Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker in je relatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Onzeker in je relatie

Bericht  Kaboutertje vr 10 jun 2011 - 21:39

Ik heb nu zo'n 6 maanden een lieve vriend, waar ik helemaal gek op ben. Het gaat echt goed tussen ons I love you . Van mezelf kan ik wel heel onzeker zijn, mede door wat ik mee heb gemaakt. In het begin van onze relatie vroeg ik me dan ook af waarom mijn vriend juist míj wilde?! Naar mijn idee kon hij wel beter krijgen. Terwijl anderen misschien denken : waar heb je het over?!

Nou is het dus zo dat ik bij bepaalde situaties onzeker word. En min of meer bevestiging zoek, terwijl ik dit niet wil. Ik ben er wel altijd eerlijk in geweest, over hoe ik me voel. Dit omdat hij dan op de hoogte is van hoe ik me voel. Hij heeft me ook vaak gezegd dat ik een leuke meid ben, en niet onzeker hoef te zijn. Ik geloof, en wéét ook wel dat hij me leuk vindt... Maar soms, dan is er een duiveltje in mijn hoofd die me nare dingen toefluisterd. Twisted Evil

Net als dit weekend, gaat hij vandaag en morgen naar festivals met vrienden. Hartstikke gezellig en leuk, ik houd hem ook niet tegen want ik gun hem dingen zonder mij. Maar heel ff spookt het dan door mijn hoofd.. Pfff wat nou als hij daar iemand ontmoet? Mannen onder elkaar, die elkaar misschien opnaaien ofzo. Je hoort zoveel verhalen van vreemdgaan enzo? Maar ik maak mezelf er gek mee. En ik weet niet zo goed wat ik moet doen om van deze gedachtes af te komen.

Mijn vriend weet hiervan, maar ik zal het toch zelf moeten oplossen. Weet alleen niet goed hoe?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 22:11

Probeer het los te laten en bedenk dat je hem veel plezier gunt. Hij heeft voor jou gekozen en het gaat goed zeg je dus geen zorgen nodig. Ik snap het wel hoor je gedachten Wink Ga je zelf dit weekend ook wat doen? Zodat je afleiding hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  luisa vr 10 jun 2011 - 22:31

Ik vind het altijd zo jammer als iemand zich onzeker voelt binnen een relatie (hoewel iedereen zal wel eens momentje van onzekerheid hebben). Je zegt het zelf al, jullie relatie loopt goed. Je vriend heeft voor jou gekozen dus zet het uit je hoofd. Hij zal jou heus niet gelijk vergeten als hij een weekendje met vrienden weg is. Wens je vriend veel plezier en denk er gewoon niet teveel aan, ga zelf ook iets leuks ondernemen anders.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  Kaboutertje vr 10 jun 2011 - 23:32

Bedankt voor de reacties tot nu toe, en jullie hebben ook wel gelijk.
Ga vanmiddag wat leuks doen, vanavond werken. Maandagmiddag zie ik hem alweer, dus ik moet niet zo stom denken. Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:35

O meisje, ik heb jullie samen gezien en hij is echt stapelgek op je hoor, neem dat maar van mij (en anderen die het ook hebben gezien) aan. Hij keurt geen enkel meisje een blik waardig zoals hij naar jou kijkt smile die jongen is stapelverliefd op je, dat merk je gewoon aan alles.
Ik snap dat je je erg onzeker voelt, en jij bent de enige die er iets aan kan veranderen...je bent zelf ook een leuke en mooie meid, en echt wel de moeite waard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 23:37

Goed dat je wat leuks gaat doen en je dus lekker bezig bent smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  Kaboutertje za 11 jun 2011 - 0:05

Storm schreef:O meisje, ik heb jullie samen gezien en hij is echt stapelgek op je hoor, neem dat maar van mij (en anderen die het ook hebben gezien) aan. Hij keurt geen enkel meisje een blik waardig zoals hij naar jou kijkt smile die jongen is stapelverliefd op je, dat merk je gewoon aan alles.
Ik snap dat je je erg onzeker voelt, en jij bent de enige die er iets aan kan veranderen...je bent zelf ook een leuke en mooie meid, en echt wel de moeite waard!

Superlief van je Embarassed Doet me goed om te horen, dankje!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker in je relatie Empty Re: Onzeker in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum