies en daar ren ik het liefst gillend voor weg.
Klassiek of hiphop
Als ik moet kiezen, dan klassiek.
Piercing of knuffeltje
Haha beide.
Chaos of orde
Chaos.
Zelf maken of uit een potje
Een potje of zakje!
Voodoo of heilige mis
Hahaha dan doe maar voodoo:P
Merkkleding of vintage
Allebei!
Manisch of depressief
Depressief, helaas.
Gast- Gast
Ik vind dat over manisch of depressief trouwens ook echt als een tang op een varken slaan...
Gast- Gast
Susan schreef:Het lijkt mij dan weer logisch dat die laatste vraag niet zo lekker ligt bij Tea-leaf. Als je daar niks mee kan, laat het dan gaan. Ik vind het zo ongepast om in zo'n geval te beweren dat ze het overdreven serieus opvat.
Ik vind het ook net zo goed overdreven om te stellen dat Gloria miept. Ik vond het ook een onverwachte vraag en snap heel goed dat het gevoelig kan liggen, maar ik snap net zo goed dat Gloria nooit de intentie heeft gehad om iemand een rotgevoel te geven.
Gast- Gast
Je maakt juist iemand het pispaaltje van het forum, door dit in ieder topic aan te halen waar diegene maar een negatieve reactie krijgt. Zo werkt het nu eenmaal. De volgende keer als TL een negatievere reactie plaatst, zijn er nog meer mensen die hun voelsprieten die kant opzetten en het ofwel voor TL opnemen of voor de andere partij.
En zo wordt ze daadwerkelijk de pispaal terwijl iemand best een keer wat negatievere reacties kan krijgen. Jen wordt hier nu ook niet bepaald aardig neergezet maar niemand zegt dat zij de pispaal is geworden. Het werkt twee kanten op, ook hoe de ander ermee omgaat.
En zo wordt ze daadwerkelijk de pispaal terwijl iemand best een keer wat negatievere reacties kan krijgen. Jen wordt hier nu ook niet bepaald aardig neergezet maar niemand zegt dat zij de pispaal is geworden. Het werkt twee kanten op, ook hoe de ander ermee omgaat.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Van de stelling "manisch of depressief" kreeg ik geen rotgevoel, ik heb gewoon uitgelegd dat ik het een kutvraag vond. Het is kiezen uit twee kwaden en daar verduidelijkte ik mezelf bij.
De reacties van sommigen hierop gaven me wel een rotgevoel, maar dan ben je schijnbaar meteen weer overgevoelig. Nogmaals, er zijn meerdere mensen hier die het een rare stelling vonden. Spreek die dan ook aan, en vraag op een normale manier waarom ze dit vinden in plaats van gelijk labeltjes te plakken. Of beter nog, laat het voor wat het is. Net wat Jolie zegt, je kunt er verschillende associaties bij hebben.
Pispaal voel ik me niet, maar ik word de laatste dagen wel regelmatig aangesproken door dezelfde personen, op dingen die er gewoon echt niet toe doen. Ik zou overgevoelig zijn, negatief, onzeker.. etc. Dat voornamelijk sinds ik wat feller en directer ben geworden, en er een uit de hand gelopen discussie is geweest. Gelukkig zijn er zo te zien zat meiden die snappen hoe ik het wel bedoel. Het is lief dat ze het voor me opnemen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
De reacties van sommigen hierop gaven me wel een rotgevoel, maar dan ben je schijnbaar meteen weer overgevoelig. Nogmaals, er zijn meerdere mensen hier die het een rare stelling vonden. Spreek die dan ook aan, en vraag op een normale manier waarom ze dit vinden in plaats van gelijk labeltjes te plakken. Of beter nog, laat het voor wat het is. Net wat Jolie zegt, je kunt er verschillende associaties bij hebben.
Pispaal voel ik me niet, maar ik word de laatste dagen wel regelmatig aangesproken door dezelfde personen, op dingen die er gewoon echt niet toe doen. Ik zou overgevoelig zijn, negatief, onzeker.. etc. Dat voornamelijk sinds ik wat feller en directer ben geworden, en er een uit de hand gelopen discussie is geweest. Gelukkig zijn er zo te zien zat meiden die snappen hoe ik het wel bedoel. Het is lief dat ze het voor me opnemen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Pispaal voel ik me niet, maar ik word de laatste dagen wel regelmatig aangesproken door dezelfde personen, op dingen die er gewoon echt niet toe doen. Ik zou overgevoelig zijn, negatief, onzeker.. etc. Dat voornamelijk sinds ik wat feller en directer ben geworden, en er een uit de hand gelopen discussie is geweest. Gelukkig zijn er zo te zien zat meiden die snappen hoe ik het wel bedoel. Het is lief dat ze het voor me opnemen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Blijkbaar verandert je manier van reageren. Dus ook negatief. Nu word je zowel aangesproken door meiden die zeggen "geweldig TL dat je nu wat feller bent" maar je roept ook (onbewust) negatievere reacties op. Al zie ik dat niet zo. Ik heb ook het idee dat je nu wat meer voor je mening uitkomt in de positieve zin, je erg fel bent naar degenen die een andere mening hebben.
Maar je hebt al eerder aangegeven dat je Jen zou laten linksliggen in topic van een aantal maanden geleden. Niet dat ik nu oude koeien uit de sloot wil halen, maar ik heb het idee dat je ook niks van Jen kan hebben. Destijds ging het ook echt nergens over, maar was je wel klaar met haar.
Caro- Ratel
Pies en luf, dames, pies en luf.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Pies en luf, dames, pies en luf.
Pies = vies
Luf = duf
Caro- Ratel
Ik heb regelmatig "last" van hypomanie. Toen ik nog depressief was, vond ik dit erg lastig en uitputtend. Nu komt het soms als een fijne afwisseling als ik me even wat minder voel. Daarom vind ik mezelf eerder manisch dan depressief. Vroeger was ik manisch depressief.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Caro schreef:Tea-Leaf schreef:Pispaal voel ik me niet, maar ik word de laatste dagen wel regelmatig aangesproken door dezelfde personen, op dingen die er gewoon echt niet toe doen. Ik zou overgevoelig zijn, negatief, onzeker.. etc. Dat voornamelijk sinds ik wat feller en directer ben geworden, en er een uit de hand gelopen discussie is geweest. Gelukkig zijn er zo te zien zat meiden die snappen hoe ik het wel bedoel. Het is lief dat ze het voor me opnemen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Blijkbaar verandert je manier van reageren. Dus ook negatief. Nu word je zowel aangesproken door meiden die zeggen "geweldig TL dat je nu wat feller bent" maar je roept ook (onbewust) negatievere reacties op. Al zie ik dat niet zo. Ik heb ook het idee dat je nu wat meer voor je mening uitkomt in de positieve zin, je erg fel bent naar degenen die een andere mening hebben.
Maar je hebt al eerder aangegeven dat je Jen zou laten linksliggen in topic van een aantal maanden geleden. Niet dat ik nu oude koeien uit de sloot wil halen, maar ik heb het idee dat je ook niks van Jen kan hebben. Destijds ging het ook echt nergens over, maar was je wel klaar met haar.
Dat zou best kunnen hoor, zegt me zo niks. Ik post hier zoveel. En maanden geleden? Nee, dan weet ik t echt niet meer. Ik heb ook een enorme bitchfight met James gehad ( die gaat het forum te boven ) en nu ben ik haar visagiste en daggast op haar bruiloft. Een mens kan veranderen natuurlijk, en ik heb ik een zware periode gehad. Die ik overigens niet als excuus wil gebruiken maar meer als verklaring.
Ik kan best wat van Jen hebben hoor, we reageren soms ook wel leuk op elkaar. Maar een vriendin van me zal ze denk ik nooit worden. Maar als ik schijnbaar beloofd heb er klaar mee te zijn.. Doe ik dat toch lekker. Moet ze mij ook maar gewoon negeren
Verder vind ik mijn manier van reageren zelf juist positiever geworden, ik ben niet meer lieve schattige Tea. Nog steeds ben ik heel zorgzaam en meelevend maar ik ga me niet meer verantwoorden voor mijn mening. Als anderen dat als negatief zien, jammer dan.
En nu stop ik met reageren, want er zijn zat leuke topics hier. Ik waardeer je reactie trouwens wel Caro.
Gast- Gast
TGR schreef:Ik heb regelmatig "last" van hypomanie. Toen ik nog depressief was, vond ik dit erg lastig en uitputtend. Nu komt het soms als een fijne afwisseling als ik me even wat minder voel. Daarom vind ik mezelf eerder manisch dan depressief. Vroeger was ik manisch depressief.
TGR; je gaat er goed mee om hoor! Respect.
Gast- Gast
Storm schreef:Hoe voel je je dan, als je hypermanisch bent?
Heel druk, zoek erg het contact op met mensen, geef veel geld uit, ben impulsief, drink vaak (teveel), drugs, slaap dan erg weinig en heb dan alsnog energie over.
TGR- Kletskop
Hoe lang duurt zo'n periode? Klinkt voor mij wel herkenbaar iig..TGR schreef:Storm schreef:Hoe voel je je dan, als je hypermanisch bent?
Heel druk, zoek erg het contact op met mensen, geef veel geld uit, ben impulsief, drink vaak (teveel), drugs, slaap dan erg weinig en heb dan alsnog energie over.
Gast- Gast
Storm schreef:Hoe lang duurt zo'n periode? Klinkt voor mij wel herkenbaar iig..TGR schreef:Storm schreef:Hoe voel je je dan, als je hypermanisch bent?
Hooguit een week bij me. Dan ben ik gewoon helemaal gesloopt.
TGR- Kletskop
Ik heb hetzelfde wat jij beschrijft ook laatst gehad. Dat duurt bij mij van een paar dagen tot een week ongeveer. De vorige keer voelde het alsof ik RedBull gedronken had, maar dan x10. Ik had geen rust en ik kon er niet van slapen.
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Op wie lijk ik!?
» Eet-vragenlijst
» Ik lijk wel op een kat
» Waar voelde jij de baby het meeste?
» Op wie lijk ik!?
» Eet-vragenlijst
» Ik lijk wel op een kat