Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij een relatie aan gaan met...

+51
Hoochie
smooch
Shoe-addict
sanne-84
Zonnetje
luisa
Roxi3
TGR
SparklingEyes
Melis_je
Sneeuwvlok
JD
Belle1985
Happydobby
NerdChic
Toet
Jente10
Niekske
Effie_O
Sweety
luenca
Rush
RioolSpook
Lenthe
Caresses
Alias
Angela_1986
psv-forever
M-G
Pien
girli
nijntje4
Fearie
Chocolate Cookie
loesje
Antibes
Flinder
Rumble
Zwerver
Raindrop
Suus
Jeanette
Arwyn
mzcharlotte
RYW
Monte
Sayuri
Snack a Jack
Blond
Winegum
Zwoesj
55 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Mamasapje za 25 jun 2011 - 11:42

Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Nee, heb er zelf al 3, zou evt. wel samen nog een kindje willen dan.. maar niet ook nog een ex als bagage extra Wink
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee, gewoon gevoelskwestie
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, daar zit je niet voor niets
- geen kinderwens heeft? ja
- in het buitenland woont? Nee, omdat ik er vanuit ga dat mijn huidige vriend dan mijn ex zal zijn en ik hem niet ver weg van onze kinderen wil.
- aan de andere kant van t land woont? nee, ik woon nu in het westen en zou niet in een boerengat kunnen leven smile
- als je ouders hem niet mogen? Nee, want mijn ouders mogen zowat iedereen, dus dan moet er wel iets ernstigs mis met hem zijn.
- aan de drugs zit? Nee
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 13:08

Mamasapje schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- aan de andere kant van t land woont? nee, ik woon nu in het westen en zou niet in een boerengat kunnen leven smile

Ja, want buiten het westen is er niets anders dan 'boerengat' laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Mamasapje za 25 jun 2011 - 13:24

June schreef:
Mamasapje schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- aan de andere kant van t land woont? nee, ik woon nu in het westen en zou niet in een boerengat kunnen leven smile

Ja, want buiten het westen is er niets anders dan 'boerengat' laughcry

Uhm.. over het algemeen wel smile stel ik verhuis naar Friesland... tuurlijk heb je daar steden.. maar zelfs bijv de Hema is daar op een zaterdag uitgestorven( kan ook voordelen hebben natuurlijk) Ik kan niet tegen rust en ruimte.. Geef mij maar dichtbevolkte stedelijke gebieden.. Maar goed... dat was mijn beleving en is mijn mening he:)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 13:31

Mamasapje schreef:
June schreef:
Mamasapje schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- aan de andere kant van t land woont? nee, ik woon nu in het westen en zou niet in een boerengat kunnen leven smile

Ja, want buiten het westen is er niets anders dan 'boerengat' laughcry

Uhm.. over het algemeen wel smile stel ik verhuis naar Friesland... tuurlijk heb je daar steden.. maar zelfs bijv de Hema is daar op een zaterdag uitgestorven( kan ook voordelen hebben natuurlijk) Ik kan niet tegen rust en ruimte.. Geef mij maar dichtbevolkte stedelijke gebieden.. Maar goed... dat was mijn beleving en is mijn mening he:)

Ja, want buiten het westen is er alleen maar Friesland.

Ehm.. NEE.

Ik kom zelf uit het zuiden/zuid-oosten en er zijn hier toch echt genoeg steden met een maandelijkse koopzondag en een veel te druk bezochte zaterdag. VOORAL in de Hema!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Mamasapje za 25 jun 2011 - 13:41

June schreef:
Mamasapje schreef:
June schreef:
Mamasapje schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- aan de andere kant van t land woont? nee, ik woon nu in het westen en zou niet in een boerengat kunnen leven smile

Ja, want buiten het westen is er niets anders dan 'boerengat' laughcry

Uhm.. over het algemeen wel smile stel ik verhuis naar Friesland... tuurlijk heb je daar steden.. maar zelfs bijv de Hema is daar op een zaterdag uitgestorven( kan ook voordelen hebben natuurlijk) Ik kan niet tegen rust en ruimte.. Geef mij maar dichtbevolkte stedelijke gebieden.. Maar goed... dat was mijn beleving en is mijn mening he:)

Ja, want buiten het westen is er alleen maar Friesland.

Ehm.. NEE.

Ik kom zelf uit het zuiden/zuid-oosten en er zijn hier toch echt genoeg steden met een maandelijkse koopzondag en een veel te druk bezochte zaterdag. VOORAL in de Hema!

Dat zei ik ook niet toch? Ik zei ook stel....
Maar goed, hier zijn winkels elke zondag open.. maar daar gaat het niet om. Het gaat om het gevoel... Ik voel me thuis hier in het westen, waarom zou ik dan verhuizen voor een relatie naar een plek waar ik niet wil wonen. Ik zou dat voor een relatie niet overhebben...

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 5:42

June, dat voelt voor jou heel druk maar voor Mamasapje voelt het dan waarschijnlijk nog steeds rustig. Als ik het druk vind in de AH op een zaterdagmiddag zijn er 5-6 kassa's open met een rij ervoor... Ik las hier een keer (volgens mij was dat Isabella die dat zei) dat in het westen er gerust 10-12 kassa's open zijn op zaterdagmiddag en dat er op maandagmorgen om 09:000 uur al 3 open zijn. Het is gewoon anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Mamasapje ma 27 jun 2011 - 10:41

dubbel


Laatst aangepast door Mamasapje op ma 27 jun 2011 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Mamasapje ma 27 jun 2011 - 10:42

Mamasapje schreef:Bij onze AH zijn iets van 20 kassa's Wink En gerust op zaterdag allemaal open en dan heb je nog de zelfscanbalie's waar je ook kan afrekenen angel
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Rush ma 27 jun 2011 - 10:43

Ik zou willen dat de HEMA in ons boerengat op zaterdag uitgestorven was. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Mamasapje ma 27 jun 2011 - 10:55

Vandaag was zelfs de Primark doodstil! Pins waren defect en veelste lekker weer natuurlijk! Moesten wat ruilen, anders was de termijn verstreken..Sad
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 11:35

Rush schreef:Ik zou willen dat de HEMA in ons boerengat op zaterdag uitgestorven was. laughcry

Waar woon je dan angel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Moezie ma 27 jun 2011 - 20:05

- al een kind heeft? Ja waarom niet.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Als die eroverheen is wel.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan voorwat
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Als ik er zelf ook heen kan.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Moeilijk.
- aan de drugs zit? Mijn vriend gebruikt heel af en toe op een feestje wel eens wat



Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 5 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum