Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:22

Als ik rechtop zit dan is mijn oude zadel ook fijn, maar door het ligstuur 'hang' ik veel meer naar voren en dan komen sommige dingen wel in het gedrang. :-) Op een hard mannenzadel kreeg ik ook na 5' al last.

Het is ook een kwestie van wennen. Maar aan sommige kon ik niet wennen. Iedereen isook weer anders gebouwt en het belangrijkste is dat jij er prettig bij fietst! Van mijn part gebruik je een rokkenzadel ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 8:23

haha, die zijn gaaf!!!! maar op een racefiets zit dat wat appart :P Maar ik snap je wel smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 8:24

Goh, weer wat geleerd vandaag en wel over fietszadels Wink

En ik zou ook voor roze gaan. Daarmee kun je je fiets makkelijker vinden in het parc fermee en heb je voorsprong op je concurenten Wink
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:26

Ik kan wel clinics gaan geven ;-)) Nou zo snel ben ik nou ook weer niet...en concurrenten..ach..ik doe het voor mezelf! Maar in Antwerpen staan er straks 2000 fietsen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 8:27

tsjah vind tussen die 2000 fietsen je eigen fiets maar eens. Ik zou al gek worden tussen 50 fietsen. Haha oftewel niets voor mij Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 8:28

Maar dan kan je toch je fiets makkelijk vinden in Antwerpen. En ik snap wel dat je het voor jezelf doet. Want wat heb je als doel? Een bepaalde tijd of gewoon de traithlon volbrengen?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:28

Haha, ik weet natuurlijk wel waar ik m neer gezet heb. Dus goed onthouden en je startnummer onthouden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 8:29

Loes263 schreef:Want wat heb je als doel?

FINISHEN!

En nu ga ik naar de zwemtraining!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 8:30

Je startnummer hoef je toch niet te onthouden? Die staat toch op je buik/rug? Hoef ja daar alleen maar te kijken. (Of heb je met zwemmen geen startnummer op)
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 5 mei 2011 - 8:30

Jip83 schreef:
Loes263 schreef:Want wat heb je als doel?

FINISHEN!

En nu ga ik naar de zwemtraining!

Da's al een heel goed doel!! Zwem ze!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 8:31

oké jip, zwemse!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 18:24

Jip83 schreef: waar ik geen gekneusde doos van krijg!

Ik ben een beetje traag van begrip, maar zie ineens dit staan laughcry Moest er toch echt heel hard om lachen!

FF, dat is wel een snelle stilstand, 50km/pu. Verder wel lekker gefietst?

Jip, Denk dat je een hele wel aan kunt Very Happy Is wel een flinke uitdaging.
Lijkt me wel een fijn zadel met die gleuf. Ik had eerder een fiets waar ik best naar voren op leunde, en dan zo'n puntzadel erop. Nou, mijn doos werd er niet zo blij van. Had er best veel last van.

Limburg is voor mij trouwens wel een heel eind weg.. Ik wil vandaag gaan lopen. Denk een lange duurloop maar moet ik even bekijken hoe het lopen gaat. Heb gisteren een lekkere borrel gehad en weinig slaap :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver do 5 mei 2011 - 18:30

Dolcis_ schreef:

FF, dat is wel een snelle stilstand, 50km/pu. Verder wel lekker gefietst?
haha, die teller leide zijn eigen leven, ja lekker gefietst, helaas nu heel erg benauwd waardoor ik niet stage kan lopen, moet maar weer even rustig aan doen......zucht alweer.....

Limburg is voor mij trouwens wel een heel eind weg..
ja voor mij ook, we kunnen altijd gaan carpoolen? Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 166342 en kijken wie er meer uit het noorden weg komen Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 561177

Ik wil vandaag gaan lopen. Denk een lange duurloop maar moet ik even bekijken hoe het lopen gaat. Heb gisteren een lekkere borrel gehad en weinig slaap :P
hehe, succes ermee!

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 18:40

Oh jah carpoolen smile Nemen we dan ook zo'n fiets met een span erachter waar ik op mee kan fietsen? Volgens mij red ik dat nooit zover fietsen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 20:41

Limburg is voor mij ook wel een eind weg. En we moeten al wat ritjes naar Brabant maken voor wedstrijden...dus ik denk dat ik ook die tourtocht oversla.

@Dolcis_ bedankt voor je positivisme! (Is dat een woord?) Maar ik weet het nog niet hoor. Zoals ik me vandaag voel kan ik echt geen hele doen. Het is wel zo'n 12uur sporten voor mij achter elkaar! Die week erna kan ik dan vast niet (werken) lopen van de spierpijn...

Ik ga aan de studie. Straks naar de fysio. Had gisteren weer last van mijn schouder met zwemmen en nu ben ik het beu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:03

Als je het wel graag wilt, weet ik zeker dat het je lukt. En als je dan die week erna niet kunt werken enzo, dan doe je dat lekker niet. Neem je even lekker een weekje vrij om te niksen. Heb je dan dubbel en dwars wel verdiend. Lekker luieren in de zon smile Ik denk trouwens ook wel dat je lichaam er steeds een beetje meer aan went. Word het de eerste keer dat je een halve gaat doen? (sorry als ik het mis heb over je afstand :P Mijn geheugen laat mij flink in de steek afgelopen dagen)
Je kan ook kijken hoe het trainen voor een halve afstand je bevalt, kan je aan de hand daarvan kijken of het lukt. Kan er ook zo weinig zinnigs over zeggen, ik weet niet hoe jou lichaam zich voelt. Maar gezien al je sportprestaties denk ik dat je best heel ver kunt komen met een hele. Maar enige manier om er achter te komen is om het te proberen.
En anders sta ik je onderweg op te wachten en lift je een stukje mee Wink Of ik ga stiekem een stuk voor je hardlopen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:08

Jep, wordt de eerste keer dat ik een halve ga doen. Heb ook met mijn coach afgesproken om te kijken hoe dat bevalt. Hij gaat in de voorbereiding wel al rekening houden met dat ik misschien de hele wil doen.
Gezellig, alle support is wel welkom dan natuurlijk ;-) Maar als ik 'm doe, dan doe ik het helemaal! Je mag wel een stukje mee rennen maar niet voor mij rennen. :P

Helaas kan ik geen week vrij nemen erna. Ik ga trouwens 10 september op vakantie. Dus Zwolle kan helaas niet doorgaan meiden!
Dat is mijn enige week vakantie, voor ik de rest opneem in december als ik 3mnd op reis ga!

Waarom laat je geheugen je in de steek? Stress of zwanger?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 22:52

Very Happy Heb je mooi opgelost dan. Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in.
Ren ik wel een stukje met je mee, spandoeken erbij!
Lekker vakantie Very Happy Waar ga je 10 september heen? Wij gaan 22 september 8 dagen naar Kos. Zie er erg naar uit.

Komt van de stress. Beetje afwezig nerd En sla dingen niet zo op. Maar komt wel weer smile Mijn gevoel is een bende :P Ik maak er echt een zooitje van.
Maar, na regen komt zonneschijn smile Mooi vooruitzicht dus Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:03

Dolcis_ schreef:Very Happy Ren ik wel een stukje met je mee, spandoeken erbij!
Waar ga je 10 september heen?

Deal!

We gaan naar Egypte. Lekker lui doen in zo'n all-inclusive resort... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:08

Oh heerlijk! Jezelf helemaal rond eten en cocktails erbij. Lekker lui in de zon, beetje zwemmen.. I love you

Ik wilde eerst ook naar Egypte. Maar ze zeiden dat het daar gevaarlijk is Suspect Dus hebben we iets in Kos geboekt.
Ga je trouwens ook sporten als je zo lang op reis gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:11

Waarom is het daar gevaarlijk? Nu niet meer toch?

Nee, het seizoen is dan voorbij en we gaan lekker uitrusten. Wel zwemmen en snorkelen enzo. Echt stil zitten lukt niet. Ik kan het op zich wel uithouden met een boek heel de dag, maar mijn vriend absoluut niet! Maar rond eten doe ik niet hoor! Er is trouwens weer een halve kilo af...het moet nou ook weer niet te snel gaan!

Vorig jaar waren we in het seizoen naar de Franse Alpen, toen hebben we wel getraind.

Kun je wel met mensen praten over je stress en gevoelens? Je hebt natuurlijk een heftige periode achter de rug!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:23

Ik denk dat ik wel weet waar die halve kilo van jou is gebleven. Ik heb hem vanmorgen bij mij gevonden :shock: Ben 2 kilo zwaarder.. Dus ik keek naar mijn bovenbenen toen ik zat en vond mezelf natuurlijk helemaal moddervet ineens laughcry Gelukkig draaide mijn beeld wel weer bij toen ik onder de zon lag en naar mijn benen keek.. laughcry
Zo grappig. Dan vouw ik mijn been dubbel en kijk naast mijn bil en zie dan zo'n stuk dubbelgevouwen been/bil vet laughcry Kan er wel om lachen. Je ziet gewoon dingen die je wilt zien, zoals je het voelt. Ook al komt het niet eens echt overeen met de werkelijkheid. Dus zie de lol er wel van in haha..

Niet rond eten? Dat is voor mij ook echt vakantie.



Laatst aangepast door Dolcis_ op do 5 mei 2011 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:26

lala


Laatst aangepast door Dolcis_ op do 5 mei 2011 - 23:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:34

Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:36

Ontploffen lucht soms ook erg op ;-)
Heb je dat, toen je weer kalm was, wel met hem besproken? Dat je af en toe gewoon ook echt letterlijk EN figuurlijk tijd voor jezelf nodig hebt? En dat je dat niet wil nemen door weg te gaan.

Jullie wonen wel samen begrijp ik? Ik zou tijd voor mezelf inplannen, en op dat soort momenten moet hij mij dan echt met rust laten!

Ik eet wel meer lekkere dingen dan anders hoor, maar ik ga niet 3 hamburgers eten of zo, gewoon normaal...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 39 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum