Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 20:05

Thnx Lady's!

Ik ga zo ook weer richting gyn.

Pfft, heb echt last van mijn darmen, loop gewoon leeg. En dat voelt dan echt eng om in zo'n stoel te zitten met je benen wijd, dan heb je alle druk op je onderkant Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 20:08

Pien: Spannend hoor!!! Hopelijk zet het door!
PM: 34 Weekjes!!! Die 36 weken worden steeds serieuzer hoor Very Happy
Blondje: Fijn dat het weekend zo leuk geweest is!

Hier heerlijk geslapen! H. is niet wakker geweest voor een tutje dat ze kwijt was en ze werd pas om 8u wakker.
Maar ja, ze had gisteren ook tot 20u liggen keten in bed.
Vanmorgen heel erg over moeten geven. Bah.

Verder geen plannen. Ga straks samen met H. lekker slapen Cool

Fijne dag!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 20:11

amber22 schreef:**breekt even in**

Pien succes!! Ik hoop voor je dat het doorzet vandaag!

En PM de 34 weken gehaald!!! cheers

+1!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 4 jul 2011 - 21:20

@Pien, ik hoop niet dat toen bij je zus ze al 42 weken was met inleiden. Ik snap niet dat ze het wel eens zolang laten duren.

@PM, 34 weken, gefelicteerd hoor!

@Blondje, als je druk bent heb je minder in de gaten of je kindje wel beweegd.

@Hazeltje, nog steeds zo misselijk? vervelend hoor. Weltrusten haha

Ik heb een topic geopend voor schuddebuikje, ze is gisterenavond bevallen om 23:00 uur.

Kreeg vanmorgen het smsje.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 21:35

De controle was gewoon goed!! Ondanks mijn hele dikke benen en voeten was mijn bloeddruk zelfs gezakt, 120/80 was het nu.
Wel weer bijna 1,5 kilo aangekomen, maar dat is baby en vocht.

Verder hebben ze even met de echo naar de hartjes gekeken, allemaal prima. Kleine ligt helemaal ingedaald en verder is het gewoon afwachten.

Inwendige echo's en voelen doen ze niet meer, heb de 34 weken gehaald, dus ze doen er toch niks meer mee behalve noteren!!

Ze vond mijn suikers perfect, moet vooral zo door gaan.
Als ik de 36 weken haal en ik weet mijn bloedsuikers zo te houden zonder insuline, hoeven ze daar niet eens voor te blijven als ze een goede start hebben.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 21:40

Nu sta ik echt op nummer 1!!! Hopelijk komt onze kleine meid snel... Ben inmiddels richting de verloskundige aan het lopen vanaf de bushalte. Trek veel bekijks, een pinguin met een dikke buik!!

@hd, mijn zus was 37 weken toen ze met zwangersschapp
Vergiftiging opgenomen werd. Ze hebben toen een fout gemaakt hier in het ziekenhuis door haar even goed zo lang door te laten lopen. Uiteindelijk is ze echt dood ziek geweest en heeft ze 5weken in het ziekenhuis gelegen...
:o

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 21:42

Ze heeft me overigens nog wat dingen uitgelegt, had wat vragen na de laatste echo. Ben nu gewoon helemaal gerust gesteld en ontspannen, ga er nu gewoon van genieten ipv hopen dat ik snel ga bevallen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 4 jul 2011 - 21:48

Pm, precies, nog even genieten! Mag je nu ook wat meer doen? behalve stijken?

Pien, ja jij bent de volgende! Veel bekijks heb ik nu ook, gister moest ik me in een restaurant tussen 2 tafels heenwurmen, alle glazen vielen om Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 21:54

Ja, zolang ik maar rustig aan doe mag ik wel wat doen. Als ik maar niet opeens het huis ga soppen of hele einden wandelen. Daar heb ik ook de energie en de benen niet voor, dus die plannen heb ik ook niet haha.
Straks ff lekker een sopdoekje door de babykamer halen denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 21:56

Nou pien spannend hoor! Hoop voor je dat het vandaag doorzezezet.Schuddebuikje van harte meid! Rest hoop ik vandaag op te reageren. Lig nu wederom in het z huis. Ging vanmorgen naar de ha voor m'n hand. Bloedddruk, hartslag vond ze te hoog en m'n voeten te dik. Dus belde de verlos voor een extra controle. Ze hadden wel wat eiwit gevonen in m'n urine, en hebben bloed afgenomen. Nu aan het wachten op de uitslag daarvan.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 22:05

Spannend Fiebje. Bij mij zat er ook wat eiwit in, maar bloed was toen wel goed genoeg om naar huis te mogen!
Hoe hoog wat je bloeddruk?
Duim voor je!!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 4 jul 2011 - 22:14

@ Pien, succes vandaag! Hoop dat het nu doorzet!

@ PM, gefeliciteerd met de 34 weken! Nu duurt het voor jouw ook niet meer zo lang!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:04

ProudMama schreef:De controle was gewoon goed!! Ondanks mijn hele dikke benen en voeten was mijn bloeddruk zelfs gezakt, 120/80 was het nu.
Wel weer bijna 1,5 kilo aangekomen, maar dat is baby en vocht.

Verder hebben ze even met de echo naar de hartjes gekeken, allemaal prima. Kleine ligt helemaal ingedaald en verder is het gewoon afwachten.

Inwendige echo's en voelen doen ze niet meer, heb de 34 weken gehaald, dus ze doen er toch niks meer mee behalve noteren!!

Ze vond mijn suikers perfect, moet vooral zo door gaan.
Als ik de 36 weken haal en ik weet mijn bloedsuikers zo te houden zonder insuline, hoeven ze daar niet eens voor te blijven als ze een goede start hebben.

Helemaal super! Ben blij voor je!

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 4 jul 2011 - 23:05

Hi meiden,

Lees hier af en toe nog mee, erg leuk om het einde bij jullie te volgen gezien ik toch een tijd in dit topic met jullie heb gekletst.

@ Pien, spannend die klachten steeds. Hoe was het bij de verloskundige?

@ PM, alweer 34 weken, wie had dat gedacht. Nog 2 weekjes voor jou of niet (mits je dat redt natuurlijk)? Fijn dat alles positief was bij de gynaecoloog!

@ Kletskousje, hoe was het bij de verloskundige?

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  kletskousje ma 4 jul 2011 - 23:12

Bij de verloskundige was alles goed.
De kleine was idd al aan het indalen (dat heb ik ook gevoeld de afgelopen dagen)
Bloeddruk was goed (hebben we 3x opnieuw gedaan.. 1ste keer werkte het apparaat niet goed, 2de keer was het veeel te laag en toen handmatig was het prima!)

Ook alvast over de wensen van de bevalling gehad en wil dat nu op papier gaan zetten.

En dan over 2 weekjes weer terug!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:38

Pffft, het ene moment schrijf ik dat ik helemaal ontspannen ben, en lig nu op de bank met flinke krampen. Kunnen ook mijn darmen zijn hoor, die rommelen op het moment ook.
Toch maar even een warm pittenzakje voor mijn rug maken in de hoop dat het zakt...

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 4 jul 2011 - 23:55

hm PM darmrommelen kan ook een voorteken zijn. Goed in de gaten houden dus. Ik ben bij de 2e en 3e eerst naar de wc gemoeten en dacht ooooh nee geen buikgriepje he. ( ook 2x in trappen he hahaha ) Nou mooi dat ik aan het bevallen was.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 0:08

Mamsie schreef:hm PM darmrommelen kan ook een voorteken zijn. Goed in de gaten houden dus. Ik ben bij de 2e en 3e eerst naar de wc gemoeten en dacht ooooh nee geen buikgriepje he. ( ook 2x in trappen he hahaha ) Nou mooi dat ik aan het bevallen was.

Idd, ik had de 1e 2 x ook flinke diarree van tevoren.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 5 jul 2011 - 0:10

Ben weer thuis (gelukkig!). Bloed zag er gelukkig nog goed uit. Wel moet ik volgende week weer alles laten contrôlen omdat ze toch wel bang zijn dat ik zwangerschappvergiftiging aan het kweken ben. Gelukkig had ik voor volgende week al een afspraak bij de verlos staan. Moet wel nog meer rust houden (wordt nu al gek), zoals ze zei rusten is 3 uur plat zonder prikkels.

Pm wat fijn dat alles zo goed was! En dat ze misschien wel gelijk mee naar huis mogen als alles goed is, dat is helemaal top!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Novalee di 5 jul 2011 - 0:21

PM, gefeliciteerd met de 34 weken!!! Ik hoop voor je dat die krampen door je darmen komen en niet dat het nu al begint. Het zou fijn zijn als je nog even onbezorgd van je zwangerschap kan genieten hug

Pien, oeh wat spannend! Ben benieuwd hoe het bij de verloskundige gaat en of het allemaal doorzet nu.

Fiebje, fijn dat je weer naar huis mocht! Ik duim voor je dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. Sterkte met rust houden, lijkt me erg moeilijk om 3 uur lang niks te doen hug
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Pien di 5 jul 2011 - 0:21

Daar ben ik weer!! Had al via mn telefoon even bij gelezen maar als ik via mn telefoon ook moet reageren duurt het zo vreselijk lang!!

COntrole was goed, aangegeven dat het behoorlijk rommelt en dat was een goed teken zei ze. Bloeddruk was 110 over 70, 1 ons afgevallen in vergelijking met donderdag en het hartje van de kleine klonk goed! Nog steeds is ze niet ingedaald en toen begon de VK te twijfelen of ze niet toch in stuit gedraaid was, dus voor alle zekerheid ook maar even een echo (wat een straf Very Happy) en ze ligt gelukkig wel gewoon met haar koppie naar beneden.

Omdat ik al een aantal dagen en ook vorige week steeds wat hoofdpijn had moest ik voor alle zekerheid even mn urine laten checken en ze vonden er toch wat eiwitten in. Voor nu nog geen reden om me zorgen te maken, dit gebeurde vaker rond deze zwangerschapsduur vertelde ze. Moet wel even mn hoofdpijn in de gaten houden en als het te erg word moet ik bellen.

Komende maandag moeten we weer terug komen, 's ochtends om 09:10 al. Moet voor alle zekerheid ochtendurine meenemen. Ze gaan dan sowieso proberen me te strippen. Al dacht de VK dat het vandaag ook wel eens goed door zou kunnen zetten aangezien het vannacht al zo aan het rommelen was!
We zullen zien!

Voor vandaag heb ik weer aardig wat op de planning staan, gister ben ik niet meer toegekomen aan de babykamer dus die wil ik zo even doen, verder even ons bed verschonen, extra zeiltje onder het matras doen, bovenverdiepingen stofzuigen, wasmachine schoon maken van binnen en even een soda was op 95graden aanzetten.
Verder wil ik graag mn nagels (hand en teen) even knippen en opnieuw lakken, al gaat dat wel heel lastig!

Nou, heb heerlijk op mn gemakje even geluncht en kan er nu volop tegen aan!!

@PM, super dat ze zo tevreden waren joh!! Ik heb gister voor al die krampen ook gigantische diarree gehad en de vk vertelde dat dat heel vaak voorkomt vlak voor een bevalling!!

@Kletskousje, fijn dat de kleine al indaalt! ik maak me soms best wel zorgen dat ze bij mij nog niet ingedaald is.

@Happydobby, toch lekker uiteten geweest gister? Was het nog gelukt met de auto verkopen? Of heb ik erover heen gelezen dat je het al gezegd hebt.

@Fiebje, fijn dat je weer naar huis mocht!! neem echt je rust hoor!!

@Novalee, hoe is het bij jou? al wat aan het rommelen?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 0:33

@Fiebje, lekker rustig aan doen hoor!

@novalee, morgen is je uitgerekende datum al! Is er al wat aan het rommelen?

@Pien, er kwam niemand opdagen voor mijn auto, hij zou om 17:00 er zijn maar er kwam niemand, omdat wij uit eten gingen zijn we 18:15 weggegaan, vond vanmorgen wel een email dat hij later was vanwege zijn werk maar dat ie wel mijn auto bekeken heeft maar ervanaf zag.
Jammer maar we hebben geen haast. Omdat ik straks 12 uur per week ga werken willen we terug naar 1 auto dus is inruilen eigenlijk geen optie.
Deze auto is helaas niet geschikt om een kindje mee te vervoeren dus ik hoop dat we dat ding snel verkopen.
Maar als ie pas over 2 maanden verkocht zou worden is het ook geen ramp. We hopen alleen dat ie sneller weg is natuurlijk.

Helaas zat het restaurant ook dicht en zijn we naar de griek geweest, daar gaan we voortaan ook niet meer heen, het eten is erg goed hoor maar dit was al de 2de keer dat de gyros op was en we hebben ruim 1 uur zitten wachten op ons eten.

Wel maf dat je meisje nog niet is ingedaald, nouja het kan natuurlijk nog tijdens de bevalling gebeuren.

@pm, oei je darmen, ik merk dat hier de toiletgang ook weer beter gaat, zit niet meer zo verstopt als een paar weken terug.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee di 5 jul 2011 - 0:37

Pien, fijn dat alles weer goed was! Hoe gaat nu met je hoofdpijn? Heb je er veel last van? Misschien dat het door het slechte slapen komt?

Happydobby, nog gefeliciteerd met jullie jubileum! Vervelend dat het bij de Griek zo lang duurde. En wat jammer van je auto, ookal heeft het geen haast, is toch fijn als hij weg is!

Bij mij is alles weer rustig. Gisteren weer op controle geweest en alles was goed. Ze ligt nu echt helemaal ingedaald (misschien dat het afgelopen vrijdag dus indalingsweeën waren ofzo) en ik voel het ook heel duidelijk als ze met haar hoofdje beweegt. M'n angst is ook een heel stuk minder, het wordt nu allemaal toch wel erg spannend en ik kan niet wachten om haar voor het eerst vast te houden. De bevalling blijf ik wel een beetje eng vinden, maar daarover denk ik nu gewoon alleen maar in clichés zoals dat al miljoenen vrouwen me voorgegaan zijn dus dat ik het ook kan, en dat er nog steeds gezinnen zijn met meerdere kinderen. Beetje struisvogelpolitiek maar het lijkt te helpen Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Pien di 5 jul 2011 - 0:46

@Novalee: De hoofdpijn komt volgens de verloskundige wel door de eiwitten in de urine. Maar goed, ik denk zelf dat het gewoon door de warmte in combinatie met slechte slapen komt (al slaap ik vanaf vrijdag al weer supergoed, behalve vannacht dan!) Ik drink nu gewoon extra water en doe rustig aan als ik hoofdpijn heb...

Fijn dat bij jou de kleine wel helemaal ingedaald is. Ben reuze benieuwd of ik dat nog bewust mee ga maken. Goed ook om te lezen dat je zelf wat relaxter bent, iedereen weet dat een bevalling geen makkelijke klus is dus dat je je daar zorgen om maakt vind ik helemaal niet raar!! Al sta ik er zelf misschien iets te nuchter in... Heb gewoon zin in de bevalling, ondanks de pijn die ik ga krijgen kan het me niet snel genoeg gaan allemaal!

@Happydobby, jammer dat de auto niet doorgaat, maar goed, zoals je zelf zegt, je hebt nog tijd ervoor!! Jammer altijd als je zo lang op je eten moet wachten, wij hadden dat vorige week, hadden eten besteld en moesten 1,5 uur wachten... Hebben nog gebeld na 3 kwartier en toen zeiden ze: "ze zijn onderweg, zie hem net weg rijden hier". Nou, de afstand die ze moesten rijden was op een brommer 1 minuut maar 45 minuten later kwamen ze pas! Vuile liegbeesten! Was jullie eten uiteindelijk wel lekker?

IK ga nu echt beginnen met mn lijstje!! Meld me vanzelf weer hier!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie di 5 jul 2011 - 1:11

@ Schuddebuikje, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Nick Very Happy Geniet ervan en ik ben benieuwd naar een foto/bevallingsverhaal.

@ Pien, wauw. Je staat nu echt op 1, spannend hoor. Ik las dat je last had van weeen, het rommelt dus aardig. Goed te horen dat je afspraak bij de VK goed ging. Ik ben benieuwd hoe lang het nog bij je gaat duren smile Hoop dat je urinetesten enzo wel gunstig zijn en dat je niets onder de leden hebt, spannend dat ze maandag ook gaan proberen te strippen (als je al niet bevallen bent :P)

@ PM, 34 weken alweer ! Gefeliciteerd, weer een weekje erbij ! Vervelend dat je zo'n last van je darmen hebt, hoop dat het overgaat. Wel leuk om te lezen dat alles goed met je kleintjes en met jou gaat (zelfs een goede bloeddruk en suiker).

@ Novalee, bij jou gaat het ook al snel. Alweer bijna 40 weken smile Kan me voorstellen dat je in die cliches denkt hoor, zo denk ik namelijk ook (anders vind ik het stiekem namelijk toch wel een beetje eng haha). Fijn ook dat je kindje al ingedaald is smile

@ HD, wat vervelend dat die meneer te laat kwam en ervan af zag, maar het scheelt wel dat je auto niet weg moet. Anders zit je ook maar te wachten tot iemand hem wil hebben. Gefeliciteerd trouwens met jullie jubileum :P (weet ff niet meer hoeveel jaar). Wel balen dat je zo lang moest wachten, ik zou dan wss ook geen 2e keer meer gaan.

@ Fiebje, fijn te horen dat je niets onder de leden hebt en gewoon weer thuis bent. Doe maar gewoon rustig aan dan, niet te gek doen smile

@ Hazeltje, wat vervelend dat je steeds nog zo beroerd bent 's ochtends. Hoop dat het snel overgaat. Wel fijn trouwens dat je dochter goed geslapen heeft zonder tutje.

@ Blondje, stoer hoor dat je gewoon naar Rock Werchter bent geweest en het ook goed ging ! Kan me dezelfde gedachte voorstellen over dat stel met een kleine van een half jaar, dat zou ik minder snel doen als zwanger na een festival gaan.

@ All, gisterenmiddag lekker eerder na huis gegaan, had slecht geslapen en last van mijn voet. Lekker op de bank en in de hangmat gelegen en mijn boek uitgelezen smile Vandaag kan ik alweer beter lopen, alleen begin ik nu last te krijgen van mijn rug en ligt meneertje erg tegen mijn ribben aan te porren.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: