Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gênant!

+6
Vanilla Queen
Slakje
Jilke
Sterre
Rush
Elliot
10 plaatsers

Ga naar beneden

Gênant!  Empty Gênant!

Bericht  Elliot di 25 sep 2012 - 20:42

Ik zit op mijn werk en heb ineens heel erg last van mijn darmen. Zo erg dat ik net echt naar de wc moest hollen zegmaar.. Verder voel ik me prima, alleen af en toe krijg ik dus weer kramp en moet ik rennen. Wat zouden jullie doen, naar huis gaan of blijven en hopen dat het straks over gaat?

Omdat ik me verder echt niet ziek voel vind ik het zo onzinnig om naar huis te gaan, maar ik vind het zo gênant om steeds naar de wc te moeten!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Rush di 25 sep 2012 - 20:43

Ik ben het gewend, dus nee daarvoor zou ik niet naar huis gaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Sterre di 25 sep 2012 - 20:51

Hm vervelend ja! Ik ben het ook wel gewend en heb dat bijna elke ochtend waardoor ik het vervelend vind om in de trein te stappen met krampen. Maar ze nemen ook altijd na een tijdje weer af, dus ik doe er niks tegen en ga wel gewoon.

Als je je verder prima voelt zou ik even niks eten of juist wat stoppends (banaan, wit brood) en veel thee drinken. Of een diarreeremmer nemen als je die hebt.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Elliot di 25 sep 2012 - 20:55

Ja ik voel me verder echt prima, dus ik blijf gewoon zitten. Heb toch een vrij kort dagje, want ik moet om 15.00 uur al naar huis. Ik zit nu lekker aan een banaan met een kop thee, hopen dat het helpt. Een diarreeremmer durf ik niet te nemen omdat ik normaal juist altijd last heb van verstopping, dus ik ben bang dat ik dan de hele boel zo blokkeer dat ik de rest van de week niet meer naar de wc kan.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 20:57

Dan kan ik wel ontslag nemen Wink
Ik zou het gewoon even aankijken. Ik heb soms zulke krampen dat ik bijna over de grond rol van de pijn.
Maar ik merk ook vrij snel of het lang aan zal houden of snel over zal gaan.
Als het echt heel erg is en ik merk dat het niet overgaat dan ga ik wel naar huis.
Maar ik kan me dan ook echt niet meer concentreren en bij mij blijven de krampen dan vaak minutenlang aanhouden en volgen erlkaar ook snel op.
(Ik heb de ziekte van Crohn)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Jilke di 25 sep 2012 - 21:05

Heb ook wel eens gehad dat ik ineens enorme diarree kreeg. Echt zo erg, dat ik maar net de wc haalde steeds. Ik werk in de kinderopvang, en kan dus niet de hele tijd blijven zitten en soms moet je gewoon op dat moment echt opstaan. Tot ik zoiets had...als ik nu opsta doe ik het zo in mijn broek... zo erg moest ik ineens weer! Durfde dus ook niet op te staan maar mijn leidinggevende en nog een collega zat erbij. Ben dus heel krampachtig blijven zitten (zag er vast heel idioot uit haha) en toen het net even ging ben ik gauw naar de wc gevlucht. Waarna ik toch maar aangaf dat ik zo'n last van mijn buik had.

Ben toen naar de apotheek gegaan even snel onder werktijd en heb remmers gehaald. Waarvan ik er meteen 4 heb opgegeten uit ellende. Heb ik geweten. Kon toen een week niet naar de wc Wink
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Slakje di 25 sep 2012 - 21:15

Ik heb gisteren 6 keer in mijn broek gekakt omdat ik niet snel genoeg op de WC zat, no way dat ik dat op mijn werk wil meemaken!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Vanilla Queen di 25 sep 2012 - 21:19

Jilke schreef:Heb ook wel eens gehad dat ik ineens enorme diarree kreeg. Echt zo erg, dat ik maar net de wc haalde steeds. Ik werk in de kinderopvang, en kan dus niet de hele tijd blijven zitten en soms moet je gewoon op dat moment echt opstaan. Wink

Ik werk ook in de kinderopvang. Als je bij ons als personeel zijnde zo'n last heeft dan diarree moeten je naar huis..
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Le Chat Noir wo 26 sep 2012 - 1:25

Tja als je echt aan de diarree bent met krampen, dan kan het toch zijn dat je een virusinfectie hebt. Wat gewoon erg besmettelijk is! Dus dan zou ik wel uitkijken, al was het voor mijn collega's. En in de kinderopvang of als je in de voedselindustrie werkt moet je idd naar huis voor zover ik weet.
Bij mij op het werk is het wel gemakkelijk; dan zou ik gewoon aangeven dat ik 1 van de 2 wc's 'in beslag neem' Laughing en mijn collega's waarschuwen. Gelukkig heb ik nooit zoiets gehad.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  joanie wo 26 sep 2012 - 1:59

Ik heb dat ook dikwijls gehad en dat ik t op ongepaste momenten niet meer kon ophouden, ik heb daarom voor de zekerheid altijd diarree-remmers in mn tas Wink

joanie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 26-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Ella wo 26 sep 2012 - 2:44

Nee dat is voor mij geen reden om naar huis te gaan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Minx wo 26 sep 2012 - 6:36

Voor mij wel een reden om niet te gaan of naar huis te gaan. Al ben ik meestal lamlendig dan ook puur van de krampen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gênant!  Empty Re: Gênant!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum