Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik drink sowieso eigenlijk nooit, maar in de zwangerschappen had ik juist sterke behoefte aan alcohol. Natuurlijk niet gedaan, op af en toe een slokje bier na.
Ik wilde ook zo graag filet americain hebben, en zalm enz, maar nu ik dat allemaal weer gewoon mag, is die behoefte ook een stuk minder. Alles wat verboden is, is dubbel zo aantrekkelijk!
Ik wilde ook zo graag filet americain hebben, en zalm enz, maar nu ik dat allemaal weer gewoon mag, is die behoefte ook een stuk minder. Alles wat verboden is, is dubbel zo aantrekkelijk!
Gast- Gast
Zooooo herkenbaar!!_MamaRosa_ schreef: Alles wat verboden is, is dubbel zo aantrekkelijk!
Gast- Gast
Ik wilde vlak voor de bevalling MacDonalds.
De VK van het ZH had me dat afgeraden.
Dus na de bevalling is mijn man een Big Mac menu voor me wezen halen.
Het was echt smerig toen hahahahaha.
Alleen de carpaccio die hij is wezen halen bij mijn favo tapa's restaurant heeft me heeeeeeeeerlijk gesmaakt als altijd.
De datum heb ik nu al vast gelegd voor na de bevalling
De VK van het ZH had me dat afgeraden.
Dus na de bevalling is mijn man een Big Mac menu voor me wezen halen.
Het was echt smerig toen hahahahaha.
Alleen de carpaccio die hij is wezen halen bij mijn favo tapa's restaurant heeft me heeeeeeeeerlijk gesmaakt als altijd.
De datum heb ik nu al vast gelegd voor na de bevalling
Gast- Gast
Ik drink ook niet vaak alcohol en juist in mijn zwangerschap had ik zo´n zin in rode wodka red bull, nou toen ik gestopt was met bv heb ik weer wat wijn/rose gedronken maar die sloegen in als een bom haha en vond het eigenlijk helemaal niet lekker meer.
En voor de rest had ik niks gemist gezien ik geen filet, rood vlees etc. lus dus dat was wel makkelijk alleen wat ik wel flauw vond was dat mijn man lekker frietjes ging eten en ik vies eten van het ziekenhuis had dus zodra ik thuis was heb ik friet gegeten haha.
En voor de rest had ik niks gemist gezien ik geen filet, rood vlees etc. lus dus dat was wel makkelijk alleen wat ik wel flauw vond was dat mijn man lekker frietjes ging eten en ik vies eten van het ziekenhuis had dus zodra ik thuis was heb ik friet gegeten haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Nu met dit soort weer dronk ik graag een koud biertje, verder staat de drankenkast vol hier maar met z'n tweeen drinken we nauwelijks. Nu drink ik helemaal niet natuurlijk, alleen soms een slokje bier als mijn vriend een nieuw soort aan het drinken is.
Wel heb ik nu bavaria rose bier 0% in de koelkast.
Helaas is het het net niet.
Verder maakt mijn vriend lekkere mojito's. Die zou ik wel weer eens lusten.
Maarja als de BV op gang komt dan is laten we dat voorlopig uit ons hoofd.
@Limburg, die hoor ik vaker dat het inslaat als een bom, zeker na zo'n lange tijd.
Wel heb ik nu bavaria rose bier 0% in de koelkast.
Helaas is het het net niet.
Verder maakt mijn vriend lekkere mojito's. Die zou ik wel weer eens lusten.
Maarja als de BV op gang komt dan is laten we dat voorlopig uit ons hoofd.
@Limburg, die hoor ik vaker dat het inslaat als een bom, zeker na zo'n lange tijd.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
HD: Die blikjes Rose en Witbier 0% vind ik met flinke warme dagen echt lekker!
Gast- Gast
Wel leuk om te lezen dat ik toch niet de enige ben die alcohol wel mist. Zeker met dit lekkere weer zou ik wel een roséetje of een lekker blond biertje lusten. Nu hou ik het maar op alcoholvrije rosé of bavaria witbier 0.0%, maar dat is het inderdaad net niet! (Maar nog steeds lekkerder dan fris oid)
Balen dat Schuddebuikje zo'n heftige bevalling heeft gehad, ik snap ook niet dat er zo veel verschil is tussen verschillende verloskundigen.
Balen dat Schuddebuikje zo'n heftige bevalling heeft gehad, ik snap ook niet dat er zo veel verschil is tussen verschillende verloskundigen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
ProudMama schreef:HD: Die blikjes Rose en Witbier 0% vind ik met flinke warme dagen echt lekker!
Die witte vind ik minder, die rose is lekker zoet!
Happydobby- Ratel
Ik vind de rosé en wit bier van Bavaria beide wel lekker met het lekkerst zijn de flesjes rosé bier van Wieckse zijn lekker!! Die neigen iets meer richting het echte rosé bier.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik drink nooit.
alleen tijdens het stappen pure bessen/Coebergh.
Maar ik ga nooit meer stappen haha.
alleen tijdens het stappen pure bessen/Coebergh.
Maar ik ga nooit meer stappen haha.
Gast- Gast
Ik mis alcohol totaal niet... moet zeggen dat ik alle lekkere dingen die ik nu niet mag (gerookte zalm, filet american, biefstuk, carpaccio, etc) steeds minder mis omdat ik t al zo lang niet heb gegeten. Maar het zal niet lang duren na de bevalling voordat ik t weer allemaal ge eten.
Ik heb een informatieboekje meegekregen bij de vk over de bevalling. Daarin heb ik gelezen dat ze de navelstreng pas doorknippen als er geen hartslag meer in de navelstreng is. Ik ging er dus van uit dat dat standaard is... maar nu begrijp ik van jullie van niet?
Ik heb een informatieboekje meegekregen bij de vk over de bevalling. Daarin heb ik gelezen dat ze de navelstreng pas doorknippen als er geen hartslag meer in de navelstreng is. Ik ging er dus van uit dat dat standaard is... maar nu begrijp ik van jullie van niet?
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik mis alcohol totaal niet... moet zeggen dat ik alle lekkere dingen die ik nu niet mag (gerookte zalm, filet american, biefstuk, carpaccio, etc) steeds minder mis omdat ik t al zo lang niet heb gegeten. Maar het zal niet lang duren na de bevalling voordat ik t weer allemaal ge eten.
Bij ons was het wel standaard.
Limburg85- Ratel
Kruumel schreef:Ik mis alcohol totaal niet... moet zeggen dat ik alle lekkere dingen die ik nu niet mag (gerookte zalm, filet american, biefstuk, carpaccio, etc) steeds minder mis omdat ik t al zo lang niet heb gegeten. Maar het zal niet lang duren na de bevalling voordat ik t weer allemaal ge eten.
De weken naar mijn zwangerschap heb ik anders heel veel gerookte zalm op, had het echt gemist
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:Kruumel schreef:Ik mis alcohol totaal niet... moet zeggen dat ik alle lekkere dingen die ik nu niet mag (gerookte zalm, filet american, biefstuk, carpaccio, etc) steeds minder mis omdat ik t al zo lang niet heb gegeten. Maar het zal niet lang duren na de bevalling voordat ik t weer allemaal ge eten.
De weken naar mijn zwangerschap heb ik anders heel veel gerookte zal op, had het echt gemist
En nu lus je het niet meer of was het niet zo erg? ;-)
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:Kruumel schreef:Ik mis alcohol totaal niet... moet zeggen dat ik alle lekkere dingen die ik nu niet mag (gerookte zalm, filet american, biefstuk, carpaccio, etc) steeds minder mis omdat ik t al zo lang niet heb gegeten. Maar het zal niet lang duren na de bevalling voordat ik t weer allemaal ge eten.
De weken naar mijn zwangerschap heb ik anders heel veel gerookte zal op, had het echt gemist
En nu lus je het niet meer of was het niet zo erg? ;-)
Lust het nog steeds, maar heb het wat verminderd ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ohhh ik denk dat mijn vriendinnen meteen al met een broodje zalm / filet aan komen zetten na mijn bevalling.
Ik ga ook heel veel eten wat ik nu niet mag hoor Smaragdje... maar je went er wel een beetje aan dat je het niet mag. Ik heb er wel heel veel zin in! (Nog effe!)
Ik ga ook heel veel eten wat ik nu niet mag hoor Smaragdje... maar je went er wel een beetje aan dat je het niet mag. Ik heb er wel heel veel zin in! (Nog effe!)
Gast- Gast
Het is er weer meiden... In alle hevigheid... Er zit nog totaal geen regelmaat in maar het zweet is me aan alle kanten uitgebroken! Precies zoals ik het vannacht ook had! Word een spannende avond/ nacht!
Pien- Ratel
Spannend Pien!
hopelijk zet het nu wel door en heb je morgen jullie prachtige meisje in je armen!
hopelijk zet het nu wel door en heb je morgen jullie prachtige meisje in je armen!
Gast- Gast
Pien hopelijk zet het door!
Happydobby- Ratel
Pien schreef:Het is er weer meiden... In alle hevigheid... Er zit nog totaal geen regelmaat in maar het zweet is me aan alle kanten uitgebroken! Precies zoals ik het vannacht ook had! Word een spannende avond/ nacht!
Spannend Pien!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pien schreef:Het is er weer meiden... In alle hevigheid... Er zit nog totaal geen regelmaat in maar het zweet is me aan alle kanten uitgebroken! Precies zoals ik het vannacht ook had! Word een spannende avond/ nacht!
Hoop voor je dat het door gaat zetten!
Limburg85- Ratel
Spannend Pien! Dat wordt dus iedere keer als ik wakker wordt het forum checken
Gast- Gast
Spannend Pien, ook ik ga vannacht het forum checken als ik wakker ben. Hou ons op de hoogte!
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Oh Pien!!! Spannend! Ik hoop toch zo voor je dat het nu wel door mag zetten. Heel veel succes als het zo ver is!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Nou meiden, lig nu net in bed en het zet voor mijn gevoel nog steeds door.... Heb pen en papier neer gelegd zodat mocht het nodig zijn ik kan timen en opschrijven...
Morgenochtend zou ik met mijn zus op pad gaan dus mocht ik vannacht niet meer reageren, ben ik waarschijnlijk in slaap gevallen en is er dus niks aan de hand. Mocht het wel door zetten zal ik hier af en toe een update plaatsen!
Voor het geval dat heb ik ook nog mobiele nummers achter de hand! Goed voorbereid dus!!
Morgenochtend zou ik met mijn zus op pad gaan dus mocht ik vannacht niet meer reageren, ben ik waarschijnlijk in slaap gevallen en is er dus niks aan de hand. Mocht het wel door zetten zal ik hier af en toe een update plaatsen!
Voor het geval dat heb ik ook nog mobiele nummers achter de hand! Goed voorbereid dus!!
Pien- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken