Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
We weten bij mij al dat de kans groot is dat ik (deels) in de zw blijf.
En i kheb aangegeven dat ik wil kijken naar een oplossing en dat wil ik zwart op wit hebben staan.
Vandaar dat ik nu een oproep krijg.
Hmm, dan zla ik eens bij de Hema kijken voor die gel!
En i kheb aangegeven dat ik wil kijken naar een oplossing en dat wil ik zwart op wit hebben staan.
Vandaar dat ik nu een oproep krijg.
Hmm, dan zla ik eens bij de Hema kijken voor die gel!
Gast- Gast
Ja, dat is echt niet normaal! Onze vorige auto liep 1:6 tot 1:8, dat vond ik al frustrerend als ik naar de benzinemeter keek. Gelukkig is deze ietsje (lees 1:9 of zo) zuiniger.Fiebje schreef: Zo'n ding loopt 1 op een emmer!
Ik heb onderbroeken van mijn moeder gekregen, haha. Zij had allemaal nieuwe gekocht voor een ziekenhuisopname, en is daarna andere onderbroeken gaan dragen. Dus deze waren over. Ik heb niet zo'n zin om veel geld te betalen voor mega-onderbroeken die ik daarna nooit meer draag dus ben er wel blij mee. (Al vraag ik me wel eens af of die verbanden er allemaal in passen, ze zijn echt huge!)Fiebje schreef:
Alleen kan ik me nog niet inbeelden dat je zulk dik maandverband nodig hebt. Mag nog wel een paar xxxxl onderbroeken voor aanschaffen anders past dat nooit!
Gast- Gast
Mijn man en ik hadden beide nergens zin in (geen fut omdat we moe zijn) en hebben heerlijk eten besteld!! Zitten nu te wachten tot het komt... Ik eet dus heerlijk patat en een kleine turkse pizza met kippenshoarma.
Net met dank aan Hazeltje een hele bestelling bij een superleuke webshop gedaan, wil weer lekker het één en ander gaan freubelen en dat kan nu!! Ga een grote sleutelhanger zelf maken, met allerlei lintjes enzo, een lakentje nog verder bewerken met vilten hartjes erop en misschien nog een opbergbox met stof bekleden en daar dan leuke applicatie's op doen!! Zo heb ik tenminste nog wat te doen mocht ik nog 2 weken doorlopen!
Net met dank aan Hazeltje een hele bestelling bij een superleuke webshop gedaan, wil weer lekker het één en ander gaan freubelen en dat kan nu!! Ga een grote sleutelhanger zelf maken, met allerlei lintjes enzo, een lakentje nog verder bewerken met vilten hartjes erop en misschien nog een opbergbox met stof bekleden en daar dan leuke applicatie's op doen!! Zo heb ik tenminste nog wat te doen mocht ik nog 2 weken doorlopen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hahaha, je man zal minder blij zijn
Ik zal je zo een PM sturen met nog meer leuke linkjes!
Ik zal je zo een PM sturen met nog meer leuke linkjes!
Gast- Gast
Klinkt leuk Pien. Ik ben echt zo niet creatief!
Hd: Wat gaaf, die buik van gips.
Ik draag al langer katoenen hipsters die gewoon ruim zitten. Niks paste meer, en in een stringetje naar de gyn voel ik me ook zo opgelaten.
Hier prop ik die verbanden wel tussen, en in het ziekenhuis heb je van die netbroekjes, dat rekt helemaal lekker mee. In mijn kraampakket zaten er ook een paar, dus de 'ernstige' dagen kom ik vast wel door.
Hd: Wat gaaf, die buik van gips.
Ik draag al langer katoenen hipsters die gewoon ruim zitten. Niks paste meer, en in een stringetje naar de gyn voel ik me ook zo opgelaten.
Hier prop ik die verbanden wel tussen, en in het ziekenhuis heb je van die netbroekjes, dat rekt helemaal lekker mee. In mijn kraampakket zaten er ook een paar, dus de 'ernstige' dagen kom ik vast wel door.
Gast- Gast
De zafira die ik nu heb loopt 1 op 10, dat vind ik al niet fijn voor de portemonnee. Hiervoor had ik een seicento abbart sport die was ook niet zuinig en een kleine tank maar had ik toch het idee dat het goedkoper was.
Denk dat ik wat onderbroeken bij de zeeman koop, wil er ook niet teveel aan spenderen.
Ow lekker kipshoarma!!!!!!!!! Wij hebben net aspergesoep op, man heeft gekookt. Ik mag niks van hem wordt gelijk weer terug naar de bank gedirigeerd.
Ben ondertussen bezig met het uitzoeken van de foto's van de bruiloft, zijn er 'maar' 550 flinke klus dus. Ga 3 boekjes voor de oma's maken en voor ons zelf een groot boek.
Pien: leuk dat knutselen, ik hou het op fotoboeken maken via een website daarna houdt mijn creativiteit aardig op.
Denk dat ik wat onderbroeken bij de zeeman koop, wil er ook niet teveel aan spenderen.
Ow lekker kipshoarma!!!!!!!!! Wij hebben net aspergesoep op, man heeft gekookt. Ik mag niks van hem wordt gelijk weer terug naar de bank gedirigeerd.
Ben ondertussen bezig met het uitzoeken van de foto's van de bruiloft, zijn er 'maar' 550 flinke klus dus. Ga 3 boekjes voor de oma's maken en voor ons zelf een groot boek.
Pien: leuk dat knutselen, ik hou het op fotoboeken maken via een website daarna houdt mijn creativiteit aardig op.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had gister een boxer van mijn man aan! Ga ook niet in een string bij de verlos op de tafel liggen!
Ja klopt in mijn kraampakket zaten ook 2 van die net onderbroeken. Wist eerst niet wat het was!
Toen ik ze openvouwde dacht ik verrek tis een onderbroek!
Ja klopt in mijn kraampakket zaten ook 2 van die net onderbroeken. Wist eerst niet wat het was!
Toen ik ze openvouwde dacht ik verrek tis een onderbroek!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@PM, ik heb van mijn werk een pak netbroekjes van Tena meegenomen
Er lagen zoveel nieuwe pakken, en die gebruikt worden die wassen ze weer vanwege de kosten.
Had ook van mijn schoonmoeder zo'n megapak ondergoed gekregen waar die verbanden wel inpassen.
Zodra het vloeien minder word dan stuur ik manlief wel naar de etos voor dun maandverband.
Er lagen zoveel nieuwe pakken, en die gebruikt worden die wassen ze weer vanwege de kosten.
Had ook van mijn schoonmoeder zo'n megapak ondergoed gekregen waar die verbanden wel inpassen.
Zodra het vloeien minder word dan stuur ik manlief wel naar de etos voor dun maandverband.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Groot gelijk HD. Bij ons ligt het bij de client zelf, en bestel je op naam, dus meenemen gaat niet
Gast- Gast
Ja dat is zo, wel heeft de oma van mijn vriend mij Tena's gegeven, ze zegt dat ze er genoeg kan bestellen.
Ze dacht dat ik dan geen kraamverband hoefte te kopen. Wel lief dus maar ik denk dat ik het op mijn werk ga neerleggen. Ik gebruik ze nu wel snachts voor het geval de vliezen breken. (tip uit een boek)
Ik heb van mijn werk meer dingen meegenomen, zinkolie, sudocreme enz. Sudocreme is op naam van patient en deze patient was overleden. Het is dus al betaald door de patient maar anders sturen we het terug naar de apotheek of we gebruiken het bij iemand anders.
Ik neem ook altijd paracetamol mee van mijn werk, we bestellen bij de apotheek een bulk dus 1 strip word ook niet gemist.
Ze dacht dat ik dan geen kraamverband hoefte te kopen. Wel lief dus maar ik denk dat ik het op mijn werk ga neerleggen. Ik gebruik ze nu wel snachts voor het geval de vliezen breken. (tip uit een boek)
Ik heb van mijn werk meer dingen meegenomen, zinkolie, sudocreme enz. Sudocreme is op naam van patient en deze patient was overleden. Het is dus al betaald door de patient maar anders sturen we het terug naar de apotheek of we gebruiken het bij iemand anders.
Ik neem ook altijd paracetamol mee van mijn werk, we bestellen bij de apotheek een bulk dus 1 strip word ook niet gemist.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb wel een matje uit het kraampakket onder mijn hoeslaken liggen. Maar of dat genoeg is, mochten mijn vliezen breken?
Heb heel soms wel last van urineverlies als ik me omdraai, dus dan is het ideaal.
Heb heel soms wel last van urineverlies als ik me omdraai, dus dan is het ideaal.
Gast- Gast
haah nou bij jou zal er wel een hele lading komen, als ik je verhalen lees over hoeveel vruchtwater de ene heeft.ProudMama schreef:Ik heb wel een matje uit het kraampakket onder mijn hoeslaken liggen. Maar of dat genoeg is, mochten mijn vliezen breken?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Het was de laatste keer iets minder, maar denk niet dat ik het niet opmerk als mijn vliezen breken haha! De ene baby ligt rechts, de andere net iets links van het midden, de rest links is allemaal vocht.Monte schreef:haah nou bij jou zal er wel een hele lading komen, als ik je verhalen lees over hoeveel vruchtwater de ene heeft.ProudMama schreef:Ik heb wel een matje uit het kraampakket onder mijn hoeslaken liggen. Maar of dat genoeg is, mochten mijn vliezen breken?
Nadeel is, dat als er een scheurtje in zit en je iedere keer beetje verliest je het misschien niet merkt. Maar vaak breken ze pas tijdens de bevalling, en dat is de rommel voor het ziekenhuis
Edit: Vraag me nu ineens af of het ook aan 1 kant kan breken. Er zit een vliesje tussen de kinderen, zou het dan zo kunnen zijn dat het aan 1 kant breekt en de ander nog gewoon het vruchtwater heeft?! Mmm... toch een navragen aan de gyn.
Gast- Gast
PM: Ja dat vroeg ik me dus ook af, of de ene dan gewoon nog zit terwijl de ander het vruchtwater al kwijt kan zijn(omdat ie toch al minder heeft)
En hoe doen ze dan bij een keizersnede dan? Waarschijnlijk gewoon wegzuigen(denk ik)
Haha het zou wel wat zijn, lig je daar op dat bed, gynaecoloog kijken, komt er een vloedgolf aan vruchtwater uit
En hoe doen ze dan bij een keizersnede dan? Waarschijnlijk gewoon wegzuigen(denk ik)
Haha het zou wel wat zijn, lig je daar op dat bed, gynaecoloog kijken, komt er een vloedgolf aan vruchtwater uit
Monte- Ratel
Met keizersnee zuigen ze het inderdaad weg zo ver ik weet.
Ja, zeker als ze je vliezen breken... Dan mogen ze wel een waterdichte schort om doen
Ja, zeker als ze je vliezen breken... Dan mogen ze wel een waterdichte schort om doen
Gast- Gast
PM, ik zou bij de action een waterdichte molton kopen. Ideaal! Ik had ook erg veel vruchtwater bij mijn laatste en het bleef stromen maar mijn matras is nog goed. Ook toen S eruit kwam vloog er nog een hele golf achterna
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Dat is dan wel handig, het zou toch zonde zijn als je je matras kan weggooien.Mamsie schreef:PM, ik zou bij de action een waterdichte molton kopen. Ideaal! Ik had ook erg veel vruchtwater bij mijn laatste en het bleef stromen maar mijn matras is nog goed. Ook toen S eruit kwam vloog er nog een hele golf achterna
Monte- Ratel
Ik hoop voor die tijd toch wel in het ziekenhuis te zijn. Maar je weet idd nooit, misschien het weekend toch eens langs de Action.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Met keizersnee zuigen ze het inderdaad weg zo ver ik weet.
Ja, dan houdt de ander nog gewoon het vruchtwater. Toen bij mij van de onderste baby de vliezen weren gebroken, bleef het ook echt stromen, was echt enorm veel. Toen kwam dus de navelstreng ook mee gestroomd. Eenmaal de keizersnee moesten ze de andere vliezen ook nog breken, dat was ook echt heel veel volgens de gyn, maar dat heb ik dus verder niet gemerkt.
Ik had trouwens ook alle keren een waterdichte molton van de action over mijn matras, voor alle zekerheid, en dat is bij de 1e 2 bevallingen heel; goed gegaan met het vliezen doorprikken, en ik kan je vertellen dat het ook die keren vreselijk veel was. Het stroomde er echt uit. De 1e keer stond mijn man helemaal verbaasd te kijken, haha!
Gast- Gast
Ik heb ook zo'n waterdichte nolton van de action. Eventueel kan er nog zo'n mattasje ban t kraampakket bij. Denk dat ik dat bij 36 weken erop doe.
De vrouw van t kraambureau gaf ook als tip 1 zo'n matrasje in de auto te leggen. Als bescherming voor je stoel als je hals over kop naar t ziekenhuis moet.
Ik draag gewoon mn strings nog en ga er ook mee maar de vk en zkh.
De vrouw van t kraambureau gaf ook als tip 1 zo'n matrasje in de auto te leggen. Als bescherming voor je stoel als je hals over kop naar t ziekenhuis moet.
Gast- Gast
RM: Oke, dat is mooi, de onderste heeft niet zo heel veel vruchtwater
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb ook zo'n waterdichte nolton van de action. Eventueel kan er nog zo'n mattasje ban t kraampakket bij. Denk dat ik dat bij 36 weken erop doe.
Toen ik naar het ziekenhuis ging heb ik maar een vuilniszak in de auto gelegd, voor als mijn vliezen eventueel zouden breken. Leek mij beter te werken dan zo'n matrasje
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@ Schuddebuikje, is er al een begin van een naderende bevalling of nog niet? Hoop dat jij niet te lang meer hoeft te wachten!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
nee geen naderende bevalling. wel heb ik sinds ik terug ben van de verloskundige met afvegen een bruinige kleur. beetje oud bloed en een heeeeeeel klein beetje slijmerig. maar verder is het nog rustig. hopelijk morgen iets ontsluiting dat de gynaecologe nog eens kan proberen te strippen.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Waardeloos dit... Ben rond 11uur naar bedgegaan, als een blok in slaap gevallen en nu al vanaf half 3wakker... En dan ook gewoon echt klaar wakker. Frustrerend dit!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken