Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar voelde jij de baby het meeste?

+15
Tania
Creabea_28
Slakje
L!ND@
Ella
LDJ
bolus26
Liadan
kwak
Highway
Muis
Parel
M-G
Supertalentje
Printje
19 plaatsers

Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 10:14

Ik voel de baby iedere keer ergens anders maar nu al die hele avond enorm laag, voor mijn gevoel, ik ben dan zo benieuwd wat het is van haar lijf zeg maar wat ik voel. Draait ze/schopt ze/ zijn het armpjes?


Waar voelde jij de baby het meeste? of wisselde dat ook zo erg?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Supertalentje za 6 okt 2012 - 10:25

Wat leuk dat je baby overal voelt! Sommige mensen zeiden dan dat ze een arm of been voelden, maar ik vroeg me altijd af hoe ze dat wisten... (Met 8 maanden snap ik het, maar met 4 kon ik er zelf echt niks van maken Wink

Ik had de placenta aan de voorkant, dus ik voelde alleen bovenin en aan de zijkant. Mijn zoon draaide veel, dan voelde de verlos dat hij links lag en zei ik rechts. Ging ze luisteren lag ie rechts! Hij had ook de navelstreng 2 keer om zn nek en 1 keer om zn lijf, kleine draaitol Wink

Maar Printje, hoe voel je je verder? Kijk je al uit naar de bevalling?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 10:30

De placenta ligt nu voor, bij R lag hij achter, vandaar dat ik haar later voelde dan R. Ik kan er ook echt niets van maken als ik aan het voelen ben, soms draait er vanalles, ik denk dan dus billen of rug ofzo maar ik kan er maar weinig van maken.


Ik voel me verder goed maar ben (nog sneller) emotioneel, de reacties over mijn goedbedoelde actie voor Susan hebben me dan ook echt tot tranen geraakt, misschien overdreven maar als je iets alleen maar goed bedoeld en er komen alleen meer van die reacties daar kan ik nu niet goed tegen. Maar verder naast wat kleine klachtjes gaat het eigenlijk nog steeds erg goed, lief dat je het vraagt.

Ik zie aan de ene kant op tegen de bevalling omdat het bij R enorm makkelijk ging en ik erg bang ben dat het nu totaal anders zal zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  M-G za 6 okt 2012 - 10:54

Tot 26 weken voelde ik hem overal, links, rechts, onderin, bovenin, toen draaide hij ook nog veel... Nu voel ik zijn voeten, benen en kont rechts bovenin en richting mijn zij en zijn handjes / armpjes voel heel laag onderin mijn buik. Het verschil weet ik inmiddels wel zeker want onderin mijn buik is het meer een kriebelgevoel en rechts bovenin zijn het echte trappen of voel ik soms een hele bult verschuiven wat dan zijn kontje is.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Supertalentje za 6 okt 2012 - 10:59

Was je niet bezorgd dan dat je deze later voelde? Of hadden ze het wel gezegd?

Je actie heb ik eerlijk gezegd gemist, sorry, maar kan me sowieso voorstellen dat het vervelend is als je iets goed bedoelt en het niet zo wordt opgepakt (begrijp ik dat goed?) Gelukkig gaat de rest wel goed, kleine klachtjes horen erbij Wink

Deze bevalling zal anders zijn, maar je kunt gewoon nog een makkelijke bevalling hebben. Er is geen wet die zegt dat je maar 1 makkelijk mag Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 11:02

Ja ik was idd bezorgd, had hier toen ook een topic over geopend. Ik wist pas bij de 20-weken echo dat de placenta voor lag.

De actie, zie algemeen en dan topic van pc, vooral de laatste blz. Ben nu via mob hier vandaar het korte antwoord.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Parel za 6 okt 2012 - 11:33

Ik voelde haar in mijn rechterzijde, als ik op die kant lag. Dan trapte ze me echt weg haha
Aan de linkerzijde zag ik vaak een kont tevoorschijn komen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Muis za 6 okt 2012 - 21:40

In begin voelde ik haar vooral onderin mijn buik, maar wist ook totaal niet wat het was hoor. Vind het nu zelfs nog moeilijk of het een arm of been is. Overigens voel ik haar nu overal maar vooral rondom mijn navel en bij mijn ribben. Vond onderin toch wat aangenamer Very Happy
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Highway za 6 okt 2012 - 21:45

Ik voel haar nu steeds onderin mijn buik, eerst steeds links, nu rechts. Volgens de echo van dinderdag lag ze met haar voetjes links, dus ik denk dat ze nu gedraaid is.
De placenta ligt overigens achter de baby dus ik kan haar vrij goed voelen, gisteren kon mijn man haar voor het eerst voelen schoppen!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:47

Tot wanneer kunnen ze ook alweer zoveel draaien? Het is toch pas na 30? weken dat ze blijven liggen en niet meer helemaal kunnen draaien toch?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  kwak za 6 okt 2012 - 21:48

baby ligt hier overal. Maar het liefst ligt hij volgens mij dwars onderin mijn baarmoeder als een soort van hangmat.
Maar als meneertje wakker is voel ik hem overal.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Liadan za 6 okt 2012 - 21:57

Ik voelde mijn zoon echt overal, maar hij draaide ook tot bijna op het eind nog rondjes in mijn buik. Hij rekte zich vaak helemaal uit toen hij dwars lag, dat was niet zo'n fijn gevoel. Ik kon zijn voetje ook regelmatig vastpakken als hij weer hard duwde.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  bolus26 za 6 okt 2012 - 22:00

Parel schreef:Ik voelde haar in mijn rechterzijde, als ik op die kant lag. Dan trapte ze me echt weg haha
Aan de linkerzijde zag ik vaak een kont tevoorschijn komen!



bij mij ook zo maar dan andersom!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  LDJ za 6 okt 2012 - 22:16

Parel schreef:Ik voelde haar in mijn rechterzijde, als ik op die kant lag. Dan trapte ze me echt weg haha
Aan de linkerzijde zag ik vaak een kont tevoorschijn komen!
Dit...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Ella za 6 okt 2012 - 22:33

Ik voel de baby echt overal.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  L!ND@ zo 7 okt 2012 - 0:29

Ik heb nu een stuitligger, rechtop in het midden van mijn buik. Af en toe schuift uk iets opzij of omhoog met het hoofd tegen mijn ribben. Verder kan ook vaak ellebogen vastpakken aan de linkerkant. Onderin een heleboel geschop en geduw bovenop mijn blaas, waardoor ik heel vaak naar het toilet toe kan.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Slakje zo 7 okt 2012 - 0:44

In het begin echt overal. Tegen het einde aan, voornamelijk aan de rechterbovenkant, hoewel ze wel eens uitschoot naar de linkerkant.


Nu denk ik plots: Wat gek dat Louise in mijn buik heeft gezeten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Creabea_28 zo 7 okt 2012 - 1:07

Ik voor haar vooral onderin en soms aan de zijkanten van mijn buik. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Tania zo 7 okt 2012 - 5:25

Rechtsbovenin. Bij allebei, bij de eerste de placenta aan de voorkant en de tweede keer aan de achterkant. Ik heb op die plek ook nogsteeds een rare bult zitten, heel vreemd. Het is precies die plek maar kan me niet voorstellen dat dat van het schoppen/duwen van de kindjes komt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Snoes zo 7 okt 2012 - 23:45

Ik voel de baby ook zowat overal. In het begin altijd onder mijn navel, nu ook meer boven mijn navel.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  iloverose zo 7 okt 2012 - 23:52

rond 18 weken overal rond de 25 weken echt arm /voetjes tegen het laast van de zwangerschap wou mevrouw wel us op de linker zij of de rechter zij draaien. ze zat dan ook altijd met haar knietjes tegen mijn buik aangedrukt daar had ik dan een hele bult


Laatst aangepast door iloverose op ma 8 okt 2012 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Paper Crown zo 7 okt 2012 - 23:53

Ik voel mijn kind bovenin. Als ik een beetje onderuitgezakt zit, en hij schopt hard genoeg, zie je gewoon mijn borst bewegen. Hij duikt dan koppeltje, en zet zich op die manier af. Ik voel hem dus voornamelijk bovenin.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Flip Fluitketel ma 8 okt 2012 - 0:11

Over het algemeen voel ik de baby overal, maar met met name onder de navel is heel goed voelbaar. Voel deze baby in ieder geval stukken beter dan de 1e. Waarschijnlijk door andere ligging van de placenta.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar voelde jij de baby het meeste? Empty Re: Waar voelde jij de baby het meeste?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum