Zou jij een relatie aan gaan met...
+51
Hoochie
smooch
Shoe-addict
sanne-84
Zonnetje
luisa
Roxi3
TGR
SparklingEyes
Melis_je
Sneeuwvlok
JD
Belle1985
Happydobby
NerdChic
Toet
Jente10
Niekske
Effie_O
Sweety
luenca
Rush
RioolSpook
Lenthe
Caresses
Alias
Angela_1986
psv-forever
M-G
Pien
girli
nijntje4
Fearie
Chocolate Cookie
loesje
Antibes
Flinder
Rumble
Zwerver
Raindrop
Suus
Jeanette
Arwyn
mzcharlotte
RYW
Monte
Sayuri
Snack a Jack
Blond
Winegum
Zwoesj
55 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Zou jij een relatie aan gaan met...
Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- al een kind heeft? Niet meer denk ik. In mijn vorige relatie was dit wel het geval en aangezien ik zelf heel weinig met kinderen heb liever niet meer.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja of diegene nou eerder getrouwd is geweest of een lange relatie heeft gehad maakt voor mij niet echt verschil uit.
- in de gevangenis heeft gezeten? nee tenzij het echt om iets pietluttigs is geweest.
- geen kinderwens heeft? ja. ik denk dat ik zelf ook geen kinderen zal willen dus dat zou voor mij alleen maar heel fijn zijn.
- in het buitenland woont? liever niet, maar het is geen breekpunt.
- aan de andere kant van t land woont? ook liever niet, maar het is geen breekpunt. Als diegene het echt helemaal voor mij is dan wil ik t er wel op wagen.
- als je ouders hem niet mogen? ja, ook al eerder meegemaakt. Tenzij het natuurlijk een bepaalde reden heeft waarom de relatie echt niet goed voor mij zou zijn.
- aan de drugs zit? niet als het echt een verslaafde is, maar wel in geval van af en toe in het weekend iets gebruiken.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
- al een kind heeft? Ik zeg niet meteen nee. Het hangt helemaal van de situatie af.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Hierbij zeg ik ook niet meteen nee. De nasleep van de scheiding moet wel helemaal afgehandeld zijn, ik ga niet tussen de onopgeloste sh*t zitten.
- in de gevangenis heeft gezeten? In principe niet, maar ik sluit het niet uit. Ligt er ook aan waarom hij heeft gezeten.
- geen kinderwens heeft? Ja, want ik heb ook geen kinderwens
- in het buitenland woont? Alleen als het echt goed voelt en ik toekomst in de relatie zie.
- aan de andere kant van t land woont? Zie vorig antwoord
- als je ouders hem niet mogen? Zij zullen hem niet voor niets niet mogen. Dus ik neem het zeker mee in mijn overweging, uiteindelijke beslissing ligt bij mezelf.
- aan de drugs zit? een dikke nee!
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Hierbij zeg ik ook niet meteen nee. De nasleep van de scheiding moet wel helemaal afgehandeld zijn, ik ga niet tussen de onopgeloste sh*t zitten.
- in de gevangenis heeft gezeten? In principe niet, maar ik sluit het niet uit. Ligt er ook aan waarom hij heeft gezeten.
- geen kinderwens heeft? Ja, want ik heb ook geen kinderwens
- in het buitenland woont? Alleen als het echt goed voelt en ik toekomst in de relatie zie.
- aan de andere kant van t land woont? Zie vorig antwoord
- als je ouders hem niet mogen? Zij zullen hem niet voor niets niet mogen. Dus ik neem het zeker mee in mijn overweging, uiteindelijke beslissing ligt bij mezelf.
- aan de drugs zit? een dikke nee!
Gast- Gast
- al een kind heeft? Liever niet, maar als ik helemaal verliefd ben dan is dat voor mij geen reden om geen relatie aan te gaan.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ligt eraan, nu zou ik dat nog niet doen omdat er nog genoeg andere mannen zijn en ik wil graag de eerste zijn (om te trouwen) maar als ik in de 40 ben wel, dan is de kans groot dat je iemand tegenkomt die al gescheiden is.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Nee, daarvoor is mijn kinderwens te groot.
- in het buitenland woont? Nee, ik wil best samen met vriend naar het buitenland verhuizen maar ga niet in mijn eentje hier alles achterlaten.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ligt eraan waarom ze hem niet mogen.
- aan de drugs zit? Voor recreatief gebruik ja hoor (op een festival ofzo) maar verslaafd of zeer regelmatig gebruik zeker niet.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ligt eraan, nu zou ik dat nog niet doen omdat er nog genoeg andere mannen zijn en ik wil graag de eerste zijn (om te trouwen) maar als ik in de 40 ben wel, dan is de kans groot dat je iemand tegenkomt die al gescheiden is.
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee
- geen kinderwens heeft? Nee, daarvoor is mijn kinderwens te groot.
- in het buitenland woont? Nee, ik wil best samen met vriend naar het buitenland verhuizen maar ga niet in mijn eentje hier alles achterlaten.
- aan de andere kant van t land woont? Ja
- als je ouders hem niet mogen? Ligt eraan waarom ze hem niet mogen.
- aan de drugs zit? Voor recreatief gebruik ja hoor (op een festival ofzo) maar verslaafd of zeer regelmatig gebruik zeker niet.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- al een kind heeft? Liever niet. Ik wil eigenlijk geen kinderen van een ander opvoeden en het is wel een enorme last wat je erbij krijgt. Ik wil zelf de komende jaren nog geen kinderen, laat staan dat je die van een ander erbij krijgt. Ik denk dus dat ik geen relatie aan ga.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Zou ik niet leuk vinden, maar zou het voor lief nemen.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan voor welk delict en hoe lang het geleden is. Als iemand echt crimineel is/was dan niet.
- geen kinderwens heeft? Ligt eraan hoe stellig zijn gedachten zijn. Mocht hij heel uitgesproken zijn, dan denk ik dat ik toch dat ik geen relatie aan ga.
- in het buitenland woont? Dan moet hij maar emigreren Ik wil in NL blijven wonen.
- aan de andere kant van t land woont? Jawel, maar ik wil eigenlijk wel stiekem in het gebied blijven wonen waar ik nu woon, dus dan moet hij het niet erg vinden te verhuizen.
- als je ouders hem niet mogen? Zou ik heel lastig vinden. De mening van mijn ouders vind ik best belangrijk, maar denk niet dat ik het daarom zou laten.
- aan de drugs zit? Nee, heel af en toe blowen zou ik nog niet erg vinden, maar anders echt niet.
- al een kind heeft? Liever niet. Ik wil eigenlijk geen kinderen van een ander opvoeden en het is wel een enorme last wat je erbij krijgt. Ik wil zelf de komende jaren nog geen kinderen, laat staan dat je die van een ander erbij krijgt. Ik denk dus dat ik geen relatie aan ga.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Zou ik niet leuk vinden, maar zou het voor lief nemen.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt eraan voor welk delict en hoe lang het geleden is. Als iemand echt crimineel is/was dan niet.
- geen kinderwens heeft? Ligt eraan hoe stellig zijn gedachten zijn. Mocht hij heel uitgesproken zijn, dan denk ik dat ik toch dat ik geen relatie aan ga.
- in het buitenland woont? Dan moet hij maar emigreren Ik wil in NL blijven wonen.
- aan de andere kant van t land woont? Jawel, maar ik wil eigenlijk wel stiekem in het gebied blijven wonen waar ik nu woon, dus dan moet hij het niet erg vinden te verhuizen.
- als je ouders hem niet mogen? Zou ik heel lastig vinden. De mening van mijn ouders vind ik best belangrijk, maar denk niet dat ik het daarom zou laten.
- aan de drugs zit? Nee, heel af en toe blowen zou ik nog niet erg vinden, maar anders echt niet.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
- al een kind heeft? Nee, ik wil geen kinderen en ben niet bereid die van hem er wel bij te nemen.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee. Dan zit iemand in een andere levensfase dan ik.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan voor wat. Als iemand voor geweld, moord of agressie heeft gezeten niet. Als iemand jaren geleden eens iets gestolen heeft en daarvoor veroordeeld is dan zou ik het overwegen.
- geen kinderwens heeft? Ja. Graag, want ik wil geen kinderen.
- in het buitenland woont? Ja. Lijkt me op zich wel leuk, emigreren voor de liefde.
- aan de andere kant van t land woont? Ja. Daar heb ik een auto voor.
- als je ouders hem niet mogen? Ja. Mijn ouders bepalen mijn relatie niet.
- aan de drugs zit? Blowen is geen probleem. De rest wel.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Nee. Dan zit iemand in een andere levensfase dan ik.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan voor wat. Als iemand voor geweld, moord of agressie heeft gezeten niet. Als iemand jaren geleden eens iets gestolen heeft en daarvoor veroordeeld is dan zou ik het overwegen.
- geen kinderwens heeft? Ja. Graag, want ik wil geen kinderen.
- in het buitenland woont? Ja. Lijkt me op zich wel leuk, emigreren voor de liefde.
- aan de andere kant van t land woont? Ja. Daar heb ik een auto voor.
- als je ouders hem niet mogen? Ja. Mijn ouders bepalen mijn relatie niet.
- aan de drugs zit? Blowen is geen probleem. De rest wel.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
- al een kind heeft? Ja, maar dat zal misschien wel moeilijk worden, want ik heb niet zo heel veel met kinderen.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan waarvoor.
- geen kinderwens heeft? Ja, ik heb zelf ook niet echt een kinderwens dus voor nu zou dat geen problemen opleveren.
- in het buitenland woont? Nee.
- aan de andere kant van t land woont? Nee.
- als je ouders hem niet mogen? Moeilijk.
- aan de drugs zit? Zo nu en dan een jointje is prima, maar harddrugs of vaak softdrugs niet.
- in de gevangenis heeft gezeten? Ligt er aan waarvoor.
- geen kinderwens heeft? Ja, ik heb zelf ook niet echt een kinderwens dus voor nu zou dat geen problemen opleveren.
- in het buitenland woont? Nee.
- aan de andere kant van t land woont? Nee.
- als je ouders hem niet mogen? Moeilijk.
- aan de drugs zit? Zo nu en dan een jointje is prima, maar harddrugs of vaak softdrugs niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Vragenlijstje, en geef ook vooral aan waarom wel of waarom niet (dit is heel persoonlijk natuurlijk). Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- al een kind heeft? Ja, ik zou niet weten waarom niet.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, ook hier zou ik niet weten waarom niet.
- in de gevangenis heeft gezeten? Li9gt er aan waarvoor. Iemand die een zedendelict heeft gepleegd niet, andere dingen wel als ik echt gek op iemand ben.
- geen kinderwens heeft? Nee, hoewel nu wel want ik heb al kinderen maar als het zou betekenen dat hij mijn kinderen ook niet wenst, houdt het uiteraard op.
- in het buitenland woont? Nee, ik ben niet zo reislustig dat ik graag op en neer zou willen reizen en ik zou ook nooit in het buitenland willen wonen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja.
- als je ouders hem niet mogen? dat zou ik heel erg moeilijk vinden want mijn familie is heel belangrijk voor me en mijn familie is ook erg redelijk en meegaand. Dus als ze uit zouden spreken dat ze iemand echt niet mogen, hebben ze misschien wel eerder door dan ik dat iemand niet aardig is.
- aan de drugs zit? Ja, maar ik zou er wel rekening mee houden dat er geen echte toekomst inzit en ik ook nooit gaan samenwonen en mijn kinderen buiten de relatie houden.
Gast- Gast
- al een kind heeft? ja mijn (inmiddels ex) vriend heeft er 2
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? ja, mijn ex was nog getrouwd toen we samen kwamen
- in de gevangenis heeft gezeten? nee
- geen kinderwens heeft? ja
- in het buitenland woont? nee
- aan de andere kant van t land woont? ja
- als je ouders hem niet mogen? ja
- aan de drugs zit? nee
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
- al een kind heeft? Ja als het een leuke man is waarom niet? Ik ben dol op kinderen.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja
- in de gevangenis heeft gezeten? Euhm ligt eraan wat hij heeft gedaan.. Als hij zijn boetes niet heeft betaald dan wel maar ik zou het niet handig vinden.
- geen kinderwens heeft? Nee maar dan houdt het voor mij ook op zodra ik hoor dat hij geen kinderwens heeft.
- in het buitenland woont? Nee ik kan niet zonder mijn ouders en vrienden. Meestal ( niet altijd ) houdt het in dat de vrouw verhuist naar het land van de man. Kijk mocht de man hiernaartoe verhuizen is het wat anders. Ik heb een oudere nicht die kreeg een relatie met een man hier in NL en hij heeft wel altijd gezegd terug te willen naar Curacao. Nu woont ze ook daar met hem en hun 2 kinderen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja denk het wel. De afstand zou uiteindelijk wel een probleem worden voor mij maar als hij echt heel leuk is. Het is niet mijn voorkeur trouwens.
- als je ouders hem niet mogen? Ik zal er wat meer over denken maar ja. Uiteindelijk heb ik een relatie met hem en niet mijn ouders. Mijn eigen geluk gaat voor die van hun omdat hun hem dan niet mogen.
- aan de drugs zit? Nee. Maakt niet uit wat voor soort drugs maar nee. Heb ik al eens gehad en daar pas ik voor.
- in de gevangenis heeft gezeten? Euhm ligt eraan wat hij heeft gedaan.. Als hij zijn boetes niet heeft betaald dan wel maar ik zou het niet handig vinden.
- geen kinderwens heeft? Nee maar dan houdt het voor mij ook op zodra ik hoor dat hij geen kinderwens heeft.
- in het buitenland woont? Nee ik kan niet zonder mijn ouders en vrienden. Meestal ( niet altijd ) houdt het in dat de vrouw verhuist naar het land van de man. Kijk mocht de man hiernaartoe verhuizen is het wat anders. Ik heb een oudere nicht die kreeg een relatie met een man hier in NL en hij heeft wel altijd gezegd terug te willen naar Curacao. Nu woont ze ook daar met hem en hun 2 kinderen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja denk het wel. De afstand zou uiteindelijk wel een probleem worden voor mij maar als hij echt heel leuk is. Het is niet mijn voorkeur trouwens.
- als je ouders hem niet mogen? Ik zal er wat meer over denken maar ja. Uiteindelijk heb ik een relatie met hem en niet mijn ouders. Mijn eigen geluk gaat voor die van hun omdat hun hem dan niet mogen.
- aan de drugs zit? Nee. Maakt niet uit wat voor soort drugs maar nee. Heb ik al eens gehad en daar pas ik voor.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
- al een kind heeft? Dan moet hij wel hééél leuk zijn dus ik denk het niet.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, daar heb ik geen problemen mee.
- in de gevangenis heeft gezeten?Nee
- geen kinderwens heeft? Nee, mijn eigen kinderwens is ook nog niet duidelijk.
- in het buitenland woont?ja, graag zelfs :-)
- aan de andere kant van t land woont? Ja, geen probleem
- als je ouders hem niet mogen? Als hij echt heel leuk is, dan is het helaas maar zo.
- aan de drugs zit?Nee.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, daar heb ik geen problemen mee.
- in de gevangenis heeft gezeten?Nee
- geen kinderwens heeft? Nee, mijn eigen kinderwens is ook nog niet duidelijk.
- in het buitenland woont?ja, graag zelfs :-)
- aan de andere kant van t land woont? Ja, geen probleem
- als je ouders hem niet mogen? Als hij echt heel leuk is, dan is het helaas maar zo.
- aan de drugs zit?Nee.
Gast- Gast
- al een kind heeft? Nee, omdat ik zelf geen kinderwens heb en niet met kinderen om kan gaan
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ja, voor mij heeft trouwen geen toegevoegde waarde dus dit voelt hetzelfde als mijn vriend die voor mij ook al een relatie heeft gehad
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, wat hij ook heeft gedaan, het is iets wat niet mocht of verkeerd was. Ik zou veel te bang zijn dat het nog eens zou gebeuren.
- geen kinderwens heeft? Ja, zie mijn eerste antwoord
- in het buitenland woont? Nee, ben niet zo'n held met vliegen en wil zo'n jongen dan toch wel eens opzoeken Daarnaast misschien lastige communicatie, mijn Engels is wel redelijk maar ik zou me nooit zo kunnen uitdrukken zoals ik in het Nederlands doe.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, als we beiden maar niet zo druk zijn dat het lastig wordt elkaar te zien
- als je ouders hem niet mogen? Ja, ik zou het wel erg jammer vinden, maar beiden zullen ze zich wel zo aan kunnen passen dat ze het niet echt laten merken. Maar woon niet meer thuis, dus als het de man van mijn dromen is zal ik het er niet om laten
- aan de drugs zit? Nee, ik heb daar een duidelijke mening over. Ben er tegen, wil niet mijn leven delen met iemand die daar zijn 'lol uit moet halen'
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
- al een kind heeft? Liever niet, maar het zou geen deal-breaker zijn. Wel geheel afhankelijk van hoe oud het kind is en hoe de relatie met de moeder is etc
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Wederom liever niet, maar zou ook geen deal-breaker zijn. Maar hij moet geen principes hebben dat hij dan nooit meer wil trouwen!
- in de gevangenis heeft gezeten? Ik denk toch dat ik dat niet kan... hoe onschuldig het vergrijp ook zal zijn
- geen kinderwens heeft? Nee, tenminste, als dat zo'n principe van hem is (net als dat trouwen) ik wil geen relatie hebben waarin er niet overlegd en gepraat kan worden over zulke dingen.
- in het buitenland woont? Lijkt me moeilijk, maar liefde overwint alles, toch? maar dan moet er wel uitzicht zijn op een situatie waar je dichter bij elkaar of samen kan gaan wonen
- aan de andere kant van t land woont? Zelfde als voor buitenland.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, al ligt het wel aan hun argumenten. Ik hecht er op zich wel belang aan dat mijn ouders hem graag mogen, maar als het niet klikt, tja dan is het zo. Ik moet met hem leven, zij niet
- aan de drugs zit? Nee, ook niet als het af en toe is voor een feestje.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Wederom liever niet, maar zou ook geen deal-breaker zijn. Maar hij moet geen principes hebben dat hij dan nooit meer wil trouwen!
- in de gevangenis heeft gezeten? Ik denk toch dat ik dat niet kan... hoe onschuldig het vergrijp ook zal zijn
- geen kinderwens heeft? Nee, tenminste, als dat zo'n principe van hem is (net als dat trouwen) ik wil geen relatie hebben waarin er niet overlegd en gepraat kan worden over zulke dingen.
- in het buitenland woont? Lijkt me moeilijk, maar liefde overwint alles, toch? maar dan moet er wel uitzicht zijn op een situatie waar je dichter bij elkaar of samen kan gaan wonen
- aan de andere kant van t land woont? Zelfde als voor buitenland.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, al ligt het wel aan hun argumenten. Ik hecht er op zich wel belang aan dat mijn ouders hem graag mogen, maar als het niet klikt, tja dan is het zo. Ik moet met hem leven, zij niet
- aan de drugs zit? Nee, ook niet als het af en toe is voor een feestje.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
- al een kind heeft? misschien. Ik zou geen gestress met omgangsregelingen willen.
- in de gevangenis heeft gezeten? Het ligt eraan waarvoor, maar in principe niet.
- geen kinderwens heeft? nee
- in het buitenland woont? misschien
- aan de andere kant van t land woont? Ja, dat is in mijn huidige relatie ook het geval.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, maar dat maakt het niet makkelijker.
- aan de drugs zit? Nee
- in de gevangenis heeft gezeten? Het ligt eraan waarvoor, maar in principe niet.
- geen kinderwens heeft? nee
- in het buitenland woont? misschien
- aan de andere kant van t land woont? Ja, dat is in mijn huidige relatie ook het geval.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, maar dat maakt het niet makkelijker.
- aan de drugs zit? Nee
Gast- Gast
- al een kind heeft?
ja, houdt wel van kinderen en zoiets kan ook ''per ongeluk'' gebeurd zijn.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
nee, wil dat graag samen met mijn vriend voor het eerst meemaken, incl. alle voorbereidingen
- in de gevangenis heeft gezeten?
nee, wil daar niks mee te maken hebben
- geen kinderwens heeft?
nee, ik wil echt kinderen later
- in het buitenland woont?
ja, heb op dit moment relatie met iemand uit buitenland. Scheelt wel dat hij in mijn favoriete land woont en ik er geen problemen mee heb om daar te gaan wonen. Verder is het lang niet altijd makkelijk maar het heeft ook mooie kanten.
- aan de andere kant van t land woont?
ja, ben niet gehecht aan een bepaalde regio hier in Nederland en voor mij zou het dan nog 'dichtbij' zijn vergeleken met nu
- als je ouders hem niet mogen?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit ooit zal gebeuren. Mijn ouders zijn heel makkelijk en denk niet dat ik ooit op iemand kan vallen die mij ouders echt niks vinden.
- aan de drugs zit?
Nee, ik ben echt tegen drugs
ja, houdt wel van kinderen en zoiets kan ook ''per ongeluk'' gebeurd zijn.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)?
nee, wil dat graag samen met mijn vriend voor het eerst meemaken, incl. alle voorbereidingen
- in de gevangenis heeft gezeten?
nee, wil daar niks mee te maken hebben
- geen kinderwens heeft?
nee, ik wil echt kinderen later
- in het buitenland woont?
ja, heb op dit moment relatie met iemand uit buitenland. Scheelt wel dat hij in mijn favoriete land woont en ik er geen problemen mee heb om daar te gaan wonen. Verder is het lang niet altijd makkelijk maar het heeft ook mooie kanten.
- aan de andere kant van t land woont?
ja, ben niet gehecht aan een bepaalde regio hier in Nederland en voor mij zou het dan nog 'dichtbij' zijn vergeleken met nu
- als je ouders hem niet mogen?
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit ooit zal gebeuren. Mijn ouders zijn heel makkelijk en denk niet dat ik ooit op iemand kan vallen die mij ouders echt niks vinden.
- aan de drugs zit?
Nee, ik ben echt tegen drugs
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
- al een kind heeft? Ja, daar zou ik niet zoveel moeite mee hebben.
- in de gevangenis heeft gezeten? Mijn eerste gedachten is nee. Het ligt er natuurlijk wel aan waarvoor, een hele goede vriendin van mij heeft ook een week vastgezeten voor iets heel onbenulligs.
- geen kinderwens heeft? Ja, daar kan ik denk ik wel mee leven. Ik weet nog niet eens of ik die zelf heb.
- in het buitenland woont? Dan moet het wel echt heeeel goed voelen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, geen probleem.
- als je ouders hem niet mogen? Ja.
- aan de drugs zit? Als hij af en toe iets gebruikt, op een feestje ofzo heb ik daar geen problemen mee. Maar wanneer het meer dan dat is, ga ik de relatie niet aan.
- in de gevangenis heeft gezeten? Mijn eerste gedachten is nee. Het ligt er natuurlijk wel aan waarvoor, een hele goede vriendin van mij heeft ook een week vastgezeten voor iets heel onbenulligs.
- geen kinderwens heeft? Ja, daar kan ik denk ik wel mee leven. Ik weet nog niet eens of ik die zelf heb.
- in het buitenland woont? Dan moet het wel echt heeeel goed voelen.
- aan de andere kant van t land woont? Ja, geen probleem.
- als je ouders hem niet mogen? Ja.
- aan de drugs zit? Als hij af en toe iets gebruikt, op een feestje ofzo heb ik daar geen problemen mee. Maar wanneer het meer dan dat is, ga ik de relatie niet aan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Amazzonia schreef:Heel simpel: Nee op alles..
Echt waar? Waarom dan?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Zou jij een relatie aan gaan met iemand die:
- al een kind heeft? Ja hoor, ik heb nu zelf ook een kind, dus ik zie niet in waarom niet.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ik denk het wel, als ik nu singel zou zijn ben ik waarschijnlijk zelf ook gescheiden, dus ik kan daar dan niet moeilijk over doen.
- in de gevangenis heeft gezeten? Hmm, dat denk ik dan weer niet. Hoewel het wel ligt aan de reden dat hij in de gevangenis heeft gezeten.
- geen kinderwens heeft? Nee, nu zeker niet.
- in het buitenland woont? Ja, heb ik een goede reden om daar te gaan wonen mocht de relatie slagen.
- aan de andere kant van t land woont? Ook geen problemen mee.
- als je ouders hem niet mogen? Yep. Been there, done that.
- aan de drugs zit? Nee.
- al een kind heeft? Ja hoor, ik heb nu zelf ook een kind, dus ik zie niet in waarom niet.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Ik denk het wel, als ik nu singel zou zijn ben ik waarschijnlijk zelf ook gescheiden, dus ik kan daar dan niet moeilijk over doen.
- in de gevangenis heeft gezeten? Hmm, dat denk ik dan weer niet. Hoewel het wel ligt aan de reden dat hij in de gevangenis heeft gezeten.
- geen kinderwens heeft? Nee, nu zeker niet.
- in het buitenland woont? Ja, heb ik een goede reden om daar te gaan wonen mocht de relatie slagen.
- aan de andere kant van t land woont? Ook geen problemen mee.
- als je ouders hem niet mogen? Yep. Been there, done that.
- aan de drugs zit? Nee.
Gast- Gast
Inderdaad! Amazonnia, ik hoop dat er zo'n man bestaat!toetje_ schreef:Echt waar? Waarom dan?
Gast- Gast
- al een kind heeft? Ja hoor, ligt er wel aan hoe oud het kind is. Maar ik zie dat niet als probleem hoewel het in het begin wel erg wennen zou zijn.
- al getrouwd is geweest (gescheiden dus)? Hhmm zou betekenen dat hij wel snel is gescheiden. Maar ja, waarom niet. Het kan toch dat de vorige relatie toch niet de goede bleek te zijn?
- in de gevangenis heeft gezeten? Nee, puur om het feit dat ik vaak mijn vooroordelen heb en ik het moeilijk vind om objectief naar iemand zijn of haar situatie te kijken.
- geen kinderwens heeft? Nee, want ik wil zelf dolgraag kinderen. Ik zou het heel moeilijk vinden om dit te accepteren.
- in het buitenland woont? Nee, het lijkt mij verschrikkelijk. Ik ben heel jaloers en onzeker aangelegd en ik zou me dus werkelijk ongerust maken over het feit of hij daar niet nog andere dingen uitspookt.
- aan de andere kant van t land woont? Als ik echt heel zeker van de relatie ben, dan wel. Ook al vind ik het wel fijn om vaak bij mijn vriend te zijn. Maar goed, zoals ik al zei, alleen als ik er volledig achter sta en ik hem echt echt super leuk vind.
- als je ouders hem niet mogen? Ja, dat kan wel. Maar, meestal blijken mijn ouders gelijk te hebben. Het zou dus wel kunnen, maar als ik weet dat hij een goede jongen is, weet ik mijn ouders ook wel te overtuigen.
- aan de drugs zit? Nee, want drugs maakt meer kapot dan je lief is. Zijn gevoelsbeleving is dan ook anders en ik zou bij mezelf te raden gaan of ik hem alleen leuk vind aan de drugs of zonder drugs. En andersom natuurlijk ook, of hij mij nou alleen leuk vind als hij gebruikt heeft of als hij nuchter is.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Purple schreef:Inderdaad! Amazonnia, ik hoop dat er zo'n man bestaat!toetje_ schreef:Echt waar? Waarom dan?
Uh, ik weet wel vrij zeker dat er GENOEG van dat soort mannen bestaan hoor..
Meeste mannen die ik ken van achterin de twintig, hebben toch geen ex-vrouwen, kinderen, strafblad of drugs in hun keukenkastjes...
En ik neem aan dat er daarvan genoeg verspreid door Nederland wonen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik ga duidelijk met de verkeerde mensen om.Antibes schreef:Meeste mannen die ik ken van achterin de twintig, hebben toch geen ex-vrouwen, kinderen, strafblad of drugs in hun keukenkastjes...
Gast- Gast
Purple schreef:Ik ga duidelijk met de verkeerde mensen om.Antibes schreef:Meeste mannen die ik ken van achterin de twintig, hebben toch geen ex-vrouwen, kinderen, strafblad of drugs in hun keukenkastjes...
Antibes- Ratel
Nou ik mag hopen van wel inderdaad!Antibes schreef:Purple schreef:Inderdaad! Amazonnia, ik hoop dat er zo'n man bestaat!toetje_ schreef:Echt waar? Waarom dan?
Uh, ik weet wel vrij zeker dat er GENOEG van dat soort mannen bestaan hoor..
Meeste mannen die ik ken van achterin de twintig, hebben toch geen ex-vrouwen, kinderen, strafblad of drugs in hun keukenkastjes...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Uhm, ik bedoel dus drugs in de keukenkastjes he.. Waar ze hun kinderen laten weet ik dan weer niet..
Antibes- Ratel
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Onzeker in je relatie
» Heb jij een relatie??
» Heb jij een relatie?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Onzeker in je relatie
» Heb jij een relatie??
» Heb jij een relatie?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: