Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?

+39
RYW
Prayer
BJA
patjuhhh
Jezzie
Shisha
TNMN
Sterre
TGR
Rouxxxe
studiebol
Niekske
luenca
Kaboutertje
mzcharlotte
juffie001
Kabouter
Fearie
Roxi3
stargirl
Susan
Flinder
Vanillivi
Caramba
Sorella
Toet
Sugarfall
Lady4
Travelgurly
Sweety
Oasis
Sjonno
Moezie
NerdChic
Rush
Atelier Madame
Linnie1985
RioolSpook
snoep
43 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:12

Yasmin schreef:
RioolSpook schreef:Ik heb ook geen vrienden of vriendinnen meer. Toen ik vorig jaar iets met mijn vriend kreeg hebben mijn 3 vriendinnen en beste vriend me heel duidelijk laten vallen omdat ze hem geen goede vriend voor mij vonden. Zijn baan en auto waren niet goed genoeg o.a.. Soms voel ik me inderdaad hetzelfde als jij: sneu en alleen. Ik ben ook best slecht in het onderhouden van contacten en het aangaan van contacten.

Dat vind ik wel een beetje raar hoor, je vriendschappen laten vallen voor je vriend. Bij mij zou er dan wel een lampje gaan branden hoor, 4 vrienden!!! Bij mij zijn vriendschappen belangrijker dan een relatie. Als mijn vrienden mijn vriend niet mag, tja, dan gaan mn vrienden voor.
Ik heb zelf 1 beste vriend, die spreek ik vrijwel elke dag wel. Daarnaast nog 2 andere goede vrienden, en een paar wat oppervlakkige contacten.

Als mijn vriendinnen het lef zouden hebben, mijn vriend te beoordelen op zijn auto en baan, dan zijn het niet mijn vriendinnen. Ik vind je wel kort de bocht.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:49

Bazinga schreef:
Yasmin schreef:
RioolSpook schreef:Ik heb ook geen vrienden of vriendinnen meer. Toen ik vorig jaar iets met mijn vriend kreeg hebben mijn 3 vriendinnen en beste vriend me heel duidelijk laten vallen omdat ze hem geen goede vriend voor mij vonden. Zijn baan en auto waren niet goed genoeg o.a.. Soms voel ik me inderdaad hetzelfde als jij: sneu en alleen. Ik ben ook best slecht in het onderhouden van contacten en het aangaan van contacten.

Dat vind ik wel een beetje raar hoor, je vriendschappen laten vallen voor je vriend. Bij mij zou er dan wel een lampje gaan branden hoor, 4 vrienden!!! Bij mij zijn vriendschappen belangrijker dan een relatie. Als mijn vrienden mijn vriend niet mag, tja, dan gaan mn vrienden voor.
Ik heb zelf 1 beste vriend, die spreek ik vrijwel elke dag wel. Daarnaast nog 2 andere goede vrienden, en een paar wat oppervlakkige contacten.

Als mijn vriendinnen het lef zouden hebben, mijn vriend te beoordelen op zijn auto en baan, dan zijn het niet mijn vriendinnen. Ik vind je wel kort de bocht.

Inderdaad. In dit geval begrijp ik dat RioolSpook daar geen moeite meer voor wil doen. Al waren het er 10.

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 24 jun 2011 - 0:53

Ik heb 2 goede vriendinnen waar ik regelmatig mee af spreek en verder nog een hoop kennissen die ik zo nu en dan zie.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 24 jun 2011 - 0:54

snoep schreef:Bedankt voor je uitgebreide en directe reactie smile Het is niet mijn bedoeling om een slachtofferrol aan te nemen.. Ik besef heel goed dat het met mijn ex-vriendinnen anders had afgelopen als ik er voor had gekozen om het los te laten dat ze mijn vriend niet moesten. Ondanks dat ik het jammer vind dat ik ze kwijt ben geraakt, sta ik nog steeds achter de keuze dat ik afstand nam.

Dat mijn vriend en ik vanzelf zo close zijn geworden dat we bijna elk vrij moment samen zijn, dat heb ik nooit als beperkend ofzo ervaren. Nog steeds niet. Ik vind het heerlijk als hij om me heen is en ik heb dan echt het gevoel dat ik niemand anders nodig heb, althans geen andere diepere vriendschappen. En toch knaagt het toch, vooral omdat ik denk dat het raar is en wellicht ongezond (maar zo voel ik dat zelf niet in ieder geval).

Ik doe eigelijk wel nieuwe contacten op maar hou ze steeds op een afstand, dat gaat vanzelf lijkt wel. Ene kant omdat ik de behoefte niet altijd heb, slechts af en toe. En aan de andere kant omdat ik altijd een beetje denk: ze gaan alleen met je om omdat ze het zielig vinden je niet mee te vragen, etc. Ik denk heel negatief over mijzelf helaas. Daar probeer ik ook wel aan te werken hoor..

De contacten naast mijn vriend zijn er dus wel, maar geen diepere vriendschappen..

Dus je hebt gewoon behoefte aan nieuwe mensen waarmee je een diepere band kunt opbouwen begrijp ik? Das heel wat anders als dat je niemand om je heen hebt. Tsja dan zul jejezelf toch wat meer moeten openstellen, mensen komen niet vanzelf op je af..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush vr 24 jun 2011 - 0:59

Bazinga schreef:
Yasmin schreef:

Nou inderdaad. Als mijn vriendinnen zo respectloos zijn om mijn vriend af te kraken op zijn auto en baan, dan zijn het geen echte vriendinnen. Als hij zwaar aan de drugs zou zitten okee, maar om een auto en baan? Sorry hoor. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Susan vr 24 jun 2011 - 7:09

Rush schreef:
Bazinga schreef:
Yasmin schreef:

Nou inderdaad. Als mijn vriendinnen zo respectloos zijn om mijn vriend af te kraken op zijn auto en baan, dan zijn het geen echte vriendinnen. Als hij zwaar aan de drugs zou zitten okee, maar om een auto en baan? Sorry hoor. No

Ik vind ook niet dat je op zo'n moment je vrienden laat vallen voor je relatie, eerder dat zij jou laten vallen omdat jij niet de keuze maakt die zij willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jezzie vr 24 jun 2011 - 7:28

Ik heb 1 vriendin, maar sinds ik wat verder weg woon, zien we elkaar niet zo vaak meer. Wel mailen, smsen en msn enzo. Zij heeft geen auto/rijbewijs...dus als we willen afspreken moet ik vaak naar haar toe. Want met de trein of bus is voor haar duur, omdat ze niet werkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 8:55

Ik heb 2 goede vriendinnen, waarvan ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan en die mij ook door en door kennen.
Daarnaast heb ik iets van 15 'gewone' vrienden en vriendinnen met wie ik leuke dingen doe.
Die beschouw ik ook echt wel als vrienden maar de vriendschap gaat niet zo diep als bij mijn 2 beste vriendinnen.

Ik snap het nooit dat mensen hun vriendinnen laten vallen voor hun vriend.
Je kan het toch allebei hebben?

Gast
Gast

Bericht  luenca za 25 jun 2011 - 0:43

Princess schreef:Ik heb 2 goede vriendinnen, waarvan ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan en die mij ook door en door kennen.
Daarnaast heb ik iets van 15 'gewone' vrienden en vriendinnen met wie ik leuke dingen doe.
Die beschouw ik ook echt wel als vrienden maar de vriendschap gaat niet zo diep als bij mijn 2 beste vriendinnen.

Je kan het toch allebei hebben
?

ja precies, dat begrijp ik ook niet. bah, die afhankelijkheid vind ik zo zielig en zwak. als het uitgaat met je vriend sta je er alleen voor, nja eigen schuld dikke bult dan!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  patjuhhh za 25 jun 2011 - 0:44

Ik heb 4 vriendinnen en bij een vriendin een leuk meidengroepje van 4 personen die ik eens in de zoveel tijd zie.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  patjuhhh za 25 jun 2011 - 0:45

shygirl87 schreef:
Princess schreef:Ik heb 2 goede vriendinnen, waarvan ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan en die mij ook door en door kennen.

?

ja precies, dat begrijp ik ook niet. bah, die afhankelijkheid vind ik zo zielig en zwak. als het uitgaat met je vriend sta je er alleen voor, nja eigen schuld dikke bult dan!

Dit snap ik ook niet. Ben het helemaal met shygirl eens.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  snoep za 25 jun 2011 - 8:24

patjuhhh schreef:
shygirl87 schreef:

?

Dit snap ik ook niet. Ben het helemaal met shygirl eens.

Ik krijg het gevoel dat jullie nu mij bedoelen? Klopt dat? (omdat ik van niemand anders heb gelezen dat diegene haar vriendinnen liet vallen voor haar vriend). Ik begrijp dat het raar is als je je vriendinnen 'zomaar' laat vallen. Maar zouden jullie bevriend kunnen blijven met mensen die je vriend afkeuren? En dan niet omdat het niet klikt maar omdat ze hem te min vinden en hem ook geen kans geven? Zoals bij mij het geval was.. En terwijl jij gelukkig met hem bent en jezelf met hem oud ziet worden? Ik kon dat niet.. Ik zou ze niet op mijn bruiloft willen hebben bijvoorbeeld..

Dit berichtje is voor niemand persoonlijk bedoeld hoor. Ben gewoon benieuwd of jullie mijn keuze begrijpen (of zouden jullie toch een andere keuze hebben gemaakt) of dat het nog steeds eigen schuld dikke bult is dat ik nu geen vriendschappen naast mijn relatie heb :-)

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:30

snoep schreef:
Ik krijg het gevoel dat jullie nu mij bedoelen? Klopt dat? (omdat ik van niemand anders heb gelezen dat diegene haar vriendinnen liet vallen voor haar vriend). Ik begrijp dat het raar is als je je vriendinnen 'zomaar' laat vallen. Maar zouden jullie bevriend kunnen blijven met mensen die je vriend afkeuren? En dan niet omdat het niet klikt maar omdat ze hem te min vinden en hem ook geen kans geven? Zoals bij mij het geval was.. En terwijl jij gelukkig met hem bent en jezelf met hem oud ziet worden? Ik kon dat niet.. Ik zou ze niet op mijn bruiloft willen hebben bijvoorbeeld..

Dit berichtje is voor niemand persoonlijk bedoeld hoor. Ben gewoon benieuwd of jullie mijn keuze begrijpen (of zouden jullie toch een andere keuze hebben gemaakt) of dat het nog steeds eigen schuld dikke bult is dat ik nu geen vriendschappen naast mijn relatie heb :-)

Ik plaatste de opmerking die werd gequote, ik denk dat het dan over jou ging, had het ergens in dit topic zien staan.
Zoals jij het nu uitlegt snap ik het, maar hebben ze je dat 1x laten weten, bijvoorbeeld toen ze hem leerden kennen? Of bleven ze dat herhalen?
Als mijn vriendinnen mn vriend niks zouden vinden, en ze lieten mij dat weten, dan zou ik ze vertellen dat het mijn vriend is, en ik moet ermee leven en ik vind hem bovendiel WEL leuk. En dan zou ik gewoon apart afspreken.
Maar ik heb ook n vriendin gehad die al haar vriendinnen, mij dus ook, liet vallen, zonder reden.
Toen het uitging had ze letterlijk niemand meer.
En daar kan ik niet inkomen, het lijkt mij dat er plek genoeg is in je leven voor je vriend en je vriendinnen.

Gast
Gast

Bericht  BJA za 25 jun 2011 - 8:40

Ik heb denk ik zo'n 4 goede vrienden. De rest zie ik wat minder en daarnaast heb ik nog kennissen en collega's waar ik soms me omga.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  snoep za 25 jun 2011 - 8:56

Princess schreef:
snoep schreef:

Ik plaatste de opmerking die werd gequote, ik denk dat het dan over jou ging, had het ergens in dit topic zien staan.
Zoals jij het nu uitlegt snap ik het, maar hebben ze je dat 1x laten weten, bijvoorbeeld toen ze hem leerden kennen? Of bleven ze dat herhalen?
Als mijn vriendinnen mn vriend niks zouden vinden, en ze lieten mij dat weten, dan zou ik ze vertellen dat het mijn vriend is, en ik moet ermee leven en ik vind hem bovendiel WEL leuk. En dan zou ik gewoon apart afspreken.
Maar ik heb ook n vriendin gehad die al haar vriendinnen, mij dus ook, liet vallen, zonder reden.
Toen het uitging had ze letterlijk niemand meer.
En daar kan ik niet inkomen, het lijkt mij dat er plek genoeg is in je leven voor je vriend en je vriendinnen.

Mijn vriendinnen zeiden wel herhaaldelijk rotopmerkingen. Als ze mijn vriend hadden geaccepteert, en dan hoeft het desnoods echt niet meer dan dat, dan had ik ze niet 'laten vallen'.

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:37

Nou ik kan me niet voorstellen dat vrienden mijn vriend zouden afkeuren omdat die in een 1 of bepaalde auto rijdt(om welke auto hebben we het hier trouwens?). Ik denk dat het meer op een plagerige manier ging en dat ze het niet echt vervelend bedoelde. Ooh kijk, daar heb je het koekblik weer!
Die van die baan, daar kan ik me wel wat in vinden. Een vriendin van mij is hoogopgeleid, kans is groot dat ze straks een goede baan heeft en haar vriend is gewoon een enorme flapdrol. Ik vind ze echt voor geen meter bij elkaar passen, hij heeft het ene lullige tijdelijke baantje na het andere, ik snap echt niet wat ze in hem ziet. Maarja zijn niet mijn zaken, als zij gelukkig met hem is.. Alleen ik merk wel dat de vriendschap wat minder wordt, want als ik afspreek met haar heeft zij het de hele tijd maar over hem terwijl ik het een enorme sukkel vind. Is het niet een vergelijkbare situatie?

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook za 25 jun 2011 - 11:10

Yasmin schreef:

Sowieso waren dat drie vriendinnen die wel erg kliekte met elkaar. Die meiden waren erg prestatie gericht en zo ben ik zelf ook lange tijd geweest. Goede baan, carriere, materialisme stonden op nummer 1 in mijn leven. In de laatste twee jaar is dat erg veranderd bij mij en ben ik anders naar dingen gaan kijken. 1 van die meiden keurde mijn vriend bij voorbaat al af. Zonder hem ooit ontmoet te hebben. Na veel conflicten, discussies en ruzies heb ik besloten geen contact meer te willen hebben met haar. Daarbij verloor ik direct de andere twee vriendinnen.

De vierde ging om mijn beste vriend. Voorheen waren we erg close. Hij was verliefd op me, al jaren. Ik niet op hem en dat wist hij. Ik ben ook altijd heel duidelijk geweest over mijn gevoelens naar hem. Toen ik iets met mijn vriend kreeg gingen we nog wel met elkaar om, maar toen hij door kreeg dat het wel serieus was ging ik steeds minder van hem horen en zien. Ik heb het geprobeerd door bijvoorbeeld regelmatig smsjes te sturen in de hoop dat ie af wilde spreken, maar dat lukte niet en later kreeg ik zelfs nihil respons. Enkele maanden geleden heb ik dat ook afgesloten.
Van zijn kant begrijp ik het wel. Het is voor hem natuurlijk ook moeilijk.

Maar goed.. Ik heb dus niet alles over voor vriendschappen. Als ik er nu op terug kijk denk ik dat mijn vriendinnen en ik waarschijnlijk toch wel uit elkaar gegroeid zijn. Nu is het proces alleen wat versneld.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik alles samen doe met mijn vriend. Ik ben altijd wel op mezelf geweest en vind het heerlijk om dingen alleen te doen. Het enige wat ik af en toe mis is om dingen met anderen te bespreken dan met mijn vriend. Maar ik denk dat ik toch ooit wel weer vrienden maak. Misschien wel mensen die wel bij mij en mijn levensstijl passen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Prayer za 25 jun 2011 - 11:16

Ik heb een stuk of 7 vriendinnen. Daarnaast nog wat mannelijke vrienden en kennissen.

Ik heb nooit vrienden laten vallen voor een relatie. Wel had ik tijdens een eerdere relatie zelf weinig vrienden. Dat vond ik niet fijn.
Prayer
Prayer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 25-06-11

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:22

Rioolspook: Zoals je het nu verteld, vind ik het erg verdrietig. Ik begrijp nu goed inderdaad waarom je geen contact meer met ze hebt. Misschien een idee om een oproepje hier te plaatsen? Er zitten erg leuke meiden! Om echt nieuwe mensen te ontmoeten zal het initiatief van jouw kant moeten komen, schrijf je in bij een vereniging, een workshop, cursus of ga eens alleen naar een cafeetje. In NL is het wel wat raar maar ik denk dat ik het in de grote steden wel zou durven

Gast
Gast

Bericht  RYW za 25 jun 2011 - 22:34

Ik heb met 1 vriend ooit het contact verbroken. Dat was omdat mijn man was vreemdgegaan met zijn vrouw (ook een vriendin van me) en hij wist ervan en had het niet tegen me gezegd om een scheiding te voorkomen ivm mijn zoons. Zei hij. Maar hij bleef bij zijn vrouw, en ik kon 'dat' onderwerp gewoon niet vermijden omdat het zo speelde. Op een gegeven moment ben ik ermee gekapt, met pijn in mijn hart.

Naderhand bleek hij net zo hard in het middelpunt te staan van allemaal smerige spelletjes waar ik niets van wist, en waar ik ook even niet verderop inga, dus het was een goede beslissing. Zijn vrouw en hij zijn nu uit elkaar en ik had al voorspeld dat hij contact op zou nemen. En ja hoor: tijdje terug een e-mail. Nou, jammer, als je de vriendschap zo belangrijk vond had je je dat iets eerder moeten bedenken.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 23:41

Ik had altijd een best grote groep vrienden om me heen, we gingen elk weekend stappen met zn allen, gingen op vakantie met zn allen en waren heel veel samen. Doordat ik mijn vriend leerde kennen is dat contact behoorlijk verwaterd, op een gegeven moment werd namelijk de zomervakantie besproken en ik mocht wel mee, maar mijn vriend niet. Nou, sorry maar dan ga ik met mijn vriend. We waren toen sinds oktober samen en besloten toen in APril met zn tweëen naar Mallorca te gaan, dan konden we sparen en eventueel in het hoogseizoen nog een midweek/ lang weekend met de vriendengroep mee, dan hadden hun ook wat langer de tijd om hem te leren kennen en zou het wel goed komen...

Toen kregen wij kort na onze vakantie ineens een huis toegewezen, we wilden heel graag samen wonen omdat alles zo goed voelde en omdat de vriendengroep toch al niet al te enhousiast reageerde hebben we de knoop doorgehakt de vakantie niet door te laten gaan en al het geld in het huis te investeren. Toen begon het hele gedoe eigenlijk... Uiteindelijk heb ik ongeveer 3,5 jaar geleden de hele band/ het contact/ de vriendschap die over was, beëindigt. Keer op keer had ik weer teleurstellingen te verwerken, ze kwamen ineens niet meer op verjaardagen, belden nooit terug, smsten nooit terug, gingen er met de groep opuit zonder mij mee te vragen en hebben mijn vriend (inmiddels man) nooit een kans gegeven.

Mijn man zelf heeft vlak voor wij wat met elkaar kregen heel bewust zijn vriendschappen beëindigd omdat zijn vrienden steeds verder gingen qua drugsgebruik en hij er eigenlijk wel klaar mee was. Hij was toen 23 en wilde liever het wat serieuzere, zijn vrienden daarentegen niet, dat was lang leve de lol, sex, drugs en zoveel mogelijk zuipen.

Inmiddels hebben wij een heel fijn leven samen opgebouwd. We hebben 2 hele goede vrienden en vriendinnen, goed contact met onze buren (6 hele lieve mensen waar we geregeld gezellige avondjes mee hebben) Verder hebben we een heel hecht contact met mijn zus en zwager. Voor ons voelt het goed zo.... Toch mis ik wel eens de vriendengroep die ik had, met hun heb ik mijn jeugd en puberteit doorgemaakt, met hun heb ik vele herinneringen die ik nu met niemand meer kan delen. En dat maakt me soms best verdrietig.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 23:59

Pien hug herkenbaar, zoiets heb ik ook meegemaakt.

Ik heb 2 super vriendinnen, en 1 hele goede vriend.

Gast
Gast

Bericht  Polly zo 26 jun 2011 - 0:45

Ik heb altijd veel vrienden gehad, en ben natuurlijk ook wel eens vriendschappen verloren. Dat is jammer, maar gelukkig heb ik een stel geweldige vriendinnen en genoeg leuke kennissen. Het is soms wel eens lastig om elkaar regelmatig te kunnen zien, omdat iedereen ergens anders woont, maar de vriendschap is er niet minder om. Ik zou me erg eenzaam voelen als ik die vriendschappen niet had.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zonnetje zo 26 jun 2011 - 0:51

@Pien: ik herken ook delen uit jouw verhaal, al heb ik nog wel contact met deze vriendinnen, maar is het heel veel minder geworden dan vroeger.
Wat ik vooral erg vind, is dat ik mijn beste vriendin ben kwijt geraakt. We hebben lange tijd alles met elkaar gedeeld, heel veel samen gedaan en het is gewoon langzaam minder geworden, voornamelijk vanuit haar kant, omdat zij vond dat ik zo veranderd ben. Natuurlijk verander je in de loop van de jaren, maar anderen om mij heen: mijn ouders, broertje, vriend, andere vriendinnen herkennen dit helemaal niet. Ik denk dat zij juist veranderd is, maar goed. Het gaat erom dat ik haar kwijt ben geraakt en dat nog steeds echt jammer vind. Het maakt me ook wel eens onzeker, want het voelt alsof ik een minder leuke vriendin ben geworden of zo. Ik had namelijk nog een andere goede vriendin, die nu ook amper nog iets tegen me zegt als we met de vriendengroep iets gaan doen. Ze heeft me niet eens gefeliciteerd op mijn verjaardag, niet eens een krabbel op Hyves of een kort smsje. Ze was het ook niet vergeten, want ik sta op haar kalender en Hyves en heeft ook dagen later niks laten horen...
Gelukkig merk ik dat ik de laatste tijd naar andere meiden toe trek. Het duurt even voordat het echt vriendinnen zijn, maar ik voel dat dat wel kan komen. Ik vind het dus lastig om aan te geven hoeveel vriendinnen ik heb.
In ieder geval een goede vriendin nog van de basisschool, twee vriendinnen van de middelbare school, een paar vriendinnen van de uni en de zus van mijn vriend. Verder heb ik nog wel groepjes waar ik af en toe wat mee ga doen, bijvoorbeeld een aantal nichtjes van mij, een groepje mensen van mijn studie, een paar vriendinnen van mijn vriend, collega's en ik vond de meiden van de allereerste Eindhoven-meeting ook heel aardig.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Snoes zo 26 jun 2011 - 4:29

Wij hebben een grote vriendengroep. We zijn "gestart" zo'n 12 jaar geleden met z'n 5-en ongeveer, en elk jaar kwamen er daar wel enkelen bij. We worden natuurlijk ook allemaal wat ouder, dus velen hebben al jaren een relatie, waardoor dus ook iemands partner automatisch in onze vriendengroep werd opgenomen. Nu hebben we een vriendengroep van 24 personen, en dat is echt wel heel fijn. Ik heb altijd wel iemand die ergens mee heen wil en we spreken ook heel regelmatig af. Het komt natuurlijk niet altijd voor dat iédereen kan, maar we proberen toch wel elk jaar zo'n 3/4 keer af te spreken wanneer iédereen kan, zo fijn!

Daarbuiten heb ik nog wat losse vriendinnen, een paar die ik van mijn studie nog ken en waar ik ook regelmatig nog mee afspreek. En ook via het forum heb ik een aantal vriendinnen gemaakt, en dat is echt superfijn. Ook ga ik de laatste maanden ongeveer maandelijks naar een meeting in E.indhoven en daar zitten ook wel een paar dames bij die ik stilletjesaan echt als vriendin ben gaan/ga zien.

Vriendinnen die ik hier op het forum heb gemaakt, en die ik nu al wel zo'n 4/5 jaar ken zoals o.a. Fauve, Winegum, Theedoosje. Maar ook meiden die ik dit jaar pas heb leren kennen maar waarvan ik toch durf te zeggen dat het stilaan van kennis naar vriendin gaat/zal gaan zoals o.a. Storm, Razz, Okidoki

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: