Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Hier nog een update van schuddebuikje, Ze heeft een knip gehad en hij is met de vacuumpomp gehaald. Daarna had schuddebuikje een fluxus(bloeding) en hebben ze haar geopereerd. Nu ligt ze nog in het ziekenhuis omdat ze een bloedtransfusie nodig heeft.
Ze weet dus niet wanneer ze naar huis mogen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Hier nog een update van schuddebuikje, Ze heeft een knip gehad en hij is met de vacuumpomp gehaald. Daarna had schuddebuikje een fluxus(bloeding) en hebben ze haar geopereerd. Nu ligt ze nog in het ziekenhuis omdat ze een bloedtransfusie nodig heeft.
Ooh, dat klinkt als een heftige bevalling. Hoop dat het snel beter met haar gaat en dat ze samen naar huis mogen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
He wat naar zeg voor schuddebuikje! Hopelijk hersteld ze snel en mag ze naar huis.
Gast- Gast
Dat is geen leuk nieuws! Maar goed dat ze dan in het ziekenhuis begonnen is met deze complicaties, als je haverwege opeens moet is het nog rotter lijkt me.
Sterkte Schuddebuikje!!
Sterkte Schuddebuikje!!
Gast- Gast
Pfoe, dat is heftig zeg!!
Arme schuddebuikje. Moet ze zo lang wachten krijg je dit er nog achteraan!
Hopelijk knapt ze snel op!
Arme schuddebuikje. Moet ze zo lang wachten krijg je dit er nog achteraan!
Hopelijk knapt ze snel op!
Gast- Gast
Arme Schuddebuikje!! Het is natuurlijk ook wel een vrij grote baby, volgens mij was dat altijd al zo en dan hebben ze haar ook nog zo lang door laten lopen... Hopelijk hersteld ze goed en kunnen ze snel naar huis om te genieten van hun kleine wonder!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat naar voor Schuddebuikje zo'n bloeding en dat ze uiteindelijk geopereerd moest worden, hopelijk hersteld ze goed en mag ze binnenkort naar huis toe met de kleine.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Maar dat je een grote baby krijgt wil niet zeggen dat je perse een knip moet hebben enzo.
Sommige krijgen een knip terwijl hun kindje veel lichter is en sommige met een zwaar kindje hoeven geen knip.
Dat bloeden is gewoon echt heel vervelend.
Wel goed dat ze haar meteen bloed bijgeven! Dan voelt ze zich hopelijk snel weer beter.
Sommige krijgen een knip terwijl hun kindje veel lichter is en sommige met een zwaar kindje hoeven geen knip.
Dat bloeden is gewoon echt heel vervelend.
Wel goed dat ze haar meteen bloed bijgeven! Dan voelt ze zich hopelijk snel weer beter.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Maar dat je een grote baby krijgt wil niet zeggen dat je perse een knip moet hebben enzo.
maar dat zeg ik ook nergens. ik snap gewoon niet dat ze haar zolang door hebben laten lopen terwijl ze al meerdere keren met groei echos te horen kreeg dat hun kindje heel groot was. een meisje bij mij van zwangerschapscursus had dat ook en die is met 38 weken al ingeleid, beviel uiteindelijk ook van een 9 ponder. (stel dat ze door was gelopen tot 42 weken dat is 4 weken langer is 28 dagen keer gemiddeld 20 gram per dag is 560 gram) dan was het kind zo'n 10 pond geweest. de kans is naar mijn idee dan toch veel groter dat er geknipt moet worden?
Pien- Ratel
Wat vervelend voor Schuddebuikje! Hopelijk hersteld ze snel ervan! Sterkte in ieder geval!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Pien schreef:Hazeltje schreef:Maar dat je een grote baby krijgt wil niet zeggen dat je perse een knip moet hebben enzo.
maar dat zeg ik ook nergens. ik snap gewoon niet dat ze haar zolang door hebben laten lopen terwijl ze al meerdere keren met groei echos te horen kreeg dat hun kindje heel groot was. een meisje bij mij van zwangerschapscursus had dat ook en die is met 38 weken al ingeleid, beviel uiteindelijk ook van een 9 ponder. (stel dat ze door was gelopen tot 42 weken dat is 4 weken langer is 28 dagen keer gemiddeld 20 gram per dag is 560 gram) dan was het kind zo'n 10 pond geweest. de kans is naar mijn idee dan toch veel groter dat er geknipt moet worden?
Snap dat ook niet zo goed hoor! Voor die knip ligt het eraan waarom ze die zetten. Kan zijn omdat hij groot was, maar bijvoorbeeld ook omdat hij snel er moest zijn.
Smaragdje- Ratel
Ik weet niet of de kans dan groter is.
Bij H. heb ik ook een knip gehad maar dat was niet omdat ze 4010gram woog maar omdat haar hartslag daalde en de gyn haar eruit wilde hebben.
Ik ben het wle met je eens dat ze haar niet tot 42wk hadden moeten laten lopen.
Dat had de gyn bij mij toen al gezegd dat ze me niet over tijd zou laten gaan omdat H tussen de 8 en 9 pond geschat werd met 40 weken.
Bij H. heb ik ook een knip gehad maar dat was niet omdat ze 4010gram woog maar omdat haar hartslag daalde en de gyn haar eruit wilde hebben.
Dat had de gyn bij mij toen al gezegd dat ze me niet over tijd zou laten gaan omdat H tussen de 8 en 9 pond geschat werd met 40 weken.
Gast- Gast
Op basis van de gegevens die je nu weet ga je toch je oordeel/ conclusie trekken, hopelijk kan Schuddebuikje snel zelf het hele verhaal duidelijk hier vertellen!
Pien- Ratel
Jeetje, dat klinkt als een erg heftige bevaling bij Schuddebuikje. Hopelijk helpt de bloedtransfusie en mag ze snel samen met haar zoon naar huis!
All, pff, ik moet even klagen hoor. M'n vriend heeft vaak afspraken voor zijn werk en is dan in principe niet bereikbaar. Nu hebben we afgesproken dat hij zijn telefoon wel in de gaten houdt als hij in bespreking is voor het geval de bevalling begint. Als ik hem wil bereiken als er niks aan de hand is zou ik eerst smsen. Nu weet ik dat hij vandaag een presentatie heeft van 10 tot 14 uur (eindtijden zijn altijd een richtlijn). Ik heb hem om 14 uur gesmst dat er niks gaande is maar of hij even wil bellen als hij dat leest. Ik heb hem om 15 uur gebeld en om 15:15 uur nog eens (toen ook voicemail ingesproken). Maar hij heeft nog steeds niet gebeld. Nu maakt het voor nu niet zo uit want het is niet verschrikkelijk dringend, maar ik baal er wel flink van want stel nou dat het wel begonnen was? Dan kan ik hem gewoon niet bereiken
En het helpt ook niet dat er net een blauwe envelop op de mat viel met de boodschap dat ik ruim €1900,- terug moet betalen... Nou klopt dat niet, maar ik heb geen zin om er achter aan te moeten... Blegh! En eigenlijk moet ik nog van alles hier in huis doen maar ik kan me er gewoon niet toe zetten Pien, mag ik wat van jouw nesteldrang hebben?
All, pff, ik moet even klagen hoor. M'n vriend heeft vaak afspraken voor zijn werk en is dan in principe niet bereikbaar. Nu hebben we afgesproken dat hij zijn telefoon wel in de gaten houdt als hij in bespreking is voor het geval de bevalling begint. Als ik hem wil bereiken als er niks aan de hand is zou ik eerst smsen. Nu weet ik dat hij vandaag een presentatie heeft van 10 tot 14 uur (eindtijden zijn altijd een richtlijn). Ik heb hem om 14 uur gesmst dat er niks gaande is maar of hij even wil bellen als hij dat leest. Ik heb hem om 15 uur gebeld en om 15:15 uur nog eens (toen ook voicemail ingesproken). Maar hij heeft nog steeds niet gebeld. Nu maakt het voor nu niet zo uit want het is niet verschrikkelijk dringend, maar ik baal er wel flink van want stel nou dat het wel begonnen was? Dan kan ik hem gewoon niet bereiken
En het helpt ook niet dat er net een blauwe envelop op de mat viel met de boodschap dat ik ruim €1900,- terug moet betalen... Nou klopt dat niet, maar ik heb geen zin om er achter aan te moeten... Blegh! En eigenlijk moet ik nog van alles hier in huis doen maar ik kan me er gewoon niet toe zetten Pien, mag ik wat van jouw nesteldrang hebben?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Balen Novalee.
Maar misschien dat hij nu echt geen tijd heeft?
En dat als je meteen gebeld zou hebben hij wel had opgenomen?
Mijn man heeft nu al op zijn werk aangegeven alles uit zijn handen te laten vallen zodra ik bel.
Eigenlijk mogen ze geen telefoon aan hebben staan maar daar heeft hij nu echt schijt aan.
Als ik eerst zijn chef moet bellen, moet ik geluk hebben dat die ergens is waar bereik is.
Vervolgens moet die mijn man nog gaan zoeken... Tegen die tijd ben ik al zowat bevallen
Maar misschien dat hij nu echt geen tijd heeft?
En dat als je meteen gebeld zou hebben hij wel had opgenomen?
Mijn man heeft nu al op zijn werk aangegeven alles uit zijn handen te laten vallen zodra ik bel.
Eigenlijk mogen ze geen telefoon aan hebben staan maar daar heeft hij nu echt schijt aan.
Als ik eerst zijn chef moet bellen, moet ik geluk hebben dat die ergens is waar bereik is.
Vervolgens moet die mijn man nog gaan zoeken... Tegen die tijd ben ik al zowat bevallen
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Mizzie | 26/25 | 16 juli | Meisje | Keizersnee 15 juli |
Happydobby | 27/28 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | .... | - |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik weet niet of de kans dan groter is.
Dat was bij mij ook de reden voor een knip, terwijl hij maar 3130 gram was.
Smaragdje- Ratel
Snap ook niet waarom ze Schuddebuikje zo ver hebben laten doorlopen gezien hij heel de tijd al groot werd geschat.
Ik heb ook een knip en een vacuümpomp gehad terwijl R. 2500 gram woog.
Ik heb ook een knip en een vacuümpomp gehad terwijl R. 2500 gram woog.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Vlg mij ligt een knip meer aan de haast als aan de grote van de baby. Als alles rustig de tijd krijgt om op te rekken lukt het heel vaak wel.
Maar in het ziekenhuis zie je weinig bevallingen zonder is mijn ervaring, daar hebben ze alles graag snel achter de rug...
Hier is alles weer rustig trouwens. Lekker even op de bank liggen dutten.
Maar in het ziekenhuis zie je weinig bevallingen zonder is mijn ervaring, daar hebben ze alles graag snel achter de rug...
Hier is alles weer rustig trouwens. Lekker even op de bank liggen dutten.
Gast- Gast
Hebben jullie allemaal een bevallingsplan/geboorteplan gemaakt?
Ik heb vrijdag een afspraak met de verloskundige om de bevalling door te nemen. Ik mocht zelf kiezen of ik een plan zou maken of niet.
Ik heb vrijdag een afspraak met de verloskundige om de bevalling door te nemen. Ik mocht zelf kiezen of ik een plan zou maken of niet.
Gast- Gast
Nou, ik heb 13u de tijd gekregen hoor
Alleen H haar hartslag zakte steeds weg. Ze hadden me zelfs op mijn zij gelegd met mijn been de lucht in, in de hoop dat dat voor H. beter was... Maar het hielp allemaal niks.
Zo, er is er hier 1 chago!!
Ze heeft 2½u liggen slapen en mijn man haalt haar er nu uit...
Geloof dat ze het er niet mee eens is hahaha.
Alleen H haar hartslag zakte steeds weg. Ze hadden me zelfs op mijn zij gelegd met mijn been de lucht in, in de hoop dat dat voor H. beter was... Maar het hielp allemaal niks.
Zo, er is er hier 1 chago!!
Ze heeft 2½u liggen slapen en mijn man haalt haar er nu uit...
Geloof dat ze het er niet mee eens is hahaha.
Gast- Gast
Nee, ik niet. Geloof nooit dat na een zwangerschap waarin niks vlg plan verloopt ik een bevalling krijg die dat wel doet...
Gast- Gast
Ik heb er een paar op internet gelezen, maar ik vind het erg overdreven. Nou weet ik wel dat je het kan maken zoals je zelf wil. Maar ik denk dat ik meer ben van laat maar op me af komen...
Ik heb alleen 1 ding, maar dat weet mijn man al... mocht ik (onverwacht) een keizersnee krijgen, het kindje mag niet eerst gezien/vastgehouden worden door iemand anders dan mijn man voordat ik het vastgehad heb.
Tja, en dingen als muziek en geuren en zo daar hou ik me niet mee bezig.
Ik heb alleen 1 ding, maar dat weet mijn man al... mocht ik (onverwacht) een keizersnee krijgen, het kindje mag niet eerst gezien/vastgehouden worden door iemand anders dan mijn man voordat ik het vastgehad heb.
Tja, en dingen als muziek en geuren en zo daar hou ik me niet mee bezig.
Gast- Gast
@ PM, vraag mij af of ze het gewoon doen om sneller klaar te zijn hoor. Dat zou ik namelijk best erg vinden!
@ Kruumel, ik had geen bevalplan gemaakt. Geuren op een bevalplan?
@ Kruumel, ik had geen bevalplan gemaakt. Geuren op een bevalplan?
Laatst aangepast door Smaragdje op di 5 jul 2011 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken