Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Zeester wo 1 dec 2010 - 21:58

@ Gekje Het lopen viel een beetje tegen. Het was toch wel erg koud! Ik had niet echt het gevoel dat ik warm werd, dus heb het rustig aan gedaan. Wat vervelend dat je zo'n last van je blessure hebt. Heb je in de sportschool gelopen?

@ Dennenappel Ik let wel meer op hoe ik loop en vooral waar ik mijn voeten neerzet. Ik loop vooral in het bos. Als de grond bevroren is, zijn de kuilen en bobbels niet zo fijn.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 7:26

Je loopt inderdaad mega hard dan Denneappel! Je kunt zo toploper worden! Mijn vriend kan niet eens 10km in 35 minuten lopen...Hij doet er 36 over ;-) Ik heb ooit, toen ik nog wel tijden en snelheid bijhield, op 500meter 18km/u gehaald...maar daarna was ik dood! Mijn snelste 1km tijd is 4minuten, maar dat heb ik volgens mij ook nooit meer geevenaard.

Ik heb koorts, keelpijn, hoofdpijn wat uitstraalt naar mijn oren...:-((( Heb dus vanavond ook niet gelopen! Dinsdag was voor het laatst. Morgen wilde ik op de ATB, net als vorig jaar, weer herten gaan spotten. Even kijken hoe ik me voel dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 2 dec 2010 - 8:05

Ik heb al een paar dagen niet gelopen. Lijkt me wel gaaf om te lopen in de sneeuw maar telkens komt het er niet van. (Eigenlijk ben ik ook een beetje een schijtert met die gladheid enzo). Maar het komt me niet slecht uit aangezien ik zondag nogal last had van mijn scheenbeen met het hardlopen, is het niet onverstandig om eens wat rust te nemen :p Ik heb sindsdien ook niet gelopen. Ik ben van plan om a.s. zondag weer te gaan (dan is het ook niet meer zo koud). Zodat ik me kan voorbereiden op de cross van volgende week zondag 12-12.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 8:06

Ik denk dat ik het loopje van zondag maar oversla Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 3 dec 2010 - 23:05

Jip83 schreef:Ik denk dat ik het loopje van zondag maar oversla Cry

Aaah, jammer zeg! Wat voor loopje had je in de planning?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:11

Loes263 schreef:
Jip83 schreef:Ik denk dat ik het loopje van zondag maar oversla Cry

Aaah, jammer zeg! Wat voor loopje had je in de planning?

Een 5 of 10km loopje. Maar nog steeds keelpijn, hoofdpijn en snotterig. Ook heel soms pijn op mijn longen. Op zich mag je volgens mij wel lopen met een verkoudheid, maar echt lekker is het natuurlijk niet. No
Gisteren wel bijna anderhalf uur op de ATB gezeten. 1 vos, 1 hert en een aantal verschillende vogels gezien (koolmeesjes, roofvogels, zwanen, specht, etc). Ze bleven allemaal niet zitten voor een foto!

Fijne dag morgen! :mijter:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 3 dec 2010 - 23:28

Jip83 schreef:
Loes263 schreef:
Jip83 schreef:Ik denk dat ik het loopje van zondag maar oversla Cry

Aaah, jammer zeg! Wat voor loopje had je in de planning?

Een 5 of 10km loopje. Maar nog steeds keelpijn, hoofdpijn en snotterig. Ook heel soms pijn op mijn longen. Op zich mag je volgens mij wel lopen met een verkoudheid, maar echt lekker is het natuurlijk niet. No
Gisteren wel bijna anderhalf uur op de ATB gezeten. 1 vos, 1 hert en een aantal verschillende vogels gezien (koolmeesjes, roofvogels, zwanen, specht, etc). Ze bleven allemaal niet zitten voor een foto!

Fijne dag morgen! :mijter:

Hardlopen als je verkouden bent is echt niet tof. Zorg maar dat je snel weer beter bent, zodat je snel weer kunt lopen. smile
Ik ga morgen hardlopen of misschien vanmiddag. Ik ga zo naar mijn ouders waar ik vannacht blijf slapen (vieren daar vanavond sinterklaas) dus ik ga in de buurt van mijn ouders hardlopen denk ik. Lijkt me wel lekker om in de sneeuw te lopen! (Heb ik nog nooit gedaan!)
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:33

Dank je Loes! Ik ben meestal wel eigenwijs...en het zou best kunnen dat ik toch nog vandaag of morgen ga lopen. Hoewel het beter is om niet te doen natuurlijk. Vanavond heb ik ook zwemtraining.

Lopen in de sneeuw vind ik hartstikke leuk! Je traint weer eens andere spieren (als het een dikke laag is). Glad is het hier (nog) niet, de fietspaden zijn goed te belopen!
Ik zou wel een muts op doen en een korte broek onder je lange broek. Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 3 dec 2010 - 23:40

Thanks voor de tip over een korte broek onder je lange broek. Mijn lange broek is namelijk vrij dun, maar op deze manier is het een stuk minder koud! Ik heb geen muts maar doe wel zo'n hoofdband op voor de koude oren.

Welke triathlonafstanden doe jij eigenlijk? Ik vind triathlon namelijk superstoer. Bij mij in het dorp is ook elk jaar een triathlon, lijkt me gaaf om eens mee te doen! Maar ja ik kan niet fietsen en zwemmen al helemaal niet. Daar zou ik wel hard op moeten trainen.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:43

Ik doe meestal 1/8e en 1/4e. Afgelopen jaar heb ik een 1/3e afstand gedaan ...

Ik welk dorp (of regio) woon jij? Misschien heb ik weleens meegedaan?!


Laatst aangepast door Jip83 op za 4 dec 2010 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 3 dec 2010 - 23:57

Stoer hoor! Zelf woon ik in Belgie, maar mijn ouders wonen net over de grens in Brabant.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:58

Dan heb ik een vermoeden begint het met een O Daar heb ik nooit meegedaan.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 4 dec 2010 - 0:03

Nee je vermoeden klopt niet. Ik kom uit HM. Komt je dat bekend voor?


Laatst aangepast door Loes263 op za 4 dec 2010 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 0:05

Klopt, die staat ook altijd op de kalender. Ook nog nooit geweest ;-) Veelste ver weg allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 za 4 dec 2010 - 0:12

Waar woon jij dan?
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 0:16

Loes263 schreef:Waar woon jij dan?
Je hebt PM!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:03

En weer ontopic:

Vanavond weer gelopen. Zo'n 45minuten. Het ging een stuk beter dan zondag! Eigenlijk best wel goed! Eens kijken of ik dan 19december aan een loopje mee ga doen!

Hoe is het met jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Pancake wo 8 dec 2010 - 7:24

Het is idd wel wat rustig in het topic.

Hier gaat alles z'n gangetje. Ik loop nog steeds. Afgelopen zaterdag nog wat door de sneeuw gelopen, lekker rustig aan gedaan en af en toe gestopt om wat foto's te maken.
Gister ben ik nog naar de looptraining geweest, alleen was de trainer er niet. Uiteindelijk zijn we dus maar zelf op pad gegaan en hebben we maar een eigen draai gegeven aan de training die op het programma stond.
Aankomende vrijdag heb ik nog een fun-run op het programma staan en verder niks eigenlijk, dus niet zo heel veel boeiende dingen.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 do 9 dec 2010 - 9:38

Ik heb vanavond weer gelopen na 1,5 week niets te hebben gedaan. Was erg lekker. Het was alleen af en toe een beetje glad, dus ik durfde niet echt voluit te gaan omdat ik bang was dat ik op mijn bek zou gaan. Ik ben uiteindelijk zo'n 10 km gaan lopen. Was erg lekker loopweer. Helemaal niet koud. Ik heb a.s. zondag een cross, waar ik erg veel zin in heb!
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 zo 12 dec 2010 - 6:11

Ik heb vanmorgen meegedaan met een cross en het viel eigenlijk best tegen. Ik was van plan om 3 ronden van 2,3 km te lopen, maar ik vond het best zwaar, dus ben ik maar na 2 ronden gestopt. (Tijd was 31.17) Het was zwaar om elke keer bult op en bult af te rennen en het was best wel nat, dus er lag veel modder. Maar toch was het wel lekker en heb ik wel iets gedaan op de vroege zondagochtend. Volgende keer ga ik toch maar weer op de weg rennen, dat crossen in de bossen is toch niets voor mij.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:17

@Loes, crossen is ook niks voor mij. Ik moet altijd erg opletten hoe ik mijn voeten neerzet ivm dubbelklappen enkels. Ik loop al niet zo hard en dan ga ik nog langzamer. Ik ga vanavond weer een rondje intervaltraining doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Jerry zo 12 dec 2010 - 23:01

Nog niet gereageerd in dit topic, maar ik knal er maar meteen een vraag in:
Met het koude weer heb ik na het hardlopen, als ik ga douchen, ontzéttende jeukbenen. Ze worden knalrood en er komt ook echt een fysieke reactie: krijg allemaal bultjes (alsof het muggenbulten zijn) op m'n benen.
Vandaag ook gerend en heb wat langer gewacht met douchen. Maar dan krijg ik het als ik van de woonkamer naar bv de keuken loop (= kouder)...

Iemand die dit herkent? Wat doe ik hieraan?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:04

@Jerry, ik heb hier ook last van. Wat ik doe is een korte hardlooptight (strak broekje met pijpjes tot de knie) onder mijn lange tight. Dat scheelt al iets. Niet gaan krabben helpt ook. Je bloedsomloop gaat ineens heel hard lopen en je poriën gaan open staan zodra het warmer is in huis/douche. Daarom wordt het rood en gaat het jeuken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 ma 13 dec 2010 - 7:59

Jip83 schreef:@Loes, crossen is ook niks voor mij. Ik moet altijd erg opletten hoe ik mijn voeten neerzet ivm dubbelklappen enkels. Ik loop al niet zo hard en dan ga ik nog langzamer. Ik ga vanavond weer een rondje intervaltraining doen.

Ik ging ook echt sloom, haha! Ik loop ook echt niet hard hoor. Ong 9,5 a 10 km per uur. Maar op dat tempo kan ik het wel lang volhouden en dat vind ik ook belangrijk. Het gaat me er niet om hoe hard ik ga, als ik maar plezier heb.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 8:09

Ik zou willen dat ik nog kon hardlopen Sad Kon eindelijk lekker een uurtje lopen, 10 km runs gedaan in ongeveer een uur tijd, dat soort dingen. En vooral genieten van het lopen, was echt zooo fijn!! Maar ik heb een aangeboren afwijking in een gewricht en die is nu gaan opspelen, dus weg is mijn conditie... Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 3 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum