Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij een relatie aan gaan met...

+51
Hoochie
smooch
Shoe-addict
sanne-84
Zonnetje
luisa
Roxi3
TGR
SparklingEyes
Melis_je
Sneeuwvlok
JD
Belle1985
Happydobby
NerdChic
Toet
Jente10
Niekske
Effie_O
Sweety
luenca
Rush
RioolSpook
Lenthe
Caresses
Alias
Angela_1986
psv-forever
M-G
Pien
girli
nijntje4
Fearie
Chocolate Cookie
loesje
Antibes
Flinder
Rumble
Zwerver
Raindrop
Suus
Jeanette
Arwyn
mzcharlotte
RYW
Monte
Sayuri
Snack a Jack
Blond
Winegum
Zwoesj
55 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:10

Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft?
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
- in de gevangenis heeft gezeten?
- geen kinderwens heeft?
- in het buitenland woont?
- aan de andere kant van t land woont?
- als je ouders hem niet mogen?
- aan de drugs zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 3:15

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft?
Dat ligt er in het geheel aan hoe oud het kind is, en hoe de verdeling is. Zo zie ik bij een vriendin van me dat er ieder weekend weer heisa om de kinderen is, en ik denk niet dat ik dat zou trekken
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
ja dat maakt me totaal niet uit. Of iemand nou al een relatie heeft gehad zonder getrouwd te zijn geweest of wel een ring gedragen heeft, maakt in mijn ogen geen verschil
- in de gevangenis heeft gezeten?
Ligt eraan voor welk misdrijf, kan ook iets heel onschuldigs geweest zijn natuurlijk
- geen kinderwens heeft?
Ja, mijn eigen kinderwens staat ook nog niet vast
- in het buitenland woont?
Ja, al ligt het eraan welk land en hoe flexibel hij is
- aan de andere kant van t land woont?
Jup dat heb ik gedaan, bevalt prima!
- als je ouders hem niet mogen?
Ook een ja, ik moet met hem leven, niet mijn ouders!
- aan de drugs zit?
Nee, nee, nee! Daar sta ik totaal niet achter
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:16

Marin schreef:Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? - Nee
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? - Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? - Nee
- geen kinderwens heeft? - Ja
- in het buitenland woont? - Ja
- aan de andere kant van t land woont? - Ja
- als je ouders hem niet mogen? - Ja
- aan de drugs zit? - Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:17

- al een kind heeft?
Ja, ik denk niet dat dat ontzettend in de weg zou staan. Het ligt er wel aan hoe oud het kind is natuurlijk, ik ben (nog maar) 25 dus ik zou er geen puberkind bij willen, ik denk niet dat dat een ideale situatie wordt.

- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
Ja, ik denk niet dat dat veel uit moet maken.

- in de gevangenis heeft gezeten?
Dat ligt ontzettend aan waarom hij heeft gezeten.

- geen kinderwens heeft?
Nee. Ik wil ze over een paar jaar wel, en als hij ze pertinent niet wilt denk ik niet dat ik met hem verder wil gaan.

- in het buitenland woont?
Dat ligt eraan waar in het buitenland. Als het een afstand is die nog te overzien is is het ok, dan kun je vaak ook nog wel goedkoop een ticket boeken bij ryanair/ easyjet en elkaar zo nog best vaak zien.
Als het iemand is die in bijvoorbeeld Australië woont denk ik niet dat ik dat zou kunnen.

- aan de andere kant van t land woont?
Ja hoor, Nederland is gelukkig niet zo groot.

- als je ouders hem niet mogen?
Lastig, deze!
De mening van mijn ouders is wel belangrijk voor me, maar ik denk niet dat mijn ouders het zouden laten merken als ze iemand niet mogen en ze zien dat ik wel van hem houd. Of hij moet echt niet goed voor mij zijn.

- aan de drugs zit?
Nee. Af en toe een pilletje op een feestje kan ik mee leven, maar iemand die elke weekend/ elke dag drugs nodig heeft om de dag door te komen wil ik niet mee samenleven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Winegum zo 19 jun 2011 - 3:19

- al een kind heeft? dat denk ik wel
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja hoor, geen probleem
- in de gevangenis heeft gezeten? dat ligt eraan waarvoor.
- geen kinderwens heeft? Moeilijk, weet ik niet.
- in het buitenland woont?Denk het niet
- aan de andere kant van t land woont? Ja hoor, ik woon nu zelf ook al aan de andere kant van het land, verhuizen vind ik niet zo'n probleem (zolang het binnen NL is)
- als je ouders hem niet mogen? Op dit moment zeg ik ja, zolang ik niet thuis woon vind ik het niet zo'n heel groot probleem.
- aan de drugs zit?Nee. Als hij zo nu en dan een joint neemt ofzo, zou ik het nog niet zo erg vinden. Maar als hij eraan verslaafd is ofzo, nee dat wil ik niet.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:20

- al een kind heeft? Ik zou het wel willen maar ik zou niet bij de opvoeding betrokken willen worden
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?Ja
- in de gevangenis heeft gezeten?Ligt eraan waarvoor.
- geen kinderwens heeft?Ja
- in het buitenland woont?Ligt aan welk land en hoe flexibel hij is
- aan de andere kant van t land woont?Ja
- als je ouders hem niet mogen?Ja, maar zou er wel alles aan doen om het goed te laten gaan tussen hen
- aan de drugs zit?Als tie niet verslaafd is en het af en toe doet, Ja

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Blond zo 19 jun 2011 - 3:21

- al een kind heeft? Ja, hoewel ik dit wel moeilijk zou vinden. Dat zou betekenen dat alles wat ik nog met hem wilde gaan delen, hij al eerder zou hebben gedaan.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, maar idem dito met hierboven
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, ik zou niet met iemand samen willen zijn met een crimineel verleden
- geen kinderwens heeft? Nee, ik zou graag moeder worden over 5 tot 10 jaar.
- in het buitenland woont? Nee. alleen als hij op Curacao/Bonaire/Aruba woont.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Nee
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Snack a Jack zo 19 jun 2011 - 3:22

- al een kind heeft? Ja.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Oeh.. Vind ik een lastige. Ik denk het niet
- aan de andere kant van t land woont? Vind ik ook lastig.. Denk het ook niet.
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Nee
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Sayuri zo 19 jun 2011 - 3:22

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Nee, too much baggage, het lijkt me ingewikkeld, gelijk een derde persoon in de relatie waarmee je een band moet opbouwen (idealiter) en dan het potentiele gedoe met de moeder.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, dat heb ik nu. Heb altijd gezegd dat dat een no no is, maar het is toch gebeurd. Mijn familie weet van onze relatie, maar heb ze nog niet verteld dat hij getrouwd was (en dus nu gescheiden)
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, ik wil geen vriend met strafblad. Het maakt me dan niet uit wat hij heeft gedaan, al was het iets onbenulligs, ik wil gewoon geen vriend die zich niet aan de wet houdt/kan houden.
- geen kinderwens heeft? Nee, ik wil kinderen, geen compromis mogelijk.
- in het buitenland woont? Ja, maar alleen als er een duidelijk termijn aan vastzit, bijv. max 2 jaar en dan verhuist de een of de ander, of allebei om samen verder te leven
- aan de andere kant van t land woont? Ja, maar voor de rest hetzelfde als bij buitenland
- als je ouders hem niet mogen? Ja, ik zou het jammer vinden, maar als ik van hem houd, dan zou de mening van mijn ouders me niet tegenhouden.
- aan de drugs zit? Nee, tenzij bij sporadisch gebruik, bijv 1 keer per jaar op een speciale gelegendheid.

Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 3:23

- al een kind heeft? Nee, ik vind een kind iets heel persoonlijks en zou het vreselijk vinden dat ik samen met hem niet alle eerste dingen kan beleven(zoals zwanger zijn, eerste echo e.d.). Ook heb ik het gevoel dat iemand die al een kind heeft makkelijker omgaat met relaties(want de moeder van zijn kind heeft ie vast ook net zo van gehouden als van mij en dat is ook geëindigd). En iemand die al een kind heeft staat naar mijn mening heel anders in het leven en ik wil iemand die op hetzelfde punt in zijn leven is als ik(of iets verder, maar geen huwelijk of kind)

- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee, zie verhaal hierboven

- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, ik geloof dat als iemand iets slechts heeft gedaan(zoals diefstal, moord, belastingontduiking e.d.) dit altijd enigszins bij zich blijft houden in zijn gedrag. En ik wil niet met iemand samenzijn die kan terugvallen in negatief (gevaarlijk) gedrag

- geen kinderwens heeft? Nee, want ik heb wel een hele sterke kinderwens, ik zou dat nooit kunnen opgeven.

- in het buitenland woont? Ja, ik zit totaal niet aan grenzen vast en kan overal aarden. Ik zou er wel moeite mee hebben als het land een mindere ontwikkeling heeft dan wij, of een hele sterke religie waar ik veel dingen voor op zou moeten geven(zoals, Afrika, midden oosten, Azië)

- aan de andere kant van t land woont? Ja, want ik zit nergens aan vast en kan overal me thuis vinden. Als het echt een geweldige jongen is, dan zou ik wel gek zijn als ik hem laat lopen omdat ie max 200 km verder woont

- als je ouders hem niet mogen? Moeilijk, want de meeste jongens waar ik een relatie mee heb vinden mijn ouders ook prima/leuk. Ze keuren niet snel iemand af, dus als zij hem echt niets vinden, vind ik dat waarschijnlijk ook

- aan de drugs zit? Nee, ik ben erg tegen drugs en vind het heel vies. Ik zou ook niet met iemand en relatie aangaan als hij rookt. Dat vind ik ook vies en kan er niet tegen(astmatisch)

:P
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:23

Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Nee, ik vind dat zo'n mooie grote stap dat ik dat samen voor het eerst wil meemaken.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee, ik denk het niet.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, ik zou daar niet mee om kunnen gaan.
- geen kinderwens heeft? Nee, ik wil wel redelijk dezelfde toekomst voor ogen hebben op dit soort belangrijke punten.
- in het buitenland woont? Ja maar dan moet ik wel echt helemaal gek op iemand zijn.
- aan de andere kant van t land woont? Nee, ik zou in NL nergens anders willen wonen dan DH. Als hij bereidt is hierheen te verhuizen is het ok.
- als je ouders hem niet mogen? Nee. Ik kan daar niet mee omgaan weet ik helaas uit ervaring.
- aan de drugs zit? Ik behoor zijn drugs te zijn. Nee dus Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:24

Monte schreef:- aan de drugs zit? [b]Nee, ik ben erg tegen drugs en vind het heel vies.
Maar als je het vies vindt bedoel je de geur denk ik? Dus dan heb je het alleen maar over hasj of weet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  RYW zo 19 jun 2011 - 3:33

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja. Mijn vriend heeft een zoon met zijn ex, en ik heb er twee met mijn ex. Zou toch enorm zonde zijn als we onze goeie, fijne relatie zouden moeten missen omdat we het allebei al eens hebben meegemaakt een kind te krijgen. Voor ons wordt ons eerste 'gezamenlijke' kind ook weer een hele nieuwe ervaring, en de kinderen die we al hebben zijn er niet minder speciaal om.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ook ja. Zou een beetje maf zijn als ik dat niet zou willen, aangezien ik zelf al getrouwd geweest ben. Zolang hij op het moment dat ik er wat mee begin maar niet getrouwd is Wink
- in de gevangenis heeft gezeten? Hangt er vanaf waarvoor. Potentieel ja.
- geen kinderwens heeft? Als ik dat van te voren weet niet, maar als dat later blijkt blijf ik bij hem. Ik heb tenslotte al twee kinderen, dus er is al aan de basis-kinderwens voldaan.
- in het buitenland woont? Hangt er vanaf of het Belgie is, of (noem eens wat) Vietnam. Belgie is geen punt.
- aan de andere kant van t land woont? We wonen nu al zo'n 150 km bij elkaar uit de buurt. Ja dus.
- als je ouders hem niet mogen? Weet ik niet. Is niet aan de orde nu, en in het verleden hebben mijn ouders gezwegen als ze een vriendje niet mochten. Ik denk dat ik het verdrietig zou vinden maar dat het niet doorslaggevend is. Ik ben 28 en vertrouw op mijn eigen oordeel.
- aan de drugs zit? Softdrugs: Ja, zolang hij maar niet verwacht dat ik het gebruik of koop voor hem, of het bij mijn zoons in de buurt gebruikt. Harddrugs: nee.


Laatst aangepast door RYW op zo 19 jun 2011 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  mzcharlotte zo 19 jun 2011 - 3:33

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt aan het vergrijp
- geen kinderwens heeft? Nee
- in het buitenland woont? Ja
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit? Nee

Waar ik 'nee' heb, ben ik principieel tegen. Ik kan mijn kinderwens niet onderdrukken voor een liefde, dat zit te diep. Over een ex-gevangene ben ik niet helemaal uit, als iemand moet zitten voor te veel boetes, is dat voor mij een hint dat hij niet goed is met geld bijvoorbeeld. Maar ik kan er me geen voorstelling bij maken zolang ik het vergrijp niet ken.

Voor de andere dilemma's. Ik ga voor mijn grote liefde door het vuur en geloof er in dat hij is wie hij is, juist óm zijn bagage. Soms is dat niet ideaal, maar wie is er nou helemaal perfect? Ik zou alleen niet kunnen leven met acties waar ik écht niet achter sta (zoals drugs en geen kinderwens).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 3:36

Purple schreef:
Monte schreef:- aan de drugs zit? [b]Nee, ik ben erg tegen drugs en vind het heel vies.
Maar als je het vies vindt bedoel je de geur denk ik? Dus dan heb je het alleen maar over hasj of weet?
Ja dan bedoel ik weet inderdaad. Iemand die zwaardere drugs gebruik is al helemaal uitgesloten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:37

- al een kind heeft? denk het wel
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan waar voor, maar ja zou kunnen
- geen kinderwens heeft? ja
- in het buitenland woont? nee
- aan de andere kant van t land woont? ja (mijne woonde destijds 2 uur rijden :P)
- als je ouders hem niet mogen? moeilijk...maar denk het toch wel.
- aan de drugs zit? nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Arwyn zo 19 jun 2011 - 3:42

- al een kind heeft? Ja.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ik denk het niet.
- geen kinderwens heeft? Nee.
- in het buitenland woont? Denk het niet.
- aan de andere kant van t land woont? Lijkt me erg lastig, maar ik zeg niet gelijk nee.
- als je ouders hem niet mogen? Dat neem ik zeker mee dan, ze hebben er vast een goede reden voor om hem niet te mogen.
- aan de drugs zit? Nee.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Jeanette zo 19 jun 2011 - 4:11

- al een kind heeft? Ja, maar scheelt eraan hoe oud zijn kind is.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Lastig..
- in het buitenland woont? Lastig..
- aan de andere kant van t land woont? Liefst wel
- als je ouders hem niet mogen? Lastig..
- aan de drugs zit? Nee
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:15

Toch wel diverse antwoorden, leuk om te lezen smile M´n eigen antwoorden:

- al een kind heeft? Ja, dat zou ik wel kunnen. Maar wat gezegd wordt over die eerste keer samen alles mee maken kan ik me wel in vinden, maar zou me niet van weerhouden.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, in principe geen enkel probleem. Wel zou ik bang zijn dat hij door dat huwelijk/scheiding niet nogmaals zou willen trouwen, dus principieel tegen trouwen is geworden. Dat zou ik toch wel heel jammer vinden. Maar dat ie een ex-vrouw zou hebben, maakt me niet uit.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee absoluut niet. Kan me niet schelen om welk misdrijf.
- geen kinderwens heeft?Dikke vette no-no, dat is geen optie
- in het buitenland woont? Als het een Amerikaan is: Hell Yeah cheers Andere buitenlander of Nederlander in het buitenland: Hangt beetje van de situatie af. Voorheen had ik gezegd: Geen enkel probleem (en ook gedaan in 't verleden), nu ben ik er iets minder soepel in. Maar denk dat ik me vrij snel hier over heen zou kunnen zetten.
- aan de andere kant van t land woont?Hier heb ik meer problemen mee. Ik wil eigenlijk het liefst in DH blijven wonen in Nederland en nergens anders. Zeg nooit nooit, maar dit vind ik lastiger dan het buitenland.
- als je ouders hem niet mogen?Dat zou ik wel heel erg vinden. Hangt ook van de mate af, maar zou wel kunnen dat ik me er enigszins zou door laten beinvloeden.
- aan de drugs zit? Absolutely not

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Suus zo 19 jun 2011 - 4:27



- al een kind heeft? Het lijkt me moeilijk, maar ik zo het wel doen als ik hem heel leuk vind
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Ja, ik ben ook nog helemaal niet zeker over mijn kinderwens
- in het buitenland woont? Lijkt me ook moeilijk, maar als het mogelijk is om binnen afzienbare tijd bij elkaar te gaan wonen, zou ik het wel kunnen denk ik.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, ik ben nog niet heel erg gebonden aan een plek in Nederland
- als je ouders hem niet mogen? Ja, al zou ik het absoluut niet leuk vinden, ik moet met hem samenleven, zij niet
- aan de drugs zit? Nee (en dan bedoel ik niet af en toe een jointje, dat vind ik niet zo'n probleem, maar als iemand verslaafd is zou ik daar echt niet mee om kunnen en willen gaan)
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Raindrop zo 19 jun 2011 - 4:31

Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja, dat zou me zeker niet weerhouden.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja.
- in de gevangenis heeft gezeten? Het ligt eraan waarvoor hij in de gevangenis heeft gezeten. Als hij iets gruwelijks heeft gedaan dan wil ik zeker geen relatie met die persoon.
- geen kinderwens heeft? Ik denk het niet. Momenteel is mijn kinderwens niet hevig maar ik denk zeker dat die er wel gaat komen.
- in het buitenland woont? Ja, alhoewel het niet gemakkelijk moet zijn. Je ziet elkaar minder etc. Maar toch zou ik er zeker voor gaan.
- aan de andere kant van t land woont? Ja.
- als je ouders hem niet mogen? Goh, dat is een moeilijke. Natuurlijk wil ik eerst weten waarom ze hem niet mogen en daarna beslis ik zelf of ik een relatie aan ga met die persoon of niet.
- aan de drugs zit? Nee, ik ben tegen drugs en wil er niks mee te maken hebben.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Zwerver zo 19 jun 2011 - 4:47

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan voor wat.
- geen kinderwens heeft? Nee. Zit momenteel in een relatie waarbij mijn vriend misschien geen kinderen wilt. Het was altijd eerst geen, dat is nu veranderd naar een misschien, maar zou hier toch wel op letten. Zijn hele toekomst beeld is anders dan de mijne en wij vragen soms ook wel eens af hoe dat moet gaan later.
- in het buitenland woont? Ja
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ja
- aan de drugs zit?nee Al vind ik een blowtje niet erg.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:53

- al een kind heeft? ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja
- in de gevangenis heeft gezeten? nee
- geen kinderwens heeft? misschien
- in het buitenland woont? nee
- aan de andere kant van t land woont? Bin there, done that en dat zou ik niet meer willen. Nee dus
- als je ouders hem niet mogen? misschien maar ik denk het niet
- aan de drugs zit? nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Rumble zo 19 jun 2011 - 4:59

Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? liever niet, maar op mijn leeftijd kom je ze niet zo heel vaak meer tegen zonder kids.- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ook liever niet, maar ja, als ik verliefd ben ben ik verliefd.- in de gevangenis heeft gezeten? pertinent nee.
- geen kinderwens heeft? jawel, maar dat komt omdat ik nu zelf al een kindje heb. Als ik nog kinderloos was geweest was het een ander verhaal.- in het buitenland woont? ja, maar alleen als ik ooit daarheen zou willen verhuizen of andersom.
- aan de andere kant van t land woont? alleen als hij naar het westen zou willen verhuizen.
- als je ouders hem niet mogen? komt in mijn geval denk ik niet zo snel voor, mijn ouders hebben het altijd kunnen vinden met mijn vrienden. (of ik heb gewoon een goede smaak haha)
- aan de drugs zit? pertinent nee.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Flinder zo 19 jun 2011 - 5:04

Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:

- al een kind heeft? Ja
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, ligt er wel aan hoe iemand uit elkaar is gegaan (als hij zijn ex zes keer heeft bedrogen dan begin ik er denk ik niet aan)
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, ik denk dat ik dat niet zou kunnen, ligt er natuurlijk aan wat hij heeft gedaan..
- geen kinderwens heeft? Nee, dit zou ik niet kunnen
- in het buitenland woont? Nee, te ingewikkeld
- aan de andere kant van t land woont? Ja, ik ben best bereid om te verhuizen
- als je ouders hem niet mogen? Ja, hoewel een relatie dan wellicht wel uiteindelijk uit kan gaan
- aan de drugs zit? Nee, ik geloof niet dat ik dat zou kunnen
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij een relatie aan gaan met... Empty Re: Zou jij een relatie aan gaan met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum