Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 9 sep 2011 - 3:38

Bedankt meiden.
Ik zit inmiddels alweer thuis.
De CTG was goed.
En de echo ook.
Dus ze hebben me weer laten gaan.
Een behoorlijke domper. (Al is het het natuurlijk heel fijn om te zien dat het kindje het nog zo goed doet!)

Maandag moet ik weer komen.
Maar ik hoop natuurlijk dat het het weekend doorzet!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 9 sep 2011 - 5:24

Heb je dan maandag een afspraak voor inleiding staan of gewoon controle?
Wel apart hoor, bij mij zeiden ze dat ze je in het ziekenhuis echt niet meer verder laten lopen dan 41 weken.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  blondje1313 vr 9 sep 2011 - 5:35

Ligt volgens mij nog steeds aan het ziekenhuis, ik ben blij dat ik ook een ziekenhuis wat niet verder dan 41 weken door laat lopen

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 9 sep 2011 - 20:32

Schism schreef:Heb je dan maandag een afspraak voor inleiding staan of gewoon controle?
Wel apart hoor, bij mij zeiden ze dat ze je in het ziekenhuis echt niet meer verder laten lopen dan 41 weken.

Nee, maandag is het weer een controle door bloeddruk, echo en CTG.
Ik begrijp het ook niet zo goed.
Ze hebben steeds gezegd dat onze baby fors is en dat ze me niet zullen laten lopen tot 42 weken...
Dus vind dit erg frustrerend.

Verder sta ik gewoon onder controle bij de verloskundige en niet bij een gynocoloog in het ziekenhuis.
De gynocoloog die de onderzoeken gisteren heeft uitgevoerd is van mening dat je het beste de natuurlijk zijn gang kunt laten gaan.
En zolang de baby het nog goed doet en er voldoende vruchtwater is wil hij nog niet inleiden.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 9 sep 2011 - 20:32

blondje1313 schreef:Ligt volgens mij nog steeds aan het ziekenhuis, ik ben blij dat ik ook een ziekenhuis wat niet verder dan 41 weken door laat lopen

Dat zou ik nu ook heel fijn vinden.
Ik hoop zo dat het vandaag gaat beginnen! (dat roep ik al dagen natuurlijk maar goed Laughing )
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 9 sep 2011 - 21:41

Pfff frustrerend hoor meis, ik hoop ook voor je dat het maar snel gaat beginnen. Heb je verder nog geen tekenen dat er iets rommelt?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 9 sep 2011 - 23:20

Schism schreef:Pfff frustrerend hoor meis, ik hoop ook voor je dat het maar snel gaat beginnen. Heb je verder nog geen tekenen dat er iets rommelt?

Veel harde buiken.
En dinsdag had ik 1 cm ontsluiting.
Donderdag 2 cm.
Daarnaast ben ik de slijmprop verloren.
Je zou zeggen dat het lichaam wel iets doet... maar het zet niet door.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 10 sep 2011 - 0:07

Het kan zomaar opeens snel gaan hoor!
Ik ga voor je duimen!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:56

De eerst 2 centimeters zijn dan in elk geval binnen. Mocht het niet op gang komen dan kunnen ze in elk geval gelijk beginnen met vliezen breken en infuus ipv gel. Scheelt al snel een dag...

Mijn schoonzus is vanmorgen aan de gel gegaan, ben benieuwd. Ze is morgen 39 weken maar bleek zwangerschapsdiabetes te hebben, de leiden ze gelijk in ipv dieet ed. Kindje was ook geschat op ruim 7 pond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 10 sep 2011 - 0:58

Schism schreef:Het kan zomaar opeens snel gaan hoor!
Ik ga voor je duimen!

Dank je wel. Wat lief.
Ben je al wat meer op een roze wolk?
Ik hoop dat je snel kunt genieten!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 10 sep 2011 - 0:59

ProudMama schreef:De eerst 2 centimeters zijn dan in elk geval binnen. Mocht het niet op gang komen dan kunnen ze in elk geval gelijk beginnen met vliezen breken en infuus ipv gel. Scheelt al snel een dag...

Mijn schoonzus is vanmorgen aan de gel gegaan, ben benieuwd. Ze is morgen 39 weken maar bleek zwangerschapsdiabetes te hebben, de leiden ze gelijk in ipv dieet ed. Kindje was ook geschat op ruim 7 pond.

Is ook zo. Die eerste cm zijn er.
Spannend met je schoonzus.
Ons kindje werd geschat op 8 - 8,5 pond bij 40 weken.
Dus nu wellicht nog zwaarder.
Het moet er ook nog uit Laughing

Hoe gaat het met je mooie mannen?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 1:03

De laatste weken groeit het vaak niet meer zo snel toch als je geen diabetes ofzo hebt? Geen 200 gram in de week meer toch?
De hoofdomtrek is het belangrijkste, als het hoofdje niet extra groot is moeten het lukken toch? Mijn ene liep echt 2 weken voor qua hoofdje, maar die kwam als tweede, dus weinig last van gehad. Die was er zo.

En dan de dooddoener: er is er nog nooit 1 blijven zitten... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 10 sep 2011 - 1:22

ProudMama schreef:De laatste weken groeit het vaak niet meer zo snel toch als je geen diabetes ofzo hebt? Geen 200 gram in de week meer toch?
De hoofdomtrek is het belangrijkste, als het hoofdje niet extra groot is moeten het lukken toch? Mijn ene liep echt 2 weken voor qua hoofdje, maar die kwam als tweede, dus weinig last van gehad. Die was er zo.

En dan de dooddoener: er is er nog nooit 1 blijven zitten... laughcry

De gynocoloog zei woensdag en gisteren wel dat ik een smal bekken heb.
Vraag me een beetje af hoe hij dat kon zien.
De verloskundige vond deze opmerking nergens op gebasseerd.
Ik laat het wel over me heen komen.

En hou me vast aan je woorden: en is nog nooit 1 blijven zitten. Wink
Mocht het niet lukken zullen ze het wel halen via een kijzersnede.
Als ik maar kan knuffelen hug met de kleine!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 10 sep 2011 - 1:48

Die kleine heeft ons al 3 nachten 6 uur door laten slapen. Heb dus even lekker bij kunnen tanken. Nu ik wat meer gewend ben aan het idee dat de verloskundige weg is en we alles al 2 dagen zelf doen ben ik ook rustiger in mijn hoofd. Krijg er steeds meer vertrouwen in.
En net zijn we even lekker wezen wandelen, wat is dat heerlijk zeg, weer even in de gewone wereld!
Dus ja ik zie al wat meer stukjes roze wolk!!

Gewicht schijnt inderdaad niet uit te maken, als het hoofd er eenmaal uit is volgt de rest vanzelf Wink

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 10 sep 2011 - 1:55

Wat goed dat jullie mannetje nu zo lekker slaapt. Kon je even bijtanken. Vandaag maar lekker genieten van het mooie weer en je mooi mannen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 2:01

Wat een luxe, 6 uur? Hebben pas wel een keer de 5 uur gehaald, maar vannacht besloten ze dan om de 3 uur eigenlijk veel gezelliger is... Zucht...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 10 sep 2011 - 3:23

Ja 6 uur, al 3 nachten achter elkaar. Ga ik me natuurlijk weer zorgen maken of dat wel normaal is... zucht..
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 4:18

Schism schreef:Ja 6 uur, al 3 nachten achter elkaar. Ga ik me natuurlijk weer zorgen maken of dat wel normaal is... zucht..
juist heerlijk! Heb er heel veel voor over om dat hier ook zo ver te krijgen...

Als je je zorgen maakt gewoon vk of cb bellen hoor, ook voor geruststelling, dat mag gewoon. Als je je zorgen blijft maken knap je ook niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Happydobby za 10 sep 2011 - 6:16

Schism schreef:Ja 6 uur, al 3 nachten achter elkaar. Ga ik me natuurlijk weer zorgen maken of dat wel normaal is... zucht..

Ja hoor onze zoon sliep ook gelijk door, als hij maar voldoende drinkt overdag.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 10 sep 2011 - 7:46

Ja hij drinkt nu gelukkig wel goed, het zal wel gewoon een slaapkoppie zijn smile
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 11:37

Hier ook een goede slaper. In de tweede week al nachten van 5 a 6 uur en vannacht heeft hij zelfs 7 uur doorgeslapen.

Op het CB zeiden ze omdat hij nog geen 3 kg was moest ik m niet langer dan 8 uur laten slapen. Dus t kan geen kwaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk zo 11 sep 2011 - 0:05

Kruumel schreef:Yes, succes vanmiddag en ik hoop snel te lezen dat je bevallen bent.

Ik hoop t ook heel erg voor je Yes smile
Ons apie heeft nog erg wisselende tijden. Ene x 2,5 uur, dan weer 5 uur. Vannacht wel redelijke nacht gehad. Wel fijn!

Gaat met alle mama's verder alles goed?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 1:19

Yes? Hoe is het nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism zo 11 sep 2011 - 4:52

Yes: Geen nieuws is goed nieuws??? Hoop dat het zover is!

Ik vind het heerlijk dat de kleine zo lekker slaapt. Hij drinkt goed en is verder niet suf ofzo. Als hij overdag wakker is is hij ook echt goed wakker. Ik maak hem wel steeds echt na 6 uur wakker voor zijn fles. Blijf ik wel doen tot het cb anders zegt.
Verder is hij weer 100 gram aangekomen in 2 dagen, nog 45 gram tot zijn geboortegewicht!!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 zo 11 sep 2011 - 5:32

Top dat het zo goed gaat met jullie en de kleintjes.

Hier alles nog rustig...
Alleen heel erg veel harde buiken.
Waren vanmiddag de hele middag weg.
Even wat afleiding.

Morgenochtend word ik misschien weer gestript.
Om 13.00 in elk geval weer een afspraak voor CTG en echo.
Ik ben benieuwd! angel
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum