Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Heel mooi dat wiegje Pien!
Daar zal ze vast lekker in slapen
Daar zal ze vast lekker in slapen
Gast- Gast
Kruumel schreef:
Ik heb gisteravond deel 3 van millennium gekregen en haar naam was Sarah, dus nog genoeg dvd-materiaal.
Ik zit nu millenium te kijken, haar naam was Sarah was ook een goede film, ik weet niet of je het boek gelezen heb? Ik ga weer verder kijken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Meiden, ik wil even jullie mening. Ik heb zwangerschapscursus gedaan, leuke groep maar een aantal meiden zal ik nooit meer zien/ spreken. Nu is de eerste van de groep bevallen van een zoon en heeft iedereen een kaartje gestuurd. Ik twijfel nu heel erg of ik dat wel of niet moet doen. Kaartjes stuur ik naar mensen die ik ook graag op kraamvisite wil en dat heb ik met hun niet bij allemaal... Zou jij maar gewoon uit beleefdheid een kaartje sturen? Het gaat uiteindelijk maar om 10 euro wat we meer kwijt zijn maar toch, het voelt raar...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@Pien, ik doe het niet, ik ben wel de eerste die uitgerekend is. Ik heb wel met 3 meiden contact op hyves. Er was er nog 1 maar die is pas een 2 september uitgerekend en die had geen hyves.
We zien het van elkaar op hyves wel.
We zien het van elkaar op hyves wel.
Happydobby- Ratel
@ Pien, ik heb nu 5 lessen achter de rug (6e is vanavond) en heb niet echt het idee dat ik met iemand een hechte band zal behouden nadat we bevallen zijn. Wij hebben dan ook alleen emailadressen van iedereen, ik zal wss sneller een mailtje sturen dan een kaartje naar 10 mensen. Ik zou het dus niet doen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi dames,
Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik heb eigenlijk erg weinig te melden. Buiten dat ik tot nu toe iedere dag een goede en nette CTG heb.
@ Schuddebuikje: jammer dat ze je niet konden strippen. Hopelijk begint het snel bij je. Heb je alle tips al een keer gezien/gehad/gelezen. Anders kunnen we je er hier nog wel een paar geven misschien. Raar dat je trouwens nu niet iets vaker op controle moet komen of dat ze langs jou gaan.
@ PM: gefeliciteerd met het behalen van alweer een volle week! Joepie! Uuuh, nee dat gevoel wat je omschrijft herken ik niet.
@ Blondje: ook alweer 25 weken (je banner klopt alleen niet, loopt 1 dag achter)
@ Happydoppy: ja dat wilde ik ook graag, de ramen gelapt hebben. Alleen mocht ik dat helaas niet meer, dus heb ik maar een glazenwasser laten komen.
@ Pien: wel voorzichtig he? Wat een leuk kamertje is het geworden! Wij hebben ze wel allemaal een kaartje gestuurd toen A.nouk geboren was. En omdat deze er zo snel achter komt sturen we ze weer een kaartje. En uit die groep is er nog iemand vlak na ons uitgerekend, echt toeval. En als zij ook weer goed ter been is zullen we waarschijnlijk weer een keer meeten met zijn allen.
@ Bazyle: He wat jammer. Volgende keer beter…
@ Fearie: hier heeft het ook even lekker geregend (omstreeks 9.00 uur) en dat was heerlijk, het koelde lekker af. Helaas is rond 11.00 uur de zon doorgebroken en nu is het weer drukkend warm hier.
@ Theezakje: Joepie, wat een mijlpaal!
@ All: heb het zo gehad met de warmte…. Pfff, zal blij zijn als het morgen is.
Ik weet niet meer wie het over de maxi-cosi had, maar de vorige keer heb ik hem niet meegenomen naar het ziekenhuis omdat we wisten dan mijn vrouw en A.nouk toch nog 2 dagen in het ziekenhuis moesten blijven. Dit keer gaat ie wel mee, want ik mag waarschijnlijk wel gewoon naar huis na de bevalling.
Morgen weer een drukke dag. Om 9.00 uur moeten we naar de verloskundige van het ziekenhuis, wil daar mijn bevalplan doorspreken, vragen of er al iets van ontsluiting of verweking is en informeren wanneer ik nou precies moet komen als de bevalling is begonnen (vind de folder daar wat vaag over). Daarna moeten we om 15.30 uur weer een groeiecho en doppler onderzoek laten maken en ervoor of erna een CTG. Als dat allemaal klaar is naar de dienstdoende gyn om de uitslagen te bespreken en dan zal er waarschijnlijk gesproken gaan worden over inleiden.
Vandaag de 38 weken bereikt! Mijn volgende doel is 1 juli halen. Ik zou graag willen dat ze in juli geboren wordt, dan hebben we echt 3 maanden achter elkaar feest (3 juni mijn vrouw, in juli ukkie en 19 augustus ikzelf).
Hier is het wel iedere ochtend tegenwoordig wat onrustig in mijn buik en het is dan niet ukkie die ik voel… En mijn darmen zijn het ook niet. Tis echt mijn baarmoeder.
En waar ik best wel trots/blij om ben is dat ik tot nu toe nog steeds streeploos ben. Maar wat nog niet is kan nog komen. Voor het zelfde geld komen ze pas bij de bevalling. Wel zijn sinds vandaag (tenminste ik merk het nu pas op) mijn borsten gaan ‘lekken’, haha.
Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik heb eigenlijk erg weinig te melden. Buiten dat ik tot nu toe iedere dag een goede en nette CTG heb.
@ Schuddebuikje: jammer dat ze je niet konden strippen. Hopelijk begint het snel bij je. Heb je alle tips al een keer gezien/gehad/gelezen. Anders kunnen we je er hier nog wel een paar geven misschien. Raar dat je trouwens nu niet iets vaker op controle moet komen of dat ze langs jou gaan.
@ PM: gefeliciteerd met het behalen van alweer een volle week! Joepie! Uuuh, nee dat gevoel wat je omschrijft herken ik niet.
@ Blondje: ook alweer 25 weken (je banner klopt alleen niet, loopt 1 dag achter)
@ Happydoppy: ja dat wilde ik ook graag, de ramen gelapt hebben. Alleen mocht ik dat helaas niet meer, dus heb ik maar een glazenwasser laten komen.
@ Pien: wel voorzichtig he? Wat een leuk kamertje is het geworden! Wij hebben ze wel allemaal een kaartje gestuurd toen A.nouk geboren was. En omdat deze er zo snel achter komt sturen we ze weer een kaartje. En uit die groep is er nog iemand vlak na ons uitgerekend, echt toeval. En als zij ook weer goed ter been is zullen we waarschijnlijk weer een keer meeten met zijn allen.
@ Bazyle: He wat jammer. Volgende keer beter…
@ Fearie: hier heeft het ook even lekker geregend (omstreeks 9.00 uur) en dat was heerlijk, het koelde lekker af. Helaas is rond 11.00 uur de zon doorgebroken en nu is het weer drukkend warm hier.
@ Theezakje: Joepie, wat een mijlpaal!
@ All: heb het zo gehad met de warmte…. Pfff, zal blij zijn als het morgen is.
Ik weet niet meer wie het over de maxi-cosi had, maar de vorige keer heb ik hem niet meegenomen naar het ziekenhuis omdat we wisten dan mijn vrouw en A.nouk toch nog 2 dagen in het ziekenhuis moesten blijven. Dit keer gaat ie wel mee, want ik mag waarschijnlijk wel gewoon naar huis na de bevalling.
Morgen weer een drukke dag. Om 9.00 uur moeten we naar de verloskundige van het ziekenhuis, wil daar mijn bevalplan doorspreken, vragen of er al iets van ontsluiting of verweking is en informeren wanneer ik nou precies moet komen als de bevalling is begonnen (vind de folder daar wat vaag over). Daarna moeten we om 15.30 uur weer een groeiecho en doppler onderzoek laten maken en ervoor of erna een CTG. Als dat allemaal klaar is naar de dienstdoende gyn om de uitslagen te bespreken en dan zal er waarschijnlijk gesproken gaan worden over inleiden.
Vandaag de 38 weken bereikt! Mijn volgende doel is 1 juli halen. Ik zou graag willen dat ze in juli geboren wordt, dan hebben we echt 3 maanden achter elkaar feest (3 juni mijn vrouw, in juli ukkie en 19 augustus ikzelf).
Hier is het wel iedere ochtend tegenwoordig wat onrustig in mijn buik en het is dan niet ukkie die ik voel… En mijn darmen zijn het ook niet. Tis echt mijn baarmoeder.
En waar ik best wel trots/blij om ben is dat ik tot nu toe nog steeds streeploos ben. Maar wat nog niet is kan nog komen. Voor het zelfde geld komen ze pas bij de bevalling. Wel zijn sinds vandaag (tenminste ik merk het nu pas op) mijn borsten gaan ‘lekken’, haha.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Pien schreef:Wij hebben helemaal geen woezel en pip/ nijntje/ winnie de pooh o.i.d.
mijn man en ik houden daar beide niet van! qua boxkleed hebben we een roze, die 4 vakken heeft en dan elke vak een andere kleur roze. deze hebben we ook in het blauw (wisten het geslacht toen nog niet, toen hadden ze deze in de aanbieding bij de wibra voor 6 euro) die blauwe krijgen we een hoes voor eroverheen. en dan hebben we nog een hele mooie grijze
ik heb die van de wibra toendertijd ook gekocht, maar zonder iets eronder (bijvoorbeeld een plastic boxkleed) is die echt te dun. Ik heb hem nooit er zo op liggen, eigenlijk altijd onder een 'mooier' boxkleed. Vooral als ze gaan rollen is die van de wibra echt te dun. Dus misschien toch nog een andere kopen
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Happydobby, ik heb millennium 3 bijna af... moet het einde nog. Haar naam was Sarah heb ik gelezen ja, mooi boek!
Pien, ik stuur alleen een kaartje naar de yoga. Zij laat elke week de kaartjes aan de groep zien als er iemand bevallen is. Ik heb verder niks met die meiden, dus ga ze niet allemaal een kaartje sturen. Heb trouwens geen eens adressen.
Pien, ik stuur alleen een kaartje naar de yoga. Zij laat elke week de kaartjes aan de groep zien als er iemand bevallen is. Ik heb verder niks met die meiden, dus ga ze niet allemaal een kaartje sturen. Heb trouwens geen eens adressen.
Gast- Gast
Ben ik nou de enige die geen gyn/ yoga heeft gedaan?
Pfft, mijn benen... het voelt alsof het op springen staat! Hoop zo dat het puur de warmte is, en dat niet mijn bloeddruk morgen weer hoger is, dan moet ik blijven
Pfft, mijn benen... het voelt alsof het op springen staat! Hoop zo dat het puur de warmte is, en dat niet mijn bloeddruk morgen weer hoger is, dan moet ik blijven
Gast- Gast
Wij hebben een herhalingscursus van Samen Bevallen gedaan (ook geen gym of yoga ofzo) en dat was maar 1 avond.
Dora- Kletskop
Jij morgen ook weer ziekenhuis? Vlg mij hebben we iedere keer op dezelfde dag afspraken haha!Teigertje schreef:Wij hebben een herhalingscursus van Samen Bevallen gedaan (ook geen gym of yoga ofzo) en dat was maar 1 avond.
Fijn dat je CTG goed blijft, geeft wel een hoop rust denk ik?
Gast- Gast
Ja, ik mag me morgen weer melden in het ziekenhuis
Dat het CTG goed is geeft inderdaad wel een hoop rust ja. Niet dat ik me echt zorgen maak, maar het is wel fijn om een bevestiging te hebben dat het allemaal goed gaat en dat ze het nog prima naar d'r zin heeft bij mij.
Dat het CTG goed is geeft inderdaad wel een hoop rust ja. Niet dat ik me echt zorgen maak, maar het is wel fijn om een bevestiging te hebben dat het allemaal goed gaat en dat ze het nog prima naar d'r zin heeft bij mij.
Dora- Kletskop
ProudMama schreef:Ben ik nou de enige die geen gyn/ yoga heeft gedaan?
Ik heb ook geen gym/yoga gedaan!
Op de een of andere manier vind ik het niks.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Pien schreef:Meiden, ik wil even jullie mening. Ik heb zwangerschapscursus gedaan, leuke groep maar een aantal meiden zal ik nooit meer zien/ spreken. Nu is de eerste van de groep bevallen van een zoon en heeft iedereen een kaartje gestuurd. Ik twijfel nu heel erg of ik dat wel of niet moet doen. Kaartjes stuur ik naar mensen die ik ook graag op kraamvisite wil en dat heb ik met hun niet bij allemaal... Zou jij maar gewoon uit beleefdheid een kaartje sturen? Het gaat uiteindelijk maar om 10 euro wat we meer kwijt zijn maar toch, het voelt raar...
Wij hebben wel naar iedereen ( 3 stellen ) een kaart gestuurd.
Van 1 stel hebben wij ook niks terug gekregen. Dus doe dat waar jij je goed bij voelt.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
PM, het kan goed van de hitte zijn... ik weet ook niet waar ik t moet zoeken. Heeet, dikke voeten, pijn aan benen, bah!
Gast- Gast
happydobby : hoe jij het vertelt zou ik me veel fijner bij voelen. soms vraag ik me wel eens af of van alles nog wel genoeg is. vruchtwater en placenta.mischien bel ik morgen wel om te overleggen.
kruumel : het is heel normaal hoor dat je soms schrikt dat het zo snel gaat. in het begin kan het je niet snel genoeg gaan. tot de 20 weken ofzo. en daarna gaat het soms te snel. dat je denkt. over een aantal weken is ons leven zo anders..... wij hebben alles van knuff en ko. ook een thema dus.
smaragdje : jah iedereen denkt dat het morgen gaat gebeuren. ik duim voor mezelf. hahahaha kan ookj niet wachten op het onweer/regen.
pien: ik vind jou kamertje zo leuk.... echt te schattig. ik zou geen kaartjes sturen naar mensen die ik toch niet meer ga spreken. is toch niet verplicht. wij waren met ze 8e volgens mij. en met een meisje heb ik nog elke dag contact. ik heb van haar geen kaartje gehad. maar zij krijgt er wel een van mij. ik maak me der ook niet druk om dat ik geen kaartje van haar heb gehad. dat is haar keuze. ik zal der ook niet naar vragen. email adres hebben we wel van elkaar. dus mail sturen doe ik wel. ik ga o ook ff op hyves zoeken of ik iemand kan vinden. dat vind ik ook wel leuk.
teigertje : je bedoelt tips om te bevallen op te wekken ?? die heb ik allemaal al gelezen. maar ik ga niets uitproberen. daar ben ik te nuchter voor. het komt waneer het er klaar voor is.
kruumel : het is heel normaal hoor dat je soms schrikt dat het zo snel gaat. in het begin kan het je niet snel genoeg gaan. tot de 20 weken ofzo. en daarna gaat het soms te snel. dat je denkt. over een aantal weken is ons leven zo anders..... wij hebben alles van knuff en ko. ook een thema dus.
smaragdje : jah iedereen denkt dat het morgen gaat gebeuren. ik duim voor mezelf. hahahaha kan ookj niet wachten op het onweer/regen.
pien: ik vind jou kamertje zo leuk.... echt te schattig. ik zou geen kaartjes sturen naar mensen die ik toch niet meer ga spreken. is toch niet verplicht. wij waren met ze 8e volgens mij. en met een meisje heb ik nog elke dag contact. ik heb van haar geen kaartje gehad. maar zij krijgt er wel een van mij. ik maak me der ook niet druk om dat ik geen kaartje van haar heb gehad. dat is haar keuze. ik zal der ook niet naar vragen. email adres hebben we wel van elkaar. dus mail sturen doe ik wel. ik ga o ook ff op hyves zoeken of ik iemand kan vinden. dat vind ik ook wel leuk.
teigertje : je bedoelt tips om te bevallen op te wekken ?? die heb ik allemaal al gelezen. maar ik ga niets uitproberen. daar ben ik te nuchter voor. het komt waneer het er klaar voor is.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
He bah, net met het afvegen na het plassen een flinke veeg roze...
Gast- Gast
Ow gadSie pm... En nu? Moest je dan bellen of afwachten?ProudMama schreef:He bah, net met het afvegen na het plassen een flinke veeg roze...
Pien- Ratel
Ik kijk het wel even aan. Het was geen helderrood bloed, meer roze.Pien schreef:Ow gadSie pm... En nu? Moest je dan bellen of afwachten?ProudMama schreef:He bah, net met het afvegen na het plassen een flinke veeg roze...
Misschien gewoon een vaatje ofzo. Als het hierbij blijft meld ik het morgen gewoon wel bij de controle. Om hiervoor nou te gaan bellen... ook overdreven toch?
Gast- Gast
Kan me voorstellen dat het in jou situatie Anders zou kunnen zijn, ik zou het inderdaad even aankijken...
Pien- Ratel
Ja, als ik erge krampen krijg of echt ga bloeden ga ik me wel melden.Pien schreef:Kan me voorstellen dat het in jou situatie Anders zou kunnen zijn, ik zou het inderdaad even aankijken...
Gast- Gast
@PM, een beetje bloedverlies in het laatste trimester mag, mijn vk zei dat ik moest bellen als het zoveel als een maandverbandje vol is.
Ik denk dat je je geen zorge hoef te maken als het hier bij blijft.
Ik denk dat je je geen zorge hoef te maken als het hier bij blijft.
Happydobby- Ratel
HD: Doe ik ook niet echt, maar het is wel weer dat je ff denkt... pfft...
Net niks meer gezien, dus het zal wel meevallen. Geeft het morgen wel even door, dan moet ik toch weer voor controle.
Net niks meer gezien, dus het zal wel meevallen. Geeft het morgen wel even door, dan moet ik toch weer voor controle.
Gast- Gast
Toch apart, hier geen bloedverlies gehad tot nu toe.
Wel menstuatiekrampjes af en toen sinds vorige week, zal donderdag even vragen of dat nou voorweeen zijn.
Wel menstuatiekrampjes af en toen sinds vorige week, zal donderdag even vragen of dat nou voorweeen zijn.
Happydobby- Ratel
Mijn gyn zei dat het voorweeen kunnen zijn. Maar bij mij hadden ze geen enkel effect.
Had trouwens bij 25 weken ook een keer bloedverlies, flink meer en helderrood, daar hebben ze ook nooit oorzaak van gevonden. Waarschijnlijk gewoon een adertje geweest.
Had trouwens bij 25 weken ook een keer bloedverlies, flink meer en helderrood, daar hebben ze ook nooit oorzaak van gevonden. Waarschijnlijk gewoon een adertje geweest.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken