neee! genant!
+32
Error
claudiaveronique
Zininzon
Rush
Vanillivi
Susan
TNMN
vlinder19
CCC
Thunder
Mamsie
Bimbam
Suus
Eris
Shisha
Lady4
Muppetje
Sugarfall
Winegum
smooch
Paper Crown
pantuf
Tabbert
Kabouter
Pien
_Lacey_
Fearie
Polly
Antibes
studiebol
Feline
Guus
36 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: neee! genant!
Ik kom niet meer goed hahahahahhhaha! Zoooooooooooo funny. Je bent ook echt een drol dat je gaat aanbellen, nu weet ie zeker dat het van jou is en zeker weet ie ook dat je daarom zo graag wilde opruimen!!
Bleh! Ik heb ook wel eens iets genants gehad, ik had een vriendin (ze is terugverhuisd naar Curacao) maar die woonden met 3 vrouwen, dus zij dr moeder en zusje in een huis.. je weet dat een cyclus dan gelijk gaat lopen..dus ze waren altijd met zijn 3en ongesteld.. ik ging daar naar het toilet, en zag een rietenbakje met een dekseltje op de spoelbak liggen.. nieuwsgierig als ik ben trok ik het open.. NOU!!!!!! Het maandverband en tampons vlogen me om de oren.. echt zoooooooooooooooooo vies en ranzig!! En zonder een papiertje erin gepropt!!! Ieeeeeeuw!!!!! Maar het erge was nog, moest ik het nog opruimen ook, gatverdamme 1 voor een die dingen terugstoppen.. kokhalzend.. maar het aller aller ergste komt nog, doordat ik zo van de rats was, ben ik vergeten door te trekken... and oops, it was a number 2......... Ging dr leuke neef na mij!! HAHHAHHA! OMG.. ben gelijk weggaan.. Echt te genant!
Oh en op vakantie dit jaar, ik moest heel nodig naar het toilet, man lag nog te slapen dus ik dacht oh fijn.. ga ik zitten..... Nou die scene uit White Chicks, was er niets bij.. maar ik moest zo hard lachen dat ik hem wakker had gemaakt. Dus ik stiekem daarna terug in bed en ik ging zo met mijn gezicht over hem heen kijken of ie sliep, dus ik zeg zachtjes (om mezelf gerust te stellen) pffiew, gelukkig!! En net op het moment dat ik me omdraai om echt te gaan liggen, zegt ie: Prachtig concert,schat! Heb genoten.. OMG nee, dat was echt heeeeeeeeeeeeel genant!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
haha nee het is weg, mn vriend heeft even voor me gekeken...
ik durf voorlopig even niet bij het balkon in de buurt te komen! pfff
ik durf voorlopig even niet bij het balkon in de buurt te komen! pfff
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
CKC whahaha! vooral dat je het bakje open moet gaan trekken! whahaha je moet toch iets doen terwijl je bezig bent
Guus- Kletskop
2CKC2 schreef: Oh en op vakantie dit jaar, ik moest heel nodig naar het toilet, man lag nog te slapen dus ik dacht oh fijn.. ga ik zitten..... Nou die scene uit White Chicks, was er niets bij.. maar ik moest zo hard lachen dat ik hem wakker had gemaakt. Dus ik stiekem daarna terug in bed en ik ging zo met mijn gezicht over hem heen kijken of ie sliep, dus ik zeg zachtjes (om mezelf gerust te stellen) pffiew, gelukkig!! En net op het moment dat ik me omdraai om echt te gaan liggen, zegt ie: Prachtig concert,schat! Heb genoten.. OMG nee, dat was echt heeeeeeeeeeeeel genant!!
ik ga stuk, echt genant!
Goochempie, jou verhaal ook! haha ik weet niet of ik zou durven aanbellen hoor, haha.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
En wat heb je ervan geleerd? Niet meer je vuilniszakken zo op je balkon gooien! Voortaan netjes opbergen Dan zal het niet nog een keer gebeuren haha
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Whahahahahahahahaaaaaaaaaaaa .
Maarree...keutel sessie? Toelichting graag ik wil nog meer lachen!
Maarree...keutel sessie? Toelichting graag ik wil nog meer lachen!
Gast- Gast
Hahahahaha
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Winegum schreef:En wat heb je ervan geleerd? Niet meer je vuilniszakken zo op je balkon gooien! Voortaan netjes opbergen Dan zal het niet nog een keer gebeuren haha
haha nou jah, om nou een kliko op mn mini balkon te zetten is ook weer zo wat
@Mozz
tuurlijk! gooi graag mijn ziel en zaligheid hier op tafel
toen ik ongeveer een half jaar samen was met mijn vriend wist hij niet beter dat ik de konigin was en dat simplweg niet deed... niets was minder waar, ik ging alleen midden in de nacht zodat hij (of zijn huisgenoten) er niet mee te maken kregen.
dus ik was geweest en kruip heeeeel zachtjes weer in het bed, waar hij wakker van wordt en 'dan gelijk maar even ging plassen' om met een iets te strak gezicht weer te gaan liggen en niks te zeggen
Guus- Kletskop
Geniale verhalen weer, echt, ik pies bijna in mn broek...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Fantastisch topic dit!!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Oh dat is wel heel erg gênant hahaha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hahaha dat is genant. Ik heb wel zin in meer genante maar grappige verhalen.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Hahaha, ik lees het nu pas, maar lig in een deuk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:
Oh en op vakantie dit jaar, ik moest heel nodig naar het toilet, man lag nog te slapen dus ik dacht oh fijn.. ga ik zitten..... Nou die scene uit White Chicks, was er niets bij.. maar ik moest zo hard lachen dat ik hem wakker had gemaakt. Dus ik stiekem daarna terug in bed en ik ging zo met mijn gezicht over hem heen kijken of ie sliep, dus ik zeg zachtjes (om mezelf gerust te stellen) pffiew, gelukkig!! En net op het moment dat ik me omdraai om echt te gaan liggen, zegt ie: Prachtig concert,schat! Heb genoten.. OMG nee, dat was echt heeeeeeeeeeeeel genant!!
Ik moet meteen denken aan de reclame van Big Momma's House (die van de week weer op tv komt ). Prachtig, heb de tranen in mijn ogen staan
Ook hier kennen we dat probleem (soms roep ik subtiel naar mijn vriend of ie het glazuur op de wc pot wil laten zitten )
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Oooh dikke lol hier! Mijn man zit me heel raar aan te kijken, ik lig in een flauwte achter m'n pc.
Gast- Gast
Fearie schreef:2CKC2 schreef:
Ik moet meteen denken aan de reclame van Big Momma's House (die van de week weer op tv komt ). Prachtig, heb de tranen in mijn ogen staan
Ook hier kennen we dat probleem (soms roep ik subtiel naar mijn vriend of ie het glazuur op de wc pot wil laten zitten )
Whahahaha ik kom niet meer bij!
Gast- Gast
Oke nog een genante..
Ik stuurde een sms naar mijn man: Wauw, heb echt zin in vanavond, lekker veel sexen samen.. mmmm! Ik word nu al gek..
Beetje jammer dat ik em naar mijn vader stuurde..
Ik stuurde een sms naar mijn man: Wauw, heb echt zin in vanavond, lekker veel sexen samen.. mmmm! Ik word nu al gek..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Oke nog een genante..
Ooooooooohhh MYYYY !!!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: