Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:16

Happydobby schreef:@PM, wat krijg jij om te slapen dan? Een recept?

Mag je nu ook weer wat meer?
Ik krijg oxazepam. Samen met 2 paracetamol slaap ik daar goed op, kreeg ik in V. ook.

Vanaf 33 weken mag ik wel wat meer, nu ga ik ook rustig aan iets meer doen hoor, zoals nog een stapeltje babykleding strijken, dat moet haalbaar zijn.
Maar nog niet teveel, als het voor dinsdag doorzet gaan ze nog remmen, dus kan beter nog een paar dagen wachten Wink .

Al heb ik totaal geen conditie meer en zit die buik zo in weg dat ik me afvraag wat ik moet gaan doen haha...
Zei de gyn ook al: 'Wat zie jij jezelf nog doen dan met zo'n buik?' Ik zei: 'Lekker overal ff schoonmaken'. Diepe zucht van zijn kant... 'vrouwen'... :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby wo 22 jun 2011 - 21:18

ProudMama schreef:
Zei de gyn ook al: 'Wat zie jij jezelf nog doen dan met zo'n buik?' Ik zei: 'Lekker overal ff schoonmaken'. Diepe zucht van zijn kant... 'vrouwen'... :P

Haha mannen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:38

Schuddebuikje, wat vervelend van je man. En net nu jij bijna gaat bevallen... Wat naar! Sterkte ermee.

PM, wat fijn dat t nu goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Theezakje13 wo 22 jun 2011 - 22:22

Schuddebuikje, vervelend van je man zeg!!

PM, fijn dat alles goed was met je controles! Succes bij de bedrijfsarts vanmiddag.

Scheren down under, ik doe dat op gevoel. Zal wel goed zijn, maak me er niet echt druk om, maar vind het ook niet fijn om met een bos rond te lopen.

Heb heerlijk geslapen vannacht!!! Gelukkig maar 1 keer eruit geweest voor te plassen.
Vanmiddag controle bij de verloskundige.

Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:13

Nog steeds geen teken van leven van NIN?

Fijn dat alles goed was PM! Hihi ik zou zo'n reactie ook tegen de gyn kunnen geven, kan het me ook goed voorstellen je zit al zolang stil. Zal je zien dat je straks zelfs met rustig aan wat dingen doen nog met 36 weken ingeleid wordt... Nu ga je wel snel voor mij gevoel! Rot van je man schuddebuikje, hoop dat het geen hernia is! Zou niet handig zijn nu.

Hier alles oke, heb de hele dag zitten blokken (oke, vanaf een uurtje of 12) voor theorie van de auto, dinsdag moet ik op. Hoop echt dat ik het haal, had er net ff geen vertrouwen meer in. Zoveel fout bij de oefenexamens.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 23 jun 2011 - 4:30

@bazyle, dat had ik toen ook, elk oefenexamen had ik te veel fouten, nou heb ik het wel over 9 jaar geleden. 50 vragen en je mocht er 5 fout hebben. Ik had met oefenen er steeds 6 of meer.
Dus ik ging daar zitten met de gedachte dat ik zou zakken maar ik had 4 fout en het dus gehaald.
Ik had mijn praktijk ook in 1 keer dus ik ben een superchaffeur:P

Ik denk dat NIN lekker geniet van haar meisje.

pff hier alle ramen gelapt binnen, vitrage en gordijjnen gewassen. Dan is dat ook weer gedaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie do 23 jun 2011 - 5:51

ProudMama schreef:
Fearie schreef:Fijn te horen dat alles goed gaat PM!
Ik ben benieuwd na je gesprek met de bedrijfsarts, hoe laat moet je erheen? Ben benieuwd wat ie nu wil smile
Ja, ik ook.

Was eerst een beetje boos dat ze er zo makkelijk over deden toen ik belde, maar vind het nu eigenlijk wel grappig.
Nog 1,5 week tot mijn verlof, en heb een absoluut verbod op werken...

Moet om half 4.

En en en? Had je bedrijfsarts nog wat nuttigs te melden?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien do 23 jun 2011 - 6:15

Hier een drukke dag achter de rug! Vanmorgen met zus en neefje wat laatste dingen gekocht, vanmiddag met mijn man naar het ziekenhuis in utrecht voor controle naar de revalidatie-arts. Daarna nog even langs de IKEA geweest. Hebben een expedit kast gekocht met 8vakken als schoenenkast. Nu is echt alles klaar, heerlijk gevoel.

Kom later Vanavond nog even op jullie reageren. Ga even naar mijn ouders wat weg brengen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 7:52

ik stond met precies 7 min weer buiten, was puur een formaliteit...

Al nieuws van tijgertje?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 7:58

Is ze hier nog niet geweest?
Weet niet of ze vanavond nog komt dus ik zal even plaatsen wat ze bij ons geplaatst heeft:

Hier ben ik dan!

En eigenlijk zijn we best wel opgelucht!
Ons meisje is in een week tijd bijna 400 (!!!!!) gram gegroeid! Dus het wat meer rust houden heeft geholpen.
Ook hoef ik niet meer om de dag naar het ziekenhuis, maar komen ze dagelijks aan huis.
Maar.... ik mag de deur dus eigenlijk niet meer uit. En voor Anouk verzorgen moeten we ook iets verzinnen, want eigenlijk.... (wordt dit afgeraden, maar ze snappen ook wel dat het niet altijd mogelijk is). Heb rust voorgeschreven gekregen, mag nog wel een afwasje doen en het eten zittend voorbereiden (dat soort dingetjes), maar ramen lappen etc mag niet meer.
Wel met Yuanita afgesproken dat de dingen die nog gepland stonden we nog doen, maar verder dus niks.

Dus het voelt ook wel weer heel dubbel, blij dat het goed gaat, maar dat verplichte rust houden....

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 8:03

dikke knuffel voor Tijgertje.

Rust houden valt niet mee, het valt zelfs zwaar tegen. Maar als je daarmee je doel kan bereiken: ga ervoor meid. Je ziet hoeveel effect rust heeft bij mij. Het is zwaar, maar je doet het voor je kleine meisje.

hou je taai!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 9:48

Hier weinig nieuws. Ben vanmiddag bij mijn ouders geweest en heb vanavond visite gehad van een vriendin. Lig nu in bed omdat mijn buik niet lekker zit. De kleine drukt tegen alles aan. Lekker plat dus.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 23 jun 2011 - 10:56

Nog niks van nin, ik hoop dat alles goed is. Tijgertje rustig aan. Pm fijn dat alles goed was bij de arts. Zoals de arts al zei wat wil je doen met zo'n buik?! Van't wknd kom ik langer terug. Vanavond allemaal meiden in huis gehad, als verassing wist van niks. Vriend is opgehaald, door een stel vrienden. Ben benieuwd hoe zijn avond is. Morgen de dag, zijn nu al verwend met prachtige bloemen, kaarten en bonnen. Nou meiden srpseek jullie van't wknd. Ga nu m'n bed in, ben bekaf.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  schuddebuikje do 23 jun 2011 - 17:41

hier weer lekker vroeg wakker. om 3 uur gaan slapen. en net wakker geworden van een beetje pijn en steken in me onderbuik. nu aan een koppie honing thee en een appel wachten of het wat is. het is niet spectaculair. laten we het wel hopen zo voor het mooie weekend.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 19:24

Heeeeeeeele fijne dag vandaag Fiebje!

Succes schuddebuikje, ondertussen al meer actie of is het weer afgezwakt?

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje do 23 jun 2011 - 19:31

nee niet meer actie... gewoon af en toe steken in me onderbuik.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien do 23 jun 2011 - 20:16

Goedemorgen zwangere meiskes!! HIer een hele vrolijke en opgewekte Pien. Ik heb vannacht heerlijk geslapen, althans, 6 uur aan 1 stuk door, zonder continu wakker te worden etc. Heerlijk!! Dat doet een mens echt goed....
Heb besloten om nog niet te gaan bellen voor slaappillen, wacht het even af tot na het weekend en dan kan ik altijd maandag nog even bellen!

Ik ga nu er weer vandoor, komt zo een collega langs die ook zwanger is, zij is nu 35 weken!! Gaan heerlijk kletsen, haar zoontje zit vanmorgen op de peuterspeelzaal dus dat maakt het een stuk beter, anders eist hij steeds alle aandacht op! Nou meiden, ik meld me vanmiddag weer!

@Schuddebuikje, ik hoop voor je dat het rommelen toch wel voortekenen geweest zijn en je voor de warmte die volgende week komt nog even bevalt!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Dora do 23 jun 2011 - 20:37

Goedemorgen.

Ik zag dat Hazeltje jullie al heel lief op de hoogte had gehouden, ik had namelijk geen tijd om uitgebreid overal te reageren. Had gisteravond ook de opfriscursus van Beval Samen.
Van de thuismonitoring zijn ze net klaar.
Maar ik ben nu al erg moe. Zal misschien de spanning wel zijn.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 21:11

Fiebje, ik hoop dat je een GEWELDIGE dag hebt! Geniet er zoveel van als je kunt meid!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 23 jun 2011 - 21:13

@teigetje, wat goed dat jullie meisje nog zo gegroeid is.

@Fiebje, klinkt gezellig!

@Schuddebuikje, zondag en maandag word het erg warm, hopelijk beval je vandaag of morgen.

@Pien, heb je die homeopatische pillen gebruikt? En daar zo goed op geslapen?

@ALL, ik ga zo even naar ikea, kijken voor wat leuke frutsels voor de babykamer.
Ook wil ik even thee gaan drinken op mijn werk dus dan rij ik daar ook langs.
Net was het zonnig en nu word het weer heel grijs dus vlgs mij erg slecht weer.
Jammer, zag dat het zaterdag 15 graden word en zondag 25 tot 30, is wel een erg groot verschil zeg.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  NowImNothing do 23 jun 2011 - 22:50

Dames!

Geen paniek!!! Ik ben er nog en ondertussen bevallen van een prachtdochter genaamd Sterre hug!
Ze is dinsdagavond om 19.05 geboren. Gewicht 3470 gr en 50cm en helemaal kerngezond.
Dit is ff mn bevallingsverhaal:
Maandag 20 juni begonnen de voorweeen rond een uur of 11 savonds. In eerste ignstantie niet erg heftig en onregelmatig.
Rond een uur of 3 werd ik wakker omdat de weeen toch heftiger werden en regelmatiger, zo rond de 10 min. Dit bleef de hele nacht aanhouden en t zakte niet af maar werd ook niet heftiger/korter op elkaar.
Toch nog tot 10.30 in de ochtend blijven rond lopen en de rugweeen werden steeds heftiger maar doormiddel van lopen kon ik ze best opvangen.
Maar nog steeds om de 10 minuten.
Uiteindelijk de vk gebeld en die kwam anderhalf uur later omdat ze dacht dat t nog steeds voorweeen had. Eenmaal gecheckt bleek ik 3cm ontsluiting te hebben.
Vriend opgebeld en de vk zou 2uur later terug na komen.
Ondertussen veel weeen opgevangen doormiddel van lopen en toen de vk terug kwam had k amper 4cm. Dus besloten de vliezen te breken, want de weeen werden niet heftiger of sneller. Helaas had ze in het vruchtwater gepoept dus moesten we naar het ziekenhuis.
Ondertussen werden de weeen heftiger en korter,
In het ziekenhuis werd ik aan de monitoren gelegd om te kijken of de kleine t goed deed. Gelukkig vermaakte ze zich dr nog goed.
De gyn kwam en besloot om me wat wee versterkers geven en een ruggeprik omdat ik al een lange tijd slecht sliep en al een lange tijd wakker was.
Dit is vrij snel allemaal geregelend en die ruggeprik werkte vrij snel. Dit was zo rond 16u. Om half 5 had k 5-6 cm en tegen 18u kreeg ik persdrang. En 18.40 mocht ik beginnen met persen. 19.05 was ons meisje er al! Dus ontzettend snel voor een eerste kleine.
We zijn n nachtje in het ziekenhuis gebleven en onze meid doet t waanzinnig goed. Drinkt ontzettend goed bv en komt ook ontzettend goed opgang. verder een heel tevreden meisje die weinig huilt en erg tevreden is.
Ik voel me ook erg goed, weinig last van dingen en loop al aardig rond hier. Vaders doet t ook waanzinnig goed en volgens de kraamhulp loopt onze kleine meid erg snel voor en we kunnen allemaal genieten..

Wij gaan nu even de massage oefenen smile
NowImNothing
NowImNothing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 31
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pien do 23 jun 2011 - 22:50

@Happydobby, ja het waren inderdaad homeopatische pillen. het heet dormiplant van vsm. 40 dragees voor 8.50
als je slecht slaapt, het proberen waard!! Ik heb namelijk echt heerlijk geslapen, op deze manier heb ik er zelfs geen problemen mee om overtijd te lopen!!

@Teigertje, ik heb eventueel wel een voorbeeld van een bevallingsplan. DIe kreeg ik van mijn vk, ze hebben op hun site een ingevulde staan maar ook een lege, ik kan je de site wel pm-en als je wilt.
Hopelijk blijft het goed gaan, en wat een super nieuws dat je kleine meiske zo goed gegroeid is zeg!!

@FIebje, ga je vandaag trouwen?? ZO ja, dan een hele fijne dag toegewenst!! Geniet ervan en hopelijk drijven de buien om jullie heen!

@All, Mijn collega´tje is weer weg, was erg gezellig!! Hebben een leuke dikke buikenfoto gemaakt, heerlijk gekletst en erop los gefanteseerd!! Mijn planning is om komende woensdag of donderdag te gaan bevallen!!

Ik ga even snel wat boodschapjes doen nu het droog is! Ben er vanmiddag wel weer....

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien do 23 jun 2011 - 22:52

Yeahhh!!! Gefeliciteerd NIN!!! Ga je zelf een topic openen of zal ik dat voor je doen? Je dochter verdient namelijk een eigen topicje!!!

edit: ik heb hem al gemaakt voor je!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 24 jun 2011 - 0:44

Kruumel schreef:Fiebje, ik hoop dat je een GEWELDIGE dag hebt! Geniet er zoveel van als je kunt meid!

Geniet ervan !

@ NIN, nogmaals gefeliciteerd ! Geniet van je meisje !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:41

NIN gefeliciteerd! Mooie naam ook.

Hoe doen jullie dat met de gaviscon, ze zeggen tussen de 10 en 20 ml innemen, maar ik weet zo echt niet wat 10 of 20 ml is... En er zit geen bekertje bij. Rennies helpen niet altijd meer, dus maar gaviscon gekocht in de hoop dat dat wel werkt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: