Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:47

Bazyle: Ik neem gewoon een eetlepel vol. En dat helpt.
Geen idee hoeveel ml dat precies is.

Heb de laatste dagen minder last van mijn maag merk ik *klopt het af*. Misschien omdat ik veel meer drink?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:00

Oké, zat indd ook al aan een eetlepel te denken ofzo, dan heb ik nu in ieder geval een richtlijn. Ze raden bij brandend maagzuur ook veel drinken aan, dus het kan goed zijn dat dat scheelt! Moet je ook lekker veel plassen haha. Scheelt het ook voor de grote boodschap zeg maar, dat dat makkelijker gaat? Want daarvoor moet je ook veel drinken (en heb je hopelijk minder last van aambeien!)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:05

Ja, plassen doe ik genoeg, vooral 's nachts. Rolling Eyes
Maar goed, je moet toch wat? Liever veel plassen als slechte bloedsuikers smile

Mijn darmen heb ik weinig last van eigenlijk, en anders neem ik lactulose. Maar dat is echt zeldzaam.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:35

Pffff, ik ben een stapel kleertjes op MP aan het zetten.
Wat een werk zeg!!!!

Had alles een paar weken geleden al uitgezoxht maar zocht het niet om het op de foto te zetten en dan weer op MP.
Mochten jullie nieuwsgierig zijn :P
Dan PM maar even voor de link want ik ga echt niet ook nog alles hier neer zetten!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:48

Ja precies PM, en doordat je veel moet plassen krijg je ook nog wat beweging Wink

Hihi succes Hazeltje! Ik krijg al van alle kanten kleertjes aangeboden, dus ik heb geen interesse :P

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 24 jun 2011 - 3:35

@Bazyle, ik het wel een maatdopje wat bij antagel leveren ze wel een maatdop.
Gaviscon kost het duurst en dan krijg je er geen eens een dopje bij.

Zo bij ikea weer geslaagd!
Ook op het werk langsgeweest, het was zo gezellig dat ik er 2 uur gebleven ben haha.
Nu maar even het eten voorbereiden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 3:39

Haha ja slecht he Very Happy Antagel heb ik niet zien staan, had ook niet veel tijd. Omdat er hier veel gezegd wordt dat gaviscon zo goed werkt dacht ik, probeer dat eerst. Zit trouwens wel een vies chemisch smaakje (en kleurtje) aan maarja, als het werkt... Heb het net op, om te kijken of het werkt. Hoop wel dat het hierbij blijft qua maagzuur, ik kan er niet zo goed tegen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 24 jun 2011 - 4:47

Antagel kan je alleen bij de apotheek halen, en gaviscon hebben ze overal dus wel makkelijker te halen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 8:42

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -
Hazeltje 27/35 4 december.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 8:54

NIN, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan en ik wens jullie veel geluk samen.

All, we zijn net naar de partnerles van yoga geweest.
Volgende week heb ik woensdag eindles van yoga, donderdag controle bij de verloskundige, en daarna intake van de kraamzorg. Dan zijn weer een heleboel dingen geregeld en afgestreept.

Ik heb vanmiddag met mijn (zwangere) schoonzusje geshopt bij babypark in Veldhoven en bij prenatal in Venlo. Nu heb ik geloof ik (bijna) alles wel bij elkaar. Ik moet nog effe naar kruidvat voor wat dingetjes, maar geloof dat ik t dan wel heb.

Gast
Gast

Bericht  Schism vr 24 jun 2011 - 8:57

Zo hier ben ik ook weer eens, lees wel mee maar ben niet zo goed in regelmatig reageren Wink

@ Schuddebuikje: Hoe is het nu?

@ Pien: Fijn dat je zo goed geslapen hebt, kan me voorstellen dat dat wel eens lekker is! Was het gezellig met je collega? Ik scheel een week met mijn collega, ik vind het wel heel leuk om samen zwanger te zijn!

@ NIN: Gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn om te horen dat alles goed gaat.

@ All: Ik heb mijn bloeduitslagen terug. Hb en suiker waren allebei goed gelukkig. Verder heb ik de prik gekregen voor mijn negatieve rhesusfacor. De kleine man lag met mijn zijn koppie naar beneden, nu maar hopen dat ie zo blijft liggen. Hij is nog steeds lekker beweeglijk, vind het erg prettig om hem elke dag zo goed te voelen.
Verder hebben we onze fotoshoot gehad! Was leuk om te doen en volgens mij zijn er mooie foto's uitgekomen. We hebben we uiteindelijk 5 uitgekozen die bewerkt gaan worden en daarna komen ze onze kant op. Ik ben zo benieuwd!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Happydobby vr 24 jun 2011 - 9:40

@Kruumel, heb je die molton dingen nog gevonden?

@schism, leuk zo'n fotoshoot, gisteren heeft mijn vriend bij mij een gipsafdruk van mijn buik gemaakt. Ik ben er helemaal blij mee.
Verder hebben we een nieuwe camera besteld, die morgen of maandag bezorgd word en dan gaat hij nog foto's maken van mij.

Ik zie dat ik inmiddels op de 6de plaats sta.

Hier een ongelukje gehad, ging even lopen naar de Etos maar toen ik het fietspad over stak zag ik een wielrenner over het hoofd.
Hij is over mijn voet heen gereden, gelukkig niet tegen mijn buik.
Ik kon daarna gewoon nog lopen dus ik dacht niks aan de hand.
Het werd wel steeds pijnlijker dus net maar even naar de spoedpost geweest.
Vanwege de zwangerschap maken ze liever geen rontgenfoto's en na een onderzoek met de hand dacht ze dat het gekneust is.
Nou het weekend pootje omhoog, koelen en paracetamol.
Mocht het niet beter gaan dan kan ik maandag naar de huisarts.
Hopen dat het beter gaat, zag mezelf nou niet bepaald met een gipspoot gaan bevallen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  schuddebuikje vr 24 jun 2011 - 10:10

NIN :gefelicteerd. 1 dag na je uitgerekende datum. netjes hoor. en een hele mooie naam. geniet er maar van. ik kan niet wachten tot het hier zo ver is.

PM: sinds vandaag heb ik last van maagzuur. nog helemaal geen last van gehad. dit is vast snel over hahahah.

kruumel : lekker gevoel is dat he... dat je alles in huis hebt.

schism: leuk he een fotoshoot. wij hebben er ook 1 gehad. alleen wij mogen alle foto's houden die leuk zijn geworden. is een kennis van ons. ik had echt 3 tassen met spullen mee. 1 tas met eigen kleding, 1 tas met spulletjes, en 1 tas met de eerste kleertjes. we zijn wel 2,5 uur bezig geweest en toen had ik het helemaal gehad. wij moeten er nog even op wachten. de computer waar ze op bewerkt zouden worden is stuk. reparatie duurde 2 weken. nou jah. heb niet zo veel haast.

happydobby : hoop dat het inderdaad meevalt voor je. doe maar lekker rustig aan.

ALL : voel me de hele dag al een beetje raar. steken onder in me buik. vanmiddag rond middag eten erg misselijk. in de middag van 3 tot 6 geslapen. toen ik wakker werd een heel raar gevoel in me keel en in het gebied boven de borst. heel vreemd. na het eten was dat rare gevoel weg. nu gaat het wel weer. ik denk dat ik zo maar weer ga proberen te slapen. al denk ik niet dat het lukt na de slaappartij van vanmiddag ( was niet de bedoeling zo lang te gaan maar had ook maar 3 uur geslapen in de nacht ) ook heb ik lekker een grote airco geregeld voor dit weekend. wat zal dat lekker zijn. lekker binnen blijven. hahahhaha
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 18:45

Happydobby, ik heb 2 extra nolton onderleggers gekocht. Ik vind 3 VSN die dingen wel genoeg.

Wat een vervelend ongelukje... Ik had t al op hyves gezien. Ik hoop voor je dat t zo over is, bevallen met een gipspoot is idd niks!

Schuddebuikje, idd fijn gevoel als je alles in huis hebt. Moet nog effe mijn lijstjes nakijken. Maar ik geloof dat ik wel alles heb.

Zou er dan toch iets gaan beginnen bij je omdat je je zo anders voelt? Goed van je dat je een airco hebt geregeld! Ik zei gister al tegen mijn man als t maandag zo heet en benauwd wordt ga ik de hele dag op de slaapkamer liggen met de airco aan! En ik ben nog niet eens 40 weken... Voor jou is t echt heel zwaar.

Gast
Gast

Bericht  Dora vr 24 jun 2011 - 19:49

Goedemorgen.

Kom straks uitgebreid reageren.
Ben nu op de thuismonitoring aan het wachten....
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  schuddebuikje vr 24 jun 2011 - 21:11

hier niet veel te melden. vandaag tot half 9 geslapen. dus dat is goed. verder pijn in me keel en verkouden.
vandaag niet veel doen..
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 24 jun 2011 - 22:51

@ Schuddebuikje, groot gelijk dat je een airco hebt geregeld. Wij hebben de ventilator al klaar staan voor op de slaapkamer, vorige keer was het zo goed uit te houden.

@ Happydobby, jeetje wat vervelend. Hoop echt dat je niet in het gips hoeft, dat is tijdens een bevalling niets waard. Doe maar goed rustig aan en hoog houden dat pootje smile

@ Schism, leuk weer eens van je te horen haha :P Wat leuk dat de fotoshoot gelukt is, wij hebben erg lang getwijfeld en gaan het nu zelf proberen. Heb jij ook die prik gehad, ik ook! Vond het niets, ben niet zo dol op naalden Sad

@ Kruumel, leuk dat je flink geshopt hebt. Er is nu sale bij de Prenatal he? Ik wil kijken of ik volgende week nog ff naar de winkel kan smile

@ Tijgertje, hoop dat ze snel komen. Wat gaan ze dan precies doen?

@ All, weinig hier te melden. Het regent flink Sad Straks nog even naar het dorp wat laatste boodschapjes doen, morgen ga ik met mijn vriend, zwager, schoonzus en schoonmoeder na de Apenheul (dus hoop op mooi weer) en 's middags met mijn vriendinnen high-teaen. Heb er zin in Very Happy Vanavond lekker een rustig dagje en volgende week komt ons nieuwe bankstel bounce Dan kan ik eindelijk de boel verbouwen in de woonkamer en de box er neerzetten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:46

Hier regent het ook lekker door... maar ik had besloten vandaag een relax-thuis-blijf-dagje te doen, dus dat is niet zo erg, is de verleiding ook niet zo groot om even naar buiten te gaan.

Ik heb de laatste babywasjes erin zitten (mijn aankopen van gisteren) en zit nu effe te internetten. Zometeen lekker een dvd-tje aan en op de bank.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:50

Hier is het ook droevig weer.

Ben vanmorgen wel heel even de deur uit geweest, even naar de Action. Heerlijk om er heel even uit te zijn en iets anders te doen als ziekenhuisbezoeken.

Helaas nogsteeds wel last van krampen in mijn rug, maar dat kan geen kwaad bleek bij de laatste controle, zit ook geen regelmaat in, maar is wel vervelend.

Heb bij de action een lekker kersenpittenkussentje gekocht voor mijn rug, ga ik zo eens opwarmen, mijn spieren zitten ook helemaal vast.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:54

Lekker PM! Geniet ervan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:57

Kruumel: Je hebt vandaag 34 weken op de teller, gefeliciteerd! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 2:16

Klopt, dankje!

De tijd gaat zo snel... kan t soms moeilijk geloven.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 25 jun 2011 - 3:31

kruumel, gefeliciteerd met je 34 weken. gaat op een gegeven moment hard dan he... voor dat je het weet is het zover...

hier kan de tijd niet snel genoeg gaan. heb het zo ff gehad met zwanger zijn al een paar dagen. maar dat mag ook wel eens met 40 weken en 5 dagen.
toen ik 37 weken was moest ik er niet aan denken hoor om al te bevallen. ging me allemaal veels te snel en is ook nog zo gezellig. maar merk nu gewoon dat het genoeg is geweest. net weer voor dood in bed gelegen van 13:00 tot 16:00 en ik was ook echt kapot.
als er niets gebeurd heb ik pas donderdag weer een afspraak. maar ik ga maandag al bellen. donderdag vind ik veels te laat. maar we gaan het zien. kan nog van alles gebeuren. krampen/steken heb ik wel sinds vrijdag. maar dat zegt nog helemaal niets. wel heerlijk weer om te bevalen met die regen....
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby za 25 jun 2011 - 5:48

@schuddebuikje, mandag word het warm.

@Kruumel, nu heb je wel officieel verlof! Dat is erg lekker hoor.

@Fearie, veel plezier in de apenheul, morgen is het droog.

Hier gaat het weer beter met de voet, kan weer aardig lopen dus het valt gelukkig mee.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:08

Happydobby schreef:
@Kruumel, nu heb je wel officieel verlof! Dat is erg lekker hoor.

Ja vanaf morgen!
Voelt zo raar omdat ik de laatste dagen niet meer mocht werken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: