Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 10:15

jaaaaaaaaaah ik wil wel het goede voorbeeld zijn..... maar het lukt me niet Cry
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien za 2 jul 2011 - 10:31

Hier rommelt het volop... Verlies sinds vanmorgen ook hele stevige witte slijm...
Zijn vanavond wel heerlijk uiteten geweest, hebben uitgebreid gewokt bij een chinees hier een paar dorpen verderop! Was heerlijk maar continu harde buiken die zelfs een tijd lang regelmatig kwamen.

Ik ga nu naar bed, ben doodmoe! Hopelijk kan ik lekker liggen en slapen, zitten lukt me niet meer, dat doet te erg pijn!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 10:42

Het blijft wel spannend zo...

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 10:45

ik heb soms het idee dat ik niet de eerst ga zijn
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 10:46

schuddebuikje schreef:ik heb soms het idee dat ik niet de eerst ga zijn
Tijgertje of Pien eerst? Of Novalee?

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 10:49

ik zou het echt niet weten. wel erg spannend inderdaad.

in ieder geval slaap lekker pien. ik hoop dat je kan slapen of dat het doorzet.

voor de rest ook weltrusten

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Me_to_you_samen-0002
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Pien za 2 jul 2011 - 10:58

Lig inmiddels heerlijk in bed, net 3keer achter elkaar eruit gegaan omdat ik heel nodig naar de wc moest en dan niet om te plassen...

Ga slapen zonder pil, als ik dan tegen een uur of 4wakker word en niet meer kan slapen, neem ik toch een halfje in.
Ik heb ondanks de harde buiken niet het gevoel dat het een begin is... Natuurlijk is het wel heel spannend zo!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien za 2 jul 2011 - 10:59

Slaap lekker trouwens!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 11:39

Wat spannend pien!

Ik hou het hier goed in de gaten hoor, ben veel te nieuwsgierig Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 13:11

Jeetje meiden, jullie maken t wel spannend!

Hier net thuis van verjaardagsfeestje. Heb veel te lang gestaan, heb ontzettend pijn in mn rug. Wilde om 12 uur al naar huis, maar had allemaal lange gesprekken. Dat krijg je als je niet vaak meer ergens komt. Wel leuk hoor, ik heb een gezellige avond gehad, maar ben helemaal op. Welterusten, slaap lekker dames!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 13:56

pfft, wordt gek van dat ieder uur moeten plassen. Voor ik weer lig en slaap kan ik er weer uit...

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 18:33

ja dat geloof ik dat het heel erg vervelend is. zo kom je ook niet aan je rust toe. maar veel veranderen kan je der niet aan denk ik. het is wel vervelend dat je naar beneden moet lopen. kan je daar niet wat aan veranderen ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 18:37

hier was ik om 6 uur wakker om te plassen en kan niet meer slapen. morgen naar het ziekenhuis speelt toch constant door me hoofd. ik wil heel graag me kindje in me armen. maar ben toch een klein beetje bang voor het onbekende van het bevallen. laten we het nu nog op gezonde spanning houden.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 za 2 jul 2011 - 19:34

@ Pien, hoe is de nacht gegaan?

@ Schuddebuikje, balen dat het nog niet wilt beginnen, heel veel succes morgen (mits het vandaag niet gaat beginnen).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 20:57

@Schuddebuikje: Ik ga vanacht maar gewoon op de bank slapen denk ik. Morgen moet mijn man ook weer vroeg op, en hij slaapt zo ook niet rustig.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind, dat is het ook. Vraag gewoon of ze je alles duidelijk uit willen leggen voor ze iets doen, dan maakt het al een stuk makkelijker.

@PIen: Hoe is het verder gegaan?

@Tijgertje: Hoe is het bij jou? Zet het eindelijk door?

@All: Wat zouden jullie doen: Ik voel me gewoon niet helemaal lekker, hou flink vocht vast, lijkt met de dag erger te worden. Kan niet zeggen dat ik erge hoofdpijn heb, ben niet echt misselijk maar mijn maag is gewoon aan het vervelen enz. Kan ook moeheid zijn.
Zal ik vanmiddag gewoon even bellen of ze mijn bloeddruk willen checken voor de zekerheid? Vanmiddag is mijn man thuis, morgen zit ik weer alleen.
Alleen ben dan weer bang dat ze me een zeur vinden en/ of ik moet blijven...

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 2 jul 2011 - 21:00

@PM, als jij je niet goed voelt dan moet je je laten checken.

@schuddebuikje, wat spannend! Ik snap best dat je opziet tegen inleiden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:03

@HD: Voel me gewoon een beetje dubbel. Niet slecht genoeg om me te melden, maar voel me ook niet helemaal happy. Maar wat wil je, een nacht goed slapen is lang geleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:06

Ik breek even in....

PM ik zou toch even de vk bellen. Houd je dat vocht in een keer zoveel vast ??? Ik had dat namelijk ook (was ook warm weer en daar kon het ook van zijn waardoor ik twijfelde) En bij mij bleek het van de vergiftiging te zijn ! Schijnbaar kwam daar ook het vele vocht ineens vandaan.
Ik had ook wat hoofdpijn een naar gevoel om mijn buik. Voor de zekerheid toen toch laten checken in het ziekenhuis en kon meteen daar blijven omdat ik duidelijk zwangerschapsvergiftiging had !
En als je het niet helemaal vertrouwd zou ik zeker bellen !

Gast
Gast

Bericht  Steep za 2 jul 2011 - 21:07

@proudmama; ik zou bellen en je zorgen delen. Stel nou dat er wel iets aan de hand is. En als er niks aan de hand is ben je ook gerust gesteld toch? Een soort van win-win situatie?

@schuddebuikje; echt mega spannend! Vandaag een beetje rustig aan doen denk ik?

Mijn vriend heeft vannacht de laatste-keer-stappen-voordat-ik-vader-wordt-nacht gehad. Volgens mij heb ik hem nog nooit zo beroerd gezien haha! Ze waren dan ook al om 21 uur in de stad en hij kwam pas weer terug om 04.30.. Hij lag op de bank en toen hij mij zag kreeg hij last van duizelingsaanvallen zei hij Laughing . Ik heb 'm lekker laten liggen, die alcohollucht die om hem heen hing hoefde ik sowieso niet in bed haha! Ach zolang hij het maar leuk heeft gehad. Alleen moet hij vandaag wel aan de bak want het wiegje moet nog gespoten worden! We hebben wel een ledikantje, maar een tante van hem had zijn originele wiegje nog en dat leek ons wel heel erg leuk (met originele bekleding, echt heel snoezig!). Alleen die was heel lelijk blauw, dus dan maar een ander kleurtje erop!

Jullie nog plannen voor vandaag??
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:08

Sinds vorige week is het erger geworden, en op de laatste controle was mijn bloeddruk ook hoog. Maar geen eiwit in de urine en bloed was goed, dus mocht weer naar huis.

Ga inderdaad vanmiddag maar gewoon even langs, anders blijf ik me toch druk maken, en dat is weer slecht voor mijn bloeddruk :P

Gast
Gast

Bericht  Steep za 2 jul 2011 - 21:10

Goedzo!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:13

ProudMama schreef:Sinds vorige week is het erger geworden, en op de laatste controle was mijn bloeddruk ook hoog. Maar geen eiwit in de urine en bloed was goed, dus mocht weer naar huis.

Ga inderdaad vanmiddag maar gewoon even langs, anders blijf ik me toch druk maken, en dat is weer slecht voor mijn bloeddruk :P

Doe dat idd ook maar !! Succes ! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:21

PM, succes vandaag, ik denk aan je hug

Schuddebuikje, jij ook heel veel succes met de bevalling, vandaag of morgen is het zo ver he?

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 21:24

ik begin nu ook te twijfelen nu ik dit lees.
donderdag was mijn bloeddruk nog goed. maar vanaf vrijdag tot vandaag hele dag hoofdpijn. en vanaf gisteren avond hele dikke onderbenen en voeten door het vocht en ik kan me vingers niet goed meer bewegen door het vocht. en vanmorgen wakker geworden door buikpijn. maar dat is nu weg
ik dacht dat dit bij de laatste loodjes hoorde.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:26

Schuddebuikje: Het kan hoor, dat het er gewoon bij hoort. Ik had ook geen zwangerschapsvergiftiging woensdag, al was mijn bloeddruk op het hoogste punt 150/98.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: