Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

neee! genant!

+32
Error
claudiaveronique
Zininzon
Rush
Vanillivi
Susan
TNMN
vlinder19
CCC
Thunder
Mamsie
Bimbam
Suus
Eris
Shisha
Lady4
Muppetje
Sugarfall
Winegum
smooch
Paper Crown
pantuf
Tabbert
Kabouter
Pien
_Lacey_
Fearie
Polly
Antibes
studiebol
Feline
Guus
36 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:27

Ohhhhhhhhhh ik heb wel iets genants meegemaakt!!!!

We waren op vakantie (ik denk dat we 15 en 16 waren) en we waren met mijn ouders mee. S avonds hadden we gezellig liggen seksen maar we hadden wel gemerkt dat het hoofdbord van het bed los zat..

De volgende ochtend kwam mijn zus naar ons toe.. Jaah pappa en mama willen een ander huisje want ze hebben heel slecht geslapen door het gebonk de hele avond... Ohjaa en je moet echt wat zachter doen hoor.. je gekreun was echt ontzettend goed hoorbaar...

Euh mijn vriend en ik durfde mijn ouders echt niet meer aan te kijken hahaha :P ..

Uiteindelijk zijn we gewoon in dat huisje gebleven en hebben we een paar keer sex gehad op het dakterras angel waar niemand er last van had... En toen kwam er ook nog vuurwerkk Very Happy Very Happy hoe romantisch was dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:29

Punk'd en Powerbabe, ik gier het echt uit laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:31

Powerbabe schreef:Dus ik vroeg, ohh wat erg maakte het zo'n herrie?? Hij: nee, maar je billen gingen er van trillen. .


GE-WEL-DIG lol! hoe hard moet die wel niet zijn geweest?! Awsome!! lol! lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:35

Omg...ik heb die van CKC net gelezen van dat maandverband... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  TNMN di 21 jun 2011 - 23:37

Ik heb een keer per ongeluk, midden in de nacht, mijn vader gebeld toen mijn vriend en ik seks hadden.. Embarassed Mijn telefoon lag onder mijn kussen en mijn vader was de laatste persoon die ik gebeld had. Wij hadden niets door, maar de volgende ochtend kreeg ik een sms Rolling Eyes

Ik moest stiekem wel erg om je verhaal lachen Gochem, maar ik zou me ook zo geschaamd hebben!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:40

Nou serieus, HAD ik mijn vader maar gebeld toen we seks hadden, maar nee....Het werd de laatst gebelde, een vriend van ons, de grootste lolbroek van de eeuw. Onze sekssessie heeft maar liefst 7 minuten lang op zijn voicemail gestaan.... Embarassed Embarassed Embarassed

Sindsdien leg ik geen telefoon meer onder mijn kussen!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:43

Hahahah geweldig topic!
Ik heb wel gehad de eerste keer dat ik bij mijn vriend bleef slapen zijn moeder een paar dagen later belde, ik heb nog wat van je? Uh wat dan? Ja je string lag nog in bed.... Uhh ik had die mensen net 1 keer gezien. Ik schaamde me rot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 23:59

_Leaf_ schreef:Nou serieus, HAD ik mijn vader maar gebeld toen we seks hadden, maar nee....Het werd de laatst gebelde, een vriend van ons, de grootste lolbroek van de eeuw. Onze sekssessie heeft maar liefst 7 minuten lang op zijn voicemail gestaan.... Embarassed Embarassed Embarassed

Sindsdien leg ik geen telefoon meer onder mijn kussen!!!

Overigens heeft Yes destijds dit verhaal nog overgenomen omdat ik een topic op het oude forum had geplaatst laughcry Het heeft dus ook nog heel fijn in de Yes gestaan, hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  TNMN wo 22 jun 2011 - 0:07

_Leaf_ schreef:
_Leaf_ schreef:Nou serieus, HAD ik mijn vader maar gebeld toen we seks hadden, maar nee....Het werd de laatst gebelde, een vriend van ons, de grootste lolbroek van de eeuw. Onze sekssessie heeft maar liefst 7 minuten lang op zijn voicemail gestaan.... Embarassed Embarassed Embarassed

Sindsdien leg ik geen telefoon meer onder mijn kussen!!!

Overigens heeft Yes destijds dit verhaal nog overgenomen omdat ik een topic op het oude forum had geplaatst laughcry Het heeft dus ook nog heel fijn in de Yes gestaan, hahaha.

Hehe dat weet ik nog inderdaad :P Mijn vader is vrij conservatief dus ik had eigenlijk liever een lolbroek vriend gehad.. maar op de voicemail is ook niet alles inderdaad :shock:
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 0:18

Haha nou ja mijn vader was altijd heel open over seks enzo, sowieso kon je altijd over alles praten thuis, dus dat had ik serieus liever gehad Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 0:29

Mijn genantse ervaring:

Ik was flink wezen stappen met een vriendin en we hadden echt behoorlijk veel gedronken. Nou ja, verschrikkelijk veel eerlijk gezegd. In de stad kwam ik mijn ex tegen, waarmee ik nog goed contact had. Uiteindelijk vond hij het niet verantwoord om me naar huis te laten fietsen en heeft hij me meegenomen naar het huis van zijn moeder waar hij die nacht sliep.

De volgende ochtend gaf hij me een handdoek en zei; 'Ga maar even douchen.' Ik zei dat ik dat thuis wel zou doen, dat leek me prettiger. Maar hij bleef aandringen dat ik toch echt moest gaan douchen. Toen ik me hardop afvroeg waarom ik toch zo nodig van hem moest douchen kwam de aap uit de mouw:

Blijkbaar moest ik 's nachts enorm nodig plassen in mijn slaap. Maar in mijn toestand van dronkenschap en halfslaap kon ik in dat huis de wc niet meer vinden. Uiteindelijk heb ik blijkbaar midden in de gang geplast en ben ik vervolgens weer rustig terug in bed gaan liggen. Mijn ex voelde 'nattigheid' en ging even kijken waarom ik zo lang was weggebleven. Hij had mijn plasje-in-de-gang dus gevonden en heeft het midden in de nacht lopen schoonmaken.

En dat dus allemaal in het huis van mijn ex-schoonmoeder. Ik geloof dat ik toen echt voorgoed wilde verdwijnen.

Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 0:38

oh mijn god Minneke wat genant!

En om Powerbabe lig ik ook echt in een scheur! Maarre je had toch met een hele hoop wc papier in je hand ook wel de 'troep' naar beneden kunnen wippen in de wcpot? dan had je nooit je vriend hoeven vragen! En dan heel goed je handen wassen natuurlijk :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Susan wo 22 jun 2011 - 0:44

Wij hebben hier in de straat ook van die meeuwen die de vuilniszakken kapot pikken. Er lag hier ook een keer allemaal maandverband op de stoep, gelukkig had ik toen een overduidelijke zwangere buik, dus het kon niet van mij zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:12

wahahahahhahaha Ik lig echt helemaal dubbel hier hahahaha geweldig !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Guus wo 22 jun 2011 - 1:24

hahahaha Punk'd 'kontvetje' lol!

en die seks telefoontjes vind ik ook briljant smile

oww en Minneke, die is wel echt rampzalig!

dronken verhalen... tsja ik ben tijdens mijn studententijd zo vaak schandalig rampzalig dronken geweest dat ik er wel een heel topic mee kan vullen laughcry

doet me wel goed dit topic, het kan altijd erger Laughing
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:33

Ik bedenk me ineens nog een genant-dronken-moment:

We waren met een grote groep vrienden in, jawel, Renesse voor een paar dagen. Na het stappen gingen we met de bus richting het strand om nog even door te gaan met feesten. Maar toen ik uitstapte moest ik enorm plassen. Geen probleem, want we stapten gelukkig uit naast een berm met heel hoog riet. Dus ik loop twee stappen dat riet in, kijk even naar achteren en zie dat de anderen me op deze manier nog net zouden kunnen zien. Dus ik doe nog twee stappen...

En val anderhalve meter lager in een gigantisch stinkend, riool-achtig slootje. clown

Wist ik veel dat er een sloot tussen het riet lag... Drinken en plassen bleek in mijn geval wederom niet zo'n goede combi te zijn Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Vanillivi wo 22 jun 2011 - 1:45

Minneke schreef:Ik bedenk me ineens nog een genant-dronken-moment:

We waren met een grote groep vrienden in, jawel, Renesse voor een paar dagen. Na het stappen gingen we met de bus richting het strand om nog even door te gaan met feesten. Maar toen ik uitstapte moest ik enorm plassen. Geen probleem, want we stapten gelukkig uit naast een berm met heel hoog riet. Dus ik loop twee stappen dat riet in, kijk even naar achteren en zie dat de anderen me op deze manier nog net zouden kunnen zien. Dus ik doe nog twee stappen...

En val anderhalve meter lager in een gigantisch stinkend, riool-achtig slootje. clown

Wist ik veel dat er een sloot tussen het riet lag... Drinken en plassen bleek in mijn geval wederom niet zo'n goede combi te zijn Suspect

Hahaha Oh my, dat is wel erg... Dat stinkt ook echt zo gruwelijk!

Ik heb (gelukkig) niet heel veel genante dingen meegemaakt, maar heb wel eens na een glaasje teveel bij een wildvreemde in de tuin een soort van striptease-achtig iets gedaan om de droogmolen heen (hield mn kleding wel aan gelukkig, alleen mn jas & sjaal moesten het ontgelden). M'n vrienden lagen in een scheur in de heg en de bob maar roepen; Nee, kom nou, dadelijk bellen ze de politie!

En uiteindelijk in de auto zwaar over mijn nek gegaan en de volgende ochtend héél veel spijt.

Gelukkig vond dit plaats voor 'Ik-kan-alles-filmen-met-mijn-mobiel'-tijdperk Wink
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:47

Vanillivi schreef:Gelukkig vond dit plaats voor 'Ik-kan-alles-filmen-met-mijn-mobiel'-tijdperk Wink

Inderdaad, ik ben ook zo blij dat ik mijn ergste momenten heb gehad in het tijdperk voordat dat soort dingen gelijk op YouTube belandden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:52

Twellie schreef:
Vanillivi schreef:Gelukkig vond dit plaats voor 'Ik-kan-alles-filmen-met-mijn-mobiel'-tijdperk Wink

Inderdaad, ik ben ook zo blij dat ik mijn ergste momenten heb gehad in het tijdperk voordat dat soort dingen gelijk op YouTube belandden.

+10000000

Nu ben ik getrouwd, burgerlijk en moeder, dus valt er weinig genants meer op YouTube te zetten. Maar als dat een jaar of 6 geleden zo makkelijk had gekund, dan was ik echt de sjaak geweest silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:00

Daarom moet je ook altijd zorgen dat iedereen dronken is Very Happy Wij maken er altijd een sport van om zoenende vriendinnen (/collega's.. Het zijn ook mn collega's.. :P) op de foto te zetten, maar 9 van de 10 keer is de foto zo wazig dat er niks te zien is. Tsja je hand stil houden als je dronken bent is ook niet makkelijk! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:04

Oja, nog een blunder: Ik ben een keer in een dronken bui in de verkeerde trein gestapt, rechtstreeks naar A'dam CS. Reed zo langs mijn stationnetje maar stopte niet! En gráppig dat ik het vond Laughing Ik had echt lol (in mn eentje ja :P). Schade: bijna 1,5 uur extra reistijd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:17

Amazzonia schreef:Oja, nog een blunder: Ik ben een keer in een dronken bui in de verkeerde trein gestapt, rechtstreeks naar A'dam CS. Reed zo langs mijn stationnetje maar stopte niet! En gráppig dat ik het vond Laughing Ik had echt lol (in mn eentje ja :P). Schade: bijna 1,5 uur extra reistijd..

Dat heb ik een keer gehad, wij de eerste trein terug uit Amsterdam naar Hoorn, gevolg ik werd in Enkhuizen wakker, dus konden weer terug.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:18

Ik heb echt zoveel blunders en rare situaties meegemaakt dat ik het vrijwel gelijk weer vergeet :P Op school eentje was ook zo grappig:
Wij hebben echt nog heel erg klassikaal les, onze hogeschool is ook best klein. Ik ben vrijwel altijd te laat, en bij elk lokaal kun je ook de laatste rij zien doordat daar een raampje zit. Ik was nog beetje slaperig, ik doe de deur open en ik kijk als eerste naar de achterste rij en zie allemaal chinezen zitten :shock: Snel deur weer dicht, even later dacht ik: dit moet toch echt het goede lokaal zijn hoor! Ik doe die deur weer open, en lachen dat mn klas deed :P Blijkbaar had de docent al die chinezen uitgenodigd voor een soort van gast college ofzo

Andere:
Het was pas uit met mn ex maar we hadden nog een keer afgesproken. En geil dat we beiden waren, dat we achter de HEMA een plekje hebben gezocht en ik mn jas daar heb neergelegd. Nouja, toen we klaar waren bleek het dat ik mn jas midden in de hondenpoep had gelegd, echt het zat overal, zelfs in mn haar! Ik kwam thuis, ik had mn jas in de badkuip gelegd, en mn ouders maar doorvragen wat er nou gebeurd was.. Tot op heden weten ze niet de echte reden "Ja, het regende zo erg, en met die wind ook, dat ik was gevallen"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:45

Weetjewel schreef:
Amazzonia schreef:Oja, nog een blunder: Ik ben een keer in een dronken bui in de verkeerde trein gestapt, rechtstreeks naar A'dam CS. Reed zo langs mijn stationnetje maar stopte niet! En gráppig dat ik het vond Laughing Ik had echt lol (in mn eentje ja :P). Schade: bijna 1,5 uur extra reistijd..

Dat heb ik een keer gehad, wij de eerste trein terug uit Amsterdam naar Hoorn, gevolg ik werd in Enkhuizen wakker, dus konden weer terug.


Het was dus precies dezelfde trein, alleen dan Hoorn-A'dam CS.. Het ligt gewoon aan de route! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Rush wo 22 jun 2011 - 3:46

Yasmin schreef:
Het was pas uit met mn ex maar we hadden nog een keer afgesproken. En geil dat we beiden waren, dat we achter de HEMA een plekje hebben gezocht en ik mn jas daar heb neergelegd. Nouja, toen we klaar waren bleek het dat ik mn jas midden in de hondenpoep had gelegd, echt het zat overal, zelfs in mn haar! Ik kwam thuis, ik had mn jas in de badkuip gelegd, en mn ouders maar doorvragen wat er nou gebeurd was.. Tot op heden weten ze niet de echte reden "Ja, het regende zo erg, en met die wind ook, dat ik was gevallen"
Oh wat erg. Zoiets heb ik ook gehad, maar dan met gras en moddervlekken in m`n spijkerbroek. Ik heb maar gezegd dat we aan het voetballen geweest zijn (als ik iets niet kan?! ). Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

neee! genant! - Pagina 5 Empty Re: neee! genant!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum