Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 21:07

Vandaag 40 weken zwanger!!

Een hele mijlpaal, vind het echt een bijzondere dag vandaag, mijn man en ik zijn beide wel wat gespannen!

Overigens ben ik ook gespannen omdat ik de kleine meid nog steeds niet heb gevoelt....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 32 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 21:19

Ook niet als je een beetje wiebelt en beweegt Pien? Gefeliciteerd met je 40 weken! En bellen als je je zorgen maakt he, volgens mij blijft iedereen dat tegen iedereen herhalen haha

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 3 jul 2011 - 21:21

Pien schreef:Vandaag 40 weken zwanger!!

Een hele mijlpaal, vind het echt een bijzondere dag vandaag, mijn man en ik zijn beide wel wat gespannen!

Overigens ben ik ook gespannen omdat ik de kleine meid nog steeds niet heb gevoelt....

Binnen een paar weken kunnen jullie je kindje vast houden! Als je de kleine nog niet gevoeld hebt en je vertrouwd het niet, dan bellen he!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 21:22

Nope... ik ga nu even op bed liggen, dat heeft de vk geadviseerd wanneer ik er minder voel. Op mn linkerzij liggen en met mn handen zacht kracht op mijn buik zetten...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 21:24

Meiden, vergeet mijn onrust... Ik wil opstaan om naar boven te lopen en krijg zo'n harde kick... bounce bounce

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby zo 3 jul 2011 - 21:25

@Mizzie, van wanneer is die meeting dan? En wat schatten ze met 40 weken, bij mij is een schatting gemaakt met de hand (Dus geen echo)
en ze denkt bij 40 weken 3350 gr. Ik woog zelf 3100 gr en mijn vriend nog minder omdat hij een 1 eiige tweeling is.
Ligt jou kindje nou dwars of in een stuit?

@Teigetje, gefeliciteerd met Maaike.

@Pien, 40 weken, joepie haha, nou weet je zeker dat het nog maar 14 dagen is.

@PM, succes vanmiddag.

Ik hou mijn telefoon in de gaten, hopelijk kan schuddebuikje zich snel melden.
Vandaag 5 jaar samen met mijn mannetje. I love you

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:11

@Pien: Gefeliciteerd met je 40 weken, hopen dat het nu toch een beetje op gaat schieten voor je!
Fijn dat je je kleine meid weer even gevoeld heb, stelt altijd weer gerust he?!

@HD: Jij ook gefeliciteerd! Ga je nog iets leuks doen om het te vieren?

Ben benieuwd vanmiddag, mijn vader is vandaag jarig, en anders zou het de 3e keer zijn dat ik in het ziekenhuis lig op een verjaardag...
Bij zwager bij zusje lag ik er ook (V. en hier), dus verjaardagen brengen mij geen geluk.

Gast
Gast

Bericht  kletskousje zo 3 jul 2011 - 22:22

Pien, 40 weken is toch wel een mijlpaal! Je weet iig dat je binnen nu en 2 weken jullie meisje kunt zien!
Pm, ik hoop voor je dat je niet hoeft te blijven. Denk je zelf van wel?
HD, van harte!

Zo, ik hoef nog maar 1 weekje te werken en dan begint de vakantie (en aansluitend ook meteen mijn verlof)
Dat betekent dus dat ik dan lekker lang vrij ben!
Dan kan ik het hier ook wat beter bij gaan houden, want nu lukt het me echt niet (zeker met die andere kleine van me)
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 22:29

PM; hopelijk kun je gewoon lekker naar je vader toe en hoef je niet in het ziekenhuis te blijven!

Happydobby, gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen zijn! Gaan jullie er nog iets mee doen? Iets vieren bedoel ik? Wij woonden afgelopen vrijdag 1juli, 5 jaar samen! Zijn het beide helemaal vergeten, maar doen daar ook niks aan. Inmiddels hebben we anders zoveel data's dat we iets moeten doen!

@All,
Ik zit continu te kijken of er al bericht van schuddebuikje is, dat terwijl dat het heel goed ook nog morgen kan worden toch?

Verder heb ik echt een heel raar gevoel, ik kan het niet goed omschrijven maar ben zo erg toe aan het mama worden. Bij elk gevoel of rare beweging in mn buik denk ik: is dit het begin? zou het dan toch vandaag? Zit mezelf helemaal gek te maken. Ga vanmiddag ook lekker eventjes hier naar de winkels, zit anders thuis ook maar mn tijd uit te zitten. Mn man gaat vanuit zn werk even wat boodschapjes halen bij de lidl, die is dus ook wat later thuis.

Nou, ik ga nu even poetsen! Eerst de wasmachine en droger even aanzetten, daarna de keuken en wc doen. Heb vrijdag én gister al de rest van de woonkamer gedaan. Daarna wil ik als het me lukt ook nog even de babykamer doen, eventjes snel weer alles afnemen zodat die weer lekker fris is!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:39

Hahaha Pien.
Het gaat vast niet lang meer duren Very Happy

Ik herken je gevoel zo goed! Alleen kon ik bijna niks meer.
Dat was vreselijk! En nu heb ik dat gevoel al lang, kan ik ook weinig meer en kan ik me er nauwelijks toe zetten.

Ik heb een rare nacht gehad. Werd steeds wakker van smsjes van de vrouw van Tijgertje hahaha.
Maar ik was zo blij dat ze eindelijk geboren was! Nu een leuk cadeau bedenken!!

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 22:45

Hazeltje schreef:Hahaha Pien.
Het gaat vast niet lang meer duren Very Happy

Ik herken je gevoel zo goed! Alleen kon ik bijna niks meer.
Dat was vreselijk! En nu heb ik dat gevoel al lang, kan ik ook weinig meer en kan ik me er nauwelijks toe zetten.

ik heb vanaf dat ik 8 weken was veel rug en bekkenpijn, vanaf dat ik 14 weken was niks meer gekund, gelukkig is dat vanzelf beter geworden (zo rond de 34 weken) en kan ik nu sinds een aantal weken weer dingen ondernemen, gaat wel gepaard met veel pijn vanwege een zenuw in mn bovenbeen maar of ik nu stil zit of wat doe, pijn heb ik toch.

Ik heb overigens nu al bijna 3 kwartier lang een harde buik die maar niet weg wilt... Heel vervelend, meestal zakte het na een tijdje wel weg, nu lijkt het erger te worden, het is net een bowlingbal!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby zo 3 jul 2011 - 22:50

haha Pien, nesteldrang?

Ik weet niet of we wat gaan doen, ik wilde uit eten maar vlgs mij zit ons favoriete restaurant op maandag dicht. verder komt er om 5 uur iemand naar mijn auto kijken. Ik hoop zo dat ik dat ding verkoop.

We willen namelijk terug naar 1 auto maar als ik deze particulier niet kwijtraak dan zullen we moeten inruilen.
En omdat ik straks toch alleen de weekenden ga werken hebben we maar 1 auto nodig.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:09

Pien: Heb je geen pittenkussentje in huis? Ff lekkere warmte zakt het vaak wel van af.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 23:20

ProudMama schreef:Pien: Heb je geen pittenkussentje in huis? Ff lekkere warmte zakt het vaak wel van af.
ja, die heb ik er al opgehad. helpt alleen niet... inmiddels is hij wel wat zachter, ik kan nu in ieder geval wel weer iets doen zonder dat het heel erg pijn doet!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:37

Pien schreef:
ProudMama schreef:Pien: Heb je geen pittenkussentje in huis? Ff lekkere warmte zakt het vaak wel van af.
ja, die heb ik er al opgehad. helpt alleen niet... inmiddels is hij wel wat zachter, ik kan nu in ieder geval wel weer iets doen zonder dat het heel erg pijn doet!
Ik had het gister, ze ging even mijn buik goed voelen terwijl ik een keiharde buik had. Vond d'r echt niet aardig!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 3 jul 2011 - 23:52

even een vraag voor de ervaringdeskundige! smile

dondardag begon het eigenlijk al een beetje, maar sinds vandaag, heb ik zo veel pijn in me rug (laag) en tussen me ribben en heupbot in.(zijkant) ik wordt niet goed, ik kan niet staan, niet liggen, niet zitten, alles wat ik doe, pijn gaat niet weg. overigens zijn mijn benen ook al rusteloos en kramperig. gister stond ik in de keuken, en ik kon werkelijk geen stap meer zetten. me vriend heeft me maar naar de bank begeleidt.

ik wordt er wel een beetje ziek van, want lig nu al de heledag in bed, met hoofdpijn, en ijskoud zelfs met 3 dekens boven op mij! met wat kussens in mijn rug wat het nog ietsjes verlicht.

hebben jullie een idee wat dit is?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:04

Ik zou hoe dan ook even een plasje weg laten brengen naar de VK of huisarts om een ontsteking uit te sluiten.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 4 jul 2011 - 0:30

@PM, hoelaat moet je in het zkh zijn?

Joyce, ik zou ook even langs je huisarts gaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 0:49

HD: Pm moest om half twee geloof ik in het z'huis zijn.
De geurbuiltjes is een goede tip, thanx!

Pien: Ben benieuwd of het doorzet, zal idd wel een speciale dag zijn. Denk dat ik ook de zenuwen zou hebben en bij alles wat je voelt denkt: zal het begonnen zijn????

Joyce: ik zou even langs de dokter gaan of je verlos bellen. Denk dat ze wel om je urine vragen.

Ik kon het niet meer bedwingen en ben toch aan het wassen geslagen. Had nu ook bedacht dat ik de hydrofiele doeken ga strijken........ alleen dat si-gewricht werkt niet echt mee. Dus staan kan ik vandaag vergeten... ben maar niet gaan werken heb gisteren nog weeën gehad, alleen denk ik dat het meer oefenweeën waren (ze waren niet zo heftig). Kan vanmiddag nog bellen voor de uitslag van de kweek. Hoop dat deze ook 'schoon' is.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 0:51

Happydobby, bij het lijstje namen zaten er 4 die ik leuk vind, maar mijn man vind die niet leuk... We hebben schijnbaar een heel verschillende smaak kwa meisjesnamen.

Smaragdje, we moeten inderdaad opschieten met de naam, ik ben al 35 weken...

Limburg, ze zeggen wel eens dat je het geslacht krijgt waar je wel de naam van weet, maar ik ben er toch bang voor dat dat bij ons niet zo is. Wij weten de jongensnaam al een paar jaar, en de meisjesnaam zijn we pas over gaan denken sinds de zwangerschap. De meeste mensen denken dat we een meisje krijgen.... maar kan net zo goed een jongen zijn natuurlijk!

Teigertje, hier ook nogmaals gefeliciteerd... gaat het goed met je?

Schuddebuikje, heel veel succes vandaag! Ik ben een beetje laat, je zal dit niet meer lezen, maar ik hoop dat alles goed gaat!

Gast
Gast

Bericht  kletskousje ma 4 jul 2011 - 0:55

Kruumel, wij hadden de jongensnaam ook al heel lang (voordat we aan kinderen begonnen) en bij de meisjesnaam voor de meisjesnaam hebben we heel wat avonden gezeten.. En we kregen toch echt een meisje! Dus het is niet altijd zo dat je het geslacht krijgt waarvan je de naam wel hebt!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  joyce0606 ma 4 jul 2011 - 0:56

ik denk dat dat misschien wel wijs is. zojuist ook mijn temperatuur gemeten. 38 graden koorts Sad

bah kan wel janken...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 1:01

Kruumel, de naam is hier ook een crime. De meisjesnaam hadden wij al in het begin van de zwangerschap. Maar de jongensnaam zijn we het nog steeds niet over eens.
En ik ben zooo bang (nachtmerries over gehad) dat je bijvoorbeeld denkt het wordt Julian en dan wordt het geboren en dat je dan denkt: NEE dat is geen Julian maar een Thijs!

Zijn er hier ook nog die de baby vernoemen?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 1:02

joyce0606 schreef:ik denk dat dat misschien wel wijs is. zojuist ook mijn temperatuur gemeten. 38 graden koorts Sad

bah kan wel janken...

Dokter bellen!!!!!!!!!!!!!!!!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Pien ma 4 jul 2011 - 1:05

joyce0606 schreef:ik denk dat dat misschien wel wijs is. zojuist ook mijn temperatuur gemeten. 38 graden koorts Sad

bah kan wel janken...

meis, 38 graden valt heel erg mee! volgens mij is dat zelfs verhoging en nog geen koorts! probeer even rustig te blijven, bel in ieder geval je huisarts voor een afspraak en breng even urine weg. het zou heel goed kunnen dat je een blaasontsteking hebt waar je te lang mee door bent gelopen en dat dat nu een nierbekontsteking is of misschien een urineweg infectie.

maar, probeer echt rustig te blijven, stress is niet goed voor de kleine!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: