Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic

+17
Bliss
ekiaam87
Pancake
Mermaid
Blond
Phileine
Catootje
SoGood
Lejow
nina
Zwoesj
Lady4
silly-one
tess05
ButterflyEffect
Rev3rie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Baaltopic - Pagina 3 Empty Re: Baaltopic

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:50

Trisha schreef:Ik ging Wii Party bestellen... Omdat je er volgens de reclame een Remote bij krijgt... En nou heb ik 't spel ontvangen, zonder remote.. Maar toen ik 'm bestelde (vorige week) stond er nog + Remote bij en nu is artikelomschrijving veranderd!

Gelukkig heb ik 'm nog niet betaald en kan je makkelijk retouren bij Bol.com, maar wel balen! Hij leek me zoo leuk, voor de kerst en zo! Maar 45,- voor alleen 't spel vind ik een bit too much...

Oh en verder heb ik 't koud en baal ik van 't weer.
Bij de Intertoys hebben ze nu de aanbieding Donkey Kong plus remote grip voor 44,99.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 7:04

Bliss, leuk he, het onderwijs.. :P

Gast
Gast

Bericht  Kabouter di 14 dec 2010 - 7:10

Ik baal omdat ik mijn eigen gedachten niet op een rijtje krijg.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dolphinne di 14 dec 2010 - 7:19

Ik baal omdat ik niet weet of mn auto nog wel gemaakt kan worden of dat hij total loss verklaard zal worden. Ben gisteren van achter aangereden in een glijpartij op de autoweg.
Ik ben hem in elk geval een tijdje kwijt als hij gerepareerd wordt en de garage heeft nu geen leenauto's beschikbaar.
Nu dus op zoek naar een andere garage of nog een week wachten.

Ik baal omdat ik nu enorm last van mn nek en rug heb. Heb er al pijnstilling voor gekregen van de ha, maar mn hele nek zit vast.

Ik baal omdat alles 10 keer langer duurt zonder auto. (ben even naar de huisarts geweest, gelunched bij mn moeder en boodschappen gedaan. Ging om 11.15 weg en was 16.20 weer thuis....) Ben nu kapot!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 8:04

Liva schreef:Bliss, leuk he, het onderwijs.. :P

Haha, vaak wel hoor, maar merk dat iedereen er nu doorheen zit na deze hectische tijd! Zowel kinderen als collega's en ik zelf.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joli86 di 14 dec 2010 - 8:14

Ik baal van mijn kerstvakantierooster dat ik vandaag kreeg! Ik heb al een half jaar geleden week 52 en week 1 vrij gevraagd, om heerlijk 2 weekjes te relaxen met mijn schat.

Vandaag kreeg ik het rooster pas voor de komende 3 weken en ik moet gewoon werken, terwijl het al mondeling was toegezegd... Bah bah, baal er zo van! Ik kon nu wel week 2 vrij hebben waarschijnlijk.. Hopen maar dat mijn vriend zijn vakantie kan verzetten!

Duimen duimen duimen!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Lejow di 14 dec 2010 - 8:17

Bliss schreef:

Haha, vaak wel hoor, maar merk dat iedereen er nu doorheen zit na deze hectische tijd! Zowel kinderen als collega's en ik zelf.

Ja pfff, iedereen loopt werkelijk op z'n tandvlees... Donderdagavond kerstdiner en vrijdag is de onderbouw gelukkig vrij, dus kan ik rustig alle kerstmeuk weer opruimen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 8:20

Lejow schreef:
Bliss schreef:

Ja pfff, iedereen loopt werkelijk op z'n tandvlees... Donderdagavond kerstdiner en vrijdag is de onderbouw gelukkig vrij, dus kan ik rustig alle kerstmeuk weer opruimen Very Happy

Ik heb morgenavond kerstdiner! Heb daar nog wel zin in, want iedereen komt in zijn/haar mooiste kleren, dus dat lijkt me leuk om te zien. smile Daarbij hoef ik er zelf bijna niks aan te doen, mijn vier klassenmoeders regelen alles en zijn er ook bij om eten op te scheppen enzo. Donderdagochtend nog heel ff werken en 's middags zet ik Love Actually op en kan ik zelf ondertussen een beetje opruimen. Vrijdag is de hele school vrij, hoera bounce

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 14 dec 2010 - 8:24

Wij hebben obers (als in vaders) die opscheppen, maar ze in het gareel houden moet ik echt zelf doen haha.
Dan heb je er een paar die na 2 happen al vol zitten en een paar die drie kwartier later nog aan het bunkeren zijn..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 8:39

Ooh, Kerstdiner op de basisschool vond ik altijd zo leuk Very Happy Iedereen hapjes mee, en je zelfgemaakte kerststukje op tafel! Mooie kleren aan en laat naar bed ^^
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:47

Liva schreef:O nee he Donnaa.. Er moet hier nodig iemand gebitchslapt worden Wink

Ik baal van mijn autocorrectie op de iPhone, ik moet woorden soms 4 keer opnieuw typen omdat dat kreng er steeds wat anders van maakt :p

Heb geen verstand van iPhones, maar kun je dat niet uitzetten? Lijkt mij ook heel irritant.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 8:49

Lejow schreef:Wij hebben obers (als in vaders) die opscheppen, maar ze in het gareel houden moet ik echt zelf doen haha.
Dan heb je er een paar die na 2 happen al vol zitten en een paar die drie kwartier later nog aan het bunkeren zijn..

Ja ik ben erg benieuwd, heb nog nooit een kerstdiner meegemaakt als leerkracht! Een paar groepjes kinderen doen nog een optredentje tussendoor en na het eten komt er nog een vader bingo doen met een of andere grote bingomachine Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:54

Buh ik baal ervan dat ik zo slecht slaap. Nu heb ik wel goede 'slaappillen' (gewoon van de drogist) maar dan heb ik 's ochtends veel langer nodig om goed wakker te worden. Vervolgens zit ik met een slaperig hoofd op het werk. Ik zoe er moe uit, en voelde me vandaag dik. En heb net een half pak koekjes leeggegeten uit mijn kerstpakket. Lekker slim.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 9:03

Jen, wat voor 'slaappillen' gebruik jij?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:11

Bliss schreef:Jen, wat voor 'slaappillen' gebruik jij?

Baaltopic - Pagina 3 2885834_1_Valdispert_Nacht_Extra_Sterk_dragees

Extra sterk dus, werkt heel goed bij mij! De 1e keer nam ik er 3 terwijl je er 1 mag. 2e keer nam ik er 2 ging ook prima, vanavond probeer ik het gewoon met 1. Ik nam er 3 omdat die dingen meestal bij mij niet werken. Ik had eerst deze

Baaltopic - Pagina 3 400tr

Ik voelde me er wel ontspannen van, maar het werkte niet écht bij me. Het zijn iniminie pilletes waarvan je er dan 3 moet nemen. (Net zo klein als de pil) Ik nam er 8 maar merkte het niet echt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:21

Ik baal omdat ik de laatste dagen heel veel met mijn baas samen heb moeten werken en hij zo'n persoon is aan wie je alles kwijt kunt en die alles opvalt, merkt,doorvraagt, interesse toont en meekrijgt met als gevolg dat ik hem mijn hele levensverhaal heb verteld en een paar keer bijna heb moeten huilen omdat hij zo gevoelig en aardig reageerde en nu voel ik me een schaap Neutral .

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 dec 2010 - 9:32

Thanks Jen! Ik slaap eigenlijk altijd prima, té goed bijna, behalve als er iemand bij me in bed ligt. Laatst bleef mn date slapen en toen heb ik dus geen oog dicht gedaan. Binnenkort heb ik weer een date en als ik dan blijf slapen, dan neem ik ook maar zoiets mee denk ik (just in case). Een nacht niet slapen trek ik vrij slecht smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:56

Bliss schreef:Thanks Jen! Ik slaap eigenlijk altijd prima, té goed bijna, behalve als er iemand bij me in bed ligt. Laatst bleef mn date slapen en toen heb ik dus geen oog dicht gedaan. Binnenkort heb ik weer een date en als ik dan blijf slapen, dan neem ik ook maar zoiets mee denk ik (just in case). Een nacht niet slapen trek ik vrij slecht smile

Snap ik ja, dat breekt je! En het fijne van deze vind ik, als ik 's nachts wakker word ik ook weer in slaap val. Met die andere was het dan gedaan, dan lag ik alsnog de rest van de nacht wakker.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 10:03

mozzarella schreef:Ik baal omdat ik de laatste dagen heel veel met mijn baas samen heb moeten werken en hij zo'n persoon is aan wie je alles kwijt kunt en die alles opvalt, merkt,doorvraagt, interesse toont en meekrijgt met als gevolg dat ik hem mijn hele levensverhaal heb verteld en een paar keer bijna heb moeten huilen omdat hij zo gevoelig en aardig reageerde en nu voel ik me een schaap Neutral .

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 12:05

Lady4 schreef:@ Donna, ik had alwel door dat zij hoger staat dan jij Wink Ik dacht alleen dat zij eerste stond en jij tweede en hier in de stad mag je maar één keer weigeren, anders kom je weer onder aan de lijst. Maar jij staat dus vierde en zij tweede. Ik hoop echt voor je dat je snel een leuk huisje krijgt!
Ohhhh zooo.. Nee na 3x weigeren schrijven ze je uit en wanneer je helemaal niet reageerd, dan kan je direct 'vertrekken'..
Ze is al vaker opnieuw ingeschreven omdat ze tig huisjes afgezegd heeft, zelfs nog na intakes.. Eerlijk gezegd lijkt ze me totaal niet enthousiast toe en zie ik het ook wel weer gebeuren dat ze deze alsnog niet neemt om 1 of andere vage reden..

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect di 14 dec 2010 - 12:09

dan maar hopen dat nr 3 het ook af laat weten smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:00

Jaaaa, nou ik zie het wel.. Ik kruip in ieder geval ook weer op, dus het duurt niet lang meer! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: