Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Tip voor vluchttas: neem twee verschillende maatjes voor je kindje mee. Ik had 50 en 56 mee. 56 Was echt veel te groot voor J. Voor een ander kindje is 50 misschien wel te klein.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Pien, bedankt voor je uitgebreide lijst! Heb toch nog een paar dingen aan mijn lijstje toe kunnen voegen.
Gast- Gast
Een vluchttas klaarmaken is wel een goed idee.
Tot nu toe heb ik beide keren mijn man gebeld om te vertellen wat ik allemaal moest hebben als ik opgenomen werd haha!
Tot nu toe heb ik beide keren mijn man gebeld om te vertellen wat ik allemaal moest hebben als ik opgenomen werd haha!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Een vluchttas klaarmaken is wel een goed idee.
Ik ook, maar beide keren was hij wel iets vergeten of had hij in de haast het verkeerde gepakt (bijv legging ipv joggingbroek...beide zwart). Mij lijkt het niet zo'n goed plan om m'n man de vluchttas te laten pakken als ik al in het ziekenhuis lig. Hij weet helemaal niet waar ik sommige dingen heb liggen. Ik ben toch meer gerust als die klaarstaat.
Gast- Gast
Ja, ik ga het ook doen hoor. Wel handig als het maar klaar staat...
Heb per vandaag officieel geen navel meer, het is nu plat haha. Alleen nu vraag ik me af, ook door de striae die ik opeens overal zie, is mijn buik nog zo hard aan het groeien of is tie aan het zakken?!
Heb per vandaag officieel geen navel meer, het is nu plat haha. Alleen nu vraag ik me af, ook door de striae die ik opeens overal zie, is mijn buik nog zo hard aan het groeien of is tie aan het zakken?!
Gast- Gast
Ik had met 36wk mijn tas ook al klaar staan.
De MC moet je trouwens in de auto laten staan.
Die hadden wij er toen gewoon alvast ingezet. In het ZH is er vaak te weinig plek om ze te stallen.
@ Schuddebuikje: Hopelijk heeft of gaat het nog iets doen!
@ Pien: Goed in de gaten houden die hoofdpijn hoor. Ook als je duizelig raakt of sterretjes gaat zien.
Ik ben daarvoor ingeleid bij H.
Hie wel ok, vanmorgen met de arbo dienst gebeld.
Ik moet wachten tot ik een oproep krijg en dan wil hij pas bekijken wat ik "mag" gaan werken. Had aangegeven donderdag halve dagen te gaan proberen maar dat wil hij nog niet....
Hier is het lekker koel in huis. Alle rolluiken heb ik dicht gelaten, alleen voor is open. Die gaat dicht als de zon naar voren komt en dan gaat achter open met de luifel uit.
Die hadden wij er toen gewoon alvast ingezet. In het ZH is er vaak te weinig plek om ze te stallen.
@ Schuddebuikje: Hopelijk heeft of gaat het nog iets doen!
@ Pien: Goed in de gaten houden die hoofdpijn hoor. Ook als je duizelig raakt of sterretjes gaat zien.
Ik ben daarvoor ingeleid bij H.
Hie wel ok, vanmorgen met de arbo dienst gebeld.
Ik moet wachten tot ik een oproep krijg en dan wil hij pas bekijken wat ik "mag" gaan werken. Had aangegeven donderdag halve dagen te gaan proberen maar dat wil hij nog niet....
Hier is het lekker koel in huis. Alle rolluiken heb ik dicht gelaten, alleen voor is open. Die gaat dicht als de zon naar voren komt en dan gaat achter open met de luifel uit.
Gast- Gast
@Hazeltje, waren dat bij jou voortekenen van zwangerschapsvergiftiging?
Ik zit nu heerlijk rustig aan de eetkamertafel lekker te freubelen, heb nog wat foto's die ik wil inplakken en scrabben dus daar ben ik heerlijk mee bezig! Heb inmiddels al heel veel gedronken, wat gegeten en de hoofdpijn is zo goed als weg.
Ik zit nu heerlijk rustig aan de eetkamertafel lekker te freubelen, heb nog wat foto's die ik wil inplakken en scrabben dus daar ben ik heerlijk mee bezig! Heb inmiddels al heel veel gedronken, wat gegeten en de hoofdpijn is zo goed als weg.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hazeltje schreef:
Wij moesten juist de maxi cosi mee naar binnen nemen in het ziekenhuis omdat wegens het temperatuur verschil van in de kamer en de auto.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
@Kletkousje, fijn dat je bijna vrij hebt, tijd gaat snel he.
@Bazyle, waar ga je heen, ik ging met 23 weken nog naar Amerika.
@Pm, fijn dat je dieet werkt. Hier geen last van vocht.
@Kruumel, gisteren was het idd lekker weer.
@Pien, flinke tas heb je ingepakt.
Hmm ik ga denk ik vanavond ook maar eens de tas klaarmaken, heb ik nog niet gedaan.
Misschien ook omdat ik thuis wil bevallen hihi.
Hier bij de pedicure geweest, die vrouw woont 3 hoog zonder lift. pfff. Lekker mijn voeten laten doen.
Heb hier een parasol in de tuin bij het raam gezet, alles zit dicht en het is in de woonkamer 22 graden.
Echt warm word het hier ook niet binnen dus dat ik wel lekker.
@Bazyle, waar ga je heen, ik ging met 23 weken nog naar Amerika.
@Pm, fijn dat je dieet werkt. Hier geen last van vocht.
@Kruumel, gisteren was het idd lekker weer.
@Pien, flinke tas heb je ingepakt.
Hmm ik ga denk ik vanavond ook maar eens de tas klaarmaken, heb ik nog niet gedaan.
Hier bij de pedicure geweest, die vrouw woont 3 hoog zonder lift. pfff. Lekker mijn voeten laten doen.
Heb hier een parasol in de tuin bij het raam gezet, alles zit dicht en het is in de woonkamer 22 graden.
Echt warm word het hier ook niet binnen dus dat ik wel lekker.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
We gaan naar Polen, schoonouders hebben een camping daar.
Hmm nog niks van Schuddebuikje, ik ben benieuwd!
Hmm nog niks van Schuddebuikje, ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Happydobby schreef:@Pien, flinke tas heb je ingepakt.
dit lijstje heb ik zo gekregen, zat in 1 van de tijdschriften geloof ik. Heb wel via internet even rond zitten kijken naar andere lijstjes en zag daar kleding voor de partner/ vader staan. dat leek me idd wel fris voor hem, stel dat hij een hele tijd heeft zitten zweten in eens shirt kan ik me voorstellen dat hij het ook fijn vind een schoon shirt aan te doen.
tas is qua grootte wel normaal hoor, hebben zo'n klein handbagage koffertje en die zit nog niet eens vol!
Pien- Ratel
Effe een vraagje, worden jullie ook al steeds gebeld/ gesmst/ gemaild of er al wat begonnen is? Ik word er gek van. Mn schoonmoeder belde voorheen nooit, alleen als ze zelf wat kwijt moest en nu belt ze gewoon echt iedere dag! Word er moe van, ook iedere dag gaat ze me de les proberen te lezen met wat ik moet doen. Nu moest ik in een flodderjurkje zonder ondergoed aan, in bed gaan liggen en mn rust goed houden, af en toe als het te warm was een koude douche nemen en veel water drinken! Ben benieuwd wat het morgen weer is, dan zal ze vast ook wel weer iets verzonnen hebben.
Pien- Ratel
Pien: Nee, bij mij is het even rustig, maar het is natuurlijk ook al even stabiel.
Eerst had ik een dagtaak aan het bijhouden van telefoontjes/ smsjes/ mailtjes/ whatsapp of ze nog binnen zaten...
Eerst had ik een dagtaak aan het bijhouden van telefoontjes/ smsjes/ mailtjes/ whatsapp of ze nog binnen zaten...
Gast- Gast
Bij ons in het boekje van groene kruis kraamzorg staat een lijst met dingen die je niet moet vergeten in te pakken voor vluchttas. Daar staat juist dat je je maxi cosi niet in de auto moet laten staan, maar meteen mee het ziekenhuis in moet nemen.
Hier is het nu 24 graden binnen. De airco heeft lekker het vocht uit de lucht getrokken dus het is hier wel vol te houden nu. Ik lig op de bank dvd te kijken. Deel 2 van de millennium trilogie. Zaterdag heb ik deel 1 gekeken.
Hier is het nu 24 graden binnen. De airco heeft lekker het vocht uit de lucht getrokken dus het is hier wel vol te houden nu. Ik lig op de bank dvd te kijken. Deel 2 van de millennium trilogie. Zaterdag heb ik deel 1 gekeken.
Gast- Gast
@ Kruumel, heb je de boeken ook gelezen? Ik moet de films nog steeds kijken, mooi ding om te doen als ik met verlof ga
@ Pien, ik heb nog geen last van mensen die steeds bellen (maar moet dan ook nog wel een paar weken). Mijn schoonmoeder belt echter wel bijna dagelijks, maar voor echt van die onzingesprekken. Wij worden thuis maar door 2 mensen gebeld, mijn schoonmoeder en zwager. Ik ren dus eigenlijk ook niet meer voor de telefoon mocht die gaan en ik ergens mee bezig zijn, bellen wel terug als het echt belangrijk. Misschien trek ik de telefoon er tegen die tijd wel uit haha
Duidelijke vluchtlijst trouwens, ik zal hem uitprinten. Mijn vriend vroeg gisteren wanneer die tas klaar moest staan, hij begint steeds zenuwachtiger te worden haha, zo schattig !
@ Bazyle, das ook lekker. Nog ff op vakantie, dan zou ik ook nog wel willen
@ Schuddebuikje, meld je eens !
@ Pien, ik heb nog geen last van mensen die steeds bellen (maar moet dan ook nog wel een paar weken). Mijn schoonmoeder belt echter wel bijna dagelijks, maar voor echt van die onzingesprekken. Wij worden thuis maar door 2 mensen gebeld, mijn schoonmoeder en zwager. Ik ren dus eigenlijk ook niet meer voor de telefoon mocht die gaan en ik ergens mee bezig zijn, bellen wel terug als het echt belangrijk. Misschien trek ik de telefoon er tegen die tijd wel uit haha
Duidelijke vluchtlijst trouwens, ik zal hem uitprinten. Mijn vriend vroeg gisteren wanneer die tas klaar moest staan, hij begint steeds zenuwachtiger te worden haha, zo schattig !
@ Bazyle, das ook lekker. Nog ff op vakantie, dan zou ik ook nog wel willen
@ Schuddebuikje, meld je eens !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
@Pien, dat schijnt aan het einde vaker voor te komen, mijn vriendin zei ook dat ze er moe werd. Iedereen die dan wil weten en??? Hier nog geen last van.
@Kruumel, toevallig ik zit ook millenium 2 te kijken op bluray, had 2 weken terug deel 1 al gezien.
@Kruumel, toevallig ik zit ook millenium 2 te kijken op bluray, had 2 weken terug deel 1 al gezien.
Happydobby- Ratel
Fearie, ik heb de boeken ook gelezen ja...
Happydobby, toevallig!
Happydobby, toevallig!
Gast- Gast
Waar blijft Schuddebuikje? Zou ze doorgestuurd zijn om te bevallen?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Waar blijft Schuddebuikje? Zou ze doorgestuurd zijn om te bevallen?
Je weet maar nooit.
Kruumel en fearie, ik heb de boeken niet gelezen, had boek 1 gekocht maar ik kwam er maar niet door.
Happydobby- Ratel
Schuddebuikje maakt het wel spannend zo!! Misschien had ze zonder dat ze het wist al wel ontsluiting en ligt ze nu met dat warme weer heerlijk te puffen!!
Pien- Ratel
Zou ze iemand smsen als ze bevallen is?
Ik heb de MC ook meegenomen naar het ziekenhuis. Volgens mij moest ie ook mee naar binnen.
Ik heb de MC ook meegenomen naar het ziekenhuis. Volgens mij moest ie ook mee naar binnen.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
kletskousje schreef:Zou ze iemand smsen als ze bevallen is?
Ben ook benieuwd! Wij moesten de maxi cosi trouwens ook mee naar binnen nemen in het ziekenhuis.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
hahah nee ben niet aan het bevallen.... en nee heb ook geen nummer van iemand van hier
pien : ice tea vind ik lekker maar koude thee vind ik niet te drinken. mischien wel met citroen ofzo. de verloskundige begon nog wel over mijn mega dikke voeten, maar ik vond het wel meevallen. het kan erger vind ik. maar wij kunnen der ook nog een wedstrijd van maken hoor als je wilt..... hahahahaha. en jaaaaaaaaah ik word helemaal gek gebeld. als ik ff ga rusten haal ik de telefoon eruit. bel eruit en me telefoon op stil. ben vanmiddag wel 5 x gebeld in 2 uur tijd. ze bedoelen het goed. maar het indd vervelend als ze nooit bellen en nu wel. ik probeer me niet zo veel van die adviezen aan te trekken. als ik dat zou doen zou ik het huis niet meer uit komen. want stel je voor......... ik hou mensen ook via hyves op de hoogte van de vorderingen. dat scheelt ook. gewoon via WWW. sommige vriendinnen bel ik zelf om te vertellen hoe het er voor staat.
fearie gezellig een high tea, had iedereen wat gemaakt ?
de verloskundige heb gekeken, bloeddruk was nog goed 120/65. maar nog geen CM ontsluiting. dus ze kon niet strippen. vond het erg jammer..... maarja... donderdag nog een kans. en anders gaan ze voor maandag een afspraak maken. dan ben ik 42 weken. en dan word het ingeleid. maar het kan ook zo nog gaan beginnen. wel meot ik meteen gaan liggen als me vliezen breken. ze had gevoeld dat het toch niet helemaal goed is ingedaald. terwijl ze dit wel dachten.
pien : ice tea vind ik lekker maar koude thee vind ik niet te drinken. mischien wel met citroen ofzo. de verloskundige begon nog wel over mijn mega dikke voeten, maar ik vond het wel meevallen. het kan erger vind ik. maar wij kunnen der ook nog een wedstrijd van maken hoor als je wilt..... hahahahaha. en jaaaaaaaaah ik word helemaal gek gebeld. als ik ff ga rusten haal ik de telefoon eruit. bel eruit en me telefoon op stil. ben vanmiddag wel 5 x gebeld in 2 uur tijd. ze bedoelen het goed. maar het indd vervelend als ze nooit bellen en nu wel. ik probeer me niet zo veel van die adviezen aan te trekken. als ik dat zou doen zou ik het huis niet meer uit komen. want stel je voor......... ik hou mensen ook via hyves op de hoogte van de vorderingen. dat scheelt ook. gewoon via WWW. sommige vriendinnen bel ik zelf om te vertellen hoe het er voor staat.
fearie gezellig een high tea, had iedereen wat gemaakt ?
de verloskundige heb gekeken, bloeddruk was nog goed 120/65. maar nog geen CM ontsluiting. dus ze kon niet strippen. vond het erg jammer..... maarja... donderdag nog een kans. en anders gaan ze voor maandag een afspraak maken. dan ben ik 42 weken. en dan word het ingeleid. maar het kan ook zo nog gaan beginnen. wel meot ik meteen gaan liggen als me vliezen breken. ze had gevoeld dat het toch niet helemaal goed is ingedaald. terwijl ze dit wel dachten.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Ah balen Schuddebuikje dat je niet gestript kon worden. maja, wie weet begint het nog wel vanzelf.
Wil je in het ziekenhuis bevallen? Of liever thuis?
Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van iedereen die belt.
Ik zou dat ook niet op prijs stellen hoor!
Wil je in het ziekenhuis bevallen? Of liever thuis?
Ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van iedereen die belt.
Ik zou dat ook niet op prijs stellen hoor!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
ik wil thuis bevallen. dus ik hoop dat het zelf doorzet voor maandag.
soms blijf ik rennen naar die telefoon. moet ze eigenlijk op me lichaam plakken zei ik al.
als ik bij de computer ben ligt ie weer bij de tv. als ik tv kijk ligt ie weer boven. als ik boven ben gaat ie beneden af.
en dan bellen ze eerst op je mobiel en dan op je huisnummer en die laten ze dan lekker lang over gaan. soms neem ik ook niet op als ik geen zin heb om te gaan rennen naar de telefoon. me moeder word helemaal zenuwachtig als de telefoons niet opgenomen worden... ik heb ook me rust nodig hoor hahahahha
soms blijf ik rennen naar die telefoon. moet ze eigenlijk op me lichaam plakken zei ik al.
als ik bij de computer ben ligt ie weer bij de tv. als ik tv kijk ligt ie weer boven. als ik boven ben gaat ie beneden af.
en dan bellen ze eerst op je mobiel en dan op je huisnummer en die laten ze dan lekker lang over gaan. soms neem ik ook niet op als ik geen zin heb om te gaan rennen naar de telefoon. me moeder word helemaal zenuwachtig als de telefoons niet opgenomen worden... ik heb ook me rust nodig hoor hahahahha
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken