Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Schuddebuikje, ik rij ook nog gewoon auto, waar ik woon is dat gewoon erg handig, ga alleen niet meer zover van huis. Ik zou ook niet nu al de hele dag thuis willen zitten. (of je moet perse rust houden voor je kindjes) Maar dat hoef ik niet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
ik maak me daar ook niet echt druk om..... en ja dan breken me vliezen in de auto. jammer dan. ben je zo thuis hahaha. net terug van de verjaardag. toch maar ff heengegaan. van 7 tot 9. nu lekker thuis blijven
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ging alleen nog op controle met de auto omdat dat te ver lopen was vanwege mijn bekken.
Maar mijn buik zat klem tegen het stuur... Dus ik durfde niet zo goed meer.
We gingen trouwens niet meer naar mijn zus toe die twee uur rijden woont
Maar mijn buik zat klem tegen het stuur... Dus ik durfde niet zo goed meer.
We gingen trouwens niet meer naar mijn zus toe die twee uur rijden woont
Gast- Gast
Ik rij geen auto meer, mijn buik zit echt tegen het stuur. Als er iets mis gaat en ik moet remmen is er geen ruimte meer en zit het stuur in mijn buik.
Controles halen en brengen mijn ouders of mijn man.
Controles halen en brengen mijn ouders of mijn man.
Gast- Gast
ik kan nog makkelijk zitten. alleen in de auto komen is soms wat moeilijker omdat we van die sportieve stoelen hebben met zon opstaande rand aan de zijkant.
schuddebuikje- Prater
Ik heb een mazda mx5 en instappen/uitstappen is wel lastig. Gewoon laag haha.
Naar de Vk ga ik met de fiets of lopen. Lopen is 7 minuten.
Met de auto is lastig, er zit een basisschool/kdv. En het is een gezondheidscentrum met een lastig kruispunt waar je soms heel lang staat te wachten. Zeker op het tijdsstip dat de schooldag erop zit.
Naar de Vk ga ik met de fiets of lopen. Lopen is 7 minuten.
Met de auto is lastig, er zit een basisschool/kdv. En het is een gezondheidscentrum met een lastig kruispunt waar je soms heel lang staat te wachten. Zeker op het tijdsstip dat de schooldag erop zit.
Happydobby- Ratel
fietsen gaat al een tijd niet meer ivm met liezen.en lopen houd ik nu ook niet langer vol als 600 meter ofzo. dan houd het ook wel op. hahahhhahaha. en verloskundige zit aardig stukje hier vandaan. ik ga nog op me scooter. voel dat het nog prima gaat. je word alleen vaak heel raar aangekeken met zon dikke buik en jas open omdat het niet meer dicht past hahahahhah
schuddebuikje- Prater
Haha schuddebuikje, ik zie het al helemaal voor me, ik heb trouwens ook geen nieuwe jas gekocht, ja wel een nieuwe maar een gewone, fiets dus al weken met een open jas.
Dames, sterkte vandaag, ga nu boodschappen doen dan heb ik die vast, straks naar de pedicure, dat doe ik altijd in de zomermaanden, en ik kan nu toch mijn nagels niet zelf knippen dus ik laat me verwennen.
Dames, sterkte vandaag, ga nu boodschappen doen dan heb ik die vast, straks naar de pedicure, dat doe ik altijd in de zomermaanden, en ik kan nu toch mijn nagels niet zelf knippen dus ik laat me verwennen.
Happydobby- Ratel
goedenmorgen lady's.
hier gaan slapen met een dikke buik. en wakker geworden met een dikke buik hahahahahaha. nu ff lekker een perzik en een appel met een beker melk. en dan de verloskundige bellen of ze me vandaag niet kunnen strippen. als dat dan niet werkt kunnen ze het donderdag nog een keer proberen. 2 x kans lijkt mij zo. vriend is ook nog thuis i.v.m. met ze rug. kijken hoe dat gaat lopen.
hier gaan slapen met een dikke buik. en wakker geworden met een dikke buik hahahahahaha. nu ff lekker een perzik en een appel met een beker melk. en dan de verloskundige bellen of ze me vandaag niet kunnen strippen. als dat dan niet werkt kunnen ze het donderdag nog een keer proberen. 2 x kans lijkt mij zo. vriend is ook nog thuis i.v.m. met ze rug. kijken hoe dat gaat lopen.
schuddebuikje- Prater
Goedemorgen,
Schuddebuikje, nog steeds niks dus.. Spannend hoor!
PM, hoe gaat het met jou? En de kleintjes?
Hier nog 2 weekjes werken en dan alweer vakantie!
En dan aansluitend meteen mijn verlof, dus dat is heerlijk!
Veel succes allemaal vandaag met het hete weer..
Lekker rustig aan doen dus!
Pien, hoe is het met jou? Al bevallen?
Schuddebuikje, nog steeds niks dus.. Spannend hoor!
PM, hoe gaat het met jou? En de kleintjes?
Hier nog 2 weekjes werken en dan alweer vakantie!
En dan aansluitend meteen mijn verlof, dus dat is heerlijk!
Veel succes allemaal vandaag met het hete weer..
Lekker rustig aan doen dus!
Pien, hoe is het met jou? Al bevallen?
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen allemaal,
Hier ook alles goed, ook gaan slapen met een dikke buik en wakker geworden met een dikke buik, maar das maar goed ook Pff het wordt zo warm vandaag, gelukkig hoef ik niet zoveel. Wilde vanmorgen eigenlijk om half 10 beginnen met werken, maar tussen 3 en 5 praktisch niet geslapen dus wekker maar een uurtje later gezet... Dus zo even 2-2,5 uur werken, daarna naar huis. Nog ff leren voor theorie en nog wat dingen halen. Hoop zo dat ik het haal morgen!
En vrijdag een weekje op vakantie Af en toe spookt het wel door mn hoofd, hoop toch niet dat ik daar weeën krijg ofzo.. Hoe ik erbij kom, geen idee hihi.
Hoeist met iedereen verder?
Hier ook alles goed, ook gaan slapen met een dikke buik en wakker geworden met een dikke buik, maar das maar goed ook Pff het wordt zo warm vandaag, gelukkig hoef ik niet zoveel. Wilde vanmorgen eigenlijk om half 10 beginnen met werken, maar tussen 3 en 5 praktisch niet geslapen dus wekker maar een uurtje later gezet... Dus zo even 2-2,5 uur werken, daarna naar huis. Nog ff leren voor theorie en nog wat dingen halen. Hoop zo dat ik het haal morgen!
En vrijdag een weekje op vakantie Af en toe spookt het wel door mn hoofd, hoop toch niet dat ik daar weeën krijg ofzo.. Hoe ik erbij kom, geen idee hihi.
Hoeist met iedereen verder?
Gast- Gast
Wat gaat de tijd toch snel want zie dat er hier ook al een paar meiden bijna uitgerekend zijn of zelfs al over tijd!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Goedemorgen!! Van uit bed maar even een berichtje, nog steeds een klein heel beweeglijk baby'tje in mijn buik!
Pijn in mijn buik is weg maar heb er hoofdpijn voor terug gekregen, ik heb tijdens de hele zwangerschap nog geen hoofdpijn gehad dus baal er goed van.
Daarnaast heeft mijn zus en een collega van mij zwangerschapsvergiftiging gehad die ook met hoofdpijn begon...
maakt me dus wel een beetje bang!! Ga zo eerst een hapje eten en dan zakt het hopelijk af...
Pijn in mijn buik is weg maar heb er hoofdpijn voor terug gekregen, ik heb tijdens de hele zwangerschap nog geen hoofdpijn gehad dus baal er goed van.
Daarnaast heeft mijn zus en een collega van mij zwangerschapsvergiftiging gehad die ook met hoofdpijn begon...
maakt me dus wel een beetje bang!! Ga zo eerst een hapje eten en dan zakt het hopelijk af...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@Pien Hoe hoog was je bloeddruk?
Die van mij was de laatste keer 135/ 90, toen heeft de gyn wel tegen me gezegt dat ik me moest melden als ik last kreeg van serieuze hoofdpijn om mijn bloeddruk te laten checken.
Woon je vlakbij je huisarts of VK? Dan kan je altijd even langs gaan om te vragen of ze het even meten. En als je toch unine gaat brengen...
@All: Hier nogsteeds een rommelende buik, maar bij de laatste echo bleek het nergens effect op te hebben, dus maak me er niet echt zorgen om.
Woensdag weer controle en doet de gyn de baby echo weer, ben heel benieuwd...
Straks mijn bloedsuikers nog even doorbellen, maar die zijn netjes onder de 7, dus zal wel goedgekeurd worden voor weer een paar dagen...
Hoe gaan jullie de dag doorkomen met die warmte? Heb nu al zulke opgezette handen en benen/ voeten...
Die van mij was de laatste keer 135/ 90, toen heeft de gyn wel tegen me gezegt dat ik me moest melden als ik last kreeg van serieuze hoofdpijn om mijn bloeddruk te laten checken.
Woon je vlakbij je huisarts of VK? Dan kan je altijd even langs gaan om te vragen of ze het even meten. En als je toch unine gaat brengen...
@All: Hier nogsteeds een rommelende buik, maar bij de laatste echo bleek het nergens effect op te hebben, dus maak me er niet echt zorgen om.
Woensdag weer controle en doet de gyn de baby echo weer, ben heel benieuwd...
Straks mijn bloedsuikers nog even doorbellen, maar die zijn netjes onder de 7, dus zal wel goedgekeurd worden voor weer een paar dagen...
Hoe gaan jullie de dag doorkomen met die warmte? Heb nu al zulke opgezette handen en benen/ voeten...
Gast- Gast
binnenblijven, hier met airco aan. veel drinken. gordijnen zijn nog dicht hier. veel rusten dat is denk ik het beste. het is nu in huis al 23 graden
zo om 11:40 naar verloskunde om te strippen. dus spannend.
schuddebuikje- Prater
Ze gaan strippen? Hoop echt dat het effect heeft!schuddebuikje schreef:binnenblijven, hier met airco aan. veel drinken. gordijnen zijn nog dicht hier. veel rusten dat is denk ik het beste. het is nu in huis al 23 graden
Hebben ze de vorige keer nog gevoeld om het al aan het verweken is? Dat moet toch al wel week zijn om te kunnen strippen of niet?
Gast- Gast
@PM, mijn bloeddruk was altijd laag, zo rond de 100 tot 110 over 55 tot 65. Dat is hij eigenlijk mijn leven lang al. Er is dus nooit iets tegen me gezegd over bellen bij hoofdpijn. Heb inmiddels wat gegeten en ga zo even op de bank hangen.
@Schuddebuikje, hopelijk is je baarmoedermond wel verweekt anders kunnen ze niet eens strippen. Verheug je er dus niet téveel op! Of hebben ze dit bij de laatste controle al nagekeken?
Over de warmte, ik heb hier alle ramen en gordijnen dicht, het is nu 22 graden hier binnen maar goed te doen. Gelukkig ook nog bijna geen last van dikke voeten, mn handen wel, daar is het vocht nooit weer weg gegaan. Tip voor de mensen die veel vocht vast houden, eet veel komkommer, bleekselderij, tomaat en wortel. Verder werkt venkelthee en brandnetelthee heel goed! Met dat warme weer moet ik alleen niet aan hete thee denken, dus heb ik in een steelpan een liter thee gemaakt, heel sterk. Dit heb ik in een 2 liter fles gedaan en aangevuld met gewoon koud water. Nu heb ik dus heerlijke icethea. echt héél lekker is het niet, maar het werkt super!!!
@Schuddebuikje, hopelijk is je baarmoedermond wel verweekt anders kunnen ze niet eens strippen. Verheug je er dus niet téveel op! Of hebben ze dit bij de laatste controle al nagekeken?
Over de warmte, ik heb hier alle ramen en gordijnen dicht, het is nu 22 graden hier binnen maar goed te doen. Gelukkig ook nog bijna geen last van dikke voeten, mn handen wel, daar is het vocht nooit weer weg gegaan. Tip voor de mensen die veel vocht vast houden, eet veel komkommer, bleekselderij, tomaat en wortel. Verder werkt venkelthee en brandnetelthee heel goed! Met dat warme weer moet ik alleen niet aan hete thee denken, dus heb ik in een steelpan een liter thee gemaakt, heel sterk. Dit heb ik in een 2 liter fles gedaan en aangevuld met gewoon koud water. Nu heb ik dus heerlijke icethea. echt héél lekker is het niet, maar het werkt super!!!
Pien- Ratel
Strippen kunnen ze al wel als het nog niet helemaal verweekt is, maar er moet al wel een begin zijn. Bij mij was het ook nog niet helemaal verweekt en het is juist door het strippen gaan verweken.
@ schuddebuikje, hoop dat het strippen effect heeft! Als het de eerste keer niet helpt, gaan ze het dan over een paar dagen nog een keer proberen?
@ PM, fijn dat het rommelen verder nog niets doet!
@ schuddebuikje, hoop dat het strippen effect heeft! Als het de eerste keer niet helpt, gaan ze het dan over een paar dagen nog een keer proberen?
@ PM, fijn dat het rommelen verder nog niets doet!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Ik heb hier ook alle gordijnen dicht.
ook de parasol buiten open, zodat het de zon een beetje tegenhoudt tegen de raam.
Net een stukje naar buiten geweest met mijn dochter, maar het is toch wel echt warm hoor.
Dus op mijn gemak gelopen en nu zitten we weer binnen. Hier is het lekker!
Schuddebuikje succes! En maar meteen.. hoe was het?
ook de parasol buiten open, zodat het de zon een beetje tegenhoudt tegen de raam.
Net een stukje naar buiten geweest met mijn dochter, maar het is toch wel echt warm hoor.
Dus op mijn gemak gelopen en nu zitten we weer binnen. Hier is het lekker!
Schuddebuikje succes! En maar meteen.. hoe was het?
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Oew schuddebuikje, als het goed is zit je nu bij de vk en gaan ze je strippen!! Ik hoop dat het lukt en vooral, dat het werkt!! Dan mag ik je namelijk heel snel volgen want zodra jij bevallen bent, sta ik op 1!!!
Pien- Ratel
Ow, wat is er weer veel geschreven in die paar dagen...
Schuddebuikje, ik hoop voor je dat het strippen lukt en dat het wat op gang brengt.
Pien, vervelende klachten, hoe gaat het nu met je?
All, hier ook last van de hitte! Het is al 24,5 graden hierbinnen zonder dat de deur open staat. Ik hoop dat de warmte een beetje buiten wil blijven... vind het niet erg prettig! Ik heb vandaag dan ook niks gepland, lekker rustig aan.
Gisteren hebben we een bbq gehad bij familie van mn man. We hadden elkaar al lang niet meer gezien, dus dat was wel erg gezellig. Alleen erg warm toen de zon doorbrak! Lekker eten ook...goed verzorgd! Op de terugweg zijn we nog bij mijn ouders gestopt. Hebben we nog lekker een paar uurtjes buiten gezeten.
Schuddebuikje, ik hoop voor je dat het strippen lukt en dat het wat op gang brengt.
Pien, vervelende klachten, hoe gaat het nu met je?
All, hier ook last van de hitte! Het is al 24,5 graden hierbinnen zonder dat de deur open staat. Ik hoop dat de warmte een beetje buiten wil blijven... vind het niet erg prettig! Ik heb vandaag dan ook niks gepland, lekker rustig aan.
Gisteren hebben we een bbq gehad bij familie van mn man. We hadden elkaar al lang niet meer gezien, dus dat was wel erg gezellig. Alleen erg warm toen de zon doorbrak! Lekker eten ook...goed verzorgd! Op de terugweg zijn we nog bij mijn ouders gestopt. Hebben we nog lekker een paar uurtjes buiten gezeten.
Gast- Gast
@ Schuddebuikje, spannend zeg ! Ik ben benieuwd of ze kunnen strippen
@ Pien, hoe voel je je nu? Heb je nog een beetje geslapen?
@ Kruumel, lekker weer gisteren he Heb ook nog ff in de zon gezeten, wel een beetje kleppen enzo
@ Smaragdje, hoe is het met jou en je ventje?
@ All, ik ben nog ff aan het werk. Nog 4 weekjes werken en dan heb ik ook verlof, heb nog geen last van de warmte hier, dat zal vanmiddag wel komen (we hebben een plat dak en 's middags brand je hier weg). Thuis heb ik het zonnescherm uitgedaan en achter de gordijnen dicht, op de slaapkamer ook maar alvast anders branden we vannacht weg haha.
Gisteren 's ochtends na de Apenheul geweest, zo wat was het druk ! Iedereen was massaal aan het aapjes kijken, wel erg leuk trouwens En 's middags door na Enschede geweest voor een hightea in de tuin met mijn vriendinnen, wat zat ik vol - heb geeneens avondeten gehad haha.
@ Pien, hoe voel je je nu? Heb je nog een beetje geslapen?
@ Kruumel, lekker weer gisteren he Heb ook nog ff in de zon gezeten, wel een beetje kleppen enzo
@ Smaragdje, hoe is het met jou en je ventje?
@ All, ik ben nog ff aan het werk. Nog 4 weekjes werken en dan heb ik ook verlof, heb nog geen last van de warmte hier, dat zal vanmiddag wel komen (we hebben een plat dak en 's middags brand je hier weg). Thuis heb ik het zonnescherm uitgedaan en achter de gordijnen dicht, op de slaapkamer ook maar alvast anders branden we vannacht weg haha.
Gisteren 's ochtends na de Apenheul geweest, zo wat was het druk ! Iedereen was massaal aan het aapjes kijken, wel erg leuk trouwens En 's middags door na Enschede geweest voor een hightea in de tuin met mijn vriendinnen, wat zat ik vol - heb geeneens avondeten gehad haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
@ Fearie, schiet ook al op bij jou! Hier gaat het goed hoor. Heb nog een 3 weekjes vakantie en dan moet ik helaas weer gaan werken. Met mijn mannetje gaat het ook uitstekend. Hij is vanochtend bij het cb weer helemaal goedgekeurd. Hij groeit goed (11 cm langer en bijna 2,5 kg zwaarder dan bij zijn geboorte) en zijn ontwikkeling gaat ook goed, dus ben helemaal blij.
Je blijft tot 36 weken doorwerken? Lekker hoor, 12 weken erna Gaat het allemaal nog goed?
Je blijft tot 36 weken doorwerken? Lekker hoor, 12 weken erna Gaat het allemaal nog goed?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Fearie, ik heb laatst ook een high tea gedaan met vriendinnen... heb ik ook de hele avond niks meer gegeten. Zoo veel is dat, maar wel erg lekker!
Mijn man heeft even de airco naar de huiskamer gezet en nu zit ik lekker binnen met de airco aan. Ik ga vandaag ook niet naar buiten tot de zon een beetje weg is.
Ons huis is helemaal van hout, er staat alleen een steen omheen aan de buitenkant. Kan je je voorstellen hoe snel het hier warm wordt.
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal in jullie ziekenhuistas/vluchttas zitten?
Mijn man heeft even de airco naar de huiskamer gezet en nu zit ik lekker binnen met de airco aan. Ik ga vandaag ook niet naar buiten tot de zon een beetje weg is.
Ons huis is helemaal van hout, er staat alleen een steen omheen aan de buitenkant. Kan je je voorstellen hoe snel het hier warm wordt.
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal in jullie ziekenhuistas/vluchttas zitten?
Gast- Gast
dit is het lijstje van mijn vluchttas:
Vluchttas
Voor Mama:
• 2 katoenen T-shirts/nachthemd
• warme sokken
• badjas
• pantoffels/slippers
• 4 boxers
• Toiletartikelen:
- deodorant
- shampoo
- douche gel
- tandpasta
- tandenborstel
- make up
- reinigingsdoekjes
• voedings-BH
• compressen
• muziek om te ontspannen (cd zelf gebrand)
• Kleding voor na de bevalling (wijdzittende broek met hempje, shirtje korte mouw)
• Reserve mobiele telefoon volledig opgeladen
Voor de baby:
• kleertjes (rompertje, babypakje, sokjes, jasje, mutsje)
• autostoeltje
• babycape
• fles en fopspeen
• muziekknuffeltje
Voor Papa:
• extra shirt mouwloos en 1 met korte mouw
Extra
• lijst met belangrijke telefoonnummers (de dokter, de verloskundige, het ziekenhuis, de taxicentrale, familie en kennissen)
• muntgeld
• foto/filmapparatuur
• papieren om je baby aan te geven (als je in een andere gemeente bevalt)
• papieren van de kraamzorg
• ponskaart en ziekenfondspas
Vluchttas
Voor Mama:
• 2 katoenen T-shirts/nachthemd
• warme sokken
• badjas
• pantoffels/slippers
• 4 boxers
• Toiletartikelen:
- deodorant
- shampoo
- douche gel
- tandpasta
- tandenborstel
- make up
- reinigingsdoekjes
• voedings-BH
• compressen
• muziek om te ontspannen (cd zelf gebrand)
• Kleding voor na de bevalling (wijdzittende broek met hempje, shirtje korte mouw)
• Reserve mobiele telefoon volledig opgeladen
Voor de baby:
• kleertjes (rompertje, babypakje, sokjes, jasje, mutsje)
• autostoeltje
• babycape
• fles en fopspeen
• muziekknuffeltje
Voor Papa:
• extra shirt mouwloos en 1 met korte mouw
Extra
• lijst met belangrijke telefoonnummers (de dokter, de verloskundige, het ziekenhuis, de taxicentrale, familie en kennissen)
• muntgeld
• foto/filmapparatuur
• papieren om je baby aan te geven (als je in een andere gemeente bevalt)
• papieren van de kraamzorg
• ponskaart en ziekenfondspas
Pien- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken