Best wel genant
+12
Minx
Snoes
Caresses
Kowalski
Oasis
Filoria
Ella
Pompoen
Raindrop
Kaboutertje
Mamsie
Antibes
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Best wel genant
Ik droeg net mijn zoon de trap af en had zijn speentje even zonder nadenken in mijn mond gedaan zodat die niet zou vallen op de trap omdat ik mijn handen vol had. Toen ging de bel, de postbode kwam een pakketje afgeven. Even vergeten dat ik die speen nog in mijn mond had (met I love mama print). Hij keek nogal raar en toen merkte ik het.
Graag hoor ik nog meer blunders ter relativering .
Graag hoor ik nog meer blunders ter relativering .
Gast- Gast
Re: Best wel genant
Hahahaha, ge-ni-aal!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Whahhahaha! Zo heb ik een keer de deur half open gedaan met een kind aan de borst. De pakketbezorger zag alleen mijn hoofd, 1 arm en 2 mini beentjes uitsteken bij de deur.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ik vind 'm goed
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hahahaha
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha, ik zit hier gewoon even hardop te lachen. Geweldige actie. Ik zie het zo gebeuren!
Gast- Gast
Hahaha, geweldige actie Charles!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
+1!_MamaRosa_ schreef:Hahahaha, ik zit hier gewoon even hardop te lachen. Geweldige actie. Ik zie het zo gebeuren!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hahaha!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heerlijk dit! Goed voor de buikspieren
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahahaha Thanks for sharing. Hier geen leuke blunders om te delen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Oh haha, geweldig Charlie
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha zie het al voor me, en je zoon lag ondertussen lekker in zijn bedje?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Echt hilarisch! kan hier zo gauw even niets bedenken!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Haha leuke actie
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb ook niet echt een evenarende blunder om te vertellen, maar ik heb ooit een supergenante blunder meegemaakt (nouja IK vond t genant)
Ik en mijn toenmalige vriend (is echt 10 jaar geleden ofzo) gingen naar een verjaardag, we besloten om te lopen. Nou het was in de late avond dat we naar die verjaardag gingen. We liepen dus hand in hand en ik merkte de volle maan op (ik ben DOL op een volle maan) en we waren dus heel romantisch, al lopend, samen naar de volle maan aan het kijken... Totdat ik dus finaal plat ging!! Ik had niet door dat ik steeds meer richting fietspad liep en dus door mn enkel ging en echt boem plat op mn gezicht :S Ooo nu kan ik er wel om lachen, maar toen niet. Bloeden dat ik deed. We zijn niet naar die verjaardag gegaan maar naar de EHBO. Resultaat: kapotte knieen, gekneusde enkel en flink wat wonden Nu blijf ik ALTIJD stil staan als ik ergens naar kijk :P
x
Ik en mijn toenmalige vriend (is echt 10 jaar geleden ofzo) gingen naar een verjaardag, we besloten om te lopen. Nou het was in de late avond dat we naar die verjaardag gingen. We liepen dus hand in hand en ik merkte de volle maan op (ik ben DOL op een volle maan) en we waren dus heel romantisch, al lopend, samen naar de volle maan aan het kijken... Totdat ik dus finaal plat ging!! Ik had niet door dat ik steeds meer richting fietspad liep en dus door mn enkel ging en echt boem plat op mn gezicht :S Ooo nu kan ik er wel om lachen, maar toen niet. Bloeden dat ik deed. We zijn niet naar die verjaardag gegaan maar naar de EHBO. Resultaat: kapotte knieen, gekneusde enkel en flink wat wonden Nu blijf ik ALTIJD stil staan als ik ergens naar kijk :P
x
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: