Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 20:04

ProudMama schreef:
Smaragdje schreef:
ProudMama schreef:Haha, Novalee, daar vinden ze echt wel iets op :P

Maar jullie moeten wel een beetje opschieten, anders moet ik straks nog voorkruipen...

Denk jij dat ze eerdaags echt al willen komen?
Stiekum hoop ik een beetje van wel, die buik is zo zwaar en mijn benen en voeten doen echt pijn zo opgezet als ze zijn.

Maar of het ook echt gaat gebeuren?! Geen idee hoor.
Heb controle afspraken tot de 14e staan, daar willen ze zich vast aan houden!

Ik kan het mij wel voorstellen dat je zou willen dat ze snel komen, lijkt mij ook erg zwaar en in de weg zitten. Je kon nu gewoon in het ziekenhuis in de buurt bevallen toch? En je kindjes groeien zo lekker, heel erg is het zeker niet meer als ze nu zouden komen?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien di 5 jul 2011 - 20:06

@pm, als jij voor kruipt heb ik daar nu geen moeite meer mee... Ik vind dat je zo al zo lang binnen hebt weten te houden.. zou jij het zelf erg vinden als ze komen?

Ik heb altijd gezegd op een donderdag te gaan bevallen... Dat is nog steeds mijn plan. Die vent van kan de pot op met zijn volgende week maandag!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Smaragdje di 5 jul 2011 - 20:09

Pien schreef:@pm, als jij voor kruipt heb ik daar nu geen moeite meer mee... Ik vind dat je zo al zo lang binnen hebt weten te houden.. zou jij het zelf erg vinden als ze komen?

Ik heb altijd gezegd op een donderdag te gaan bevallen... Dat is nog steeds mijn plan. Die vent van kan de pot op met zijn volgende week maandag!!

hahaha, goed gezegd! Dan morgen maar!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:10

@Smaragdje: Ja, mag gewoon in mijn eigen ziekenhuis bevallen nu. Ze groeien ongeveer een pond per week samen, dus zullen nu rond de 2250 en 2800 gram zijn. De grote groeit altijd harder.

@Pien: Nee, dat zou ik totaal niet erg vinden zelfs Wink

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 5 jul 2011 - 21:15

Goedemorgen meiden,

Pien: Balen dat het niet heeft doorgezet. Zou ook niet voor de 11e gaan hoor!!! Wil je man een langer weekend hebben??

Kruumel: Ik hoor volgende week meer over beval en plan. Weet niet in hoeverre ik dingen op papier ga zetten. Bepaalde dingen heb ik nu wel over nagedacht (dankzij hier), wie bel je op zodra het begint, wanneer laat je de visite komen. Het enige wat ik wel graag wil is als er complicaties zijn en de baby niet bij mij op de borst kan dat het dan bij m'n man op de borst gaat.

Hier rommelt het nog steeds, maar gelukkig nog niet hard genoeg.
Heb gisteren echt rustig aan gedaan maar had s avonds toch weer weeën......
Stomme huisarts ook, ze vond me te dik!!!! Trut!! Weet je niet hoeveel vocht ik bij me draag!
M'n bloeddruk was 85/130 en hartslag 104. Ze vond ze beiden toch te hoog. Later in het zhuis was m'n bloeddruk wel gezakt naar 70/110. Hartslag blijft hoog maar dat hoort erbij.
Nu wordt ik volgende week woensdag weer helemaal gecontroleerd... O ja ik dus voor m'n hand naar de huisarts, blijkt dat ik .... tunnelsyndroom heb, versmalling in m'n pols. Kan bijna niks met rechts zo stijf is m'n hand, wordt s nachts ook wakker van het doffe gevoel in m'n hand.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 21:39

@Pien, je zou toch denken dat ze wel eerder komt dan de 11de.

@Novalee, jij ook nog met je meisje in je buik.

@PM, dat zou wat wezen als jij iedereen voorkruipt.

@Fiebje, die dikke pols had een collega van mij ook met haar zwangerschap, bij haar waren beide handen en polsen dik en vlgs haar vk kwam het door de zwangerschap.

Jeetje wat een nacht, die kleine bleef maar schoppen, normaal is dit savonds maar nu ging het door. Heb nauwelijks geslapen voor mijn gevoel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:39

pien, jammer dat t weer niet doorgezet heeft.

Fiebje, hoezo te dik, ben je zo veel aangekomen door t vocht dan?

Hier lekker lang geslapen. Vandaag geen plannen overdag. Lekker rustig aan. Vanavond heb ik een bolle buik fotoshoot... Leuk!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 5 jul 2011 - 23:09

Hd: Ja dat klopt, zal na de zwangerschap weer wegtrekken.

Kruumel: Leuk een fotoshoot! Ja draag een hoop vocht bij me, op m'n arme en benen heb ik witte spikkels, enkels zijn weg, m'n hoofd is een stuk dikker. Hou het over m'n hele lijf vast.

Net bij de bekkenpeut geweest, die heeft weer een heerlijke lymfe drainage massage gegeven.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 23:36

Fiebje, lekker hoor, bij mij had de bekkenpeut ook een goede massage gegeven. Daarna maar eens haarfijn uitgelegd aan mijn vriend hoe die dat doen moest.

Ik kom er net achter dat ik nauwelijks nog mooi nachtgoed heb, en het is lekker weer dus ik ga zo maar eens naar de stad, er is markt dus even struinen is wel lekker.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 0:10

@ Fiebje: Je zou voor de nacht zo'n polsbeschermer om kunnen doen zoals ze bij skaten om hebben.
Dan gaat dat open staan in je pols waardoor je minder pijn hebt.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 6 jul 2011 - 0:16

Veel plezier op de markt HD.

Klopt Hazeltje, heb vroeger ooit geskeelerd maar dat ding niet meer.
Gister kwam een vriendin zo'n ander brace ding brengen, maar dat ademt voor geen meter, die heb ik vannacht afgegooid. Werd er gek van. Straks ff m'n zusje bellen die heeft vast wel zo'n ding,

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 0:45

Fiebje, wat vervelend dat je zo veel vocht vasthoudt.

Happydobby, ik heb speciaal voor de zwangerschap nachtkleding aangeschaft... had namelijk niks in huis. De eerste keer in het ziekenhuis had ik een t-shirt van mn man aan, en de tweede keer had ik de nachtkleding net in huis, dus een nachthemd aan gehad. Maar ja, je zal in je kraamperiode toch ook iets aan moeten...

PM, bedankt voor de tip... ik heb de voedingsbh's van noppies binnen, die zitten een stuk beter dan die van de prenatal. Die heb ik gisteren meteen teruggebracht. Nu heb ik er 2 van noppies, dat voelt nog enigsinds prettig, die andere dingen zijn echt waardeloos!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:06

Vandaag is mijn buik weer een stuk rustiger tov gistermiddag, denk echt dat het puur mijn darmen waren die vervelend aan het doen waren.

Heb alleen echt een beurs gevoel aan de onderkant en af en toe vervelende steekjes achter mijn schaambeen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:09

Zijn dat steekjes van het indalen? Die heb ik ook regelmatig, en ik vind ze niet prettig. Al dat geschop en geboks en gedraai vind ik wel leuk, maar die steekjes zijn vervelend!

Sowieso is het van onderen anders vind ik... zoveel bloedsomloop, alles een beetje opgezwollen... vind dat wel vreemd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:11

Pffff, ik blijf overgeven zeg.
Simpel raak ik er van! En een barstende hoofdpijn al 3 dagen Neutral

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 1:12

ik lig helemaal kapot op bed.... Sad

alle energie is ineens op. ga proberen een tukkie te doen! mn hoofdpijn is ook behoorlijk aanwezig, daar baal ik echt van!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10839

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: