Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Genant...

+24
vlinder-2011
CCC
hellowkitty
loesje
Rush
Snoes
Pompoen
Sophiee
Marin
Mamsie
Twellie
Pussycat
Juutjepetuutje
Annemie
May
Susan
TukTuk
Viva
RiLiJu
iloverose
LDJ
Steep
Muppetje
PapillonRose
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Genant...  Empty Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:27

Mag ik je feliciteren ... ben je zwanger???

Dit terwijl ik niet zwanger ben, ben afgevallen en het er best redelijk uitziet. Ja oké, je ziet best wat maar zeker geen zwangerschapsbuikje. Hmmm. het was best even balen!

Jullie nog genante dingen meegemaakt?


Laatst aangepast door Shoesdontlie op do 23 aug 2012 - 8:46; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  PapillonRose do 23 aug 2012 - 8:28

Oei, dat is inderdaad balen! Vind het ook niet erg slim van de persoon in kwestie om dat zo te zeggen. Zelf zou ik het in elk geval niet durven te zeggen als ik het niet zeker weet, zo lullig als je het mis hebt!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:29

Ik heb die vraag ook wel eens gehad. Als ik last van mijn darmen heb kan ik best een ronde buik hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:29

Sunprincess schreef:Ik heb die vraag ook wel eens gehad. Als ik last van mijn darmen heb kan ik best een ronde buik hebben.

Wat doet het dan met jou als zoiets wordt gevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Muppetje do 23 aug 2012 - 8:30

Oeh, dat heb ik ook een keer gehad, toen we al bij het ziekenhuis liepen omdat het niet wilde lukken. Ik dacht echt dat ik door de grond ging...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Steep do 23 aug 2012 - 8:31

Sommige mensen.. Ik snap dat niet, als je zwanger zou zijn, zou je dat toch zelf wel vertellen?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:31

PapillonRose schreef:Oei, dat is inderdaad balen! Vind het ook niet erg slim van de persoon in kwestie om dat zo te zeggen. Zelf zou ik het in elk geval niet durven te zeggen als ik het niet zeker weet, zo lullig als je het mis hebt!

De persoon in kwestie is ook niet zo slim Very Happy maar het viel ook gewoon heel erg mee dus ik vond het ook zo vaag. Ik krijg juist steeds complimentjes te horen over het afvallen, haha, dus ik stond BAM met beide benen weer op (of eigenlijk onder) de grond Genant...  878948377 .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  LDJ do 23 aug 2012 - 8:32

Dat is idd wel balen ja. Het is echt een vraag waar je oh zo voorzichtig mee moet zijn.
Deze vraag is ook wel eens aan een oud collega van me gevraagd, terwijl ze niet zwanger was, maar er al wel een tijdje mee bezig was, maar het wilde niet lukken. Best pijnlijk voor haar toen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  iloverose do 23 aug 2012 - 8:32

oeioei oei heb zelf 1x tegen een vrouw (was klant in de winkel)gezegt zo van "krijgen jullie een kleine"mevrouw zo van neeeee heb de laaste tijd erg veel gesnoept .Nou mijn hoofdt kon niet rooier worden ik zal nooit meer iemand vragen krijgen jullie een kleine
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  RiLiJu do 23 aug 2012 - 8:33

Shoesdontlie schreef:Mag ik je wat feliciteren ... ben je zwanger???

Dit terwijl ik niet zwanger ben, ben afvallen en het er best redelijk uitziet. Ja oké, je ziet best wat maar zeker geen zwangerschapsbuikje. Hmmm. het was best even balen!

Jullie nog genante dingen meegemaakt?

Ik had dat op de verjaardag van C.eline.

De ex van mijn schoonzus kwam mee. En hij komt bij me om me te feliciteren, zegt hij terwijl hij me over mijn buik aait; ´En dubbel gefeliciteerd natuurlijk hé, hoe ver ben je nu?´Rolling Eyes

Echt, ik kon wel door de grond zakken(Hij ook, haha)

En zo dik ben ik ook niet, oké, ik zie er niet meer uit alsof ik 16 ben, heb best wel wat vetrollen op mijn buik hangen, maar zwanger. Nee, zo ziet het er bij mij ook niet uit. Maar goed, sommige anderen zien het blijkbaar anders dan ik.scratch
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Viva do 23 aug 2012 - 8:34

Ah ik heb dat ook 2x meegemaakt, de ene keer was ik ook hard aan het afvallen, de 2e keer was toen mijn miskraam nog bezig was, ik was toen 9 weken zwanger dus onzichtbaar nog, dat was echt niet grappig, vooral omdat je juist een miskraam hebt op dat moment.

Altijd lullig, en juist nu ik zwanger was, heb ik heel lang heel veel mensen gehad die me bijna vragend aankeken, maar niets vroegen, en sinds 3/4 weken durven mensen het pas op te merken :p
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:38

"Gelukkig" ben ik niet de enige...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:43

Ai, dat is niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  TukTuk do 23 aug 2012 - 8:56

Heb het ook 2x gehad.. Ene keer bij de fysiotherapeut in de wachtkamer, oud vrouwtje die het vroeg / opmerkte, en de andere keer op mijn oude werk waar ik weer eens langs ging.. Leuk is anders..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:58

RiLiJu schreef: Maar goed, sommige anderen zien het blijkbaar anders dan ik.scratch

En wat voor gevoel gaf het je? Zat je ermee of kon je het makkelijk naast je leerleggen (of had je je buik ervan vol Very Happy )?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Susan do 23 aug 2012 - 9:00

Ik heb dat ook wel eens gehad, vorig jaar, en als ik nu foto's van mezelf terugzie dan kan ik me dat ook wel voorstellen, want op die foto's lijk ik ook gewoon zwanger. Inmiddels ben ik gelukkig wel weer redelijk wat afgevallen. Ik heb nog steeds geen sixpack, maar het is wel een stuk beter dan toen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 9:03

Ik stapte een paar jaar geleden een overvolle bus in, een vrouw staat op en zegt tegen mij: zwangere dames moeten natuurlijk wel kunnen zitten.
Ik ben lekker gaan zitten en heb niets gezegd aangezien de rit 3 kwartier zou duren, maar ik baalde wel heel erg!
(ik had in die tijd erg veel last van m'n darmen en dus een opgeblazen buik, dat in combinatie met mijn holle rug maakte dat ik zwanger leek)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 9:04

Susan schreef:Ik heb dat ook wel eens gehad, vorig jaar, en als ik nu foto's van mezelf terugzie dan kan ik me dat ook wel voorstellen, want op die foto's lijk ik ook gewoon zwanger. Inmiddels ben ik gelukkig wel weer redelijk wat afgevallen. Ik heb nog steeds geen sixpack, maar het is wel een stuk beter dan toen.

Volgens mij heb jij in het verleden een foto van jezelf geplaatst en toen vond ik je mooi slank.

Ik vind zelf dat ik nog minimaal ongeveer 5 kilo moet afvallen, wellicht denk ik achteraf ook dat het een logische vraag was Genant...  561177.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  May do 23 aug 2012 - 9:09

Ja het is mij meerdere malen overkomen. Als ik last van mijn darmen heb lijk ik ook wel een paar maanden zwanger.
Ik vertel mensen meestal gewoon dat ze het bij het verkeerde eind hebben, wat hun knalrood doet worden en ze komen dan vaak met 1000 excuses waarom ze dat dachten. 1 keer heb ik de mevrouw in kwestie in die waan gelaten. Die was zoo blij dat ik op jonge leeftijd zwanger was want haar dochters van ver in de 30 hadden nog steeds geen kinderen en ze wou zo graag oma worden. Dus ik kon het niet over mijn hard verkrijgen om haar te vertellen dat het alleen maar gas in mijn buik was en geen baby.

En de ene keer kan ik er zelf ook beter mee omgaan dan de andere keer.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Annemie do 23 aug 2012 - 9:33

Ik kwam 2 weken terug mijn buurvrouw tegen in de supermarkt, ze zei: oh, ik zie dat je weer zwanger bent?! Ik zei: Uhm nee! Ik heb gewoon zo'n dikke buik....
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Juutjepetuutje do 23 aug 2012 - 9:39

Ik zat bij de kapper toen ik 34 wk zwanger was, waarop de kapper vroeg: ben je zwanger dan?! Zo'n 6 wk na de bevalling ging ik weer naar de kapper toen ze zei: hoe lang moet je nog?! Echt niet leuk als je net bevallen bent haha de hormonen gierden nog door mn lijf en ik voelde me al op mn best.. haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Pussycat do 23 aug 2012 - 9:49

Mensen moeten echt eens nadenken voordat ze zoiets vragen. Waarom willen ze toch altijd raden? Oké ik vraag me ook wel eens af of iemand zwanger is. Maar ik wacht netjes tot ze er zelf mee komt en wat ik al he-le-maal niet zou doen is erbij over de buik aaien ook nog!!

Ik heb een collega en elke keer als ik haar zie (niet zo heel vaak eens in de 2 maanden ofzo) vraagt ze me iedere keer of ik zwanger ben en dan aait ze erbij over mij buik. De laatste keer heb ik d'r een flinke uitbrander gegeven. Hopelijk houdt het nu eens op, want het lijkt wel of ze het deed om te pesten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Susan do 23 aug 2012 - 9:53

Shoesdontlie schreef:

Volgens mij heb jij in het verleden een foto van jezelf geplaatst en toen vond ik je mooi slank.


Het was ook wel echt een periode waarin ik flink was aangekomen, door alle stress werkte ik veel teveel zoete rommel en chips naar binnen. Ik denk niet dat ik foto's uit die periode heb neergezet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Twellie do 23 aug 2012 - 10:06

Volgens mij heeft nog nooit iemand het aan me gevraagd maar ik zie wel eens mensen een twijfelachtige blik op mijn buik werpen. Ik kan er verder niet zo mee zitten, ik ben voor de rest slank maar zou de discipline moeten opbrengen om ook nog wat van mijn buik af te krijgen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Mamsie do 23 aug 2012 - 10:15

Nou dat is mij ook al 2 keer gevraagd. 1x door een kennis aan de hand van een foto die gewoon ongelukkig genomen was. Achteraf bleek ik wel zwanger te zijn maar pas net. De 2e x was omdat ik een niet zo handig jurkje aan had en best last had van mijn darmen.

Ik vond het niet vervelend maar dat komt omdat ik verder gewoon slank ben.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant...  Empty Re: Genant...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum