Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 19:54

Lijkt me best een prettig zadel. Je lippen vallen in een gleuf dus die worden niet verplet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver wo 4 mei 2011 - 20:04

haha, ja daar ben ik het wel mee eens. Jeeej het is windstil, misschien kom ik vandaag wat verder, of ik ga het er gewoon op wagen om een rondje te fietsen smile En zie na de tijd wel hoeveel ik gefietst heb.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:13

Dolcis_ schreef:Lijkt me best een prettig zadel. Je lippen vallen in een gleuf dus die worden niet verplet Very Happy

Kijk jij snapt 'm ;-)

Wat zeggen jullie...ruilen voor een roze of zwart houden? Voordeel is dat mijn fiets in de wisselzone met 2000 fietsen makkelijker terug te vinden is, maar het staat natuurlijk niet echt...

Dit is mijn fiets:
Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Images?q=tbn:ANd9GcQ7VsrHzSjCz62OAVC6u-RTAoGloJI1M5f8xd8QQpsAB_EtMU4yag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 5:16

Ik was voor de roze gegaan angel I Love Roze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 6:32

Jip, de hele? Lijkt me behoorlijk heavy als je ook al de halve gaat doen.
Je zadel lijkt me trouwens wel handig! Anders krijg je zo'n zere reet op zo'n dun zadeltje. (Hebben mannen daar trouwens geen last van met hun edele delen?? :p)

Leuk dat we allemaal fietsen trouwens! Nu ga ik zeker weten sparen voor een fatsoenlijke fiets + kleding e.d. Fietsen is leuk!!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 6:38

Loes, je bent net te te laat, kruidvat had vorige week allemaal fietskleding in de aanbieding.

Vandaag weer even hetzelfde blokje als dinsdag gefietst, maar was daarvoor ook al druk met trap op en af lopen geweest, dus ging niet zo snel.... Hehe, toch voor mijn doen snel genoeg Very Happy Mijn teller lijdt een eigen leven. Sad terwijl ik stil sta, gaat ie 50 km/pu.... dom ding... en nu ben ik mijn gegevens kwijt van hoe snel en hoeveel cal. ik verbrand heb. grrr...

Jip, de hele lijkt mij wel veel, kan je eerst niet 3 kwart doen? of is dat niet mogelijk?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 6:40

3kwart bestaat niet Wink Alleen 1/8, kwart, halve en hele.

En jammer dat ik naast de fietskleding grijp. Ik had wel een fietsbroek willen kopen, maar ja ik kijk wel even verder.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 6:44

owh, nouja ik heb geen verstand van :P

Halfords heeft ook de kleding in de aanbieding (weet niet of dat in heel NL is), scapino heeft ook fietskleding, met een draairat actie, als je dan 50% scoort kan je voor 50% winkelen, ook ideaal Very Happy Eun, zo zijn er wel meer winkels. Ik was ook in een sportzaak, toen schrok ik wel van de prijzen, en ben blij dat ik het "voorlopig" met een kruidvat setje moet doen.. Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:45

Mijn coach en ik gaan het na de halve besluiten wat ik ga doen. De hele is zeker heavy stuff en doe je niet zomaar. De trainingsomvang gaat dan drastisch omhoog! Of ik nou een 3/4e doe of meteen de hele...kan ik net zo goed meteen de hele doen ;-)) Er bestond wel altijd een 3/4e hoor Loes! En het WK in 2008 was ook een 3/4e!

Heb me net wel voor een 1/3e ingeschreven. Er bestaan dus 1/16e, 1/10e, 1/8e, 1/4e, 1/3e. 1/2, 2/3 en 1.

Uhm..ja mijn vriend heeft ook wel last van zijn edele delen. Hij gaat binnenkort op mijn fiets een stukje fietsen. Mannen kunnen hun zaakje ook ertussen en ervoor laten hangen.

@Loes: wat bedoel je met een dun zadel? Een smalle punt?

Wanneer gaan we een tourtocht fietsen? Dan doe ik liever dan met jullie rennen...ik kan helemaal niet goed hardlopen Embarassed

@Dolcis_ ik mag m bij iemand misschien omruilen voor een roze....om over na te denken... ;-)
@FF: dat heb je met een teller van de Aldi; die leiden eigen levens ;-)

Ebay is ook niet zo duur, en ik vind decathlon ook altijd leuk en goed(koop)!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  KOL do 5 mei 2011 - 6:55

In augustus organiseer ik met een aantal mensen in Limburg en toertocht, kunnen jullie meedoen Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:56

Hmm..waar in Limburg en de afstanden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  KOL do 5 mei 2011 - 6:57

Start in Midden-Limburg met een lus door het zuiden.... zo'n 100 km...
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:04

En de datum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  KOL do 5 mei 2011 - 7:06

Jip83 schreef:En de datum?

14 augustus
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:13

Nou wie weet. Maar ik denk dat het niet kan ivm andere evenementen! Is het voor een goed doel of zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 7:15

maar bij decathlon is toch niet gewoon online te bestellen? Mijn budget is nu ook even nihil, door mijn verjaardag en alle boodschappen die er moesten komen etc. Dus doe nu maar even zuinig aan.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  KOL do 5 mei 2011 - 7:16

Jip83 schreef:Nou wie weet. Maar ik denk dat het niet kan ivm andere evenementen! Is het voor een goed doel of zo?

Nee het is in het kader van de etappe van de Eneco Tour die dan ook daar wordt verreden. Dus je rijdt voor een gedeelte over hetzelfde parcours. Is pas de tweede keer dat het wordt georganiseerd.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:17

FryskeFlinter schreef:maar bij decathlon is toch niet gewoon online te bestellen? Mijn budget is nu ook even nihil, door mijn verjaardag en alle boodschappen die er moesten komen etc. Dus doe nu maar even zuinig aan.

Nee helaas niet. Daarom kom ik er ook niet meer zovaak. Vroeger lag het op de weg naar school...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 7:21

Een tour lijkt mij wel leuk, maar ben bang dat ik dat niet zo goed vol kan houden... zit nu al te hijgen en te puffen naar een rondje van 25-30 km.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:22

Je kunt nog even oefenen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 8:02

Haha ik doe net of ik verstand heb van triathlon, maar eigenlijk heb ik dat totaal niet en kan ik beter mijn mond houden.

Met een dun zadel bedoel ik zo'n mannenzadel. Dat lijkt me namelijk niet echt prettig als je geen goede fietsbroek aanhebt.

En ik zal eerst meer moeten oefenen met fietsen voordat ik meedoe aan zo'n toertocht.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:11

Ik denk dat bij mijn nieuwe zadel het zelfs beter fietst met een dunne fietsbroek (of triathlonbroekje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 8:15

Is dat een soort gelzadel dan? Maar als ik na ga, waar jij nu geen "druk" meer hebt, kan het ook wel zonder zeem.... Of niet? Ennuh, ik zou voor roze gaan Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 166342
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:17

Zonder zeem heb je toch weer naadjes (sorry zinsfoutje...)

Nee, het is juist een heel hard zadel. Je zit er 'op'. Bij gelzadels zak je er in en dan krijg je meer wrijving.


Laatst aangepast door Jip83 op do 5 mei 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 8:19

oké hmmm... ik heb nu een soort van gelzadel, maar vind ik toch wel fijner dan een keihard zadel. daarmee kreeg ik echt last van me doos, en dat bij een kleine afstand van 8 km :P.

Ja dan zit je weer met naadjes idd....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 38 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum