Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ook ik breek even in..
bij twijfel gewoon bellen hoor! beter een keer te vaak dan te weinig langskomen.
en voor de verpleging hoef je het niet te laten, ze worden er voor betaald
bij twijfel gewoon bellen hoor! beter een keer te vaak dan te weinig langskomen.
en voor de verpleging hoef je het niet te laten, ze worden er voor betaald
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
verloskundige net gebeld en die komt met een uurtje ff langs om bloeddruk te meten...
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Groot gelijk! Ben benieuwd...schuddebuikje schreef:verloskundige net gebeld en die komt met een uurtje ff langs om bloeddruk te meten...
Gast- Gast
Bel jij dan ook PM! Ik ben benieuwd Schuddebuikje, en morgen is het echt zover he! Heel veel succes. Ben ook benieuwd hoe het met Pien is. Ik lees iedere keer wel mee, maar heb soms nog te weinig tijd om alles te lezen, zoveel wordt er bijgeschreven elke dag.
We zitten nu lekker in Polen, lekker een weekje rust. Ben benieuwd wat mijn buik gaat doen, of die veel groeit. Vanaf volgende week (na mijn vakantie dus) ga ik 's avonds halftijd werken, omdat ik toch harde buiken blijf houden die zeer doen, en het is geen blaasontsteking. Bovendien heb ik vanaf het moment dat we eregisternacht wegreden tot nu hooguit 5 harde buiken gehad (die ik gevoeld heb) dus het ligt echt aan het werken, toch te druk, terwijl ik zoveel niet doe. Kleine voel ik lekker veel bewegen, ze schopt bobbels in mijn buik haha kei leuk om te zien. Verder niet echt veel nieuws, hier gaat alles zijn gangetje.
We zitten nu lekker in Polen, lekker een weekje rust. Ben benieuwd wat mijn buik gaat doen, of die veel groeit. Vanaf volgende week (na mijn vakantie dus) ga ik 's avonds halftijd werken, omdat ik toch harde buiken blijf houden die zeer doen, en het is geen blaasontsteking. Bovendien heb ik vanaf het moment dat we eregisternacht wegreden tot nu hooguit 5 harde buiken gehad (die ik gevoeld heb) dus het ligt echt aan het werken, toch te druk, terwijl ik zoveel niet doe. Kleine voel ik lekker veel bewegen, ze schopt bobbels in mijn buik haha kei leuk om te zien. Verder niet echt veel nieuws, hier gaat alles zijn gangetje.
Gast- Gast
Verstandig Schuddebuikje!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Goedemorgen!! Ben pas net wakker, heb heerlijk geslapen. En mijn man ook... Zijn beide nu echt klaar voor de komende bevalling. Er zijn overigens geen tekenen dat dat snel gaat gebeuren. Geen kramp of iets dergelijks....
Pm en schuddebuikje, spannend meiden, goed dat jullie je even laten controleren!!
Teigertje, hoe is het bij jou?!
Pm en schuddebuikje, spannend meiden, goed dat jullie je even laten controleren!!
Teigertje, hoe is het bij jou?!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@Pien: Wat goed dat je een keer lekker hebt geslapen! Voelt gelijk een stuk beter zeker?
Gast- Gast
Ja... Echt heerlijk!! Was vanmorgen om kwart over 8wakker, lag nog veel te lekker dus me omgedraaid en blijkbaar zo weer in slaap gevallen... Liggen nu nog lekker in bed!!
Heb echt het gevoel nu de hele wereld aan te kunnen!!
Heb echt het gevoel nu de hele wereld aan te kunnen!!
Pien- Ratel
Goed zo pien!
Schuddebuikje, goed dat je hebt gebeld. Spannend! Vandaag of morgen gaat je bevalling beginnen.
Schuddebuikje, goed dat je hebt gebeld. Spannend! Vandaag of morgen gaat je bevalling beginnen.
Gast- Gast
Vandaag weer een hoop activiteit op het CTG te zien en nu wordt het ook pijnlijker. Er begint nu ook wat regelmaat in te komen.
Maar net was mijn schoonzus er even en toen was het helemaal weg. Gelukkig komt het inmiddels weer terug.
krijg nu wel een beetje hoop dat het iets gaat doen...
Maar net was mijn schoonzus er even en toen was het helemaal weg. Gelukkig komt het inmiddels weer terug.
krijg nu wel een beetje hoop dat het iets gaat doen...
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
@ PM: Ik zou eens even bellen als ik jou was. Van de week maakte je er ook al een keer druk over.
@ Schuddebuikje: Groot gelijk!
@ Pien: Nu moet je niet raar staan te kijken als het vandaag of vanacht gaat gebeuren
@ Schuddebuikje: Groot gelijk!
@ Pien: Nu moet je niet raar staan te kijken als het vandaag of vanacht gaat gebeuren
Gast- Gast
@Pien, ik had pas een vriendin aan de telefoon smorgens, ze was toen 40+5, ze zuchte dat er maar niks leek te gebeuren.smiddags om half 5 braken haar vliezen, om 20.00 begonnen de weeen. om 2.00 mocht ze gaan persen, nouja het lukte niet dus het werd een keizersnee. om 4.00 was haar kleine meid er.
Terwijl die ochtend er nog niks was. Nou had ze ook geen pijnlijke voorweeen ofzo. Alleen harde buiken.
@PM, als gebeld?
Ik zit te denken wat ik zal gaan doen.
Terwijl die ochtend er nog niks was. Nou had ze ook geen pijnlijke voorweeen ofzo. Alleen harde buiken.
@PM, als gebeld?
Ik zit te denken wat ik zal gaan doen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@ Schuddebuikje, snap goed dat je wilt dat die kleine nu eens komt! Morgen al weer 42 weken, hopelijk kondigt hij zich vandaag nog aan! Als je eenmaal aan het bevallen bent is dat bang zijn voor het onbekende waarschijnlijk wel weg hoor. Dan wil je alleen maar dat je kindje er zo snel mogelijk er is! Hoe was je bloeddruk?
@ Pien, alleen maar een voordeel dat nu alles er al uit komt zou ik maar denken en nu hopen dat het snel begint!
@ Kruumel, hoe is het nu met je rug?
@ ProudMama, hoe is het nu met jou?
@ Teigertje, zal het dan toch binnenkort echt beginnen : )
@ Pien, alleen maar een voordeel dat nu alles er al uit komt zou ik maar denken en nu hopen dat het snel begint!
@ ProudMama, hoe is het nu met jou?
@ Teigertje, zal het dan toch binnenkort echt beginnen : )
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
pien fijn dat je zo goed geslapen hebt
en tijgertje het komt nu wel heel dichtbij he... succes met alles. hopelijk zet het door
hier is de verloskundige net geweest. geen hoge bloeddruk. dus dat scheelt weer. hoort gewoon bij de laatste loodjes.
wel heeft ze nog een keer gestript. ze kon er een heel klein beetje bijkomen. nu in de hoop dat ik morgen geen gel hoef maar meteen een infuus. ik ga ook weer ff naar bed. ff voorslapen....
en tijgertje het komt nu wel heel dichtbij he... succes met alles. hopelijk zet het door
hier is de verloskundige net geweest. geen hoge bloeddruk. dus dat scheelt weer. hoort gewoon bij de laatste loodjes.
wel heeft ze nog een keer gestript. ze kon er een heel klein beetje bijkomen. nu in de hoop dat ik morgen geen gel hoef maar meteen een infuus. ik ga ook weer ff naar bed. ff voorslapen....
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Jullie geven me wel veel hoop dat het snel gaat gebeuren, ik heb zelf echt heel erg het idee dat ik gewoon behoorlijk overtijd ga lopen en uiteindelijk ingeleid ga worden.... Onze kleine meid is ook nog helemaal niet ingedaald en daardoor word dat gevoel nog eens verergerd!!
Al ben ik er wel écht heel erg aan toe! Ben zo benieuwd naar alles, ook naar de hele bevalling, hoe dat gaat, hoe wij ons erdoor heen slaan, maar vooral natuurlijk naar ons kleine meiske! We gaan vanaf nu in ieder geval iedere dag een buikfoto maken, dan weten we zeker dat we een echte laatste hebben!
Gek genoeg heb ik net als PM en Schuddebuikje hoofdpijn, al wijt ik dat nu vooral aan het lange en vele slapen!! Ben rond 12 uur gaan slapen, en om kwart over 11 was ik wakker. Ik denk dat ik over de hele nacht misschien 15 minuten heb wakker gelegen!! 11 uur slaap dus, tegen over gemiddeld 3 uur per nacht vorige week!! Dan is die hoofdpijn toch logisch te verklaren?
Al ben ik er wel écht heel erg aan toe! Ben zo benieuwd naar alles, ook naar de hele bevalling, hoe dat gaat, hoe wij ons erdoor heen slaan, maar vooral natuurlijk naar ons kleine meiske! We gaan vanaf nu in ieder geval iedere dag een buikfoto maken, dan weten we zeker dat we een echte laatste hebben!
Gek genoeg heb ik net als PM en Schuddebuikje hoofdpijn, al wijt ik dat nu vooral aan het lange en vele slapen!! Ben rond 12 uur gaan slapen, en om kwart over 11 was ik wakker. Ik denk dat ik over de hele nacht misschien 15 minuten heb wakker gelegen!! 11 uur slaap dus, tegen over gemiddeld 3 uur per nacht vorige week!! Dan is die hoofdpijn toch logisch te verklaren?
Pien- Ratel
Gelukkig Schuddebuikje!
Heb gebeld, en ze vinden het toch slim als ik ff langs kom, dus ga maar...
Tot straks.
Heb gebeld, en ze vinden het toch slim als ik ff langs kom, dus ga maar...
Tot straks.
Gast- Gast
Dames: even een mededeling;
Rugweeën zijn niet leuk....
De buikweeën die ik ook heb gehad, waren ook niet prettig, maar beter dan rugweeën.
De buikweeën die ik ook heb gehad, waren ook niet prettig, maar beter dan rugweeën.
Dora- Kletskop
Smaragdje schreef:
Goed, ik heb lekker lang in bed gelegen. Eerst een tijdje gelezen, daarna in slaap gevallen en vanochtend nog eens lekker met mijn man in bed over de meisjesnaam gehad. (Helaas zijn we er nog niet uit).
Ik heb gisteravond gewoon te lang gestaan. Maar het was een echt sta-feestje, en als je dan gaat zitten zit je een stuk lager dan iedereen, of in je uppie op de bank, terwijl iedereen in de achterkamer staat. En ik had sommige mensen al zo lang niet gesproken, dat er hele verhalen waren... ik wilde eigenlijk al om 12 uur naar huis, maar dat werd kwart voor 2. :S Gelukkig vandaag geen plannen, dus lekker bijkomen...
Gast- Gast
Kan het niet zijn dat de hoofdpijn komt door het weer? Dat de lucht drukkend is na die hete dagen van laatst of zo... ik heb zelf ook al de hele week last van hoofdpijn, maar weet dat aan de verflucht van de schilder en het benauwde weer ma en di. Ik vind het zo toevallig dat iedereen in dit topic die zo'n beetje op t laatst loopt hoofdpijn heeft.
Gast- Gast
Ik ga even een uurtje plat.
Daarna komen mijn ouders en gaan we waarschijnlijk even een rondje over de kermis doen. Ze blijven ook eten als het goed is.
Mocht ik niet meer reageren en er is meer actie dan zal Hazeltje, Printje of Kletskousje (of iemand anders) jullie op de hoogte houden.
Daarna komen mijn ouders en gaan we waarschijnlijk even een rondje over de kermis doen. Ze blijven ook eten als het goed is.
Mocht ik niet meer reageren en er is meer actie dan zal Hazeltje, Printje of Kletskousje (of iemand anders) jullie op de hoogte houden.
Dora- Kletskop
Good luck Teigertje!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Teigertje schreef:Dames: even een mededeling;
Rugweeën zijninderdaad verre van leuk! Hoop voor je dat als het doorzet, het buikweeën woden. Ik ben benieuwd! Succes als de kleine echt wil komen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
zo, ik ben weer los van de apparatuur.
Bloeddruk blijft een beetje rond de 145/95. Dus dat kan goed de hoofdpijn geven.
Nu wachten op de bloeduitslagen, dan weet ik of ik naar huis mag.
Bloeddruk blijft een beetje rond de 145/95. Dus dat kan goed de hoofdpijn geven.
Gast- Gast
ProudMama schreef:zo, ik ben weer los van de apparatuur.
Ik ben aan het duimen!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken