Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby za 25 jun 2011 - 9:36

@Fearie, ik zou niet gaan, misschien ben je dan al wel bevallen.
Als je vooraf moet betalen, ik vind 100 euro veel geld hoor voor een vrijgezellendag.

@Pm, ja truffels moet jij nu even missen. Had je nog wat anders gekocht?

@Pien, als de pijn steeds weggaat en weer terug komt zou je denken aan (voor)weeen?
En als je even een douche neemt?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fearie za 25 jun 2011 - 10:09

@ Kruumel, t is een arrangement dus workshop en diner in 1. Dus ik heb geen idee of het wel kan smile

@ All, hmm heb blijkbaar 2x dezelfde post neergezet haha *slim :P*. Ik vind 100 euro ook veel voor een vrijgezellendag, sowieso omdat mijn vriend van haar vriend ook een dag heeft en we dus in totaal 200 euro (!) kwijt zouden zijn. Mijn vriend heeft ook al aangegeven dat hij niet de hele dag mee gaat en ook niet van te voren gaat betalen, bij de mannen was het geen probleem (waarom is dat bij de vrouwen toch vaak wel zo haha). Als hij helemaal niet mee gaat, zouden ze het alleen waarderen als hij het aandeel voor de vrijgezel wel zou betalen, das 20 euro ofzo. Denk dat ik dat ook gewoon voor ga stellen als ik niet mee ga, het heeft voor mij nu teveel nadelen dan voordelen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 10:24

Ik lig inmiddels in bed, had even geen puf meer ergens in en al helemaal geen zin om (weer) te douchen vandaag, dat zou dan de vierde keer worden... Ben erg moe dus ga proberen te slapen, mocht dat niet lukken neem ik zo alsnog een douche. De pijn is nu weer zo goed als weg, hou op mn telefoon even bij wat voor tijd er tussen zit maar ik denk dat ik stiekum er gewoon te veel mee bezig ben en teveel voel... Ondanks dat ik het zwanger zijn nog helemaal niet zat ben wil ik zo graag mn kleine meisje zien en vast houden, dat ik het mezelf misschien onbewust wel moeilijk maak door elk pijntje op (voor)weëen te gooien.

Voor alle zekerheid brengen we maandag even een potje urine weg om na te laten kijken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 17:58

@pien: hoe is de nacht gegaan? Kan me goed voorstellen dat je overal op gaat letten, deed ik ook heel erg toen ik net uit V. kwam. Bij ieder pijntje en krampje schrok ik weer...

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje za 25 jun 2011 - 19:49

goooooooodmorning lady's.

en hoe gaat het met je pien ??

hier 6 uurtjes redelijk geslapen dus ik ben blij.zonnetje schijnt wat wil je nog meer. geen idee wat we vandaag gaan doen. me ouders hebben een bungalow gekocht op een vakantiepark om te gaan verhuren. misschien dat we daar even heen gaan om te kijken hoe ver ze der voor staan met inrichten enzo. ik heb alle spullen uitgezocht via marktplaats maar heb het nog niet samen gezien. ben benieuwd of ik een beetje smaak heb. me moeder is vrijdag de hele middag aan het rijden geweest om spullen op te halen. maar ja. dat is nog goedkoper als alles nieuw kopen. jullie ook allemaal een eerlijke dag gewenst.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 20:07

Goedemorgen!

Pien, heb je goed kunnen slapen? Hoe is het met de pijn?

@ Schuddebuikje: Zon?? Waar zon> ie nog geen zon hoor.
Leuk een vakantiehuisje! Mogen jullie daar ook gebruik van maken?

Ik heb lekker geslapen. Lag er vroeg in 22.30, mijn man was Jeff Dunham aan het kijken ofzo.
Heb vrselijke pijn in mijn heupen. Voel me net een oud vrouwtje. H is de koprol aan het proberen haha.

Vanmiddag nog maar even mijn bedje in, ben nog steeds moe. Straks komen mijn ouders voor de BBQ, mits hier de zon nog gaat schijnen. Heb er nu een hard hoofd in.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 25 jun 2011 - 21:17

Hier schijnt de zon !

Maar alles is nog nat buiten van die vreselijke dag gisteren.
Ik ben gisteren ook niet buiten geweest.
Vanmiddag visite. Gezellig!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 21:33

Zon? Die zit hier nog achter een flink wolkendek hoor!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 25 jun 2011 - 21:53

Hier is de zon er ook nog niet, maar ik heb toch maar vast een zomerjurkje uit de kast getrokken. Heb echt geen zin meer in lange mouwen en lange broeken!

Feary, als je niet meegaat zou ik trouwens ook niets voor de vrijgezel betalen.
Ik zou nu nog niets vast willen leggen voor de week voor de uitgerekende datum, zeker niet naar een andere stad. Als diegene die het organiseren dat niet willen begrijpen zou ik er in elk geval ook geen zin meer in hebben!

Pien, ik dacht in eerste instantie ook aan blaasontsteking met je klachten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:05

Oh, ik ozu er geen problemen mee hebben om iets voor de vrijgezel mee te betalen.
Maar ik zou niet voor mezelf, zo kort voor de bevaldatum, betalen of uberhaupt mee gaan.

Gast
Gast

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 22:08

Nou, weer een lekker nachtje gehad... Veel wakker geweest maar uiteindelijk ook wel veel en lang geslapen. Het begin kon ik gewoon geen houding vinden zo zeer deed mijn buik! Net iets onder mn navel zeg maar. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en toen ik weer wakker werd was het opnieuw van de pijn. Nu gaat het redelijk.

Blaasontsteking heb ik nog nooit gehad dus weet niet hoe dat is/ voelt. We wachten af!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:38

Ik slik overigens gewoon Cranberry capsules, beter voorkomen als genezen. Slik liever iedere dag een natuurlijk product als dat ik aan de antibiotica moet, dat lijkt me slechter voor de baby's.
Er staat niet op dat het niet mag bij zwangerschap, en op google kwam ik overal tegen dat het gewoon mocht.

Gast
Gast

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 22:40

PM, is dat tegen blaasontsteking dan? nog nooit van gehoord namelijk....

Ik heb ook niet last met naar de wc gaan dus denk nog steeds dat het geen blaasontsteking is, plas veel en vaak maar ik drink ook wel heel veel.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:44

Ja, het maakt de zuurgraad in je blaas hoger, daardoor hebben bacterien minder kans.

Als je zwanger bent blijft er makkelijker urine achter in je blaas omdat er een kind tegenaan ligt, daardoor heb je sneller kan op ontstekingen.

Edit: Het is meer gericht op het voorkomen van als het genezen van hoor, als je eenmaal een ontsteking hebt is Cranberry niet genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Pien za 25 jun 2011 - 22:48

dat laatste wist ik idd wel!
Morgen maar even een plasje weg brengen, kan het maar beter even na laten kijken.

Nu gaat het overigens weer goed, nergens last van eigenlijk!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:55

Je kunt ook blaasontsteking hebben zonder pijn te hebben bij het plassen.
Dat had ik bij H. op het laatst van de zwangerschap terwijl ik naar mijn mening altijd heel goed uitplaste.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 25 jun 2011 - 23:37

@PM, ik dacht dat cranberry capsules niet mochten tijdens de zwangerschap, ik gebruik ze nooit, heb 1 keer in mijn leven een blaasontsteking gehad, ben er dus niet gevoelig voor.
Mijn schoonzusje heeft in haar zwangerschap 2 x een ab kuur gehad vanwege uwi.

@Pien, veel water drinken helpt ook. Je urine laten checken kan altijd.

Ahh met mijn voet gaat het een stuk beter, bijna geen pijn meer, ben wel opgelucht, zag mezelf al met gips zitten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:09

HD: Je mag het wel, AB kuur, maar ik voorkom het liever door Cranberry te slikken. Ik ben best wel gevoelig voor blaasontsteking.
Fijn dat het beter gaan met je voet, gips moet je niet aan denken, zeker niet als het straks zo warm wordt.

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 26 jun 2011 - 0:16

Ik drink al heel veel water, denk 1,5 tot 2 liter op een dag.
Daarnaast drink ik ongeveer 4 kopjes brandnetelthee, 2 glazen melk en 2 kleine glaasjes cola light.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 26 jun 2011 - 1:01

@ Schuddebuikje, heb je al het idee dat de kleine binnenkort wilt komen?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  schuddebuikje zo 26 jun 2011 - 1:51

sinds vrijdag wel steken onder in me buik. denk alleen niet dat het voorweeen zijn. ik denk dat dat anders voelt.als een samentrekking. dit zijn scherpe steken. verder begin ik al meer melk te verliezen. maar ja.... ik heb echt geen idee wanneer het wil gaan komen. probeer er niet te veel op te gaan. ook al is dat moeilijk. wil nu ook wel dat het komt. gisteren was ik niet te genieten en was ik er helemaal klaar mee. vandaag gelukkig weer wat meer positieve energie. ik ga morgen wel ff bellen of ze kunnen strippen. wil niet tot donderdag wachten.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 2:43

Schuddebuikje, vervelend is dat he, als je overtijd loopt! Ik keek zo ontzettend uit naar de uitgerekende datum en toen gebeurde er niks. Gelukkig kwam mijn dochter 5 dagen later, ik hoop dat jouw uk ook niet lang meer op zich laat wachten!

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje zo 26 jun 2011 - 3:00

ja vanaf 37 weken denk je elke dag wel, wanneer zal het gaan gebeuren. hoe dichter de datum dichterbij komt hoe meer je er aan denkt. het is nu het eerste waar ik aan denk als ik wakker word en het laatste als ik ga slapen. en de hele dag door ben je der mee bezig.
ik probeer nog steeds redelijk normaal me dingen te doen. al vinden mensen uit me omgeving het nog enger als mij als ik ff weg wil. vooral me schoonmoeder, mag niet meer met scooter weg ( ben niet anders gewend en is me enigste vervoersmiddel ) ga dan niet te ver hoor. of met de auto vind ze ook maar niets. stel je voor dat je vliezen breken... nou dan rijd ik naar huis. ik ga der niet vanuit dat ik meteen een weeën storm heb. verder ben ik wel veel thuis. vandaag heb ik eigenlijk nog een verjaardag maar ik ga niet. het word vast buiten gegeven en ik vind het veels te warm.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 3:07

Logisch dat je nog wel weg wil blijven gaan, je kan moeilijk heel de dag in je bed gaan liggen omdat je misschien wel gaat bevallen. Ik ben niet meer ver weg geweest (langer dan een uur van huis met de auto), dat vond ik dan weer niet zo handig.

Ik heb overigens nog wel op een verjaardag gezeten en op kraamvisite met (naar later bleek) aardige weeën. Wist ik veel dat het weeën waren, ik dacht dat ik nodig naar de wc moest Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 3:28

Haha Alex dat vind ik wel een stunt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: