Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?

+39
RYW
Prayer
BJA
patjuhhh
Jezzie
Shisha
TNMN
Sterre
TGR
Rouxxxe
studiebol
Niekske
luenca
Kaboutertje
mzcharlotte
juffie001
Kabouter
Fearie
Roxi3
stargirl
Susan
Flinder
Vanillivi
Caramba
Sorella
Toet
Sugarfall
Lady4
Travelgurly
Sweety
Oasis
Sjonno
Moezie
NerdChic
Rush
Atelier Madame
Linnie1985
RioolSpook
snoep
43 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:57

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:Fijn om te horen dat het tussen jou en James weer helemaal goed is, Tea smile

Vind ik zelf ook wel! Het was tot twee x toe dikke drama, en daar zijn wel goed in :P Maar ik denk dat het nu echt goed zit en blijft. Gelukkig maar want ze is me echt heel dierbaar.

Haha ik weet het fijne er niet van maar had wel meegekregen dat het niet goed tussen jullie ging. Maar nu gelukkig wel weer!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel vriendinnen/vrienden heb jij?

Bericht  Sugarfall wo 22 jun 2011 - 21:57

Ik heb 2 beste vriendinnen en 1 beste vriend die ik alle 3 al vanaf de middelbare school ken. Daarnaast heb ik 5 echt goede vriendinnen, 2 goede vrienden, en dan nog een paar mannen + meiden die ik als vrienden/goede kennissen zie.

Ik zie mijn nichtjes ook als mijn beste vriendinnen, maar die heb ik niet meegeteld omdat het familie is.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:59

Ik heb 4 echt goede vriendinnen (waaronder Marin) die ik het vaakst (relatief) zie en spreek en waar ik echt met problemen heen ga. Dan heb ik nog een paar vriendinnen die ik minder zie en een hele hoop kennisjes. Ik vind het wel heel jammer dat alle vier die beste vriendinnen zo ver weg wonen, want ik heb de energie niet om echt nieuwe vriendinnen te maken. Ik vind het al moeilijk om hen vaak genoeg te zien. Ik heb niet echt 1 beste vriendin, die vier zijn me even dierbaar.

Mijn vriend is wel degene die het meest hoort van me, natuurlijk ook gewoon omdat we samenwonen. Maar met vriendinnen heb ik gewoon zo'n andere band, bovendien wil ik ook weleens over hem praten hahah. Ik zou zelf niet willen dat hij de enige was waartegen ik kon praten, ik heb mijn vriendinnen ook echt nodig.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:02

Ik heb trouwens wel hele leuke meiden van het Yes forum leren kennen, waaronder de meiden van de Eindhoven meetings die ook op mijn verjaardag zijn geweest. En ik kan nu denk ik wel zeggen dat Stuiterbal een vriendin van mij is geworden na ons weekend. Ik voelde me het hele weekend enorm bij haar op mijn gemak.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 22 jun 2011 - 22:40

Mijn ´vriendinnengroepje´ bestaat uit 8 meiden, wij kunnen allemaal heel goed met elkaar en er zijn niet echt weer kleinere groepjes. Ik heb niet met iedereen evenveel (de zelfde raakvlakken bijvoorbeeld) maar het zijn wel alle 8 goede vriendinnen.
Wij merken wel, nu we wat ouder worden, dat iedereen meer zijn eigen leven begint te krijgen. Dat heeft vooralsnog niet voor problemen gezorgt maar vroeg of laat zullen er vast wel een paar uit elkaar groeien.
Buiten dat groepje heb ik nog twee vriendinnen, mijn buurmeisje die ik al 20 jaar ken en een meisje uit mijn klas, die ik nu 4 jaar ken.

Dan heb ik nog heel wat mannelijke vrienden, dit zijn vrij oppervlakkige vriendschappen. Wij hebben een heel grote/gezellige vriendengroep. 3 jaar geleden zijn we met z'n alle op vakantie geweest (25-30 pers.) en toen ben ik er wel achter gekomen dat we toch heel hecht zijn.

Het lijkt me trouwens niet prettig om buiten je relatie geen vriendschappen te hebben, hoe is dat zo gelopen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sorella do 23 jun 2011 - 2:51

Ik heb één beste vriendin die ik al 24 jaar ken. Verder heb ik nog 6 'gewone' vriendinnen waaronder ik ook mijn zus reken. 2 goede vrienden en nog wat mensen waar ik wel (heel) goed mee omga maar die ik meer als hele goede kennissen beschouw.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:03

Ik heb het idee dat er via het forum best veel vriendinnen ontstaan zijn.

Zelf heb ik een groep van 16 meiden via het forum leren kennen.
En sommige zie ik vrij regelmatig.

Ik vind dat echt heel erg leuk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:08

Hazeltje schreef:Ik heb het idee dat er via het forum best veel vriendinnen ontstaan zijn.

Hmm, misschien moet ik dan ook maar eens een serieuze poging wagen. Zou mij ook heel leuk lijken!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:08

Ik heb een stuk of 10 vriendinnen, ook een paar die ik via het forum heb leren kennen.

Van die 10 vriendinnen is de helft écht een goede vriendin te noemen, daar vertel ik ook veel aan en daar ga ik naartoe als ik ergens mee zit.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 23 jun 2011 - 3:14

Minneke schreef:
Hazeltje schreef:Ik heb het idee dat er via het forum best veel vriendinnen ontstaan zijn.

Hmm, misschien moet ik dan ook maar eens een serieuze poging wagen. Zou mij ook heel leuk lijken!

haha +1 hier
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:20

Atelier Madame schreef:
Minneke schreef:

haha +1 hier

als je er voor open staat is het echt heel erg leuk hoor.
Je moet het op zich ook wel net treffen, wij zijn een groep die ook goed bij elkaar passen qua karakters.
Dat is wel belangrijk natuurlijk :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:27

Atelier Madame schreef:
Minneke schreef:

haha +1 hier

Hier ook +1 .. Sommig meiden die hier zitten lijken me ook echt zo ontzettend gezellig, spontaan en aardig. Ik kan soms ook echt denken bij een reactie.. Oooh met jouw wil ik wel gezellig op een terrasje gaan zitten en gewoon wat kletsen :P

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 23 jun 2011 - 3:40

Punk'd schreef:
Atelier Madame schreef:
Minneke schreef:

haha +1 hier

Hier ook +1 .. Sommig meiden die hier zitten lijken me ook echt zo ontzettend gezellig, spontaan en aardig. Ik kan soms ook echt denken bij een reactie.. Oooh met jouw wil ik wel gezellig op een terrasje gaan zitten en gewoon wat kletsen :P

Klopt inderdaad!

Ik heb vroeger op een ander forum heel veel gemeet, vond het altijd ontzettend leuk. Maar het komt er nu gewoon niet zo snel meer van.. mss van de zomer is een keertje Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:56

Ik heb naast mijn vriend eigenlijk ook bijna geen vriendinnen of vrienden. Ja ik heb 1 vriendin en die ken ik al heel mijn leven, maar daar spreek ik vrij weinig mee af. Ik heb wel kennissen enzo, maar daar zou ik nooit echt, echt bevriend mee kunnen zijn Laughing

Vroeger had ik wel echt een heel hecht groepje met een paar meiden en een paar jongens, maar toen werd mijn moeder ziek, en was ik daar heel erg mee bezig natuurlijk, en daardoor heeft dat groepje de vriendschap met mij beëindigt Sad

Gast
Gast

Bericht  Caramba do 23 jun 2011 - 4:10

Ik heb 1 beste vriendin en 1 goede vriendin, de rest zijn alleen maar losse vrienden waar ik geen persoonlijke dingen tegen zeg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Vanillivi do 23 jun 2011 - 4:14

Ik heb 3 goede vriendinnen, mijn zus, een collega en de andere een vriendin die ik al ken sinds de basisschool. We hebben een poos geen contact gehad (andere scholen e.d.) maar een jaar of 2 terug kwamen we elkaar weer tegen en is het weer helemaal leuk!

Mijn beste vriend laat me nu alleen een beetje in de steek, sinds hij (verrassend) een relatie heeft.
Via hem heb ik ook een hoop andere mensen leren kennen, die ik ook wel tot vrienden reken, maar niet dagelijks spreek of zie. Ben met sommige van hen wel op vakantie geweest.

De meeste van mijn vriendschappen zijn een beetje zo van; Als je elkaar elke dag spreekt is het goed, maar is het een weekje niet zo, dan is het ook goed. Probeer wel altijd even een berichtje te sturen als ik iemand al een poosje niet gesproken heb. Er zijn gelukkig geen verplichtingen en dat vind ik heel prettig, ben namelijk ook zeer gesteld op mijn eigen vrijheid.

En ergens vind ik het inderdaad ook niet goed als iemand een relatie heeft en daarbuiten eigenlijk niks van zichzelf. Ik zou het een heel eng idee vinden als je relatie uitgaat en je hebt helemaal niemand meer. Al ga je maar eens in de twee weken een borrel doen met iemand, je hebt eens een ander praatje en je hebt je vriend ook gelijk weer eens wat anders te vertellen dan; Goh het was druk op mijn werk!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flinder do 23 jun 2011 - 4:32

Ik heb drie hele goede vriendinnen die ik allemaal al meer dan 7 jaar ken (eentje zelfs al 17 jaar!). Hun beschouw ik als echte vriendinnen omdat ik altijd op hun terug kan vallen. Daarnaast heb ik nog veel kennis-vriendinnen, leuk om bij te kletsen als we elkaar weer zien maar niet om mijn diepste geheimen mee te delen.. Mijn vriend beschouw ik ook als hele goede vriend, net zoals ik mijn zusje als goede vriendin beschouw.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan do 23 jun 2011 - 4:42

Minneke schreef:

Wij gaan binnenkort ook gewoon nog een keer afspreken hè.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:13

3 goede vriendinnen (ik ken ze 28, 12 en 4 jaar)

en daarnaast nog 3 minder goede vriendinnen (ik ken ze 12, 8 en 2/3 jaar)

Gast
Gast

Bericht  snoep do 23 jun 2011 - 5:16

Ik reageer hier even samenvattend op een aantal reacties want ik weet even niet wie wat heeft gezegd.. De reden dat ik weinig vriendschappen heb is inderdaad doordat ik mijn vriend boven hen verkozen heb, maar daar was ik wel een beetje toe gedwongen omdat mijn vriendinnen mijn vriend niet moesten. Mijn beste vriendin zei gerust waar ik bij was dat ik eens een normale jongen moest zoeken, en daarmee bedoelde ze een jongen met een degelijke opleiding of baan (mijn vriend heeft voorheen altijd uitzendbaantjes gehad van tijdelijke aard, nu gaat het gelukkig goed). Ik moest vaak horen dat ik beter kon krijgen, etc. Toen mijn gevoelens voor mijn vriend groeiden en ik van hem begon te houden, heb ik afstand genomen met mijn vriendinnen tot we uiteindelijk geen contact meer hadden, er kwam ook niets van de andere kant overigens. Ik vond en vind het nog steeds onrespectvol tegenover mijn vriend als ik dat allemaal gepikt had. Het klopt dat ik mijzelf tegenspreek als ik zeg dat ik soms baal dat ik geen vriendinnen heb maar het soms ook niet kan schelen. Dat gevoel verschilt heel erg. Ik ben daarnaast ook helemaal niet goed in het aangaan van nieuwe contacten. Ik doe wel eens leuke dingen met meiden van school en van mijn werk, maar het blijft een beetje oppervlakkig. Ik nodig niemand echt thuis uit, heb in mijn achterhoofd zitten dat ik toch te min ben. Als ik ze te dichtbij laat dan komen ze er achter dat ik helemaal niet zo gezellig ben als wanneer ik gewoon een drankje doe na werktijd.. Het is misschien wel een soort van sociale angst ofzo? Of gewoon onzekerheid.. Iemand zei dat het niet gezond is als je alleen je vriend heb, maar ik heb daar dus niet zo voor gekozen. Doordat ik mijn eerdere vriendinnen ben kwijt geraakt is het vanzelf zo gegroeid dat ik altijd samen ben met mijn vriend. En ik voel daarbij niet altijd gemis omdat mijn vriend en ik het na 4 jaar altijd elke dag nog gezellig en leuk hebben, maar soms word ik wel bewust van de situatie als hij er eens niet is bijvoorbeeld.. Een oproepje via het (oude) forum heb ik trouwens ook eens geprobeerd maar ik heb er dan toch moeite mee om lekker mezelf te zijn..

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:29

Susan schreef:
Minneke schreef:

Wij gaan binnenkort ook gewoon nog een keer afspreken hè.

Jaa, zeker! Op een plek zónder zand, modder en peren bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:31

Snoep, ik begrijp dat het heel vervelend is als je vriendinnen niet achter je keuzes staan, maar ik denk dat ze die dingen over je vriend wel gezegd hebben uit bezorgdheid om jou. Niet dat je er nu nog iets aan hebt, maar mijn haren gaan altijd een beetje overeind staan als iemand geen vriendinnen meer heeft, doordat ze een vriend heeft. Natuurlijk geloof ik dat het voor een groot deel aan hen ligt, maar ik geloof ook dat dit voor een deel aan jou ligt. Als die vriendschappen echt belangrijk voor je waren, had je ook af kunnen spreken om het niet te hebben over je vriend. Ik heb ook een aantal vriendinnen bij wie ik niet helemaal achter hun relatie sta, maar op een gegeven moment heb ik besloten dat ik het daar dan maar niet over wil hebben. Ik luister rustig als het over de partners gaat, ik denk er het mijne van en laat het rusten. Ik geef mijn mening gewoon niet meer. Uiteraard kan ik niet inschatten of jouw ex-vriendinnen dat ook hadden kunnen/willen doen, maar ik maak uit je bericht niet echt op dat jullie geprobeerd hebben elkaar te begrijpen en ik krijg het gevoel dat jij jezelf wel erg gemakkelijk slachtoffer maakt van de situatie (ik ken de situatie niet natuurlijk, dit is puur wat ik op maak uit jouw bericht).

Verder denk ik dat het voor iedereen gezond is om contacten te hebben naast je relatie. Jammer dat het oproepje op het vorige forum niet heeft gewerkt, maar probeer het hier gewoon nog eens! Niet iedereen is hetzelfde, even spontaan, maar uiteindelijk komt er vast een moment waarop jij jezelf kunt zijn. Of ga anders eens naar een meeting die een beetje in de buurt is. Dan hoef je zelf niet direct moeilijke afspraken te maken en kun je een beetje opgaan in de groep.

Ik denk dat jij prima wat mensen om je heen kunt verzamelen, maar ik krijg het gevoel dat jij je wel erg gemakkelijk overal bij neerlegt:

snoep schreef:Toen mijn gevoelens voor mijn vriend groeiden en ik van hem begon te houden, heb ik afstand genomen met mijn vriendinnen tot we uiteindelijk geen contact meer hadden, er kwam ook niets van de andere kant overigens.
Als jij besluit afstand te nemen, vind ik het logisch dat je vriendinnen denken dat jij wel weer contact opneemt als je daar behoefte aan hebt.

snoep schreef:Ik ben daarnaast ook helemaal niet goed in het aangaan van nieuwe contacten.
Goed om een beetje zelfkennis te hebben, maar daar ga je toch niet mee akkoord? Kom op, dat kun je heus wel, dat moet je gewoon wat vaker doen!

snoep schreef:Doordat ik mijn eerdere vriendinnen ben kwijt geraakt is het vanzelf zo gegroeid dat ik altijd samen ben met mijn vriend.
Het is allemaal heel vanzelfsprekend misschien, maar dan had je er nog steeds wel iets aan kunnen doen.

Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar ik denk dat jij prima wat leuke contacten op kunt doen (misschien met wat meer moeite dan iemand anders) als je er maar in gelooft en je er niet bij neerlegt 'dat het nou eenmaal zo is'. Daar geloof ik namelijk niet in.

Heel veel succes smile

Gast
Gast

Bericht  Susan do 23 jun 2011 - 5:33

Ik weet niet of Ezra het daarmee eens is. Zand en peren zijn voor hem de geneugten des levens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 5:36

Susan schreef:Ik weet niet of Ezra het daarmee eens is. Zand en peren zijn voor hem de geneugten des levens.

Haha, ja dat geloof ik graag! Voor Yrsa ook, toch?

Weet je dat Fenne het nog regelmatig over Y en E heeft? Altijd als ik even op het forum spiek, dan wil ze de letters boven in het beeld (Yes Cafe) tellen. En vervolgens de letters benoemen. Dit begon vlak na jullie bezoek hier met als gevolg: De Y is van Yrsa, de E is van Ezra (2x!), etc.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 23 jun 2011 - 5:38

Haha, nou, dan hebben ze wel indruk gemaakt. Ezra en Yrsa kunnen het nog niet echt zeggen, maar ik weet wel zeker dat zij het ook echt heel leuk vonden. We moeten maar gauw een datum prikken waarop ze weer samen kunnen spelen.

Yrsa vindt zand ook wel leuk, maar ze is er niet zó gek op als Ezra, peren vindt ze sowieso niet zo heel lekker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: