neee! genant!
+32
Error
claudiaveronique
Zininzon
Rush
Vanillivi
Susan
TNMN
vlinder19
CCC
Thunder
Mamsie
Bimbam
Suus
Eris
Shisha
Lady4
Muppetje
Sugarfall
Winegum
smooch
Paper Crown
pantuf
Tabbert
Kabouter
Pien
_Lacey_
Fearie
Polly
Antibes
studiebol
Feline
Guus
36 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
neee! genant!
Ohwneeee!
zwaar genant:
Meeuwen hebben onze vuilniszak die op het balkon staat aangepakt, dus alles lag uitgespreid over het balkon... ik mopperend opgeruimd en een grote bak gehaald waar we ze voortaan in kunnen zetten.
Kijk ik net nog eens goed, is er ook vanalles in de tuin van de onderbuurman gewaaid! en ik was afgelopen week ongesteld en er ligt dus iets naars bij hem in de tuin naast allemaal plastic!
Ik heb aangebeld, netjes over de meeuwen verteld en gezegd dat ik het graag even zou opruimen... zegt ie:
'nee joh geen probleem, kan gebeuren ik ruim het wel even op!'
'Ja maar ik kan het gerust zo even opruimen hoor, toch mijn troep!'
'Nee joh, ligt er veel?'
'Nou eeuhm nee, wat plastic enneuuhm... troep, dus ik ben zo klaar!'
'Nee echt geen probleem! ruim het wel op, bedankt voor het melden... doei!'
deur dicht...
ohw ik weet niet of ik hem ooit nog recht aan kan kijken
zwaar genant:
Meeuwen hebben onze vuilniszak die op het balkon staat aangepakt, dus alles lag uitgespreid over het balkon... ik mopperend opgeruimd en een grote bak gehaald waar we ze voortaan in kunnen zetten.
Kijk ik net nog eens goed, is er ook vanalles in de tuin van de onderbuurman gewaaid! en ik was afgelopen week ongesteld en er ligt dus iets naars bij hem in de tuin naast allemaal plastic!
Ik heb aangebeld, netjes over de meeuwen verteld en gezegd dat ik het graag even zou opruimen... zegt ie:
'nee joh geen probleem, kan gebeuren ik ruim het wel even op!'
'Ja maar ik kan het gerust zo even opruimen hoor, toch mijn troep!'
'Nee joh, ligt er veel?'
'Nou eeuhm nee, wat plastic enneuuhm... troep, dus ik ben zo klaar!'
'Nee echt geen probleem! ruim het wel op, bedankt voor het melden... doei!'
deur dicht...
ohw ik weet niet of ik hem ooit nog recht aan kan kijken
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Re: neee! genant!
HAHAHAHAHAHAHA (sorry, te grappig)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
haha ohh (stiekem moet ik er een beetje om lachen) maar ik snap zo hoe je je voelt.
Ik heb vroeger een keer hetzelfde meegemaakt, alleen zaten ze allemaal in een donker zakje dus zag je het niet. Maar goed.. Ik schaamde me wel dood.. (het was voor op straat en volgens mij heeft niemand het gezien, maar ik was echt 14 ofzo en moest het zelf opruimen van mijn vader )
Ik heb vroeger een keer hetzelfde meegemaakt, alleen zaten ze allemaal in een donker zakje dus zag je het niet. Maar goed.. Ik schaamde me wel dood.. (het was voor op straat en volgens mij heeft niemand het gezien, maar ik was echt 14 ofzo en moest het zelf opruimen van mijn vader )
Gast- Gast
Whahahaha ik heb dit ook een keer gehad De zakken stonden aan de straat en de meeuwen hadden net de zak aangevreten met al mijn maandverband en tampons erin en die lagen dus heerlijk helemaal over de stoep verspreid...In een WINKELSTRAAT.
Schaamde me kapot!
(Maar moest er stiekem wel om lachen )
Schaamde me kapot!
(Maar moest er stiekem wel om lachen )
Gast- Gast
Ooooh My god.... shit zeg wat genant idd!
Hoop dat je ooit je buurman weer aan kan kijken
Hoop dat je ooit je buurman weer aan kan kijken
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
bij mij ligt er gewoon een toiletpapiertje waar ik het in gewikkeld had... geen twijfel dat hij doorheeft wat het is
oohw wat een drama hahaha moet er stiekem ook om lachen maar kan ook echt door de grond zakken op dit moment!
kutmeeuwen
oohw wat een drama hahaha moet er stiekem ook om lachen maar kan ook echt door de grond zakken op dit moment!
kutmeeuwen
Guus- Kletskop
Het lag overigens bij mij wel recht voor de deur bij de onderbuurman waar we ruzie mee hadden dus dat was wel grappig Vanachter de gordijnen glurend heb ik hem al vloekend zien opruimen....
Gast- Gast
@Punk'd en Leaf.... dan kan je nog doen alsof het niet van jou is!
whaaa OMG, ik hoor z'n tuindeuren nu!
whaaa OMG, ik hoor z'n tuindeuren nu!
Guus- Kletskop
Ik lig hier hardop dubbel
Mooi dat ik even blauwe zakjes aanschaf voor ik hier de zakken buiten de deur zet, hier in de stad wordt ook alles aangevreten...
Gast- Gast
jups, die les heb ik nu ook geleerd
*zet blauwe discretie-zakjes op haar appie-app-boodschapenlijstje*
*zet blauwe discretie-zakjes op haar appie-app-boodschapenlijstje*
Guus- Kletskop
En dat je dacht.. Weetje wat:"een pleister is wat klein, laat ik er een maandverbandje op plakken" hahahaha
Gast- Gast
Marin schreef:Misschien heeft ie niet door wat het is Het is en blijft een man.
als ie dit niet doorheeft dan komt ie vanonder een steen... en het is een vlotte vent van in de 40 met een vriendin... kan niet dat ie denkt dat dit van een bloedneus komt
Guus- Kletskop
Dat doet me eraan denken dat ik ooit in een dronken bui allemaal stringinlegkruisjes op de fietszadels van herenfietsen heb geplakt
Gast- Gast
haha kun je nu zien of hij het aan het opruimen is hahaha.. ooh sorry ik vind het zo grappig.. Ik kan me echt voorstellen dat je wel door de grond kan zakken..(doe maar niet, dan kom je gezellig in zijn appartement terecht )
Gast- Gast
Whahahahaha, oh wat erg! Wat zul jij een spijt hebben dat je bent gaan aanbieden om het op te ruimen, hahaha...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
mn vriend ligt helemaal in een scheur in de trein en is me aan het stalken met gemene smsjes
haha ik heb wel een keer eerder met een inlegkruisje een mijn sjaal gelopen (sjaal had in mijn tas gezeten), gelukkig was er een vriendin zo vriendelijk het (ongebruikte, klein verschil) ding van mn sjaal te plukken...
nee.. mmm... jup...
dit is erger
hahaha, ik durf niet te gaan kijken of het al weg is!
haha ik heb wel een keer eerder met een inlegkruisje een mijn sjaal gelopen (sjaal had in mijn tas gezeten), gelukkig was er een vriendin zo vriendelijk het (ongebruikte, klein verschil) ding van mn sjaal te plukken...
nee.. mmm... jup...
dit is erger
hahaha, ik durf niet te gaan kijken of het al weg is!
Guus- Kletskop
Punk'd schreef:haha kun je nu zien of hij het aan het opruimen is hahaha.. ooh sorry ik vind het zo grappig.. Ik kan me echt voorstellen dat je wel door de grond kan zakken..(doe maar niet, dan kom je gezellig in zijn appartement terecht )
hahahahahaha
@ Antibes... naja dan kan hij nog denken: ze heeft het aangeboden, had ik maar ja gezegd...
er is echt geen twijfel over waar dit vandaan komt, ligt recht onder mijn balkon
Guus- Kletskop
Hahahaha! Ook niet echt een fijn klusje voor die man om op te ruimen...
Maar goed, je hébt het aangeboden..
Maar goed, je hébt het aangeboden..
Gast- Gast
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: