Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

neee! genant!

+32
Error
claudiaveronique
Zininzon
Rush
Vanillivi
Susan
TNMN
vlinder19
CCC
Thunder
Mamsie
Bimbam
Suus
Eris
Shisha
Lady4
Muppetje
Sugarfall
Winegum
smooch
Paper Crown
pantuf
Tabbert
Kabouter
Pien
_Lacey_
Fearie
Polly
Antibes
studiebol
Feline
Guus
36 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:58

Een andere, ik had een nieuwe scharrel*ik woon nog thuis, wat het al wat lastiger maakt met zulke dingen, althans bij mij wel* en mijn ouders zijn best wel streng met zulke dingen. Die jongen was naar mn huis gekomen toen mn ouders er niet waren. We hadden gesext in mn bed en voordat mn ouders weer thuis kwamen was hij weer weg. Een paar dagen opeens mn ouders vragen of er een jongen was geweest. Ik natuurlijk ontkennen, want niemand kon hem gezien hebben. Ja, maar buren hebben hem gezien. Leek me nogal sterk, maar goed ik bleef ontkennen. Toen opeens: ik heb je gisteren prullenbak geleegd en daar kwam ik een condoom tegen, die uit een envelop viel. Ik kon wel echt door de grond zakken toen, omdat mn ouders nogal conservatief zijn met vriendjes en sex.Toen ik het mn vrienden vertelden, nou die kwamen echt niet meer bij van het lachen. Regelmatig hoor ik nog: Nog speciale post gevonden op je kamer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 4:25

TNMN schreef:Ik heb een keer per ongeluk, midden in de nacht, mijn vader gebeld toen mijn vriend en ik seks hadden.. Embarassed Mijn telefoon lag onder mijn kussen en mijn vader was de laatste persoon die ik gebeld had. Wij hadden niets door, maar de volgende ochtend kreeg ik een sms Rolling Eyes

Ik had dat laatst ook, ging per ongeluk op m'n telefoon liggen en belde daardoor m'n vader om 2 of 3 uur 's nachts. Gelukkig had ik het door en kon ik nog net op tijd wegdrukken, dat was echt te beschamend geweest anders!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 4:28

@yasmin.. Ohh haha dat is ook lelijk inderdaad :P

Mijn vriend moest condooms altijd onderweg weggooien van mij hahaha.. Ik was al heel snel aan de pil dus gelukkig voor hem heeft hij dat niet zo vaak hoeven doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 5:33

Hahahahahahahahahaha. Ik heb 9 bladzijdes gelachen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:01

Ben ik blij dat ik m'n vader bijna nooit bel! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:03

Marin schreef:Ben ik blij dat ik m'n vader bijna nooit bel! :P

+1

Maar ik ben ben vaak bang dat ik mijn moeder bel zonder dat ik het door heb.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Rush wo 22 jun 2011 - 6:04

Haha Punk'd en Yasmin, geweldig.
Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:09

Mwahahaahaha! Mooie verhalen hier!

Ik ben heeeeel onhandig, dus heb ook wel het één en ander meegemaakt, maar niet zo erg als sommigen hier... Laughing

- Eens stuurde ik een boos smsje naar een vriendin: 'Die klootzak laat ook niks van zich horen, ik kan het maar beter uitmaken...'. Helaas stuurde ik die dus niet naar die vriendin, maar naar de betreffende jongen.. nerd Hij vergaf het me, overigens.
- Ik zwaaide in mijn tienertijd regelmatig uitbundig naar mensen, die ik dacht te herkennen...
- Ik heb eens een scheet vlakbij het oor van mijn zus gelaten. Ze dacht dat ik het toch niet durfde.. En ik dacht dat het me niet zou lukken, maar het was een flinke! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Zininzon wo 22 jun 2011 - 6:35

Toen ik een jaar of 17 was, had ik een feestje van vrienden (een tweeling). Er bleven ongeveer 15 jongens slapen en ik als enige meisje. Van de moeder van die jongen moest ik in het bed van 1 van die jongens slapen, terwijl zij met z'n allen in een grote tent sliepen. Ze waren flink aan het geinen en er waren al 2 jongens bij mij geweest om te kijken of ik al sliep en omdat ze het zo flauw vonden dat ik daar alleen lag etc. Op een gegeven moment komt 1 van de jongens van wie het feest was op de slaapkamer (van zijn broer), hij vroeg of ik wakker was, kleedde zich op boxer na uit en ging zo bij me in bed liggen! Op zich vond ik dat niet zo erg Wink maar die moeder werd gek van al dat gestommel en kwam even kijken. Ligt haar eigen zoon bij mij in bed (we deden op dat moment overigens niks) :shock:
Ze zei tegen haar zoon dat hij naar zijn eigen bed moest en dat deed hij ook. Ik hield me meer slapend Embarassed
De volgende ochtend kwam ze bij me om te vragen of ik wel wat 'gebruikte'. We hadden niet eens seks gehad, maar dat durfde ik haar op dat moment niet eens te zeggen!!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  claudiaveronique wo 22 jun 2011 - 7:00

Wat een geweldige verhalen, ik heb er ook nog een!

Vroeger ging ik altijd stappen in het weekend en stonden mijn vriendinnen en ik natuurlijk uren voor de spiegel om ons op te tutten. We namen de bus naar de discotheek en moesten nog een klein stukje lopen vanaf het busstation. Vlak bij de discotheek moest ik echt heel nodig naar de wc. Langs het fietspad waar we op liepen stond zo'n mega grote container waar je makkelijk rechtop in kon staan dus ik dacht mooi ik ga daar wel even achter. Ik had wel gezien dat er iemand aan kwam op het fietspad maar ik moest zo nodig dus dacht boeien ik ga gewoon. Laat 1 van die vriendinnen mij schrikken en terwijl ik net mijn plas laat lopen trek ik van schrik mijn broek op, te smerig mijn broek was echt kleddernat.
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  _Lacey_ wo 22 jun 2011 - 7:47

Geweldige verhalen, dames! Dit had ik echt even nodig.
Zelf kan ik zo snel geen gênante verhalen van mijn kant bedenken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:49

Girls, you made my evening! Very Happy

Zelf ben ik ook één en al blunder, niet zuinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Mamsie wo 22 jun 2011 - 8:31

whahah die van dat vakantie huisje komt mij bekend voor.
Ik lag ook met mijn eerste vriendje boven in zo'n houte huisje en het maakte best wel een krakend geluid. Komt zn moeder naar en die knijpt zo aan het voeten einde in de grote teen van mijn vriendje en zei "is het nou klaar?"
Nou ik lag met mijn kop onder de dekens te grinniken.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 10:03

Zero schreef:
Powerbabe schreef:Dus ik vroeg, ohh wat erg maakte het zo'n herrie?? Hij: nee, maar je billen gingen er van trillen. .


GE-WEL-DIG lol! hoe hard moet die wel niet zijn geweest?! Awsome!! lol! lol! lol!
Haha, ja serieus, hij was echt genant hard hahaha. Ik lig hier gewoon hardop te lachen omdat het gewoon zo genant was. Ik werd halverwege de scheet wakker omdat hij zo hard was hahaha. Gelukkig heb ik niet zo snel last van een schaamtegevoel haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 10:21

Mamsie schreef:whahah die van dat vakantie huisje komt mij bekend voor.
Ik lag ook met mijn eerste vriendje boven in zo'n houte huisje en het maakte best wel een krakend geluid. Komt zn moeder naar en die knijpt zo aan het voeten einde in de grote teen van mijn vriendje en zei "is het nou klaar?"
Nou ik lag met mijn kop onder de dekens te grinniken.

lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Error wo 22 jun 2011 - 10:22

Hahaha geweldig leuk topic!Very Happy
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Toet wo 22 jun 2011 - 10:36

Ik heb net nog per ongeluk mijn telefoon opgenomen terwijl ik keihard mee aan het zingen was :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:38

Geweldige verhalen! Very Happy

Ik denk dat ik maar een saaie muts ben, ik heb niet van deze verhalen. Of ik ben ze allemaal heel snel alweer vergeten, dat kan ook natuurlijk. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Caroow do 23 jun 2011 - 4:29

Mijn moeder is er van overtuigd dat ze mij en mijn vriendje van toen heeft horen sexen. Hij was me alleen maar aan het masseren en daarom zei ik "harder" en "niet stoppen", maar dat gelooft mijn moeder natuurlijk niet.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Rush do 23 jun 2011 - 5:42

Caroow schreef:Mijn moeder is er van overtuigd dat ze mij en mijn vriendje van toen heeft horen sexen. Hij was me alleen maar aan het masseren en daarom zei ik "harder" en "niet stoppen", maar dat gelooft mijn moeder natuurlijk niet.
Ik ook niet. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Kabouter do 23 jun 2011 - 5:52

Auxo schreef:Geweldige verhalen! Very Happy

Ik denk dat ik maar een saaie muts ben, ik heb niet van deze verhalen. Of ik ben ze allemaal heel snel alweer vergeten, dat kan ook natuurlijk. nerd

Ik heb hetzelfde. Wil me niks genants te binnen schieten, terwijl ik me niet voor kan stellen dat ik nooit een stomme actie heb uitgehaald.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Makamba do 23 jun 2011 - 6:25

Feline schreef:HAHAHAHAHAHAHA (sorry, te grappig)

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Paper Crown do 23 jun 2011 - 7:58

Vanmiddag toen mijn man thuiswerkte en even een verwijsbriefje van de dokter ging halen had ik niet door dat ie weer thuis was, dus ik keihard in mijn blootje in de douch MC Hammer nadoen, stond ie in ene achter me.. ik schrok zo erg!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Lejow do 23 jun 2011 - 7:59

2CKC2 schreef:Vanmiddag toen mijn man thuiswerkte en even een verwijsbriefje van de dokter ging halen had ik niet door dat ie weer thuis was, dus ik keihard in mijn blootje in de douch MC Hammer nadoen, stond ie in ene achter me.. ik schrok zo erg!!!

Jij hebt zojuist mijn avond goed gemaakt hahaha
De tranen rollen hier zowat over mn wangen van het lachen :P :P :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Paper Crown do 23 jun 2011 - 8:02

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:Vanmiddag toen mijn man thuiswerkte en even een verwijsbriefje van de dokter ging halen had ik niet door dat ie weer thuis was, dus ik keihard in mijn blootje in de douch MC Hammer nadoen, stond ie in ene achter me.. ik schrok zo erg!!!

Jij hebt zojuist mijn avond goed gemaakt hahaha
De tranen rollen hier zowat over mn wangen van het lachen :P :P :P

Haha, ik was er bijna geweest zo erg schrok ik.. maar omdat ik zo hard de muziek aan had staan, hoorde ik hem de trap niet opkomen, ik moest echt huilen.. hahahaha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 6 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum