Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

+31
TGR
Alias
M-G
Caresses
Mamsie
Rouxxxe
Jeanette
Toet
dolfijntje24
Curious
Oasis
Kamperseboekenwurm
Merai
Roxi3
RioolSpook
Ambivalence
Silver
Monte
Sterre
Pien
mzcharlotte
Raindrop
Sugarfall
Sorella
Qiara
girli
Phileine
Rush
Eris
Happydobby
Caro
35 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op? - Pagina 2 Empty Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

Bericht  Raindrop za 25 jun 2011 - 6:20

Rebel
Slonzig
hiphop
knuffeltje
Chaos
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
depressief

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op? - Pagina 2 Empty Re: Vragenlijst: waar lijk jij het mééste op?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:23

Gloria schreef:Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Zelf maken of uit een potje
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 25 jun 2011 - 6:53

Politiek correct
Slonzig
hiphop
knuffeltje
orde
Zelf maken
heilige mis
vintage
depressief
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 6:53

Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sterre za 25 jun 2011 - 7:08

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Monte za 25 jun 2011 - 7:11

Gloria schreef:Politiek correct of rebel
Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde Kan allebei, mijn kamer is echt chaotisch, maar ben bijv. wel altijd op tijd
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief Geen van beide

Laatst aangepast door Monte op za 25 jun 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 7:21

Slonzig of piekfijn
Klassiek of hiphop: geen van beiden
Piercing of knuffeltje
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis
Merkkleding of vintage
Manisch of depressief: geen van beiden

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:08

Gloria schreef:Politiek correct of rebel De ene keer politiek correct, de andere keer enorm rebels
Slonzig of piekfijn Liever piekfijn, maar ook wel lekker slonzig, en dat interesseert me dan ook niks. Al met al de gulden middenweg, mooi he?
Klassiek of hiphop Geen van beiden. Ik ben niet klassiek, en al helemaal niet hiphop. Wat het ook in mag houden
Piercing of knuffeltje Ik heb een navelpiering en tot twee x toe een tongpiercing gehad. Ook een bejaarde knuffel. Nope, kan wederom niet kiezen.
Chaos of orde Ik ben één en al chaos, maar als het moet kan ik orde scheppen. Al dan niet van harte laughcry
Zelf maken of uit een potje Fifty fifty
Voodoo of heilige mis. Voodoo? Nah nee, daar geloof ik niet in. En heilige mis? Bedank ik ook voor. Merkkleding of vintage Geen van beiden. Gewoon betaalbare leuke kleding. Merk doet me niks, vintage past niet bij me
Manisch of depressief Dit vind ik een kutvraag ( no offence ) Mijn vader had beiden, was bipolair. Ik heb 2 depressies gehad. Nee, geen van beiden. Stomme vraag.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:10

Politiek correct
piekfijn
hiphop
knuffeltje
orde
uit een potje
heilige mis
Merkkleding
depressief

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:13

Over die laatste vraag: weten jullie dan ook hoe het voelt om manisch of depressief te zijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:17

Tea-Leaf schreef:Over die laatste vraag: weten jullie dan ook hoe het voelt om manisch of depressief te zijn?

Om depressief te zijn wel.... het is een vreselijk gevoel... Sad Manisch geen idee... Wat is het verschil precies ?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:20

Stuiterbal schreef:
Tea-Leaf schreef:Over die laatste vraag: weten jullie dan ook hoe het voelt om manisch of depressief te zijn?

Om depressief te zijn wel.... het is een vreselijk gevoel... Sad Manisch geen idee... Wat is het verschil precies ?

Heel groot. Ik heb zelf 2 x een depressie gehad, een manische periode nog nooit. Als je manisch bent denk je dat je de hele wereld aan kan en overschat je jezelf en alles en iedereen om je heen, waar mee je best wat schade aan kan richten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:21

Tea-Leaf schreef:
Stuiterbal schreef:

Heel groot. Ik heb zelf 2 x een depressie gehad, een manische periode nog nooit. Als je manisch bent denk je dat je de hele wereld aan kan en overschat je jezelf en alles en iedereen om je heen, waar mee je best wat schade aan kan richten.

Ahh thnnxx voor de uitleg ! Nee dan ben ik zeker weten depressief...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:22

Heb je er hulp voor meis?

Gast
Gast

Bericht  Monte za 25 jun 2011 - 8:22

Nee ik vond het ook een vreemde vraag ik heb meer manisch gekozen omdat ik mezelf niet depressief kan voorstellen. Maar ja manisch ben ik ook niet, dus ja wat moet je dan antwoorden. mm misschien maar even mijn post aanpassen en niets antwoorden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:25

Tea-Leaf schreef:Heb je er hulp voor meis?

Ja maar dat loopt nog niet helemaal lekker. Ik was bij een instelling bezig met therapie tot die beste man niet meer wist te antwoorden en de les een dik kwartier eerder afkapte midden in een gesprek.
Dus mijn huisarts heeft me elders aangemeld bij GGZ en daar heb ik vrijdag een intake gehad. Nu moet ik weer 2 weken wachten.....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:53

Stuiterbal schreef:

Ja maar dat loopt nog niet helemaal lekker. Ik was bij een instelling bezig met therapie tot die beste man niet meer wist te antwoorden en de les een dik kwartier eerder afkapte midden in een gesprek.
Dus mijn huisarts heeft me elders aangemeld bij GGZ en daar heb ik vrijdag een intake gehad. Nu moet ik weer 2 weken wachten.....

Ik wil je veel sterkte wensen, en als je vragen hebt mag je me een PM sturen. Ik zit ook in de psychische molen zeg maar.

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:57

Tea-Leaf schreef:
Stuiterbal schreef:

Ik wil je veel sterkte wensen, en als je vragen hebt mag je me een PM sturen. Ik zit ook in de psychische molen zeg maar.

hug

Dank je wel hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:08

Politiek correct of rebel - Correct.
Slonzig of piekfijn - Piekfijn.
Klassiek of hiphop -Klassiek, sowieso mijn favoriet.
Piercing of knuffeltje - Geen van beiden.
Chaos of orde - Het een is niet zonder het ander..
Zelf maken of uit een potje - Zelf maken.
Voodoo of heilige mis - Geen van beiden..
Merkkleding of vintage - Merkkleding.
Manisch of depressief - Manisch.

Gast
Gast

Bericht  girli za 25 jun 2011 - 9:12

Ja en nee. Nee, omdat ik nooit het gevoel heb gehad dat het zo erg was dat ik hulp ben/moest gaan zoeken. Ja, omdat ik mezelf af en toe nergens blij mee kan maken zelfs goede cijfers o.i.d. niet, vooral maar blijf hangen in mijn eigen medelijden en echt geen steek verder kom.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Silver za 25 jun 2011 - 9:13

Politiek correct of rebel - Correct
Slonzig of piekfijn - Piekfijn
Klassiek of hiphop - Hiphop
Piercing of knuffeltje - Knuffeltje
Chaos of orde - Orde
Zelf maken of uit een potje - Zelf maken
Voodoo of heilige mis - Heilige mis
Merkkleding of vintage - Merkleding
Manisch of depressief - Depressief

*edit* ik weet wel hoe het voelt om depressief te zijn, ben hiervoor ook in behandeling, hopelijk gauw met verandering
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:16

Politiek correct
Piekfijn
Klassiek
Knuffeltje
Chaos
Uit een potje
Heilige mis
Merkkleding
Depressief

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:18

Gloria schreef:Politiek correct of rebel REBEL
Slonzig of piekfijn PIEKFIJN
Klassiek of hiphop KLASSIEK
Piercing of knuffeltje PIERCING MAAR BEN EIGENLIJK DE BRAAFHEID ZELVE
Chaos of orde CHAOS
Zelf maken of uit een potje UIT EEN POTJE MET EXTREEM KORTDURENDE UITSCHIETERS NAAR ZELF MAKEN
Voodoo of heilige mis HEILIGE MIS
Merkkleding of vintage MERKKLEDING
Manisch of depressief MANISCH DEPRESSIEF

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:18

Politiek correct of rebel (maar kan mijzelf wel voorstellen dat ik soms rebellerig overkom)
Slonzig of piekfijn Beide. Soms express slonzig.. De boohoo look haha Wink
Klassiek of hiphop Qua muziek toch.. Qua kleding namelijk niet hehe.
Piercing of knuffeltje Kan niet zonder mijn beertje maar wel zonder mijn navelpiercing
Chaos of orde
Voodoo of heilige mis.. None
Merkkleding of vintage Vintage merkkleding
Manisch of depressief.. Euh probeer panisch Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 10:36

Gloria schreef:Politiek correct of rebel - politiek correct
Slonzig of piekfijn - piekfijn
Klassiek of hiphop - hiphop
Piercing of knuffeltje - knuffeltje
Chaos of orde - orde
Zelf maken of uit een potje -potje
Voodoo of heilige mis - heilige mis
Merkkleding of vintage - merkkleding
Manisch of depressief - depressief

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: