Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij een relatie aan gaan met...

+51
Hoochie
smooch
Shoe-addict
sanne-84
Zonnetje
luisa
Roxi3
TGR
SparklingEyes
Melis_je
Sneeuwvlok
JD
Belle1985
Happydobby
NerdChic
Toet
Jente10
Niekske
Effie_O
Sweety
luenca
Rush
RioolSpook
Lenthe
Caresses
Alias
Angela_1986
psv-forever
M-G
Pien
girli
nijntje4
Fearie
Chocolate Cookie
loesje
Antibes
Flinder
Rumble
Zwerver
Raindrop
Suus
Jeanette
Arwyn
mzcharlotte
RYW
Monte
Sayuri
Snack a Jack
Blond
Winegum
Zwoesj
55 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 5:25

Voor de mensen die kiezen om geen relatie aan te willen gaan met iemand die al getrouwd geweest is: Waarom wil je dat niet? Wat is er in jouw ogen anders aan dan iemand die een relatie zonder huwelijk gehad heeft?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Antibes zo 19 jun 2011 - 5:30

Zou jij een relatie aangaan met iemand die

- al een kind heeft?

Nee, ik weet zelf niet eens of ik kinderen wil, laat staan die van een ander. Bovendien zal ik nog zes jaar studeren en ben ik nog helemaal niet aan een dermate "serieus" leven toe.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
Wellicht
- in de gevangenis heeft gezeten?
Nee, ik wil geen man met een crimineel verleden
- geen kinderwens heeft?
Ja hoor, ik weet zelf nog niet eens of ik kinderen wil. Als hij kinderen haat zou het alweer een ander verhaal zijn trouwens, dan moet ik eerst zelf beslissen wat ik wil
- in het buitenland woont?
Ja hoor, hangt er wel een beetje vanaf waar en hoe we er beiden mee omgaan
- aan de andere kant van t land woont?
Lijkt me vrij logisch van ja, als ik buitenland ook prima vind.
- als je ouders hem niet mogen?
Jawel, hoewel ik het wel heel moeilijk zou vinden omdat ik erg veel waarde hecht aan de mening van mijn ouders en ze ook vaak gelijk hebben. Ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat ik met iemand thuiskom waar zij 100% tegen zijn
- aan de drugs zit?
Nee
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:36

Zwoesj schreef:Voor de mensen die kiezen om geen relatie aan te willen gaan met iemand die al getrouwd geweest is: Waarom wil je dat niet? Wat is er in jouw ogen anders aan dan iemand die een relatie zonder huwelijk gehad heeft?

In eerste instantie zou ik zeggen dat ik dat geen probleem vind. Maar als ik er langer over nadenk, zou ik het toch wel heel jammer vinden dat hij dat alles al eens heeft meegemaakt. In principe is de trouwdag de 'mooiste dag van je leven' (al betwijfel ik of je dat ook zo mee krijgt, volgens mij sta ik stijf van de zenuwen op die dag), maar het is iig wel een hele bijzondere dag. Die heeft hij dan al eens meegemaakt met een ander, het is niet de eerste keer dat hij dat pak 's ochtends aantrekt en denkt 'vanavond is zij mijn vrouw'. Ik zou dat niet echt een probleem vinden, en het is zeker geen dealbreker, maar wel jammer, om niet samen voor 't eerst die stap te zetten. Maar neemt niet weg dat een tweede huwelijk & bruiloft niet net zo bijzonder kan zijn, dat heb ik bij m'n ouders ook allebei gezien.

En wat ik al zei, ik zou bang zijn dat hij door die scheiding een afkeer tegen trouwen zou hebben gekregen, en daarom niet meer zou willen trouwen uit principe. Dat zou ik ook heel jammer vinden.

(maar dat is allemaal puur hypothetisch hoor)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:36

- al een kind heeft? - Niet op deze leeftijd. Misschien later wel.
-al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Zelfde als hierboven-
-in de gevangenis heeft gezeten? Nee, dat vind ik niets. Ook al is het een hele kleine overtreding geweest.
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Ja, maar dan moet het wel een optie zijn om daar bijv. te gaan wonen na een tijdje. Ik wil geen eeuwige Lat-relatie
- aan de andere kant van t land woont? Ja, zelfde als hierboven
- als je ouders hem niet mogen? Ja, maar kan me dat niet zo goed voorstellen. Ik val namelijk op redelijk standaart types haha
- aan de drugs zit? Nope, afknapper

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  loesje zo 19 jun 2011 - 5:37

- al een kind heeft? ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?ja
- in de gevangenis heeft gezeten?nee
- geen kinderwens heeft?nee
- in het buitenland woont?nee
- aan de andere kant van t land woont?ja
- als je ouders hem niet mogen?dat ligt eraan waarom ze hem niet mogen
- aan de drugs zit? nee

loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Chocolate Cookie zo 19 jun 2011 - 6:02

Nou dit is voor mij wel een erg makkelijk lijstje. Bij de meeste "nee-antwoorden" heb ik er ook echt ervaring mee...


- al een kind heeft? Nee
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee (dus niet als hij kinderen heeft uit zijn vorige relatie)
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Maakt me niet zo uit
- in het buitenland woont? Nee
- aan de andere kant van t land woont? Maakt niet uit
- als je ouders hem niet mogen? Goeie vraag
- aan de drugs zit? Nee
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:05

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja, ik ben dol op kinderen, en als ik van iemand hou wil ik daar best voor gaan. Het is wel belangrijk dat het klikt tussen mij en het kind, en dat hij of zij nog een kind wil, want ik wil dolgraag zelf moeder worden.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, mits diegene een goede verstandhouding of geen contact heeft met ex.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan voor welk feit.
- geen kinderwens heeft? Nee.
- in het buitenland woont? Ja, hoe we dat oplossen zien we dan wel weer.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, zie vorige antwoord.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, het gaat tenslotte om mijn gevoel en niet dat van hun. Ik moet gelukkig met diegene zijn.
- aan de drugs zit? Nee, dat is me een brug te ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Fearie zo 19 jun 2011 - 6:08

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Waarschijnlijk niet, moet ie het wel echt waard zijn.
- aan de andere kant van t land woont? Zelfde antwoord als in het buitenland wonen.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, daar laat ik me niet door tegenhouden (mijn ouders mogen mijn vriend namelijk niet)
- aan de drugs zit? Nee

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:14

- al een kind heeft? Nee
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? In principe niet, behalve als hij in de gevangenis heeft gezeten omdat hij iets heeft gedaan uit rechtvaardigheidsgevoel, zoals degene die zijn moeder heeft overvallen een paar botten gebroken of zoiets, maar dat is natuurlijk wel onwaarschijnlijk.
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Misschien, ligt er aan hoe ver we in tijd / geld uit elkaar wonen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
-
als je ouders hem niet mogen? Niet van toepasssing, mijn ouders zouden nooit een normaal persoon zomaar niet mogen. En ik zou nooit thuis komen met iemand tegen wie ze onoverkomelijke bezwaren zouden hebben.
- aan de drugs zit? Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:16

Purple, had je hier nou heel snel wat verwijderd confused . Ik wilde reageren en kreeg toen een foutmelding dat dat bericht niet in dit topic stond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:17

Twellie schreef:Purple, had je hier nou heel snel wat verwijderd confused . Ik wilde reageren en kreeg toen een foutmelding dat dat bericht niet in dit topic stond.
Ja, bedacht me dat ik dat toch niet wilde posten. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:53

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? hmm ligt eraan waarvoor
- geen kinderwens heeft? ja
- in het buitenland woont? ja
- aan de andere kant van t land woont? ja
- als je ouders hem niet mogen? ja
- aan de drugs zit? nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:56

Nucia schreef:Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? liever niet, maar op mijn leeftijd kom je ze niet zo heel vaak meer tegen zonder kids.- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ook liever niet, maar ja, als ik verliefd ben ben ik verliefd.- in de gevangenis heeft gezeten? pertinent nee.
- geen kinderwens heeft? jawel, maar dat komt omdat ik nu zelf al een kindje heb. Als ik nog kinderloos was geweest was het een ander verhaal.- in het buitenland woont? ja, maar alleen als ik ooit daarheen zou willen verhuizen of andersom.
- aan de andere kant van t land woont? alleen als hij naar het westen zou willen verhuizen.
- als je ouders hem niet mogen? komt in mijn geval denk ik niet zo snel voor, mijn ouders hebben het altijd kunnen vinden met mijn vrienden. (of ik heb gewoon een goede smaak haha)
- aan de drugs zit? pertinent nee.

Hoe oud ben jij dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:58

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? JA
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? JA (ik ben zelf gescheiden)
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan wat hij heeft uitgespookt
- geen kinderwens heeft? Twijfel
- in het buitenland woont?NEE
- aan de andere kant van t land woont?NEE
- als je ouders hem niet mogen?Tuurlijk, mijn ouders keuren toch geen kerel goed.
- aan de drugs zit? NEEHEEJ!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  nijntje4 zo 19 jun 2011 - 7:09

- al een kind heeft? misschien
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja
- in de gevangenis heeft gezeten? nee
- geen kinderwens heeft? nee
- in het buitenland woont? misschien
- aan de andere kant van t land woont? misschien
- als je ouders hem niet mogen? ja
- aan de drugs zit? nee
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  girli zo 19 jun 2011 - 7:14

- al een kind heeft? geen idee. Ik ben niet goed met kinderen en ik wil niet hun moeder worden. Toch zou ik hem niet zomaar afwijzen omdat hij een kind heeft. Het ligt ook aan het contact met de moeder van het kind.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ligt aan hoe de scheiding is verlopen. Als zij in een of andere b*tch is veranderd, denk ik er wel twee keer over na. Het idee dat hij getrouwd is geweest en nu gescheiden zelf heb ik geen problemen mee.
- in de gevangenis heeft gezeten? ligt eraan voor wat. Moord en andere ernstige vergrijpen nee, iets kleins is overweegbaar.
- geen kinderwens heeft? dat is voor mij juist hoera, want ik wil ze zelf niet.
- in het buitenland woont? dat zou voor mij denk ik te ver zijn. ook al kan de grens met belgie/duitsland een stuk kleiner dan 'andere kant van het land' hihi
- aan de andere kant van t land woont? dat heb ik gedaan en is voor mij geen probleem.
- als je ouders hem niet mogen? je moet bij mijn ouders wel heel raar zijn willen ze hem niet mogen, dus daar zie ik geen problemen.
- aan de drugs zit? absoluut niet. Het lijkt me heel moeilijk om daar samen aan uit te komen.


Laatst aangepast door girli op zo 19 jun 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:15

Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Ja
- in het buitenland woont? Ja (mits hij of ik kan verhuizen)
- aan de andere kant van t land woont? Ja (same story, als verhuizen er dan op den duur maar wel inzit)
- als je ouders hem niet mogen? Nee, mijn ouders weten feilloos of iemand wel of niet geschikt voor me is, dus als zij iemand niet mogen, weet ik zeker dat ze daar een goede reden voor hebben.
- aan de drugs zit? Dat ligt eraan, af en toe blowen o.i.d. vind ik niet erg, maar veel meer dan dat moet het ook niet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:21

Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Op dit moment in mijn leven niet, ik ben er nu nog (lang) niet klaar voor.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, waarom niet?
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, maar vertelt iedereen dat meteen?
- geen kinderwens heeft? Ja
- in het buitenland woont? Nee, want dan is de kans groot dat ik moet vliegen Laughing
- aan de andere kant van t land woont? Misschien, lang leve het openbaar vervoer.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, want ik meot hem verder.
- aan de drugs zit? Nee, geen zin in mensen die verslaafd zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 7:54

- al een kind heeft? ja, dat denk ik wel
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?Ja
- in de gevangenis heeft gezeten?Ligt eraan waarvoor.
- geen kinderwens heeft?Nee
- in het buitenland woont?Nee
- aan de andere kant van t land woont?Nee
- als je ouders hem niet mogen?Ja, maar zou er wel alles aan doen om het goed te laten gaan tussen hen
- aan de drugs zit?Ja, maar dan wel op voorwaarde dat hij ermee stopt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  M-G zo 19 jun 2011 - 7:59

- al een kind heeft? Ja ik denk het wel
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Dat ligt er helemaal aan waarvoor hij in de gevangenis heeft gezeten. (zedendelicten, moord, e.d.: nee, maar bijvoorbeeld fraude, oplichting, diefstal: ja dat kan ik denk ik wel handelen)
- geen kinderwens heeft? Ja
- in het buitenland woont? Nee
- aan de andere kant van t land woont? Ja dat was bij ons ook het geval
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Dat ligt eraan welke drugs. Heroïne en cocaïne: nee. Softdrugs: geen problemen mee. Af en toe een pilletje vind ik ook geen probleem.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:17

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft?
Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
Ja
- in de gevangenis heeft gezeten?
Licht eraan waarvoor
- geen kinderwens heeft?
Misschien
- in het buitenland woont?
Liever niet, tenzij ik echt hotel de botel ben, en ik mijn verliefde gevoelens niet kan tegenhouden.
- aan de andere kant van t land woont?
Liever niet natuurlijk, maar ja.
- als je ouders hem niet mogen?
Ja
- aan de drugs zit?
Als in verslaafd? Nee. Maar af en toe, jawel. Maar zou het niet leuk vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:52


- al een kind heeft? nee, ik ben daar echt nog niet aan toe
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ehm, nee eigenlijk ook liever niet
- in de gevangenis heeft gezeten? hell no
- geen kinderwens heeft? hmmja, misschien verandert dat nog, maar ik zou het wel in de gate houden
- in het buitenland woont? nuh-uh, te moeilijk
- aan de andere kant van t land woont? hm neeh...
- als je ouders hem niet mogen? hmmm misschien, maar zal wel stuk lopen denk ik
- aan de drugs zit? dachetnie!


eeeeennnn dit verklaard waarom ik single ben. Maar als ik eerlijk ben, ik zoek gewoon iemand die hetzelfde in het leven staat als ikzelf, waar ik samen alles voor de eerste keer mee kan meemaken. En dan bedoel ik natuurlijk niet de eerste keer drugs of jail. Iemand die zich daar aan (heeft ge)waagd vind ik nogal dom en dat lijkt me niet bevorderlijk voor de relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:56

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? nee
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? nee
- in de gevangenis heeft gezeten? nee
- geen kinderwens heeft? nee
- in het buitenland woont? nee
- aan de andere kant van t land woont? nee
- als je ouders hem niet mogen? ja
- aan de drugs zit? nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  psv-forever zo 19 jun 2011 - 11:00


- al een kind heeft?
Nee liever niet, maar goed je weet nooit hoe het loopt in het leven.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
nee, liever niet, het liefst zou ik een vent willen die samen met mij voor het eerst alles mee maakt, maar goed zeg nooit nooit.
- in de gevangenis heeft gezeten?
Nee
- geen kinderwens heeft?
geen idee.
- in het buitenland woont?
nee, ooit eens gehad, maar liever niet
- aan de andere kant van t land woont?
nee, liever iemand dichtbij
- als je ouders hem niet mogen?
het is mijn keus, dus mijn ouders moeten er maar mee leren leven.
Ik zou ze wel uit elkaar houden, zodat ze elkaar niet tegenkomen

- aan de drugs zit?
Nee, maar af en toe een blowtje is geen probleem
psv-forever
psv-forever
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : bij parijs

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Angela_1986 zo 19 jun 2011 - 11:05

- al een kind heeft? Ja, als het echt 'n leuke man is dan zou ik 'm niet laten lopen omdat hij al 'n kind heeft.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, dat is in mijn ogen eigenlijk hetzelfde als iemand die 'n (langdurige) relatie achter de rug heeft.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee. Iedereen verdient een kans maar ik zou me er toch niet prettig bij voelen op de een of andere manier.
- geen kinderwens heeft? Ja want die heb ik op het moment zelf ook niet en ik weet ook niet of die nog wel gaat komen.
- in het buitenland woont? Nee, ik wil graag, regelmatig, bij mijn partner in de buurt zijn en hou niet zo van reizen.
- aan de andere kant van t land woont? Hmm, lastig... Ik denk dat ik daar na verloop van tijd toch moeite mee zou krijgen i.v.m. de reistijd en het feit dat je elkaar niet zo makkelijk 'even snel' opzoekt.
- als je ouders hem niet mogen? Dat vind ik ook heel lastig... Het irritante is namelijk dat mijn vader vaak wel gelijk heeft met dat soort dingen. laughcry Dus als hij mijn partner niets zou vinden dan zal er uiteindelijk wel 'n kern van waarheid inzitten. Maar dat zou ik niet zien zolang ik hoteldebotel ben en in die tijd zou ik 't naast me neerleggen denk ik. - aan de drugs zit? Nee, ik ben anti-drugs!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... - Pagina 2 Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum