Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 4:45

Happydobby schreef:Ohh wat erg, Embarassed ik bedoel schrijven, maar dat komt omdat iedereen hier vanmiddag had zitten strijken.
Nee, niet erg, vond m geweldig!! Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 4:54

Haha Happydobby... heb je in ieder geval een hoop andere dames een goede lach bezorgd!

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 4:54

ProudMama schreef:
Happydobby schreef:Ohh wat erg, Embarassed ik bedoel schrijven, maar dat komt omdat iedereen hier vanmiddag had zitten strijken.
Nee, niet erg, vond m geweldig!! Laughing
weer eens!! heerlijk die versprekingen, of eigen verschrijvingen... Wink

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 7:01

weer terug uit zh. Ze heeft mooie schone urine kunnen aftappen. Dacht dat het heel veel pijn ging doen maar dat viel gelukkig mee. Alleen dat buisle ervoor zetten deed pijn. Over 5 werkdagen hebben ze de uitslag. Nog over de harde buiken en weeën gehad, de laatste 2 weken voor m'n verlof niet meer werken. Tenzij ik ineens opknap. Hoop dat ik me morgen goed voel dan effe naar de drukker. Zo te horen schiet het goed op bij jou kruumel! Heb je alle babykleertjes gestreken? Ik heb echt zo'n hekel aan strijken.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 7:14

Nee, niet alle kleertjes... alleen de verkreukte!
Heb alle beddegoed, luiers, washandjes, spuugdoekjes, etc gestreken...

Ik heb er ook een hekel aan... kijk er altijd zo tegenop, maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het helemaal niet meer erg.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 4 jul 2011 - 7:16

Nog helemaal geen nieuws van schuddebuikje? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 7:18

Smaragdje schreef:Nog helemaal geen nieuws van schuddebuikje? Ben benieuwd hoe het met haar gaat!
ik wit ook al continu via mijn telefoon dit in de gaten te houden... Ik denk dat hun kleine er gewoon echt nog niet aan toe is!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 7:28

Ik ben ook al de hele tijd dit topic in de gaten aan het houden, maar nog niks... jammer!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 8:10

Wie weet krijg ik ook nog zin om te strijken.

Kan zijn dat ze vandaag wel begonnen is, maar dat het niet zo wil vlotten.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Happydobby ma 4 jul 2011 - 8:31

Tja een gemiddelde bevalling duurt 15 uur.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 9:36

Was er bekend hoe laat ze ingeleid zou worden?

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ ma 4 jul 2011 - 9:47

En werd ze meteen ingeleid of eerst geprimed? Dan kan het ook langer duren namlijk.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Happydobby ma 4 jul 2011 - 9:49

@linda, ze had nog geen ontsluiting dus het kan idd lang duren.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 9:51

Het enige wat ze hier heeft gezegd is dat ze zich vanmorgen vroeg moest melden...

Ik weet nog van vorig jaar bij mijn zus, op vrijdag zijn ze begonnen met de bevalling op te wekken dmv gel, niet gewerkt. zaterdag weer gel. weer niet gewerkt. zondag rust dag, maandag een veter, die verloor ze in de loop van de middag met naar de wc gaan, dinsdag een nieuwe veter, weer verloren met naar de wc gaan, uiteindelijk woensdag een infuus en vliezen breken om te hopen dat het dan wel zou werken. Ook dat werkte niet goed en toen hebben ze een keizersnede gedaan...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 10:09

Nog geen nieuws dus, jammer!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 10:11

Pien schreef:Het enige wat ze hier heeft gezegd is dat ze zich vanmorgen vroeg moest melden...

Ik weet nog van vorig jaar bij mijn zus, op vrijdag zijn ze begonnen met de bevalling op te wekken dmv gel, niet gewerkt. zaterdag weer gel. weer niet gewerkt. zondag rust dag, maandag een veter, die verloor ze in de loop van de middag met naar de wc gaan, dinsdag een nieuwe veter, weer verloren met naar de wc gaan, uiteindelijk woensdag een infuus en vliezen breken om te hopen dat het dan wel zou werken. Ook dat werkte niet goed en toen hebben ze een keizersnede gedaan...

Nou,het is voor haar te hopen dat het niet zo lang duurt met haar 42 weken. Maar dat zal wel niet!

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 12:22

Volgens mij is het begonnen dames... Ik lig wakker van de kramp, inmiddels ook pijn in mijn onderrug. Kan geen houding vinden...

Mijn man ligt te slapen naast me, die maak ik pas wakker als ik zeker weet dat er wat gebeurt of als er regelmaat in zit....

Ik hou jullie op de hoogte, al denk ik niet dat iemand dit leest nu....

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 17:09

Toch in slaap gevallen... Denk dus dat het toch nog eventjes op zich laat wachten!!

Nu wel weer klaar wakker...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 17:11

Helemaal geen actie meer Pien?

Heb wel gedroomd dat ik bevallen ben vanacht, maar mijn buik zit er gewoon nog...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 17:43

per vandaag dus zwangerschapsverlof...

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 4 jul 2011 - 19:31

Spannend Pien (wat bijzonder dat wij eerder op de hoogte zijn dan je man Wink), hopelijk gaat het wel doorzetten.

Fijn dat je nu met verlof bent PM, wat super dat het zo goed gaat met je kindjes.

Ik ben hier de laatste tijd al niet zo actief geweest, maar nu ben ik een lang weekend weggeweest en heb ik meteen 20 pagina's gemist, dat ga ik helaas echt niet redden met teruglezen!

Vandaag ben ik 26 weken (ik weet dat mijn ticker één dag achter loopt, maar vind het zo'n gedoe om aan te passen), over een uurtje weer een afspraak bij de verloskundige.
Gisteren en vandaag is ons meisje gelukkig weer redelijk druk aanwezig, van het weekend was ik af en toe een beetje ongerust omdat ik eigenlijk maar erg weinig voelde. Vooral ook omdat je bij anderen hoort dat ze er zoveel last van hebben en ik gewoon maar hele kleine schopjes voel.
Dit weekend naar Rock Werchter (festival wat op Pinkpop lijkt) geweest, het is me echt 100% meegevallen, nog flink staan dansen en springen op zijn tijd. Ook het luchtbed bleef goed hard, dus de nachtrust is ook al niet tegengevallen. Wel blijft zo'n tentje ontzettend oncomfortabel, dat had ik een paar weken verder echt niet meer gered.
Mijn man zag op het terrein ook nog een stel met een kindje van ongeveer een half jaar, dat begrijp ik nou echt niet, dat je een baby naar zoiets mee neemt (ik had vooraf aan de vk gevraagd of het tijdens de zwangerschap kwaad kon, maar dat was niet het geval zei ze).

Ik zit nu aan mijn laatste werkweek voor de zomervakantie, dus heb vanaf nu ook meer tijd om te reageren.
Deze week moet ik nog wel afspreken wat de bedoeling is voor de eerste weken volgend schooljaar als ik nog terug kom werken.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  kletskousje ma 4 jul 2011 - 19:38

Goedemorgen,

PM, alweer 34 weken!! cheers
Pien, is het nog doorgezet? Ik hoop het voor jullie!
Blondje, ligt jouw placenta aan de voorkant? Dan kan het ook zijn dat je de schopjes minder goed voelt.

Ik moet zometeen ook weer naar de vk.
Ik wil alvast wat doorspreken voor de bevalling. Dan heb ik dat ook maar meteen gedaan.
Gisteren nog bloed laten prikken (had eigenlijk een week eerder gemoeten, maar dat was ik vergeten Embarassed)

Fijne dag allemaal.
Ik hoop dat we snel wat van Schuddebuikje horen!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Paper Crown ma 4 jul 2011 - 19:42

Ik weet bijna zeker dan Pien vandaag op 5 juli bevalt.. Ik heb het voorspeld.. en ik had H van Hazeltje ook goed.. HAHA!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 20:00

2CKC2 schreef:Ik weet bijna zeker dan Pien vandaag op 5 juli bevalt.. Ik heb het voorspeld.. en ik had H van Hazeltje ook goed.. HAHA!
dat was ook het eerste waar ik aan dacht!! Zou ze gelijk krijgen?! Haha...
Inmiddels zijn de krampen weer terug, minder als vannacht maar ze zijn er. Moet om 11uur bij de vk zijn, op de andere lokatie deze keer dus moet er met de bus heen. Mijn man komt rechtstreeks vanaf zijn werk erheen.

@pm, gefeliciteerd met de 34weken!!! Vind het echt super dat je die gehaald hebt!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 4 jul 2011 - 20:02

**breekt even in**

Pien succes!! Ik hoop voor je dat het doorzet vandaag!

En PM de 34 weken gehaald!!! cheers
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: