Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Schism vr 1 jul 2011 - 20:36

@ Schuddebuikje: Spannend! Zou het gaan doorzetten?

@ Kruumel: He bah snap dat je t eng vindt. Zou er ook niet lekker bij slapen hoor. Rare mensen zijn er toch.
Wat een naar nieuws van de schilder! Lijkt me een vreemd idee als je hem pas nog hebt gezien en opeens is hij er niet meer.

@ PM: Heb je nog een beetje kunnen slapen?

@ Teigertje: Hoe is het met jou? Al iets doorgezet?

@ All: Jeetje meiden ik kan jullie echt niet bijhouden hoor, dus sorry als ik niet op iedereen reageer.
Werken begint er aardig in te hakken hier, begin nu toch wel erg naar mijn verlof uit te kijken. Nog maar 2 weekjes werken gelukkig!
Ik vind de tijd nu toch wel snel gaan hoor, nog ff en dan is die kleine er al. Ik heb het idee dat we nog zoveel moeten doen, maar we hebben het op papier gezet en dan is het echt een lijstje van niks. Ben ik natuurlijk weer bang dat de helft er niet opstaat haha.

Even een stomme vraag misschien, maar ik heb geen idee wat voor onderbroeken ik nou in moet slaan voor na de bevalling. Moeten het nou echt van die grote oma tenten zijn in maatje mega? Ik hoopte zelf gewoon op iets van boxers ofzo. Maar geen idee hoeveel maten groter en of er dan kraamverband in past.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien vr 1 jul 2011 - 20:44

Schism, ik heb zelf boxers van de hema. Die had ik al maar zijn veel te groot geworden door het dragen, die kunnen mooi voor na de bevalling. Zitten per 3verpakt voor 3 of 5 euro!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 21:42

Goodmorning!

Wat fijn Pien dat je zo goed geslapen hebt!
Wat doet je goed, zeker zo vlak voor de bevalling. Anders was je al helemaal op geweest.

@ Kruumel: Getsie wat naar zeg. Ja, je kunt de provider gewoon bellen. Als je uitlegt wat er aan de hand is dan kunnen zij het nummer achterhalen en volgens mij bellen ze dan om te waarschuwen.

Qua ondergoed voor na de bevalling... Ik droeg de boxers van mijn man.
Niet echt sexy maar dat voel je je toch niet vlak daarna haha. Maar die banden zaten lekker los aan mijn buik en ik kon er twee suks kraamverband in kwijt. Ideaal. Hij wilde er een stel weg doen, maar die heb ik mooi opgeborgen voor mezelf angel

Mijn man is nu met de overbuurman de container aan het vullen. De voortuin is nu helemaal leeg.
Ideaal een buurman die gratis containers mag lenen en mag storten! Scheelt echt zoveel geld!!!!!
Als ze bijtijds klaar zijn willen we vanmiddag de tegels kan bestellen en mijn man begint misschien al aan de omheining.
Is dat mooi klaar voor de bevalling.

Ik heb niet zoveel plannen. H. is super verkouden en dus ook niet echt in haar hum.
Voel sinds deze week de kleine echt lekker veel bewegen. Zelfs nu dit de tweede is kan ik er nog niet echt aan wennen Very Happy

Fijne dag meiden!

Gast
Gast

Bericht  Dora vr 1 jul 2011 - 21:50

Hallo hier ben ik dan....

Gisteravond nog even in het ziekenhuis geweest om te laten checken of dat mijn vliezen niet gebroken waren (want dan zou dat langer dan 24 uur geweest zijn) maar dat was (gelukkig) niet. Waarschijnlijk blijft mijn baarmoeder een soort van nieuwe slijmprop aanmaken, maar dit loopt er meteen uit, vandaar dat we begonnen te twijfelen.

Verder is er vandaag op het CTG redelijk wat activiteit te zien aan samentrekkingen, maar daar durf ik niet meer te veel op te hopen (al voel ik inmiddels ook iets meer gerommel dan van de week in mijn buik)

Vanavond (vanaf 16 uur) hebben we een barbeque van onze gastouder. Misschien als Y.uanita klaar is met werken dat ik even mee ga wat boodschapjes halen, even er tussenuit. En anders gaan we morgen even een rondje over de kermis doen. Want ik wordt hier gillend gek.

Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby vr 1 jul 2011 - 21:57

Jeetje kruumel, ik zou ook de provider bellen. Echt eng, ik word soms snachts ook wakker en dan ga ik liggen luisteren wat je hoord..

Schism, nog 2 weken, die zijn zo om hoor!

Pien, 10 mg is echt niet zoveel van dat middel. Hopelijk kan je nu weer even vooruit.

PM, fijn dat je goed geslapen hebt.

Schuddebuikje, nog steeds geen baby, hier komt snel een babyboom in dit topic.

Teigetje, bij jou ook nog niks. Kan jij wel slapen.

Ik heb lekker geslapen, nu even lekker douchen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dora vr 1 jul 2011 - 22:03

Niet echt heel erg goed.
Nu heb ik vannacht wel weer een record gemaakt van bijna 6 uur achter elkaar.... Maar meestal word ik naar een uurtje of 3 wakker.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 22:30

@Kruumel: Zou het echt even na laten trekken hoor, dit is niet leuk. Als je provider het niet kan misschien de politie eens bellen wat je er mee moet?
Je iedere keer rot schrikken 's nachts is ook echt niet goed voor je.

@Schism: Ik heb een hele stapel hipsters gekocht bij hunkemoller, een maat groter als normaal. Die zitten nu prima, en straks na de bevalling moet dat ook wel lukken.

@Hazeltje: Geweldig is dat he, die uk voelen bewegen. Vind het toch altijd fijn als ik ze allebei weer even gevoeld heb.

@Tijgertje: Je houd het wel spannend hoor!!

@HD: Fijn dat je nog zo lekker kan slapen. Heb gelukkig van 8 tot half 11 nog even geslapen.

Vanmorgen weer een heleboel slijm verloren, mijn lichaam blijft het maar opnieuw aanmaken lijkt wel...

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 1 jul 2011 - 23:57

@pm, ik verlies ook veel slijm/afscheiding. Embarassed Heb veel inlegkruisjes nodig.
Ja had goed geslapen, maar de ene nacht gaat het beter dan de andere, ik doe smiddags nu ook geen middagslaapjes enzo.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 0:20

@HD: Voor mijn volgende zwangerschap koop ik idd aandelen Allways :P .
Gebruikte ze zelden, maar nu kan ik echt niet zonder.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 2 jul 2011 - 0:58

PM, idd, ik gebruikte bijna nooit inlegkruisjes, alleen evt bij ongesteld zijn icm met tampons.
Ik heb zeker al meer dan 10 jaar geen maandverband gebruikt dus straks met de kraamzuivering word het afzien.
Idd volgende zwangerschap neem ik ook aandelen op always.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:07

Ik vind maandverband ook een ramp, maar ja, straks wil je wel denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:19

Mijn man heeft de provider gebeld. Zij kunnen/mogen pas wat doen na 10 (!!!) keer, en dan moet er 1 van die 10 gesprekken opgenomen zijn.

Dat betekent dat we nog 7 keer te gaan hebben... pffff.

Mijn man zei al dat hij 's nachts voortaan de telefoon uit zet, maar ik zei dat het misschien beter was m aan te laten op stil, dan kunnen we evengoed zien of die weer gebeld heeft. Kunnen we misschien toch nog het lijstje van 10 volmaken en er achter komen wie er achter zit.

Het is elke keer in het weekend, dus grote kans dat t iemand is die voor de 'grap' belt met vrienden of zo tijdens/na het uitgaan. Een leuke grap is het niet... ik zwanger en mijn superdruk met werk en deels huishouden nu. Dan kan je je nachtrust wel gebruiken!

Wat betreft maandverband... ik vind het ook helemaal niks. Gebruik nooit maandverband of inlegkruisjes, maar ja, straks moet je wel.

Ik had 2 voedingsbh´s besteld... wat een rotdingen zeg. Ik draag altijd voorgevormd met beugel normaalgesproken, nu in de zwangerschap nog steeds... Die vormloze dingen van voedingsbh´s maken het er niet mooier op! Wat een verschrikking.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:21

@Kruumel: Wat belachelijk zeg!!

Ik heb trouwens voedingsbh's van Noppies (via de wehkamp) en die zijn voorgevormd met beugel. Zitten heerlijk, mijn gewone passen niet meer, draag nu altijd voedingsbh.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 1:36

PM, bedankt voor de tip... ik had bij wehkamp gekeken, maar omdat ik meer babyspullen nodig had heb ik bij prenatal besteld.

Ze hebben alleen tot en met cup E, er is maar 1 bh die groter gaat.

Ik heb net 4 bh's van noppies beteld bij wehkamp, kijken of dat wat is... krijg ze dinsdag bezorgd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 5:25

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -
Hazeltje 27/35 4 december.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 2 jul 2011 - 5:45

Kruumel: Wat raar dat ze pas na 10 keer doen. Ik zou er ook niet van kunnen slapen. Hebben jullie ook een waakhond? Onze hond is vorig jaar ingeslapen en moet zeggen mis haar nog steeds ook voor de nachten. Geeft je toch een veiliger gevoel.
Schism: wij zitten kort op elkaar! Ik moet er ook nog twee! Maar denk niet dat ik ze nog vol ga maken.
Pien: wat fijn dat je goed hebt geslapen!
Schuddebuikje en Teigertje jullie maken het wel spannend!

Hier ook iemand die nooit maandverband gebruikt (alleen vorig jaar met de mk).
Sterker nog voor iemand die in de afgelopen 7 jaar maar een paar keer ongesteld is geweest.
Zie dan ook best op tegen die nabloedingen.

Wij hebben vandaag de laatste dingetjes gekocht voor de baby. Zijn nu compleet (hoop ik) ben toch bang dat we iets vergeten zijn. Moet alleen nog wat dingetjes voor mezelf kopen.

Vanaf welke week zijn jullie de baby spullen gaan wassen?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fearie za 2 jul 2011 - 5:47

@ Pien, wat vervelend dat je die medicatie voorgeschreven hebt gekregen en dan zo twijfelt, kan het me helemaal voorstellen. In ieder geval wel fijn te horen dat je op een halve toch goed hebt geslapen, zo doorlopen met slaapgebrek is ook niets waard en je houdt het niet vol.

@ Kruumel, wat een idioot dat 's nachts bellen. Je schrikt je iedere x helemaal kapot en ik zou ook 's nachts wakker liggen om in de gaten of er niemand om het huis loopt. En wat stom dat je provider dan niet wil helpen, hoop voor je dat ie niet vaker belt want zeker als je straks bevallen bent zit je niet op dat soort telefoontjes te wachten. Ik heb nog geen voedingsbh's besteld, dus kan je geen tips geven (wil er 1 gaan bestellen bij de H&M).

@ PM, ik heb ook last van afscheiding/slijm. Voel er gewoon echt vies door, inlegkruisjes zijn hier ook niet aan te slepen.

@ Teigetje, fijn te horen dat het goed met je gaat. Kan me voorstellen dat je gillend gek wordt van dat thuis zitten (ik zie op tegen mijn verlof, 4 weken thuis zitten).

@ Schism, ik hou het ook niet bij hoor. Ze gaan hier veels te snel, die dames ! :P Ik heb zelf ook nog geen onderbroeken ingeslagen, denk dat ik na de Hema ga voor de onderbroeken. Wil iets van hipsters of boxers hebben. Wat voor een werk deed je alweer? Ik moet nog 3 weekjes doorwerken, maar soms (heel soms) verlang ik ook wel naar het idee van lekker thuis zitten.

@ Schuddebuikje, ik zie dat het bij jou ook nog rustig is. Spannend hoor, na het weekend ben je waarschijnlijk bevallen !

@ All, ik probeer op iedereen te reageren maar met gemiddeld 3 pagina's per dag nieuwe tekst wordt het wel moeilijk haha. Gisteren hebben we ons bankstel en de stoel gekregen, was nog een strijd om hem naar binnen te krijgen, gelukkig was mijn vriend er niet want die man van het bedrijf heeft me geholpen (als mijn vriend er wel was, hadden we het met z'n 2-en moeten doen en dat was uitgelopen op ruzie haha). Maar omdat ik zwanger ben, heeft de chauffeur me geholpen angel
Ben gisteren ook na de HA geweest voor mijn teen, hij is ontstoken door bacterie die naar binnen is geslagen. Hij is helemaal dik, rood en opgezet, heb nu een antibioticakuur (de HA had me ook nog een verkeerde voorgeschreven, dus kreeg van de apotheek weer een andere). Met als gevolg dat mijn vriend echt boos was op de HA, want stel dat er wat was gebeurd.
Ondertussen kan ik er helemaal niet meer oplopen, heb hem nu steeds hoog liggen en aan de paracetamol voor de pijn (niet te harden gewoon!).
Wel bij de VK geweest vrijdag, de kleine groeit goed en is volop aanwezig. Aangegeven dat we toch voor een thuisbevalling gaan en ook ons geboorteplan besproken. Verder geen bijzonderheden, over 2 weken weer controle.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 6:03

Fearie schreef:
@ Kruumel, wat een idioot dat 's nachts bellen. Je schrikt je iedere x helemaal kapot en ik zou ook 's nachts wakker liggen om in de gaten of er niemand om het huis loopt. En wat stom dat je provider dan niet wil helpen, hoop voor je dat ie niet vaker belt want zeker als je straks bevallen bent zit je niet op dat soort telefoontjes te wachten. Ik heb nog geen voedingsbh's besteld, dus kan je geen tips geven (wil er 1 gaan bestellen bij de H&M).
Ja, je schrikt je sowieso al als er 's nachts gebeld wordt, want je denkt toch dat er dan wat is. En met zo'n grapjes ga ik dus ook nog liggen luisteren... wij hebben het bedrijf van mn man aan huis (100 meter achter ons huis staat de loods), dus dan ben ik bang dat er iemand rondsluipt of zo. En omdat wij een bungalow hebben slapen wij beneden, dus dat is best eng soms, je kunt gewoon om het huis heen lopen, dus ook voor ons raam gaan staan of zo.

Fiebje, wij hebben geen hond, de buren (schoonouders wel).
Ik heb vorige week alles gewassen, zit nu nog met een berg strijkwas... maandag misschien? Ik denk ook dat wij nu alles in huis hebben, lastig he? Steeds denk je dat je iets vergeet.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 2 jul 2011 - 6:16

Mijn schoonouders hebben idd ook een hond, Maar ik vertrouwde meer op onze eigen hond, ook omdat je weet dat stel iemand iets ons zou willen aandoen ze eerst langs de hond moesten. En zij zou wel bijten als we haar dat commando zouden geven. (hadden een rottweiler)
Wij hebben ook alles gelijkvloers, maar wel een goed afgesloten tuin, dus ze staan niet zo 1,2,3 in de slaapkamer.

Ben zo bang dat als ik nu ga wassen, ik over een week of 4 nog een keer alles overdoe.
Is idd superirritant dat je bang bent dat je iets vergeet, maar heb alle lijstjes van de verlos, kraamzorg gechecked en we hebben echt alles.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fearie za 2 jul 2011 - 7:06

Wij hebben ook 2 honden, jack russels. Soms slapen ze boven en als ze blaffen (boven of beneden) zit ik al rechtop in bed en stuur ik het liefste mijn vriend al na beneden om te checken of er wat is.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 7:11

Mijn hond blaft bij onraad, om vervolgens met d'r staart tussen d'r pootjes achter me te gaan staan Laughing

Gast
Gast

Bericht  Steep za 2 jul 2011 - 8:02

ProudMama schreef:Mijn hond blaft bij onraad, om vervolgens met d'r staart tussen d'r pootjes achter me te gaan staan Laughing

Aha! De heldin op sokken Very Happy

Onze hond heeft een heel ritueel. Als er iets gebeurd rondom onze flat, gaat hij eerst puffen, daarna gaat hij kreunen, dan grommen en dan pas blaffen. Wat daarna komt weten we niet omdat het nog nooit zover is gekomen (gelukkig!), maar ik moet zeggen dat ik me veel veiliger voel, binnenshuis maar ook buitenshuis! Komt geloof ik door het ras (rottweiler), maar het is echt een scheetje en heeft niet door dat er achter zijn kop ook nog een (lomp en log) lichaam zit. Ik ben heel blij dat we voor dit ras hebben gekozen! I love my dog hug haha! *einde van rottweiler promo* Laughing
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Smaragdje za 2 jul 2011 - 8:33

Steep schreef:
ProudMama schreef:Mijn hond blaft bij onraad, om vervolgens met d'r staart tussen d'r pootjes achter me te gaan staan Laughing

Aha! De heldin op sokken Very Happy

Onze hond heeft een heel ritueel. Als er iets gebeurd rondom onze flat, gaat hij eerst puffen, daarna gaat hij kreunen, dan grommen en dan pas blaffen. Wat daarna komt weten we niet omdat het nog nooit zover is gekomen (gelukkig!), maar ik moet zeggen dat ik me veel veiliger voel, binnenshuis maar ook buitenshuis! Komt geloof ik door het ras (rottweiler), maar het is echt een scheetje en heeft niet door dat er achter zijn kop ook nog een (lomp en log) lichaam zit. Ik ben heel blij dat we voor dit ras hebben gekozen! I love my dog hug haha! *einde van rottweiler promo* Laughing

De rottweilers die ik ken zijn juist allemaal watjes ;-) Maar wat grappig dat hij een ritueel heeft!

@Schuddebuikje, hoe is het bij jou?

en

@ Teigertje, hoe is het bij jou?

Ben benieuwd smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Nana za 2 jul 2011 - 8:54

Spannend hoor zoveel meiden die op het laatst lopen. Het is heel vaak zo dat baby's van het forum allemaal rond dezelfde tijd geboren worden dus als iemand even het goede voorbeeld geeft kunnen de andere babytjes vast niet lang meer blijven zitten Very Happy
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Happydobby za 2 jul 2011 - 9:09

@Fiebje, ik heb alles in de eerste week van mijn verlof gewassen, met 34 weken.
Ik heb zwitsal geurbuiltjes in de kasten gelegd omdat de meubels ook naar nieuw roken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: