Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij een relatie aan gaan met...

+51
Hoochie
smooch
Shoe-addict
sanne-84
Zonnetje
luisa
Roxi3
TGR
SparklingEyes
Melis_je
Sneeuwvlok
JD
Belle1985
Happydobby
NerdChic
Toet
Jente10
Niekske
Effie_O
Sweety
luenca
Rush
RioolSpook
Lenthe
Caresses
Alias
Angela_1986
psv-forever
M-G
Pien
girli
nijntje4
Fearie
Chocolate Cookie
loesje
Antibes
Flinder
Rumble
Zwerver
Raindrop
Suus
Jeanette
Arwyn
mzcharlotte
RYW
Monte
Sayuri
Snack a Jack
Blond
Winegum
Zwoesj
55 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 4:19

- al een kind heeft? Het liefst niet. Maar daar kies ik mijn partner niet op uit.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Het liefst niet. Maar daar kies ik mijn partner niet op uit.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee. Of het moet echt iets onschuldigs zijn.
- geen kinderwens heeft? Nee.
- in het buitenland woont? Nee. (behalve België)
- aan de andere kant van t land woont? Ja.
- als je ouders hem niet mogen? Ja.
- aan de drugs zit? Ligt er helemaal aan. Ik heb geen problemen met drugs, zolang mijn zoon er niet mee in aanraking komt en het niet te vaak gebeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Happydobby ma 20 jun 2011 - 6:46

Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Hangt ervan af, als hij echt leuk is.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja dat zou kunnen
- in de gevangenis heeft gezeten?nee
- geen kinderwens heeft?nee
- in het buitenland woont?ja als hij echt leuk is.
- aan de andere kant van t land woont?ja als hij echt leuk is, mijn vriend woonde een uur rijden bij mij vandaan en wij reden allebei op en neer.
- als je ouders hem niet mogen?dat had ik een beetje met mijn ex, ze vonden hem niet zo en toen het uitging vonden ze dat niet erg.
- aan de drugs zit?nee geen drugs

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Belle1985 ma 20 jun 2011 - 9:13

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ja (bij iets onschuldigs), anders nee
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Moeilijk... denk uiteindelijk niet.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Nee
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  JD ma 20 jun 2011 - 10:04

- al een kind heeft? Ja, zolang ie ook nog maar met mij een kindje wil.

- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja, al zou ik wel het verhaal achter de scheiding willen weten...

- in de gevangenis heeft gezeten? dat hangt er heel erg vanaf waarvoor...maar ik denk het niet.

- geen kinderwens heeft? absoluut niet. ik wil 100% zeker kindjes, en als mn partner dat niet wil, is er geen toekomst voor ons samen

- in het buitenland woont? ja, al zou ik het niet lang volhouden... maar ik heb altijd gedacht dat ik met een leuke Ier eindig, dus why not...?smile

- aan de andere kant van t land woont? jahoor, nederland is een klein landje, en ik heb een auto.

- als je ouders hem niet mogen? lastig.... weet ik echt niet.

- aan de drugs zit? als ie heeeel af en toe eens blowt, is het oke, maar harddrugs niet.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Sneeuwvlok ma 20 jun 2011 - 10:22

Ik ben 19, dus misschien denk ik over tien jaar wel heel anders over de antwoorden die ik geef, maar dit is hoe ik er nu over denk.
- al een kind heeft? Als die jongen verder alles heeft wat ik fantastisch vind, dan zou ik het wel doen.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Lijkt me vrijwel onmogelijk op mijn leeftijd, maar ja.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee.
- geen kinderwens heeft? Nee.
- in het buitenland woont? Ja.
- aan de andere kant van t land woont? Ja. Al eens gedaan.
- als je ouders hem niet mogen? Zou het erg lastig vinden, maar mijn antwoord is wel ja.
- aan de drugs zit? Af en toe blowen dat kan, maar echt verslaafd: nee.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Melis_je ma 20 jun 2011 - 17:53

Telt voor jullie alcohol als drugs? Want niemand van jullie zou een relatie aangaan met iemand die (te vaak) drugs gebruikt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  SparklingEyes ma 20 jun 2011 - 18:39

- al een kind heeft? --> ja hoor.. waarom niet...? Very Happy
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? --> Ja hoor.. waarom niet..? Very Happy
- in de gevangenis heeft gezeten? --> Euh nee.. dat vind ik een minder prettig idee..
- geen kinderwens heeft? --> Nee, want ik heb zelf al een kind..
- in het buitenland woont? --> Nee, dat is niet te doen in mijn ogen.
- aan de andere kant van t land woont? --> jarenlang gedaan, dus ja.
- als je ouders hem niet mogen? --> Dat ligt er aan hoeveel ik van hem hou
- aan de drugs zit? --> NEE (dat nooit weer..... )
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Antibes ma 20 jun 2011 - 19:31

Melis_je schreef:Telt voor jullie alcohol als drugs? Want niemand van jullie zou een relatie aangaan met iemand die (te vaak) drugs gebruikt.

Nee, maar ik hoef ook geen vent die iedere middag zijn biertje moet hebben..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  TGR ma 20 jun 2011 - 20:54

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Liever niet
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Ja
- in het buitenland woont? Nee
- aan de andere kant van t land woont? Nee
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Ligt eraan in welke mate.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Roxi3 ma 20 jun 2011 - 20:57

- al een kind heeft?
Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
Nee
- in de gevangenis heeft gezeten?
Nee
- geen kinderwens heeft?
Nee
- in het buitenland woont?
Ja
- aan de andere kant van t land woont?
Ja
- als je ouders hem niet mogen?
Nee
- aan de drugs zit?
Nee

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:55

- al een kind heeft? Liever niet en waarschijnlijk niet, want dan is hij waarschijnlijk ook een stuk ouder dan ik en ik val daar helemaal niet op.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Zie reden hierboven. Als ik wat ouder zou zijn en ik vind hem echt heel leuk, zou het me niet zoveel uitmaken.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ik kan me niet echt voorstellen dat ik op zo iemand val (ik val op lieve watjes :P), maar anders hangt het er vanaf waarvoor.
- geen kinderwens heeft? Lastig. Ik weet het zelf ook nog niet zo goed. Aan de ene kant wil ik best kinderen, maar ik vind het ook heel eng en ik heb niet echt genen om door te geven.
- in het buitenland woont? Nee, daar begin ik niet aan.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, maar als de andere kant Friesland, Zeeland, Groningen of Limburg is, dan hoop ik wel dat we uiteindelijk in the middle kunnen meeten.
- als je ouders hem niet mogen? Dat zou mijn vader nooit laten merken en van mijn moeder maakt het me niet uit. Anders zou het me trouwens ook niet echt uitmaken, al vind ik het wel fijn als mijn ouders hem wel mogen. Bij mijn vader thuis hebben we allemaal dezelfde humor en je merkt heel snel of iemand daar een beetje 'past'. Ik vind het wel leuk als dat wel zo is.
- aan de drugs zit? Nee, daar stop dan eerst maar mee. Als iemand een verslaving krijgt tijdens de relatie vind ik dat wat anders dan eraan beginnen terwijl iemand er middenin zit. Bovendien denk ik dat mensen daar dusdanig door beïnvloed worden dat je op dat moment dus ook niet valt op de echte persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:56

Melis_je schreef:Telt voor jullie alcohol als drugs? Want niemand van jullie zou een relatie aangaan met iemand die (te vaak) drugs gebruikt.

Ik nam het op als 'verslaving'. Iemand met een alcoholverslaving hoef ik ook niet nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  luisa ma 20 jun 2011 - 23:33

al een kind heeft? Liever niet
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan waarvoor. Niet met iemand die zat voor een zedendelict of ernstig geweldsdelict.
- geen kinderwens heeft? Dat weet ik niet, heb momenteel zelf ook geen kinderwens.
- in het buitenland woont? Ja, mijn man woonde ook in het buitenland toen ik hem ontmoette.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit[/b] Als het met mate is, niet met een verslaafde iig.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:43

June schreef:
Melis_je schreef:Telt voor jullie alcohol als drugs? Want niemand van jullie zou een relatie aangaan met iemand die (te vaak) drugs gebruikt.

Ik nam het op als 'verslaving'. Iemand met een alcoholverslaving hoef ik ook niet nee.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Zonnetje di 21 jun 2011 - 2:58

Purple schreef:
toetje_ schreef:Echt waar? Waarom dan?
Inderdaad! Amazonnia, ik hoop dat er zo'n man bestaat!

Mijn vriend, haha.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  sanne-84 di 21 jun 2011 - 4:44

- al een kind heeft? ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja, mits hij evt nog wel een 2e x wil trouwen
- in de gevangenis heeft gezeten? ligt eraan waarvoor, waarschijnlijk nie
- geen kinderwens heeft? echt niet!
- in het buitenland woont? nee
- aan de andere kant van t land woont? liever niet, tenzij de man wil verhuizen:P
- als je ouders hem niet mogen? ja, maar is wel erg vervelend
- aan de drugs zit? nee
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Shoe-addict di 21 jun 2011 - 4:47

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ja; ligt er uiteraard wel aan waarvoor diegene gezeten heeft.
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Ja, ligt er wel aan waar, durf namelijk niet te vliegen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, een huis is maar een huis, en in NL kan je elkaar zo bereiken met de auto.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, het is mijn leven, niet het leven van mijn ouders.
- aan de drugs zit? Nee!
Shoe-addict
Shoe-addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 52
Registratiedatum : 06-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  smooch di 21 jun 2011 - 4:54

Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja dat is voor mijn geen probleem
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan voor wat hij heeft gezeten.
- geen kinderwens heeft? Nee, daar is mijn kinderwens te groot voor
- in het buitenland woont? Nee, dat lijkt mij heel moeilijk om elkaar niet te kunnen zien wanneer je dat zou willen.
- aan de andere kant van t land woont? Hmm...misschien, ik hou niet van ver reizen en heb liever iemand die ik kan zien wanneer ik dat zou willen. Lekker dichtbij dus!
- als je ouders hem niet mogen? Ja, hoe vervelend ook.
- aan de drugs zit? Nee
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 4:58

- al een kind heeft? Ja hoor, op een bepaalde leeftijd wordt het risico op wat bagage groter. In dit geval is die ''bagage'' een kind
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? zie bovenstaande
- in de gevangenis heeft gezeten? uhhhhhhhhh ik zou nu nee zeggen maar goed ik kan niet in de toekomst kijken
- geen kinderwens heeft? toen ik nog geen kinderen had zou ik geen relatie zijn aan gegaan met iemand die geen kinderen wil, nu heb ik zelf 2 kinderen en zou het voor mij niet belangrijk meer zijn
- in het buitenland woont? dat hoeft niet persee een probleem te zijn
- aan de andere kant van t land woont? zie bovenstaande
- als je ouders hem niet mogen? ik geloof dat er veel moet gebeuren willen mijn ouders iemand niet mogen.. maar goed als dat zo is is dat jammer voor hen
- aan de drugs zit? wat is de definitief van aan de drugs zitten?? iemand die zich elke week lam snuift etc nee dank je wel... maar iemand die zo af en toe een pilletje pakt op een feestje prima toch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Hoochie di 21 jun 2011 - 10:03

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Ja
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Nee
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  ButterflyEffect di 21 jun 2011 - 12:04

Marin schreef:

- al een kind heeft? nee
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja
- in de gevangenis heeft gezeten? nee
- geen kinderwens heeft? ja
- in het buitenland woont? nee
- aan de andere kant van t land woont? nee, tenzij hij elke week 1x langs kan komen smile
- als je ouders hem niet mogen? ja
- aan de drugs zit? nee
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 4:40

- al een kind heeft? Nee.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, ik denk het niet, mijn broer heeft in de gevangenis gezeten en het duurde al heel lang voor ik hem weer vertrouwde.
- geen kinderwens heeft? Nee, ik wil later toch wel graag een tot twee kinderen.
- in het buitenland woont? Mijn ex woonde in het buitenland, maar ik zou het niet meer willen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, mijn vriend woonde eerst aan de andere kant van Nederland.
- als je ouders hem niet mogen? Nee.
- aan de drugs zit? Absoluut niet, ik heb mijn beide broers daar kapot aan zien gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 7:15

- al een kind heeft? Ja hoor
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja hoor
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee.
- geen kinderwens heeft? Nee.
- in het buitenland woont? Nee
- aan de andere kant van t land woont? Ja hoor
- als je ouders hem niet mogen? Ja hoor
- aan de drugs zit? Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 7:40

al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee.
- geen kinderwens heeft? Nee.
- in het buitenland woont? Nee
- aan de andere kant van t land woont? Nee
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Nee


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Prayer za 25 jun 2011 - 11:02

Gast schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Als het "de liefde van mijn leven" is wel.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan voor wat. 1e reactie: liever niet.
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Nee, liever niet
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Nee
- aan de drugs zit? Nee
Prayer
Prayer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 25-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 4 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum