Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 4:28

Je bevalling komt nog op gang van de telefoonstress en het heen en weer rennen Wink

Was je baarmoedermond al wel aan het verweken? Of heeft ze daar niks over gezegt?
En hoe groot wordt je kleine geschat op het moment?

Lijkt me wel naar als je gelijk moet gaan liggen als je vliezen breken, ga woensdag eens navragen of mijn eerste al in ingedaald. Want ik zal toch naar het ziekenhuis moeten als mijn vliezen breken, en liggend kom ik daar niet...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 4:30

Schuddebuikje, jammer dat het niet gelukt is! Hopen dat het nog vanzelf gaat beginnen.

Happydobby, het eerste boek begint ook heel erg saai met veel cijfertjes en zo, maar als je daar doorheen bent is het een heel goed boek. Ik snap alleen nog niet waar dat lange saaie begin voor nodig is. Komt verder niet terug in het boek, en ook niet in de film.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje ma 27 jun 2011 - 4:38

ze heeft het er niet over gehad of de baarmoedermond al verweken is. geen idee dus.
je mag nog wel bewegen als je vliezen breken. maar gewoon niet te veel meer.
als ik niet thuis ben. mag ik nog gewoon naar huis hoef niet in supermarkt op de grond te gaan liggen hahahahaaha.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 5:00

O ja, tuurlijk, dat is ook weer zo. Zie je al liggen haha.
Kies dan wel voor het koelschap met dit weer Laughing

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje ma 27 jun 2011 - 5:05

dan ga ik wel boven op de vrieskast liggen daar. hahaha. kunnen ze der meteen goed bij.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 6:49

Hahah schuddebuikje sorry maar ik krijg er meteen beeld bij Very Happy

Weet ff niet meer wie het vroeg, maar vind het indd ook lekker om nog ff een weekje ertussenuit te zijn. Eerst twijfelde ik omdat ik in augustus ook met verlof ga, maar ben nu wel blij dat we toch even gaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 11:09

En de teller staat op 33 Very Happy

Nu lekker slapen...

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 27 jun 2011 - 18:06

Super PM, nu de 33 al gehaald (en de hitte van gisteren doorstaan!)

Ik ben vandaag precies 25 weken, begint ook al op te schieten! Ik kijk echt al uit naar het frissere weer morgen, binnen is het ook al ruim boven de 20 graden en drukkend, bah!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 18:30

Ooh wat een hitte! Ondanks de airco nog een slechte nacht gehad. Bah!

PM, fijn! De 33 weken gehaald.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje ma 27 jun 2011 - 18:40

yeeeaaah PM 33 weken en blondje1313 25 weken. alle twee gefeliciteerd !!

hier zijn we gisteren in huis begonnen met 20 graden. en op het einde was het 25 graden.
nu beginnen we meteen met 24,5 graden.... dus eindigen we met ??
nou we zullen het zien. verder geen plannen vandaag. lekker thuis blijven.

schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Fearie ma 27 jun 2011 - 19:52

ProudMama schreef:En de teller staat op 33 Very Happy

Nu lekker slapen...

Wie had dat 6-7 weken gedacht ?! Slaap lekker Very Happy en natuurlijk, gefeliciteerd ! cheers

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby ma 27 jun 2011 - 19:59

@PM, weer een week verder!

@Schuddebuikje, heb je de nacht overleeft?

Hier nog 1 dag en dan mogen we thuis bevallen!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 20:12

Dank jullie wel meiden!! Nu gaat het echt opschieten...

HD: Morgen een grote mijlpaal voor jou!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 27 jun 2011 - 20:29

Gaat snel he, PM ! Ik vind het ook, nog 3.5 week en dan ga ik met verlof. Nog 4.5 week mag ik thuis bevallen, vind het soms bijna een beetje eng als ik kijk hoe snel het gaat.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 20:35

Het kan mij niet snel genoeg gaan, ik ben het echt een beetje zat. Kan gewoon geen kant meer op met die buik. Slapen is al helemaal een drama.
Maar goed, ik ben me al sinds 26 weken aan het voorbereiden om te bevallen, dan voelt het waarschijnlijk anders.
Nog een week of 3... smile

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 27 jun 2011 - 20:55

Goedemorgen bijna mama´s!!

Hier een warm bezweette Pien! Jemig kriemel wat een hitte en benauwdheid vannacht. Heb er slecht door geslapen dus baal goed... Maar ja, niks aan te doen!
Had mezelf voorgenomen om vandaag de hele dag thuis te blijven maar sjees even snel naar de hema en supermarkt, kan ik gelijk nog even 3pakketjes op de post doen voor 3 forumdames, ga bij de supermarkt lekker meloenen kopen! Zijn in de aanbieding en ben er zo gek op, heb ook af en toe last met naar de wc gaan en merk dat als ik meloen gegeten heb dat makkelijker gaat! Dus, een groot voordeel...

Ik hou het verder even kort want hoe vroeger ik terug ben hoe beter!

@PM, super meis, 33 weken!! Vanaf nu niet meer remmen én in je eigen ziekenhuis bevallen hè? (mits er ruimte is natuurlijk)

@de rest, ik reageer later even uitgebreid op jullie! Ga nu ervandoor....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fearie ma 27 jun 2011 - 21:16

@ Pien, er komt dus duidelijk niets terecht van je voornemen haha. Doe je niet te gek?

@ PM, had je met 26 weken gedacht en verwacht dat je het wss zou redden tot 33/36 weken? Doe jij ook maar mooi rustig aan.

@ HD, nog 1 dag en dan thuisbevallen. Das ook spannend, ben benieuwd wanneer de kleine zich bij jou gaat aandienen smile

@ All, ik heb gelukkig redelijk geslapen, we hadden de gordijnen op de slaapkamer dichtgelaten gisteren en vannacht de ventilator neergezet. Alleen nu wordt het alweer warm, vind het niet zo erg. Maar die wisseling van het weer, daar kan ik slecht tegen. Hebben jullie daar ook last van?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 27 jun 2011 - 21:34

@ Schuddebuikje, moet je nu ook om de dag voor een ctg?

@ PM, weer een week erbij! Nog eenpaar weejes en dan he jij jouw schatjes in jouw armrn!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Happydobby ma 27 jun 2011 - 21:40

@fearie, zweet me rot, ben buiten de ramen aan het lappen, wilde dat voor de bevalling nog doen.
de rest van de dag doe ik niks meer.

Hier kan het me niet snel genoeg gaan, wil gewoon mijn kindje zien.
Nou ben ik het zwanger zijn ook wel zat haha.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien ma 27 jun 2011 - 21:50

Fearie schreef:@ Pien, er komt dus duidelijk niets terecht van je voornemen haha. Doe je niet te gek?

ik ben al weer een half uur thuis! woon heel dichtbij de winkels dus is op de fiets echt maar 3 minuutjes!

Heb alweer 3 telefoontjes gehad over of ik al bevallen ben.... als de telefoon nu weer gaat neem ik niet op!! Twisted Evil ben even snel een boterham aan het eten tussendoor, voelde me een beetje licht in mn hoofd, merk wel dat die benauwdheid echt niet goed is voor een zwangere!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:10

Ik mag niet klagen, hier is het best te doen na die bui...

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje ma 27 jun 2011 - 22:12

pien : ik ben ook alweer door 3 mensen gebeld. door 3 vriendinnen nog wel hahahaha

smaragdje : nee heb helemaal geen controle's. merk wel dat het me niet helemaal lekker zit. en ik er veel aan denk of de kleine wel beweegd. heb namelijk wel het idee dat dat minder is. anders ga ik vanmiddag om 3 uur bellen. nog heel even afwachten. ze wilden me zelfs 8 dagen laten wachten tussen de controle's door. daarom heb ik gisteren nog gebeld en heen geweest omdat me dat niet lekker zat.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:12

Fearie, ik vind het soms ook eng hoe snel de tijd gaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:32

@Schuddebuikje: Dat kan ik me wel voorstellen hoor. Al krijgt de kleine natuurlijk steeds minder ruimte om te bewegen. Bij twijfel gewoon VK bellen hoor!!
Heb het zelf ook, mijn kleine heeft weinig vruchtwater, dus minder ruimte om te bewegen. De grote heeft te veel en voel ik bijne de hele dag. De kleine niet, vind ik soms best eng...
Ben blij als ik morgen weer controle heb gehad!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 27 jun 2011 - 22:36

schuddebuikje schreef:pien : ik ben ook alweer door 3 mensen gebeld. door 3 vriendinnen nog wel hahahaha

smaragdje : nee heb helemaal geen controle's. merk wel dat het me niet helemaal lekker zit. en ik er veel aan denk of de kleine wel beweegd. heb namelijk wel het idee dat dat minder is. anders ga ik vanmiddag om 3 uur bellen. nog heel even afwachten. ze wilden me zelfs 8 dagen laten wachten tussen de controle's door. daarom heb ik gisteren nog gebeld en heen geweest omdat me dat niet lekker zat.

Ik vind het nog steeds raar dat dit niet allemaal overal hetzelfde is. Vanaf 41 weken, moest ik om de dag voor een ctg. Bij mij is hij toen op de dag van de eerste ctg geboren, maar anders had ik daarna steeds om de dag terug moeten komen tot ik 42 weken was. Dat is standaard hier.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: