Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Pien di 28 jun 2011 - 8:44

Happydobby schreef:Toch apart, hier geen bloedverlies gehad tot nu toe.
Wel menstuatiekrampjes af en toen sinds vorige week, zal donderdag even vragen of dat nou voorweeen zijn.
waarom is dat gek dat je geen bloedverlies heb gehad?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 18 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby di 28 jun 2011 - 8:50

Pien schreef:
Wel menstuatiekrampjes af en toen sinds vorige week, zal donderdag even vragen of dat nou voorweeen zijn.

Omdat ze mijn placenta laag vonden zitten had ik er wel meer kans op, zeker de eerste 3 maanden.
Ik vind het gewoon zo apart dat de ene vrouw het wel heeft en een ander niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien di 28 jun 2011 - 8:52

Happydobby schreef:
Pien schreef:

Omdat ze mijn placenta laag vonden zitten had ik er wel meer kans op, zeker de eerste 3 maanden. Ik vind het gewoon zo apart dat de ene vrouw het wel heeft en een ander niet.

ik neem aan dat dat dan meer voor het begin van de zwangerschap is toch? ga er vanuit dat je placenta gewoon mee omhoog gegroeid is? was bij mij ook het geval, hij lag voor en onderaan, maar ze hebben nooit gesproken over bloed verlies kunnen hebben o.i.d.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:54

Ik bloed ook heel snel hoor, altijd al gehad, en sinds ik zwanger ben nog erger. Mijn mond, mijn neus, blauwe plekken enz.

En bij mij staat er 2x zoveel druk/ gewicht op die baarmoeder.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 9:51

PM, he wat naar! Even afwachten inderdaad tot morgen, of als je een echte bloeding krijgt.

Schuddebuikje, inderdaad soms heb je dat gevoel dat het allemaal erg snel gaat. Ook omdat ik mn buik nog echt niet wil missen. Ik wil nog gewoon even lekker zwanger zijn... en de weken vliegen voorbij!

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje di 28 jun 2011 - 10:40

kruumel ik had dat zelfs nog met 37 weken hoor. ik wou nog absoluut nog niet bevallen. om me heen hoorde ik alleen maar mensen die niet konden wachten en mij niet snapte. vond het allemaal nog zo gezellig in me buik. en kon me nog geen voorstelling maken van zoveel verantwoordelijkheid. dat gevoel is er gelukkig nu wel. binnen 4 weken hahahahaha. nu kan het me niet snel genoeg gaan.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  schuddebuikje di 28 jun 2011 - 10:58

en misschien was ik dan toch een beetje bang voor de bevalling. dat heeft mij altijd tegen gehouden.
nu probeer ik te denken dat miljarden zo niet meer vrouwen mij voor zijn geweest.
en dat iedereen het kan. en ik kan niet meer terug hahahha
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 17:51

@schuddebuikje: vandaag jouw dag? Hoe voel je je?
Ik zie ook echt op tegen de bevalling hoor. Heb er zelf jaren geleden stage gelopen en straks lig ik er zelf... En heb er niet alleen maar goede herinneringen aan, hoopte daar om op een thuisbevalling.
Maar nu het dichterbij komt heb ik zoiets van: we zien wel...
Hoop alleen niet op bepaalde gyn, en je zal zien dat 1 van hun dienst heeft haha...

Edit: geen bloedverlies oid meer gezien hoor!

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje di 28 jun 2011 - 18:38

ik voel me goed. wel een hele erge zweet nacht gehad.
naar de bevalling leef je toe. maar met 37 weken was ik daar absoluut niet klaar voor hoor.
ik weet het niet. je hoort zoveel horror verhalen over bevallen. maar elke bevalling is anders. meestal lees je de slechte. de goede hoor je bijna niet. en jah het doet pijn. maar je krijgt er wast moois voor terug. probeer zo weinig mogelijk bevallingsverhalen te lezen of te zien.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  schuddebuikje di 28 jun 2011 - 18:39

ik weet wel... binnen nu en 5 dagen beval ik ook hahahahahahahah
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 19:32

Schuddebuikje, dat is precies zo, wat je zegt. Ik ben wel al naar de bevalling toe aan t leven. Want eerst was ik echt doodsbang voor bevallingen. Maar ik ben er nog niet klaar voor. Voor de bevalling maar ook voor de verantwoordelijkheid en verandering. Ik weet zeker dat dat deze weken gaat komen. Maar ik heb die weken nog nodig.

Ik kijk ook geen bevallingsverhalen. Ik probeer er open in te gaan. Er is toch geen bevalling gelijk of standaard.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 19:57

Ik was na de 1e bevalling ook heel bang om weer te bevallen, en toen ik 37 weken zwanger van de 2e was wilde ik nog steeds niet bevallen. Maar opeens ben je het dan een soort van zat, en dan ben je er ineens klaar voor. Dat was bij mij met 39 weken het geval, en 4 dagen later was ik bevallen. En dat viel me toen echt 100% mee.

Ik heb de 1e bevalling best positief ervaren trouwens hoor, ik heb wel 24 uur weeen gehad, maar die bouwden ook rustig op, dus dat was heel goed te doen. Alleen het laatste stukje was wat traumatisch voor me, maar gelukkig maak je dat niet echt bewust mee, en op dat moment komt alles over je heen. Je krijgt dan ook zo'n roes dat je echt veel aan kunt, dus probeer er gewoon rustig naartoe te leven, komt vast goed!

Gast
Gast

Bericht  Fearie di 28 jun 2011 - 20:00

@ PM, wat doe jij dat toch altijd zo vroeg al op 't forum :P Goed te horen dat je bloedverlies niet is doorgezet.

@ Schuddebuikje, spannend joh. Het idee dat je binnen nu en 5 dagen gaat bevallen.

@ Kruumel, ik kijk ook geen bevallingsverhalen ofzo. En hoef ook geen verhalen van jan en alleman te horen, ik zie het allemaal wel. Was in het begin wel bang, maar ondertussen vind ik het gewoon spannend.

@ All, hebben jullie allemaal de storm overleefd? Hier was het helemaal niet ernstig, beetje donder en bliksem en wat regen. Maar echt het extreme wat ze voorspelt hadden heb ik gemist. Mijn hondjes waren wel doodsbang, arme zielen. Die hebben bij ons boven geslapen :P Gisteravond nog yoga gehad, nu 2 weken vakantie en dan de partnerles. Ik ben benieuwd.
Nog 2 dagen werken en dan lang weekend, vrijdag komt mijn bankstel eindelijk en vrijdag gaan we ook bij VK ons geboorteplan bespreken smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby di 28 jun 2011 - 20:36

Wat zijn jullie vroeg, slecht weer he!

Schuddebuikje, vandaag is jou dag!
Die kleine van je heeft het wel erg naar zijn zin.

Kruumel, ik kijk juist wel naar bevallingen, mij scheelt het namelijk niet niks. ik kijk ook gerust air crash investigation als ik de volgende dag moet vliegen.

Wat ik wel iritant vind is dat veel (oudere vrouwen) hun bevallingsverhalen stonden te vertellen. Dat gebeurde veel op mijn werk.
Dan kreeg ik de vraag: zie je op tegen de bevalling? En dan kwam er een persoonlijk verhaal.
Dat hoeft van mij dus niet.

Hier viel het ook wel mee met de storm, wel veel onweer en bliksum maar weinig regen eigenlijk.
Maar het is wel lekker afgekoeld!

Vandaag ben ik 37 weken! Wel een fijn gevoel dat ik vanaf nu thuis mag bevallen.
Wel moet de kleine nog even blijven zitten hoor, het kamertje is namelijk nog iet helemaal af, er moet nog wat opgehangen worden.
Ik ga straks ook maar eens klossen halen, dat had ik ook nog niet gedaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:52

@ HD: Gefeliciteerd meid!!

@ Tijgertje: Succes en sterkte vandaag.

@ Fearie: Meestal gaat mijn man rond die tijd weg en ben ik even wakker, dus check ik in bed op mijn telefoon even of er nog nieuws is haha.
Heb daarna weer lekker geslapen en ben nu pas beneden :P

@ Kruumel: Geloof ook wel dat je er naar toe groeit. Met 26 weken heb ik wel 100x gezegt: Ik ga echt niet bevallen hoor, ik doe het gewoon niet. Werd in V. gelijk naar de verloskamer gebracht en daar was ik het al helemaal niet mee eens Laughing
Als de gyn vanmiddag zou zeggen: Het gaat nu doorzetten, geloof ik wel dat ik het goed vind. Niet dat ik het denk en verwacht, maar ik ben er nu wel veel meer klaar voor als toen. Al wil ik eigenlijk nog wel even die 34 weken halen Wink

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 28 jun 2011 - 23:30

PM, succes vanmiddag, hopelijk mogen je kindjes blijven zitten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 23:38

HD: Dank je wel! Wanneer moet jij weer?

Tijgertje en Pien, jullie moeten ook vandaag toch? Hoe laat moeten julie?
Ik pas eind van de middag, omdat het een lange afspraak is.
Zwangerschapscontrole en natuurlijk 2 baby's die gecheckt moeten worden.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 28 jun 2011 - 23:46

Ik mag morgenochtend weer naar de VK.
Hoop alleen dat ik deze keer niet weer zolang hoef te wachten. de laatste 3 keer liep het spreekuur steeds uit.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 28 jun 2011 - 23:48

Ik heb me vergist, ik hoef pas morgen!! Ging net even kijken maar had we in de datum vergist...

Ik heb vanaf gisteravond weer buikkramp en heel veel harde buiken!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 0:08

@HD: Bij mijn 'vaste' gyn loopt het vaak niet zo heel veel uit, bij anderen soms wel. Zorg ook dat ik op de valreep ben, niet 10 min van te voren. Dat heeft totaal geen zin.
En neem altijd wat te lezen mee, de boekjes uit de wachtkamer kan ik wel dromen...

@Pien: Spannend joh. Ben echt heel benieuwd.
Mijn buik blijft ook rommelen, maar vorige week had het ook geen effect gehad, dus verwacht er bij mij nu ook niks van.

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 wo 29 jun 2011 - 0:22

HD, 37 weken!!! Wil je thuis bevallen?

PM, succes straks in het ziekenhuis.

Pien, spannend..

Ook hier is het sinds zaterdag aan het rommelen. Harde buiken die pijnlijk worden. En flink last van krampen af en toe. Moet morgen op controle dus ben benieuwd!
Ben zoo blij dat het weer koeler is. Heb lekker alles open staan hier in huis!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774

Bericht  Happydobby wo 29 jun 2011 - 1:39

@theezakje, ja ik wil thuis bevallen, vind het de grootste onzin om naar het ziekenhuis te gaan als ik geen complicaties heb.
Waar wil jij gaan bevallen dan?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 wo 29 jun 2011 - 2:59

Happydobby schreef:@theezakje, ja ik wil thuis bevallen, vind het de grootste onzin om naar het ziekenhuis te gaan als ik geen complicaties heb.
Ik wil ook heel graag thuis bevallen! Ons bed is er klaar voor, staat nu 2 dagen omhoog!
Begin ongeduldig te worden, en jij?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 3:19

Happydobby schreef:@theezakje, ja ik wil thuis bevallen, vind het de grootste onzin om naar het ziekenhuis te gaan als ik geen complicaties heb.

Ja, maar die complicaties weet je van te voren natuurlijk niet....

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 29 jun 2011 - 3:39

Hazeltje schreef:

Ja, maar die complicaties weet je van te voren natuurlijk niet....

nee het ziekenhuis is 2/3 minuten rijden vanaf hier, vandaar dat ik me geen zorgen maak.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: