Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

+23
Darius
joyce0606
Teddyaapje
Dolphinne
Caresses
Atelier Madame
Pussycat
TGR
Monte
Pien
ekjir@M
Susan
ProudMom
Mamsie
PiP
Jilke
snoezel
knets
patjuhhh
**_pearl_**
Muppetje
Linnie1985
duckie
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 9:54

Toen ik van Yrsa was bevallen was ik ook alweer vrij snel op de been, maar dan bedoel ik vooral dat ik op was en door het huis liep. Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om te gaan zwemmen (en inderdaad, het mag niet eens).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  ekjir@M zo 19 jun 2011 - 9:59

Ik kon na 5 dagen echt nog helemaal niks... De eerste 3 dagen voelde ik me heel wat maar daarna heb ik nog wel even nodig gehad voordat ik uberhaupt de deur weer uit ging. Alleen het idee al dat je moet gaan zwemmen als je nog vloeit :shock:

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 10:01

Ik weet nog dat ik na de eerste bevalling echt een heel rare rimpelhuid op mijn buik had, het voelde als dat spul dat over de hoofdsteunen van stoelen zit in zo'n touringcar. Daarmee had ik me dus sowieso al niet vertoond in een winkel met bikini's.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:04

Ja vorige week nog..

stond ik bij de snackbar, en had ik een blikje redbull gekocht. Zei die man "Dat mag je niet drinken hoor, dan krijg je zo'n ADHD kind" terwijl ie zo'n dikke buik maakte met z'n handen.
En ik met m'n domme kop durf dan niet te zeggen dat ik niet zwanger ben, dus ik zei: "Nee hoor, die is voor m'n vriend" Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 10:09

Tegen mij is het ook wel eens gezegd, ik zei dan altijd dat ik het onbeschoft vond en dat ze daar mensen heel erg mee konden kwetsen! 1 keer werd een vrouw boos, een ander reageerde heel begripvol en bood gelijk excuses aan...

Bij mijn zus heeft het bijv 1,5 jaar geduurd voor ze zwanger was, haar schoonzusje vroeg iedere keer aan haar wanneer er nou een baby kwam en mijn zus kon vervolgens bij iedere keer dat het gevraagd werd wel janken!! Het kan zo kwetsend zijn!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:12

Ik begrijp sowieso nooit dat mensen zo ongevraagd hun mening kunnen geven. Wie geeft hun daar het recht toe ? En waarom zou je alles wat ik je op komt willen zeggen ? Dat snap ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 10:19

Marin schreef:Ja vorige week nog..

stond ik bij de snackbar, en had ik een blikje redbull gekocht. Zei die man "Dat mag je niet drinken hoor, dan krijg je zo'n ADHD kind" terwijl ie zo'n dikke buik maakte met z'n handen.
En ik met m'n domme kop durf dan niet te zeggen dat ik niet zwanger ben, dus ik zei: "Nee hoor, die is voor m'n vriend" Embarassed
zou ik ook zeggen hoor, ik zou dat ook niet durven.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Pien zo 19 jun 2011 - 10:21

Monte schreef:
Marin schreef:Ja vorige week nog..

stond ik bij de snackbar, en had ik een blikje redbull gekocht. Zei die man "Dat mag je niet drinken hoor, dan krijg je zo'n ADHD kind" terwijl ie zo'n dikke buik maakte met z'n handen.
En ik met m'n domme kop durf dan niet te zeggen dat ik niet zwanger ben, dus ik zei: "Nee hoor, die is voor m'n vriend" Embarassed
zou ik ook zeggen hoor, ik zou dat ook niet durven.
als ik een tip mag geven, doe het een volgende keer wel! het geeft zo'n lekker gevoel als je die mensen lekker kunt af troefen!! en.. misschien leren ze er wel van dat ze het een volgende keer niet weer aan iemand vragen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 10:36

Pien schreef:
Monte schreef:
Marin schreef:Ja vorige week nog..

stond ik bij de snackbar, en had ik een blikje redbull gekocht. Zei die man "Dat mag je niet drinken hoor, dan krijg je zo'n ADHD kind" terwijl ie zo'n dikke buik maakte met z'n handen.
En ik met m'n domme kop durf dan niet te zeggen dat ik niet zwanger ben, dus ik zei: "Nee hoor, die is voor m'n vriend" Embarassed
zou ik ook zeggen hoor, ik zou dat ook niet durven.
als ik een tip mag geven, doe het een volgende keer wel! het geeft zo'n lekker gevoel als je die mensen lekker kunt af troefen!!

Nee daar zou ik echt geen voldoening uit halen. Ik ben ook echt niet ad rem genoeg om zoiets te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 11:02

Marin schreef:Ja vorige week nog..

stond ik bij de snackbar, en had ik een blikje redbull gekocht. Zei die man "Dat mag je niet drinken hoor, dan krijg je zo'n ADHD kind" terwijl ie zo'n dikke buik maakte met z'n handen.
En ik met m'n domme kop durf dan niet te zeggen dat ik niet zwanger ben, dus ik zei: "Nee hoor, die is voor m'n vriend" Embarassed

Ik zou het juist op zo'n manier wel zeggen dat 'ie zich zo hard mogelijk zou schamen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  TGR zo 19 jun 2011 - 11:05

Pien schreef:
Monte schreef:
Marin schreef:Ja vorige week nog..

stond ik bij de snackbar, en had ik een blikje redbull gekocht. Zei die man "Dat mag je niet drinken hoor, dan krijg je zo'n ADHD kind" terwijl ie zo'n dikke buik maakte met z'n handen.
En ik met m'n domme kop durf dan niet te zeggen dat ik niet zwanger ben, dus ik zei: "Nee hoor, die is voor m'n vriend" Embarassed
zou ik ook zeggen hoor, ik zou dat ook niet durven.
als ik een tip mag geven, doe het een volgende keer wel! het geeft zo'n lekker gevoel als je die mensen lekker kunt af troefen!! en.. misschien leren ze er wel van dat ze het een volgende keer niet weer aan iemand vragen!

Je troeft m dan niet af, je zet jezelf gewoon voor gek. Als je zo ongemakkelijk dik bent dat mensen echt denken dat je zwanger bent, dan zou ik er echt iets aan doen en heel snel ook.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 11:08

TGR schreef:Je troeft m dan niet af, je zet jezelf gewoon voor gek. Als je zo ongemakkelijk dik bent dat mensen echt denken dat je zwanger bent, dan zou ik er echt iets aan doen en heel snel ook.

Dat hoeft niet, de drempel voor sommige mensen om te informeren of iemand zwanger is, is gewoon bijzonder laag. Ik paste nog in maatje 34 toen er bij mij naar gevraagd werd, da's toch verre van ongemakkelijk dik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  TGR zo 19 jun 2011 - 11:18

Twellie schreef:
TGR schreef:Je troeft m dan niet af, je zet jezelf gewoon voor gek. Als je zo ongemakkelijk dik bent dat mensen echt denken dat je zwanger bent, dan zou ik er echt iets aan doen en heel snel ook.

Dat hoeft niet, de drempel voor sommige mensen om te informeren of iemand zwanger is, is gewoon bijzonder laag. Ik paste nog in maatje 34 toen er bij mij naar gevraagd werd, da's toch verre van ongemakkelijk dik.

Nouja als je al ongemakkelijk bent over je gewicht, vind ik het niet gek om er iets aan te doen. Als je maatje 34 hebt, dan kun je jezelf veel gemakkelijker verdedigen omdat mensen dan aan de hand van je gewicht of je buik geen reden hebben om aan te nemen dat je zwanger bent.

Mij is het ook ooit gevraagd, maar dat kwam omdat zo'n beetje iedereen op mijn werk toen zwanger was en ze dachten dat ik een van hen was, dat had niks met mijn buik te maken. Maar als ze van die "buikbewegingen" gaan maken, zou ik me toch niet kunnen willen verdedingen als ik idd zo'n buik heb. Dat toch proberen zoals Pien suggesteert doet je de plank compleet misslaan waardoor je jezelf nog extra voor lul zet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Pussycat zo 19 jun 2011 - 18:42

Mensen moeten zelf gewoon logisch nadenken en niet overal hun neus in steken. Wat gaat hun dat aan of je nu zwanger bent of niet pfff.
Of je nu een zwangere of een dikke buik hebt daar zie je echt wel verschil tussen hoor.
Ik bedoel meestal is een dikke buik niet zo mooi strak als bij een zwangere.

En als je een baby van 2 maanden is de wagen hebt liggen vind ik het al helemaal stom om zoiets te vragen, ja je zou weer zwanger kunnen zijn, maar dat kan je dan nog niet zien.
Bovendien duurt het bij de één nou eenmaal wat langer dan bij de ander voordat de pondjes er weer vanaf zijn. Tegenwoordig lijkt het wel als je niet binnen een maand weer strak bent dan is dat gek.
Je krijgt amper tijd om te herstellen of ze denken dat je alweer zwanger bent.

Nou ja gelukkig is het mij nog nooit gevraagd. (behalve door mijn vader die denkt dat ik van rake opmerkingen hard zal worden ofzo, want ik was 16 en absoluut niet dik mijn tailleomtrek was toen 64cm en hij wist dat ik mezelf dik vond hoe maak je iemand onzeker...) maar goed misschien durft de rest het wel niet te vragen dat kan ook Wink

Het zou trouwens nooit bij mij opkomen om een vreemde te gaan aanspreken of ze nu zwanger is of niet.
Ook zou ik trouwens nooit zomaar vragen aan een zwangere hoeveel er wel niet in haar buik zit Mad die vraag heb ik wel regelmatig gekregen toen ik zwanger was en ik was echt niet dik! De verloskundige zei elke keer dat ik een bescheiden buikje had dus... (of ze loog haha)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Atelier Madame zo 19 jun 2011 - 18:53

mm nichtje van tien zei dat laatst tegen me: "atelier madame ben je zwanger? "
ter idee Ik ben een 22 jarige student Wink
dus ik nee nichtje Ik ben niet zwanger waarom dan?" ja jouw buik steekt wat uit "
toen heeft dr moeder dr maar ff duidelijk uitgelegd dat je dat nooit tegen een vrouw móet zeggen :p
en jullie begrijpen Ik ben nog een week van slag geweest :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 21:00

Wij stonden laatst bij de snackbar om een ijsje te halen. Staat daar zo'n vage onbekende jongen die ineens tegen met zegt: Zwanger??

Nu ben ik het ook wel en was het ook wel duidelijk te zien, maar dat vond ik ook wel een beetje raar.
Ik had echt zoiets van 'donder op' Dus ik zei een beetje geirriteerd van ' ja dat kun je toch zien '.

Later toen ik weer buiten stond bedacht ik me iets anders wat ik wel had kunnen zeggen. Iets in de trant van ' nee ik eet elke dag patat '.

Ik kan me voorstellen dat het absoluut niet leuk is om te horen dat mensen denken dat je zwanger bent, terwijl het niet zo is. Maar als je het wel bent kunnen mensen ook de meest domme opmerkingen maken en je aankijken alsof ze nog nooit een zwangere vrouw hebben gezien. Ook super onfatsoenlijk vind ik dat soms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  TGR zo 19 jun 2011 - 21:03

mama2be schreef:Wij stonden laatst bij de snackbar om een ijsje te halen. Staat daar zo'n vage onbekende jongen die ineens tegen met zegt: Zwanger??

Nu ben ik het ook wel en was het ook wel duidelijk te zien, maar dat vond ik ook wel een beetje raar.
Ik had echt zoiets van 'donder op' Dus ik zei een beetje geirriteerd van ' ja dat kun je toch zien '.

Later toen ik weer buiten stond bedacht ik me iets anders wat ik wel had kunnen zeggen. Iets in de trant van ' nee ik eet elke dag patat '.

Je had gewoon het moment kunnen aangrijpen om heel trots "JA Very Happy wat leuk dat je het kunt zien" te kunnen zeggen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 21:07

Mama2be: Ik ben overduidelijk zwanger, en krijg die vraag ook weleens: Joh, ben je zwanger?
Dan zeg ik gewoon ijskoud: Nee hoor, gewoon plaatselijk erg dik laughcry
Die gezichten zijn dan best leuk angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 21:08

Mama2be: Hoe lang ben je zwanger? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Caresses zo 19 jun 2011 - 21:11

Eens met TGR, je kan het ook van de positieve kant bekijken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 21:18

ProudMama schreef:Mama2be: Ik ben overduidelijk zwanger, en krijg die vraag ook weleens: Joh, ben je zwanger?
Dan zeg ik gewoon ijskoud: Nee hoor, gewoon plaatselijk erg dik laughcry
Die gezichten zijn dan best leuk angel

Haha ja zulk soort opmerkingen vind ik dan ook het leukst.
En dan het gezicht van zo iemand erbij lol!
Maar deze komen vaak pas achteraf in me op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 21:21

ProudMama schreef:Mama2be: Hoe lang ben je zwanger? smile

Ik ben in september uitgerekend, nu alweer zo'n 29 weekjes. Dus het schiet alweer op en is nu ook overduidelijk te zien.

Hoe gaat het met jouw kindjes? Ik reageer niet zo heel veel maar lees wel vaak mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 21:23

mama2be schreef:
ProudMama schreef:Mama2be: Hoe lang ben je zwanger? smile

Ik ben in september uitgerekend, nu alweer zo'n 29 weekjes. Dus het schiet alweer op en is nu ook overduidelijk te zien.

Hoe gaat het met jouw kindjes? Ik reageer niet zo heel veel maar lees wel vaak mee.
Met 29 weken zie je het wel ja!

Mijn kindjes groeien als kool, net als mijn buik. Net even nieuwe foto in het foto- topic gezet. Doe je mee?? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 22:07

Jee, er zijn nog best veel meiden die deze vraag krijgen. Zelf ben ik er eentje van. Vind het echt enorm brutaal, ik zou dat nooit vragen.

Bij een vriendin zag ik bijvoorbeeld meteen dat ze zwanger was van de tweede, ze was op dat moment nog geen 12 weken maar het was overduidelijk. Toch heb ik gewacht tot ze zelf met het nieuws kwam.
Het is echt pijnlijk als het niet zo blijkt te zijn.. Vooral als degene in kwestie het juist heel graag wil.

Ik probeer er meestal wel bijdehand mee om te gaan, dus als ik niet flabbergasted ben reageer ik adrem terug. Werkt vaak prima, die denken wel twee x na voordat ze zoiets vragen. Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 22:11

TGR schreef:
mama2be schreef:Wij stonden laatst bij de snackbar om een ijsje te halen. Staat daar zo'n vage onbekende jongen die ineens tegen met zegt: Zwanger??

Nu ben ik het ook wel en was het ook wel duidelijk te zien, maar dat vond ik ook wel een beetje raar.
Ik had echt zoiets van 'donder op' Dus ik zei een beetje geirriteerd van ' ja dat kun je toch zien '.

Later toen ik weer buiten stond bedacht ik me iets anders wat ik wel had kunnen zeggen. Iets in de trant van ' nee ik eet elke dag patat '.

Je had gewoon het moment kunnen aangrijpen om heel trots "JA Very Happy wat leuk dat je het kunt zien" te kunnen zeggen.

Had gekund, maar heb eerlijk gezegd niet zo'n behoefte om het er met iedere wildvreemde over te hebben

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is - Pagina 2 Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum