Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

+23
Darius
joyce0606
Teddyaapje
Dolphinne
Caresses
Atelier Madame
Pussycat
TGR
Monte
Pien
ekjir@M
Susan
ProudMom
Mamsie
PiP
Jilke
snoezel
knets
patjuhhh
**_pearl_**
Muppetje
Linnie1985
duckie
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 22:12

ProudMama schreef:
mama2be schreef:
ProudMama schreef:Mama2be: Hoe lang ben je zwanger? smile

Ik ben in september uitgerekend, nu alweer zo'n 29 weekjes. Dus het schiet alweer op en is nu ook overduidelijk te zien.

Hoe gaat het met jouw kindjes? Ik reageer niet zo heel veel maar lees wel vaak mee.
Met 29 weken zie je het wel ja!

Mijn kindjes groeien als kool, net als mijn buik. Net even nieuwe foto in het foto- topic gezet. Doe je mee?? Very Happy

Fijn dat het goed gaat met je kindjes.
Heb ook voor het eerst een foto geplaatst Very Happy Haal hem straks weer weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Dolphinne zo 19 jun 2011 - 22:48

Ik krijg het ook regelmatig te horen.
Vorig weekend nog van iemand die ik niet ken. Bij een tentfeest waar flink gedronken wordt. Was een tijdje met hem aan het kletsen en op een gegeven moment vroeg hij of ik zwanger was. (hij was zelf net een paar maand vader)
Waarschijnlijk omdat ik nog steeds een aardig buikje heb van mn zwangerschap (ruim 2,5 jaar geleden). Alles blijft bij mij op mn buik hangen. En ik dronk cola omdat ik zelf met de auto naar huis moest.

Heb het ook wel meerdere keren gehoord van kinderen waaraan ik zwemles geef. In badpak valt een buikje natuurlijk extra op. En kinderen zijn dan goudeerlijk.....
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Teddyaapje ma 20 jun 2011 - 1:00

Gelukkig heeft nog niemand het aan me gevraagd maar ik vind zelf wel dat ik nog een beetje een "ik ben zwanger buik" heb...ik probeer er vaak wel rekening meer te houden met wat ik aantrek.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  joyce0606 ma 20 jun 2011 - 1:11

ik heb het nooit gehoort, maar moet ook zeggen, dat ik nooit een zwanger buikje heb, tot nu dan, en dan nog zie ik mensen heel bedenkelijk kijken, is het nou wel of niet.

ik heb het wel vaak met opmerkingen gehoort. tot het irritante aan toe.

als ik een keer zei dat ik hoofdpijn had, of niet lekker was, moe was, of wat dan ook, is het gelijk "ow, ben je zwanger ofzo" (en dat ook 2 á 3 weken na me miskraam waar mensen vanaf wisten). als blikken toen konden doden!!


het lijkt mij wel pijnlijk hoor, als iemand dat zegt en het is niet zo! ik zou het echt noooit uit mezelf zeggen/vragen. je weet inderdaad niet of het zo is, en in welke situatie diegene zit, misschien is ze wel al jaren bezig met zwanger raken, lijkt me nog wel extra pijnlijker!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Darius ma 20 jun 2011 - 1:48

Mijn vader vond het vorige week enorm leuk om vier keer op 1 middag te zeggen dat ik nog wel een buikje had......bah.

Maar zou zo'n corrigerend hemd van hema niet helpen? Ik ata op het punt om deze aan te schaffen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 2:02

Darius schreef:Mijn vader vond het vorige week enorm leuk om vier keer op 1 middag te zeggen dat ik nog wel een buikje had......bah.

Maar zou zo'n corrigerend hemd van hema niet helpen? Ik ata op het punt om deze aan te schaffen!

Dat is ook vervelend zulke opmerkingen, daar heeft mijn vader ook een handje van. Zelfs de dag van de keizersnee...hij schrok van mijn opgeblazen buik, tja, dat zijn nou de darmen na zo'n operatie. "Als dat maar weer goed komt..." Man, ik was blij dat de 1e er levend uit was gekomen! Die buik kon me niet schelen.
Een week later waren mijn darmen weer aardig geslonken, en zei hij: "Gelukkig, die buik is weg!" Terwijl dat gerust 6 weken kan duren voor je darmen weer normaal liggen.
Normaal zou ik zulke opmerkingen het ene oor in laten gaan. en het andere weer uit, maar na de bevalling van mijn zoontje vond hih zo'n opmerking na 1 week blijkbaar ook al nodig, dus ik was meteen geirriteerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Angela_1986 ma 20 jun 2011 - 2:12

**_pearl_** schreef:ik heb daar ook wel last van Sad
ik ben nog nooit zwanger geweest en ik ben nu ook niet zwanger .
ik heb heel veel maag en darm klachten waar ze eigeijk niet achter kunnen komen wat het is maar waardoor mijn buik dan van de ene dag na de andere dag helemaal opzet en dan lijk ik net 25 weken zwanger .ik vind dit zelf al erg vervelend maar dan heb ik ook nog ouders op mijn werk die steeds komen vragen of ik zwanger ben ...

ik denk dan altijd STEL je voor ik probeer al 2 jaar om zwanger te worden maar dat lukt allemaal niet , en iemand blijf maar vragen of je zwanger bent

Een tante van mij (51 jaar) heeft daar ook last van. Waarschijnlijk komt het bij haar ook voort uit darmklachten maar ze kunnen eigenlijk niets vinden.
Maar het is wel écht heel erg vervelend. Ze baalt er zelf ook verschrikkelijk van maar ja, ze kan er niets aan doen. Zij draagt op zulke dagen ook zwangerschapsbroeken omdat die het makkelijkste zitten dan.

Laatst was 'n in de supermarkt en toen sprak 'n wildvreemde vrouw haar aan; wat leuk dat u op die leeftijd nog voor 'n kindje gaat! ... :shock:
Mijn tante klapt dan dicht en weet niet wat ze moet zeggen, ze had toen wel 'n vriendin bij die er iets van gezegd heeft maar geloof niet dat het kwartje viel bij die vrouw.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 2:26

Mensen denken gewoon niet na bij wat ze zeggen. Ik vind het echt dom en onnadenkend als mensen zomaar aan je vragen of je zwanger bent. Als je twijfelt vraag het dan gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 2:33

Darius schreef:

Maar zou zo'n corrigerend hemd van hema niet helpen? Ik ata op het punt om deze aan te schaffen!

Na jesper heb ik er wel een aangeschaft, niet van Hema maar van Hunkemoller. Op zich vind ik het wel fijn hoor. Onder wat strakkere kleding draag ik het nog. Het is dan gewoon net ff wat minder blubberig zeg maar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Annemarieh ma 20 jun 2011 - 2:47

Bij mij 2x door dezelfde (!) collega... ze verwacht zeker nog wat van me Very Happy

Annemarieh
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 5
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  *Lookie* ma 20 jun 2011 - 7:56

Het is mij ook weleens gevraagd toen ik nog niet zwanger was, waarschijnlijk omdat ik van mezelf ook wel een buikje heb maar verder niet echt te dik ben. Ik trok het me erg aan, dacht er dagen later nog over na. Ik zou het dus zelf ook niet zo aan iemand vragen, het is vervelend als men het je vraagt terwijl het niet zo is. Nu is echt zwanger ben vind ik het natuurlijk wel leuk als mensen het vragen maar toch ben ik er zelf heel voorzichtig mee.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Mamsie ma 20 jun 2011 - 8:38

Gelukkig niet zeg, of ik was ook daadwerkelijk zwanger.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:52

Darius schreef:Mijn vader vond het vorige week enorm leuk om vier keer op 1 middag te zeggen dat ik nog wel een buikje had......bah.

Maar zou zo'n corrigerend hemd van hema niet helpen? Ik ata op het punt om deze aan te schaffen!

Ja, die helpen heel goed! Ik heb zelf maat S, maar heb hem in M aangeschaft omdat S wel heeeeeel strak zat, dus dat is misschien wel handig om rekening mee te houden (even een maat groter aanhouden).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  sheila123 di 21 jun 2011 - 7:33

Jo! Lekker tactisch! Ik zou dat nooit vragen aan iemand tenzij ik het zeker weten wist! Maar nee gelukkig hebben ze het nog nooit tegen mij gezegd. Wel tegen een vriendin van mij die nogal fors bij haar buik is en dan is het nog zachtjes uitgedrukt... Embarassed
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 3 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum