Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
Printje
juffie001
Nana
Steep
Parisienne
Monte
Mizzie
Flip Fluitketel
_Mashimaro_
Nijntje
Limburg85
Laced
Schism
Mamsie
Lejow
joyce0606
chipa
Novalee
blondje1313
schuddebuikje
Dora
kletskousje
Fiebje
Liadan
Theezakje13
Pien
Smaragdje
NowImNothing
Fearie
Happydobby
34 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Mijn benen scheer ik in bad of ga op de rand zitten.
Down under haal ik voor ieder bezoek aan de gyn op gevoel een mesje over, geen idee hoe het uitziet hahaha...
Down under haal ik voor ieder bezoek aan de gyn op gevoel een mesje over, geen idee hoe het uitziet hahaha...
Gast- Gast
Down under kan ook met een spiegel, daarna laat ik mijn vriend het even zien. Hij kan het trouwens ook en is erg voorzichtig, hij lakt ook mijn teennagels.
Benen idd op de wcpot zetten.
Of down under doen met veet ontharingscreme, gegarandeerd dat al je haren wel weg zijn.
Benen idd op de wcpot zetten.
Of down under doen met veet ontharingscreme, gegarandeerd dat al je haren wel weg zijn.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Nooit meer die ontharingscreme voor mij, voelde alsof het verbrand was!!
Zie het al voor me dat de gyn zegt: Wat heb jij gedaan?
Ach, toen ik in V lag had ik ook geen scheermesjes bij me, van geen enkele gyn commentaar gehad, die zijn wel wat gewent..
Zie het al voor me dat de gyn zegt: Wat heb jij gedaan?
Ach, toen ik in V lag had ik ook geen scheermesjes bij me, van geen enkele gyn commentaar gehad, die zijn wel wat gewent..
Gast- Gast
Haha, dat is inderdaad zo PM.
En toch voel ik me dan altijd een beetje opgelaten....
En toch voel ik me dan altijd een beetje opgelaten....
Gast- Gast
Hihi ik zou me dan niet op mn gemak voelen als ik down under niet netjes ben... Maar goed heb ook nog nergens problemen mee!
Net bij de verloskundige geweest, over 5 minuten weer werken dus even snel een berichtje. Alles is goed, ze ligt met ruggetje links, hoofdje beneden, beentjes opzij, kontje omhoog. Klopt ook aardig met hoe ik haar af en toe voel schoppen. Hartje klonk ook heel goed, en bloeddruk was ook perfect (terwijl ik me scheel (vr)eet aan salmiak napoleon). Denk dat mijn bloeddruk zakt als ik dat niet meer doe hihi. Moet mijn urine even laten testen omdat ik soms pijnlijke harde buiken heb, alleen net een potje vergeten dus morgen even terug, gelukkig is het op loopafstand. Vanavond ga ik weer reageren op iedereen! (neemt ze zich voor...) Owja, ze groeit ook goed
Net bij de verloskundige geweest, over 5 minuten weer werken dus even snel een berichtje. Alles is goed, ze ligt met ruggetje links, hoofdje beneden, beentjes opzij, kontje omhoog. Klopt ook aardig met hoe ik haar af en toe voel schoppen. Hartje klonk ook heel goed, en bloeddruk was ook perfect (terwijl ik me scheel (vr)eet aan salmiak napoleon). Denk dat mijn bloeddruk zakt als ik dat niet meer doe hihi. Moet mijn urine even laten testen omdat ik soms pijnlijke harde buiken heb, alleen net een potje vergeten dus morgen even terug, gelukkig is het op loopafstand. Vanavond ga ik weer reageren op iedereen! (neemt ze zich voor...) Owja, ze groeit ook goed
Gast- Gast
Zal het eens op de wc pot proberen. Ik ga down under ook niet aan mijn vriend vragen hij heeft pas voor het eerst m'n teennagels geknipt dat zag er ook niet bepaald netjes uit.
Doe het wel met de spiegel.
M;n zusje vertelde pas dat je voor de bevalling ook netjes gekapt en geschoren dient te zijn.
Vriendin van haar kon in toen ze al bezig was de boel nog scheren.
Vond dat zo'n raar verhaal, maar zal misschien voor de bacterien zijn ofzo?
Doe het wel met de spiegel.
M;n zusje vertelde pas dat je voor de bevalling ook netjes gekapt en geschoren dient te zijn.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Pm voor mij idd ook geen veet. Zelfde als zelf waxen ook één keer gedaan, trok vel en al eraf!
Denk ook wel dat de gyn en verlos wat gewend zijn, maar ik niet!!! Zou het toch niet prettig vinden.
Denk ook wel dat de gyn en verlos wat gewend zijn, maar ik niet!!! Zou het toch niet prettig vinden.
Fiebje- Prater
Huh??? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Je kunt toch ook niet vooraf weten (tenzij je ingeleid gaat worden) wanneer je gaat bevallen?
Je kunt toch ook niet vooraf weten (tenzij je ingeleid gaat worden) wanneer je gaat bevallen?
Gast- Gast
Fiebje schreef:
Nee joh, dat zal wel een grap zijn. Denk je dat de vrouwen in Afrika zich scheren.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
ProudMama schreef:Fiebje: Dat is onzin!!
Ja dat dacht en vind ik ook. Maar m'n zusje was er zo stellig in. Ook omdat haar vriendin er zo over doorgegaan was in haar verhaal dat ze het zelf ook gek vond. Was voor haar de tweede bevalling en bij de eerste hadden ze er niks over gezegd.
Fiebje- Prater
Tja, als je er minstens 1x per week ligt met je benen wijd maakt het je niet meer zo uit. Althans, mij niet meer. Ga niet het risico nemen dat ik uitglij onder de douche om me te scheren ofzo.
Gast- Gast
Daarom.Hazeltje schreef:Huh??? Dat heb ik nog nooit gehoord.
En dan doet nog niet iedereen het, en niet iedereen kan er nog bij.
Gast- Gast
U dient zich geschoren en gekapt te melden, vlechtjes hebben onze voorkeur..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
hahah er zijn vrouwen die met halve cavia's tussen hun benen bevallen dus don't worry.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
op een gegeven moment kon ik niet meer zien wat ik aan het scheren was. en had ik me helemaal opengehaald. dus daar ben ik mee gestopt. wel knip ik het bij. ik denk ook dat het wel een beschermfunctie heeft. het zit er niet voor niets. en ze zijn wel wat gewend hoor. als het kan gaat het er wel weer af. het irriteert me mateloos. ik haalde altijd alles weg al 8 jaar. dus dit is voor mij ook heeeeeel erg wennen. ik ben ook bang als ik het nou nog zou doen dat ik er spijt van krijg met jeuk enzo. dus dan maar ff over die schaamte heen zetten.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Tuurlijk zijn ze wel wat gewend en je komt er voor onderzoek/ bevalling hoor. Niet voor een keuring
Gast- Gast
Nee dat is ook zo.
Schuddebuikje daar ben ik ook bang voor. Het gaat nu op goed geluk, zal vast een keer mis gaan
Schuddebuikje daar ben ik ook bang voor. Het gaat nu op goed geluk, zal vast een keer mis gaan
Fiebje- Prater
Meiden, daar ben ik weer!! Niet onderweg op de fiets bevallen ofzo!! Whahah...
Ik ben dus bij de vk geweest en ze schrok van me, zo moe als ik eruit zie. Heb gelijk een advies voor dormiplant gekregen, dat is een homeopatisch iets voor het slapen gaan. Het helpt je ontspannen... Mocht ik vannacht en de volgende nacht nog niet goed slapen, moet ik vrijdagochtend bellen en krijg ik via de huisarts iets van slaappillen.
Verder was alles goed bij de vk, kleine nog steeds niet volledig ingedaald dus moet nog steeds gaan liggen als het gebeurt! Bloeddruk was 100/65 en ben na vorige week 1 ons aangekomen. Keurig dus allemaal...
Daarna even bij mijn zus geweest en daar zat ik te gapen als een zotte... Ze heeft me uiteindelijk naar huis gestuurd en gezegd dat ik naar bed moest gaan, zo gezegd zo gedaan! Om half 5 schrok ik wakker van mijn man die thuis kwam, heb dus vanmiddag denk ik ruim 3 uur geslapen! Ben nog steeds dood en doodop, maar het heeft me wel even goed gedaan! Mijn man kwam boven en zag dat ik op bed lag, stond hij heel sneaky met zn armen op zn rug, had hij een hele mooie bos bloemen voor me gekocht, echt super lief!
Het is ook zo'n schat, hij is zelf ook behoorlijk gespannen, slaapt ook slecht en vind het allemaal best eng wat hem te wachten staat en zodra ik dan zeg: oew schat, volgens mij begint het! Begint hij gelijk: ow, dan moet ik even snel beneden schoon gaan maken, dan is dat in ieder geval netjes! Gisteravond had ik ook wat krampjes steeds, dus hij ieder kwartier vragen hoe het ging, meestal neemt hij rond half 9 een biertje, maar toen had ik dus steeds krampen en heeft hij niet genomen. Vroeg hij om half 10 hoe het ging met de krampen, dus ik zei: die zijn weg. Zegt hij, oke. Loopt naar de koelkast en pakt een biertje! Moest er wel om lachen..
Ik ben dus bij de vk geweest en ze schrok van me, zo moe als ik eruit zie. Heb gelijk een advies voor dormiplant gekregen, dat is een homeopatisch iets voor het slapen gaan. Het helpt je ontspannen... Mocht ik vannacht en de volgende nacht nog niet goed slapen, moet ik vrijdagochtend bellen en krijg ik via de huisarts iets van slaappillen.
Verder was alles goed bij de vk, kleine nog steeds niet volledig ingedaald dus moet nog steeds gaan liggen als het gebeurt! Bloeddruk was 100/65 en ben na vorige week 1 ons aangekomen. Keurig dus allemaal...
Daarna even bij mijn zus geweest en daar zat ik te gapen als een zotte... Ze heeft me uiteindelijk naar huis gestuurd en gezegd dat ik naar bed moest gaan, zo gezegd zo gedaan! Om half 5 schrok ik wakker van mijn man die thuis kwam, heb dus vanmiddag denk ik ruim 3 uur geslapen! Ben nog steeds dood en doodop, maar het heeft me wel even goed gedaan! Mijn man kwam boven en zag dat ik op bed lag, stond hij heel sneaky met zn armen op zn rug, had hij een hele mooie bos bloemen voor me gekocht, echt super lief!
Het is ook zo'n schat, hij is zelf ook behoorlijk gespannen, slaapt ook slecht en vind het allemaal best eng wat hem te wachten staat en zodra ik dan zeg: oew schat, volgens mij begint het! Begint hij gelijk: ow, dan moet ik even snel beneden schoon gaan maken, dan is dat in ieder geval netjes! Gisteravond had ik ook wat krampjes steeds, dus hij ieder kwartier vragen hoe het ging, meestal neemt hij rond half 9 een biertje, maar toen had ik dus steeds krampen en heeft hij niet genomen. Vroeg hij om half 10 hoe het ging met de krampen, dus ik zei: die zijn weg. Zegt hij, oke. Loopt naar de koelkast en pakt een biertje! Moest er wel om lachen..
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Over het scheren, ik scheer mezelf nu 1 keer per week. Gewoon vaste prik dat ik dat op maandag doe, gelukkig groeit het bij mij niet hard dus een bos of zoals jullie zeggen, halve cavia, zou ik nooit krijgen. Vind het zelf ook heel onhygienisch als het wat langer is dus ben blij dat het me nog gewoon lukt. Ik heb overigens ook een heel fijn scheermesje waarbij ik het helemaal op gevoel kan. Misschien een aanrader voor jullie? Het is de wilkinson intuition. Heb mezelf er zelfs nog nooit mee opengehaald!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat vervelend Pien dat je zo slecht!
Misschien zijn de slaappillen wel niet nodig en komt jullie meisje van de week wel.
Hoewel... Dan kun je voor daarna mischien wel wat pillen gebruiken
Haha, wat lief van je man!
Mijn man dronk niet meer vanaf het moment dat ik met 36wk met voorweeën liep
En ik maar roepen: Dan nemen we toch een taxi!!!!
Maar nee, dat wilde hij perse niet.
Voor mannen is het misschien nog wel een grotere omschakeling dan voor ons.
Hier in elk geval wel, als was hij het na een paar dagen al zo gewend dat hij zowat niet meer beter wist.
Misschien zijn de slaappillen wel niet nodig en komt jullie meisje van de week wel.
Hoewel... Dan kun je voor daarna mischien wel wat pillen gebruiken
Haha, wat lief van je man!
Mijn man dronk niet meer vanaf het moment dat ik met 36wk met voorweeën liep
En ik maar roepen: Dan nemen we toch een taxi!!!!
Maar nee, dat wilde hij perse niet.
Voor mannen is het misschien nog wel een grotere omschakeling dan voor ons.
Hier in elk geval wel, als was hij het na een paar dagen al zo gewend dat hij zowat niet meer beter wist.
Gast- Gast
@ Pien, vervelend te horen dat je zo vermoeid bent. Hoop dat dat middeltje werkt en anders toch de slaappillen, je zult toch je slaap nodig hebben, wel lief trouwens van je man dat ie een bos bloemen mee had genomen. Mijn vriend drinkt niet meer, maar die zou wss net zoals jouw man gereageerd hebben op beginnende krampjes enzo.
@ Fiebje, ik heb mezelf ook al een 2x lelijk bezeerd met scheren, alleen blijf het toch stug volhouden want vind het idee van niet meer scheren onaangenaam. Mijn benen scheren begint nu ook meer moeite te kosten, daarom probeer ik het iedere 2 dagen wel te doen. Dat over dat de boel gekapt en geschoren moet zijn voor de tijd lijkt me echt onzin, vroeger was dat toch ook niet zo en de VK of gyn is vast wel wat gewend. Mbt mijn tenen, denk dat ik binnenkort maar een x na de pedicure ga, ik laat mijn vriend niet aan mijn voeten zitten - dan word ik panisch haha.
@ Chipa, leuk weer van je te horen ! Fijn te lezen dat alles goed gaat en dat je druk met de kleine bent, geniet ervan!
@ PM, ik ben ook erg benieuwd naar NIN. Ik zat met haar op hyves in een groepje, maar we hebben ons daar beide afgemeld dus ik weet ook niets.
@ HD, wat een leuk pakje en jasje
@ All, vanmiddag om 1 uur was ik vrij. Lekker na huis gegaan en in bed gedoken, om 4 uur eruit gegaan (werd wakker van mijn vriend). Ondertussen nog steeds wel moe, dus vanavond ook even op tijd naar bed. Morgen en vrijdag weer werken, morgen bijna de hele dag buiten de deur (Rechtbank en 2 huisbezoeken, dus ben benieuwd).
Dan weekend, en voor het eerst ben ik er nu al echt aan toe haha !
@ Fiebje, ik heb mezelf ook al een 2x lelijk bezeerd met scheren, alleen blijf het toch stug volhouden want vind het idee van niet meer scheren onaangenaam. Mijn benen scheren begint nu ook meer moeite te kosten, daarom probeer ik het iedere 2 dagen wel te doen. Dat over dat de boel gekapt en geschoren moet zijn voor de tijd lijkt me echt onzin, vroeger was dat toch ook niet zo en de VK of gyn is vast wel wat gewend. Mbt mijn tenen, denk dat ik binnenkort maar een x na de pedicure ga, ik laat mijn vriend niet aan mijn voeten zitten - dan word ik panisch haha.
@ Chipa, leuk weer van je te horen ! Fijn te lezen dat alles goed gaat en dat je druk met de kleine bent, geniet ervan!
@ PM, ik ben ook erg benieuwd naar NIN. Ik zat met haar op hyves in een groepje, maar we hebben ons daar beide afgemeld dus ik weet ook niets.
@ HD, wat een leuk pakje en jasje
@ All, vanmiddag om 1 uur was ik vrij. Lekker na huis gegaan en in bed gedoken, om 4 uur eruit gegaan (werd wakker van mijn vriend). Ondertussen nog steeds wel moe, dus vanavond ook even op tijd naar bed. Morgen en vrijdag weer werken, morgen bijna de hele dag buiten de deur (Rechtbank en 2 huisbezoeken, dus ben benieuwd).
Dan weekend, en voor het eerst ben ik er nu al echt aan toe haha !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
ProudMama schreef:Oh, Kruumel, je bedoeld voor je eigen bed? Ik dacht voor het ledikantje/ wieg.
Kwartje valt na de reactie van HD
Nee, ik bedoelde wel voor het ledikantje, niet voor mijn eigen bed... die dingen zitten allemaal in het kraampakket.
Gast- Gast
Voor het ldeikant heb ik gewoon molton aan de meter gekocht.
Zelf op maat geknipt voor het ledikant en onder de lockmachine door gehaald.
Zelf op maat geknipt voor het ledikant en onder de lockmachine door gehaald.
Gast- Gast
Ik scheer gewoon op gevoel hoor... ik heb me pas 1 keer een heel klein beetje gesneden. Toen ik de eerste keer onverwacht opgenomen werd in het ziekenhuis voelde ik me zo genant toen ze een inwendige echo gingen maken en ik me niet die ochtend had geschoren. Ik doe het gewoon elke keer als ik douche, op gevoel. Daarna kijk ik meestal effe met een spiegeltje of t goed weg is.
Mijn benen doe ik op de rand van het bad of zo... ik knip ook nog zelf mijn teennagels, gewoon met de voet op de badrand en dan de buik van het been afdraaien zeg maar.
Mijn benen doe ik op de rand van het bad of zo... ik knip ook nog zelf mijn teennagels, gewoon met de voet op de badrand en dan de buik van het been afdraaien zeg maar.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken