Baaltopic
+17
Bliss
ekiaam87
Pancake
Mermaid
Blond
Phileine
Catootje
SoGood
Lejow
nina
Zwoesj
Lady4
silly-one
tess05
ButterflyEffect
Rev3rie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Baaltopic
Is dit wat? http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=T.e2CYb0q9hSR08lzUW8.qv60000DLcAOWU0;sid=LKJfGC40A9_EGGMzta3ZGtM-ZsnTl7rfXNo=?SubCat=03&fh_Params=fh_secondid%3D14869233%26fh_location%3D//frs/nl_NL/_shop%3E{freerecordshop}/categories%3C{frs_03}%26fh_reftheme%3DdetailTrisha schreef:ButterflyEffect schreef:Die is toch altijd en overal 45,- met remote geweest? Ik zou ze bellen en zeggen dat het erbij stond toen je had besteld.Trisha schreef:Ik ging Wii Party bestellen... Omdat je er volgens de reclame een Remote bij krijgt... En nou heb ik 't spel ontvangen, zonder remote.. Maar toen ik 'm bestelde (vorige week) stond er nog + Remote bij en nu is artikelomschrijving veranderd!
Gelukkig heb ik 'm nog niet betaald en kan je makkelijk retouren bij Bol.com, maar wel balen! Hij leek me zoo leuk, voor de kerst en zo! Maar 45,- voor alleen 't spel vind ik een bit too much...
Heb ik gedaan, ze hebben 'm gewoon niet meer in die combinatie en toen ik vroeg, of ze er dan niet gewoon een controller bij kunnen doen, kreeg ik te horen dat k bij moet betalen dan.... En verder is die combinatie alleen nog bij Bart Smit in de winkel te koop alleen die hier in 't dorp was uitverkocht duuus dan maar verder zoeken :p
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik baal echt ontzettend van mezelf op dit moment. Ik zit mezelf al dagen dwars en ik kan er niks mee!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Isa schreef:Ik baal van mezelf omdat ik zo gruwelijk baal van iets waar ik helemaal niets aan kan doen om het te veranderen. Dus waardoor het enkel mijn energie opslokt. En mijn humeur tot het dieptepunt laat zakken.
Same!
Gast- Gast
Dat mag volgens mij helemaal niet hoor! Jij hebt dat pakket besteld, dat het op is is hun probleem, en dus zouden ze kosteloos voor die remote moeten zorgen. Kun je bewijzen dat het nog zo in de advertentie stond toen jij het bestelde?Trisha schreef:ButterflyEffect schreef:Die is toch altijd en overal 45,- met remote geweest? Ik zou ze bellen en zeggen dat het erbij stond toen je had besteld.Trisha schreef:Ik ging Wii Party bestellen... Omdat je er volgens de reclame een Remote bij krijgt... En nou heb ik 't spel ontvangen, zonder remote.. Maar toen ik 'm bestelde (vorige week) stond er nog + Remote bij en nu is artikelomschrijving veranderd!
Gelukkig heb ik 'm nog niet betaald en kan je makkelijk retouren bij Bol.com, maar wel balen! Hij leek me zoo leuk, voor de kerst en zo! Maar 45,- voor alleen 't spel vind ik een bit too much...
Heb ik gedaan, ze hebben 'm gewoon niet meer in die combinatie en toen ik vroeg, of ze er dan niet gewoon een controller bij kunnen doen, kreeg ik te horen dat k bij moet betalen dan.... En verder is die combinatie alleen nog bij Bart Smit in de winkel te koop alleen die hier in 't dorp was uitverkocht duuus dan maar verder zoeken :p
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal ervan dat ik zo slecht slaap, en daardoor niet de concentratie en discipline kan opbrengen om te gaan leren voor mijn tentamens van volgende week..
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
pff same en daardoor slaap ik veeel ste lang uit elke dag. Stel het leren steeds uit.. ga NU beginnenCatootje schreef:Ik baal ervan dat ik zo slecht slaap, en daardoor niet de concentratie en discipline kan opbrengen om te gaan leren voor mijn tentamens van volgende week..
..over een paar uurtjes mag ik van mezelf weer vrij om een kijkje op het forum te nemen
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik baal omdat ik morgen een presentatie moet geven waar ik écht geen zin in heb. Vorige week kon het door omstandigheden, waar ik niet schuldig aan was, niet doorgaan en dat vind ik irritant.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ik al vol zit voordat het avondeten nog op tafel moet staan. Maar dat hongergevoel naar wentelteefjes kon ik niet weer staan.
Gast- Gast
Dat ik het afgelopen weekend stomme dingen heb gedaan.
Laatst aangepast door _Chance op di 14 dec 2010 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Bedankt! Bah ik baal echt héél erg! Die stomme bloedwaarden! En net nu mijn been weer wat beter voelt.. Kan eindelijk weer vrij normaal lopen....silly-one schreef:
@ Danielle: Dat is ook behoorlijk PIEP. Denk je dat het goed gaat, gaat het nog niet super. Sterkte en beterschap.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik baal een beetje van mn vriend. Altijd had ie belangrijkere dingen te doen dan mij hier in t buitenland opzoeken maar nou wil een vriend van hem weer zo'n idiote survivalreis gaan doen en dan wil ie wel meteen mee..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
silly-one schreef:@ Lejow: Ik geloof dat het onderwijspersoneel toe is aan vakantie. Zeker na deze periode met de kinderen. Want dan gaat alles tegen zitten.
Wel PIEP van de auto. Eigenlijk gewoon slecht in mijn ogen, maar ja. En de Rabobank is zeker slecht. Hoe slecht kan je administratie zijn?
@ Danielle: Dat is ook behoorlijk PIEP. Denk je dat het goed gaat, gaat het nog niet super. Sterkte en beterschap.
Nou dat is een ding dat zeker is, de kids zijn ook gewoon echt op... Er is niets meer mee te beginnen. En dan komt alles nog tegelijk. Het Sinterklaasfeest, een spel inloop, kerststukjes maken, een kerstdiner, een optreden met kerstliedjes voor de papa's en mama's, de hele kerstzooi weer opruimen pffff
Ja ik snap het ook niet zo goed, nu weet ik eigenlijk nog minder dan dat ik gisteren wist :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Chance_ wil je erover praten?
Lizardje, wat balen zeg. Waar ben je, en waarom wil die niet komen dan? Heb je hem verteld wat je hiervan denkt?
Lizardje, wat balen zeg. Waar ben je, en waarom wil die niet komen dan? Heb je hem verteld wat je hiervan denkt?
Gast- Gast
Daar zou ik inderdaad ook van balen Lizardje.....
Chance, sterkte meis!
Chance, sterkte meis!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben op Malta. Nou vanaf oktober heeft ie een nieuwe baan en kon ie geen vrij krijgen. In de zomer vond ie het te heet (en waren we in zweden omdat hij training moest geven bij zo'n survivalreis) En in april wou ie komen maar was er een aswolk.. plus dat het een tijdje slecht is gegaan met zijn gezondheid waardoor hij ook niet hier kon komen.
Hij weet hoe ik er over denk en hij snapt het ook. Die reis is ook nog niet zeker en die jongen waar hij het mee organiseert is een beetje overenthousiast (en van die jongen had ik wat gelezen) naja we hebben net even gebeld en ik ben al minder boos op m.
Hij weet hoe ik er over denk en hij snapt het ook. Die reis is ook nog niet zeker en die jongen waar hij het mee organiseert is een beetje overenthousiast (en van die jongen had ik wat gelezen) naja we hebben net even gebeld en ik ben al minder boos op m.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Zij staat hoger op de lijst .. Er zitten steeds mensen voor ons die de woning krijgen, dus totdat ze een huisje neemt blijft ze boven mij hangen..Lady4 schreef:_Donnaa schreef:Uhm, nou omdat ze er donderdag echt een intake voor heeft haha.. Dit keer is het niet gelogen.. Maar als zij 'uit de weg is' scheelt dat mij weer!Storm schreef:Hoe weet je zeker dat zij het is geweest dan?_Donnaa schreef:Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Hoe kan het dat zij elke keer het gras voor jou voeten wegmaait? Weigert ze elke woning die ze aangeboden krijgt ofzo? En als jij tweede bent, ben jij dan niet degene die er recht op heeft, als zij weigert?
Ik ben nu vierde en zij is tweede..
@Zwoesj - Je hebt heel wat gemist haha. Ze was een vriendin en maakt me tegenwoordig het leven zuur door steeds te liegen over huisjes enzo, omdat ik heeel erg graag wil. Maar nu heeft ze echt 1. Ach, ze neemt het maar, dan is ze van de lijst en hoef ik me daar niet meer druk om te maken!
Gast- Gast
Ik heb ook even een baaldag vandaag.
Mijn vriend heeft een aanrijding gehad met mijn auto. Nu is er met mijn auto gelukkig niks aan de hand maar met de auto van de aangereden persoon wel.
Verder baal ik ook van onze laptop. Hij doet echt nooit wat ik wil, heb net een kwartier zitten aanrommelen om het internet eens aan de praat te krijgen. In mijn hoofd heb ik dit ding al 100x op de grond gesmeten.
Mijn vriend heeft een aanrijding gehad met mijn auto. Nu is er met mijn auto gelukkig niks aan de hand maar met de auto van de aangereden persoon wel.
Verder baal ik ook van onze laptop. Hij doet echt nooit wat ik wil, heb net een kwartier zitten aanrommelen om het internet eens aan de praat te krijgen. In mijn hoofd heb ik dit ding al 100x op de grond gesmeten.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Zij staat hoger op de lijst .. Er zitten steeds mensen voor ons die de woning krijgen, dus totdat ze een huisje neemt blijft ze boven mij hangen..Lady4 schreef:_Donnaa schreef:Uhm, nou omdat ze er donderdag echt een intake voor heeft haha.. Dit keer is het niet gelogen.. Maar als zij 'uit de weg is' scheelt dat mij weer!Storm schreef:Hoe weet je zeker dat zij het is geweest dan?_Donnaa schreef:Ik had een huisje toegewezen, maar die nare hoer van een 'vriendin' heeft er donderdag intake voor.. Als ze het nou neemt, zit zij mij in ieder geval niet meer in de weg..
Hoe kan het dat zij elke keer het gras voor jou voeten wegmaait? Weigert ze elke woning die ze aangeboden krijgt ofzo? En als jij tweede bent, ben jij dan niet degene die er recht op heeft, als zij weigert?
Ik ben nu vierde en zij is tweede..
@Zwoesj - Je hebt heel wat gemist haha. Ze was een vriendin en maakt me tegenwoordig het leven zuur door steeds te liegen over huisjes enzo, omdat ik heeel erg graag wil. Maar nu heeft ze echt 1. Ach, ze neemt het maar, dan is ze van de lijst en hoef ik me daar niet meer druk om te maken!
Vind ik ook, want dan moet het vast zo zijn dat jij een week/maand later tegen een huisje aanloopt dat nog wel 892992 keer zo mooi en prachtig is!!!! (dit had ik namelijk ook, ik was nummer 5 voor een huisje, dit bleek PIEPklein te zijn. Daar aangekomen had de nummer 1 het al genomen. Dit bleek een oude date van me te zijn met zijn huidige vriendin. Ik wenste ze veel plezier, maar baalde wel. Twee weken later kreeg ik een brief dat ik nummer 1 was voor een huisje. Nou toen ik dat huis binnen kwam, het was denk 2 keer zo groot, had een prachtige vloer, meedere (ruime) kamers, lekker balkonnetje.. En toen wreef ik mooi in mijn handjes dat dat eerste huis aan mij voorbij was gegaan! Want waar zij nu in een piepklein huisje woonde met z'n 2en, had ik alle ruimte voor mezelf alleen!!!! ) Beetje onzinnige toevoeging misschien, maar ik heb altijd zo iets van 'voor alles is een reden', dus dit komt vast goed
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja nou inderdaad hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
ik baal ervan, dat ik gister 2x ben gevallen en daardoor pijn heb aan mijn stuitje.
en ik baal ervan, dat ik niet meer zo zeker ben van onze/mijn toekomst, onderstaand = gekopieerd uit het maandagavond topic
Eigenlijk al een hele slechte dag, komt ie:
* Uitgeschoten met een prikpen (je weet wel voor kinderen) en tegen mijn kleuters zeggen dat ze op moeten letten Razz
* Toen ik naar huis fietste, gevallen, het was ineens glad :S
* Bij het aardappel schillen, voor de 2e keer een stukje vinger meegenomen
* 's Avonds, moest ff naar m'n baas, ff wat afgooien, 5 min fietsen, ga ik weer onderuit (en ik fietste al heel voorzichtig) waardoor ik nu pijn aan m'n stuitje heb
* Toen ik ging slapen, vertelde vriendlief, dat hij niet wil trouwen, geen kinderen wil en geen huis wil kopen..... (terwijl ik alle 3 wel heel graag wil), dus dat was erg gezellig allemaal!
Darcy vroeg: Zo he! Dat is inderdaad duidelijk een rotdag. Hoe komt dat laatste ineens? Wilde hij dat hiervoor wel?
Mijn reactie:
Tsja, ik ging daar wel van uit, hadden het er wel over gehad, dat we niet ons kind 5 dgn naar een kdv wilden brengen.
We zijn al ruim 8 jaar samen en wonen ook al 3 jaar samen, maar vanaf juni/sept moeten wij ons huis uit (anti-kraak) dus was ik alvast een beetje aan het oriënteren wat we kunnen kopen e.d.
Ben er nu achter, dat hij de scheiding van z'n ouders nog niet verwerkt heeft, dus daar gaan we eerst wat mee doen (in ieder geval over praten/hij gaat dingen op papier zetten waar hij mee zit en dan kijken we verder!)
en ik baal ervan, dat ik niet meer zo zeker ben van onze/mijn toekomst, onderstaand = gekopieerd uit het maandagavond topic
Eigenlijk al een hele slechte dag, komt ie:
* Uitgeschoten met een prikpen (je weet wel voor kinderen) en tegen mijn kleuters zeggen dat ze op moeten letten Razz
* Toen ik naar huis fietste, gevallen, het was ineens glad :S
* Bij het aardappel schillen, voor de 2e keer een stukje vinger meegenomen
* 's Avonds, moest ff naar m'n baas, ff wat afgooien, 5 min fietsen, ga ik weer onderuit (en ik fietste al heel voorzichtig) waardoor ik nu pijn aan m'n stuitje heb
* Toen ik ging slapen, vertelde vriendlief, dat hij niet wil trouwen, geen kinderen wil en geen huis wil kopen..... (terwijl ik alle 3 wel heel graag wil), dus dat was erg gezellig allemaal!
Darcy vroeg: Zo he! Dat is inderdaad duidelijk een rotdag. Hoe komt dat laatste ineens? Wilde hij dat hiervoor wel?
Mijn reactie:
Tsja, ik ging daar wel van uit, hadden het er wel over gehad, dat we niet ons kind 5 dgn naar een kdv wilden brengen.
We zijn al ruim 8 jaar samen en wonen ook al 3 jaar samen, maar vanaf juni/sept moeten wij ons huis uit (anti-kraak) dus was ik alvast een beetje aan het oriënteren wat we kunnen kopen e.d.
Ben er nu achter, dat hij de scheiding van z'n ouders nog niet verwerkt heeft, dus daar gaan we eerst wat mee doen (in ieder geval over praten/hij gaat dingen op papier zetten waar hij mee zit en dan kijken we verder!)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Voor Ekiaam
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Donna, ik had alwel door dat zij hoger staat dan jij Ik dacht alleen dat zij eerste stond en jij tweede en hier in de stad mag je maar één keer weigeren, anders kom je weer onder aan de lijst. Maar jij staat dus vierde en zij tweede. Ik hoop echt voor je dat je snel een leuk huisje krijgt!
@ Ekiaam: Sterkte!
@ Ekiaam: Sterkte!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Oooh ik had vanmiddag ook vreselijk de balen van de kinderen in mijn klas!! Ze zijn gewoon zo druk en ik heb het echt even gehad, ben toe aan vakantie! Pas Sinterklaas gehad, toen na het weekend meteen omschakelen in de kerstsfeer met bijbehorende knutselmiddagen en toestanden. En dat voor anderhalve week en dan kan ik weer de hele klas leeg gaan halen! Twee jongens waren helemaal strontvervelend, briefjes schrijven over een ander kind met daarin de walgelijkste woorden! Heb ze een blad mee naar huis gegeven om een opstel op te schrijven over hun voornemens voor het nieuwe jaar. Een ander meisje dat alleen maar zit te kletsen moet dit ook doen van mij. Pff heb alleen maar zitten mopperen vanmiddag :s En na schooltijd vond ik ook nog een briefje in de prullenbak met daarop: "What the fuck, om drie uur een opstel schrijven? Ze is niet goed in haar hoofd" (dat ging dus over mij whaha) Niet dat ik me dat persoonlijk aantrek, maar ik was er echt even helemaal klaar mee! Gelukkig nog maar twee dagen volhouden...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik baal dat ik momenteel aan de zware medicijnen zit vanwege een huidziekte, daarnaast moet ik vrijdag naar de kaakchirurg om m'n verstandskiezen te laten trekken en ik heb vandaag voor de zoveelste keer overuren gedraaid die ik mag compenseren maar ik heb steeds geen idee wanneer.. Het zit ff niet mee haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: