Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

+27
_Nina
Ezzer
kwak
Slakje
Guus
PapillonRose
Fearie
Susan
SleepingBeauty
Floor
M@niek
Linda
Darius
Parel
Alex
Annemie
Flower_L
Sarah1985
Lenthe
Pandora
liesje
snoezel
Novalee
Paper Crown
*Lookie*
Printje
Tania
31 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:21

Sinds dat we officieel bezig zijn voor een tweede moet ik me echt inhouden om niks te kopen. Zo liep ik bijv. afgelopen zaterdag door de Hema en ik zag echt een super leuk 'eerste pakje' hangen. Toch heb ik het niet gekocht omdat ik dan gewoon nog niet gepast vind zeg maar. Hetzelfde als een kinderwagen. Ik wil een andere tweedehandse kinderwagen voor baby nummer 2 omdat onze tweedehandse Bugaboo echt op is. Af en toe zie ik wel iets moois voorbij komen op MP maar kopen doe ik het niet

Hoe waren jullie bij een tweede? Gingen jullie pas dingen kopen toen je daadwerkelijk zwanger was of van te voren al?

Zucht en vanmiddag moet ik ook verplicht mee naar de Prenatal haha


Laatst aangepast door Razz_ op ma 6 aug 2012 - 21:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:21

Dat zou ik wel erg voorbarig vinden en een beetje eng omdat ik bang ben zo het lot te tarten haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Tania ma 6 aug 2012 - 21:28

Ik was binnen een maand zwanger de tweede keer dus ik hoefde niet zo lang te wachten maar anders had ik niks gekocht van tevoren. Ik vind het juist leuk om dingen te kopen als ik zwanger ben dan zou ik het heel jammer vinden als ik alles al gekocht had voordat ik zwanger was.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Printje ma 6 aug 2012 - 21:45

Charlie schreef:Dat zou ik wel erg voorbarig vinden en een beetje eng omdat ik bang ben zo het lot te tarten haha.

+1
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  *Lookie* ma 6 aug 2012 - 21:47

Dat durfde ik niet goed aan dus heb gewacht tot we het geslacht wisten. Al bedenk ik me nu dat ik toch iets heb gekocht: ik was (zelfs voor we 'bezig' waren) eens bij de hema om een kraamcadeautje en er was opruiming en toen zag ik zo'n leuk blousje met spencertje, die móest ik gewoon kopen! Ik dacht toen: als ik nooit een kind krijg, of nooit een jongetje, dan geef ik het wel aan iemand anders. Maar ik kreeg een jongetje :-) en het setje stond hem zó leuk!! Helaas is het nu allang weer te klein (was 56) maar hij heeft het heel veel gedragen en nu bewaar ik het voor hem, of voor als we ooit nog eens een jongetje mogen krijgen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Paper Crown ma 6 aug 2012 - 21:52

Charlie schreef:Dat zou ik wel erg voorbarig vinden en een beetje eng omdat ik bang ben zo het lot te tarten haha.

Ik heb dat ook niet gedaan. Je hebt nog zoveel tijd Razz als t eenmaal zover is! Ik heb me bewust ingehouden om de goden niet te verzoeken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Novalee ma 6 aug 2012 - 21:58

Ik zou het ook nog niet doen. Tegen de tijd dat je zwanger bent zie je vast ook zat leuks.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  snoezel ma 6 aug 2012 - 22:08

Ik zou het wel doen. Als het echt zo leuk is, zou ik er spijt van krijgen als ik het niet zou doen... En als het inderdaad niks meer wordt, genoeg vrienden die zwanger worden en kindjes krijgen. Dan heb ik al een mega leuk cadeau...

Ik heb voordat ik zwanger was, of misschien beter om te zeggen- toen we besloten hadden voor een kindje te gaan, een ieniemienie rompertje gekocht en i I love you daddy sokjes... Die had ik cadeau gedaan aan mijn man, gewoon omdat het zo bijzonder was dat we van plan waren voor zo'n klein mensje te gaan...

Ik zag laatst een leuk zwangerschapsshirt.. Haha, gewoon gekocht. Ach, als het niks wordt, verkoop ik m gewoon of geef ik m cadeau aan een zwangere vriendin... Ik ben daar niet zo moeilijk in.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  liesje ma 6 aug 2012 - 22:13

snoezel schreef:Ik zou het wel doen. Als het echt zo leuk is, zou ik er spijt van krijgen als ik het niet zou doen... En als het inderdaad niks meer wordt, genoeg vrienden die zwanger worden en kindjes krijgen. Dan heb ik al een mega leuk cadeau...

Ik heb voordat ik zwanger was, of misschien beter om te zeggen- toen we besloten hadden voor een kindje te gaan, een ieniemienie rompertje gekocht en i I love you daddy sokjes... Die had ik cadeau gedaan aan mijn man, gewoon omdat het zo bijzonder was dat we van plan waren voor zo'n klein mensje te gaan...

Ik zag laatst een leuk zwangerschapsshirt.. Haha, gewoon gekocht. Ach, als het niks wordt, verkoop ik m gewoon of geef ik m cadeau aan een zwangere vriendin... Ik ben daar niet zo moeilijk in.

+1
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Pandora ma 6 aug 2012 - 22:17

Ik heb dat ook niet gedaan, mede omdat ik alle spulletjes van de eerste weer wil gaan gebruiken. Ik heb wel wat naar kinderwagens gekeken op MP maar omdat dit echt ons laatste kindje is, en onze wagen eigenlijk nog prima is, ben ik daar ook maar weer mee gestopt.

Het is hier zelfs zo erg dat ik nog hélemaal niets voor deze baby heb gekocht! Embarassed
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Lenthe ma 6 aug 2012 - 22:20

Paper Crown schreef:
Charlie schreef:Dat zou ik wel erg voorbarig vinden en een beetje eng omdat ik bang ben zo het lot te tarten haha.

Ik heb dat ook niet gedaan. Je hebt nog zoveel tijd Razz als t eenmaal zover is! Ik heb me bewust ingehouden om de goden niet te verzoeken.

Inderdaad, ik vind het ook nogal de goden verzoeken.
En het kan natuurlijk ook de andere kant op. Straks heb jij al van alles gekocht en kom je er ineens achter dat (als je wel zwanger bent) het er 2 of 3 zijn. Zit je daar met je standaardkinderwagen.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Sarah1985 ma 6 aug 2012 - 22:22

Als ik dat had gedaan zou ik nu een complete uitzet hebben en geen baby. Dus nee niet gedaan.
Een vriendin van me deed dat wel die had alles al behalve de baby
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Flower_L ma 6 aug 2012 - 22:23

Printje schreef:
Charlie schreef:Dat zou ik wel erg voorbarig vinden en een beetje eng omdat ik bang ben zo het lot te tarten haha.

+1

+1

vroegere collega van bijbaantje destijds had ong tien jr geleden al spullen gekocht..rompers, kamertje etc, en paar weken geleden kondigde ze de langverwachte zwangerschap aan...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Annemie ma 6 aug 2012 - 23:25

Ik kijk wel rond Very Happy maar ik koop niks.. eerst maar eens zwanger worden.. Wink
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Alex ma 6 aug 2012 - 23:34

Ik kan uuuuuren op de babyafdeling van de H&M/V&D en in de Prenatal doorbrengen, maar ik koop niks. Beetje voorbarig en tegen de tijd dat ik zwanger ben zijn er vast wel weer leuke spullen in de winkel.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:05

Ik koop ook niks voordat ik weer zwanger ben. Straks lukt het niet (meer) of besluit je het toch zo te laten. Dan zit je met al die spullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Parel di 7 aug 2012 - 0:33

Ik koop niks, straks is het je niet meer gegund, dan doet het nog meer pijn om die spullen weg te moeten doen.

Dat stel van Babyboom, Alex & Marianne, hadden al een complete babykamer, gingen steeds naar de babyspeciaalzaak en weet ik het wat en kochten steeds wat. Uiteindelijk zijn ze jaren verder en is de kans miniem dat ze nog een kind krijgen.

Mijn schoonzusje & vriend hadden ook alles al in huis voordat ze uberhaupt zwanger wilden worden. Echt belachelijk vonden wij dat, stel dat het je niet gegund is dan ga je kapot om het weg te doen. Gelukkig waren ze in 1x zwanger.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Darius di 7 aug 2012 - 0:46

Nee, ik vind het echt niet nodig. Tuurlijk kan ik wel lekker wegdromen bij die kleine kleertjes, maar ik koop niets.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:52

Ik zou het niet doen, ik wilde nu ook nog niks kopen tot ik een kloppend hartje had gezien. Je koopt ook geen auto als je net je theorie hebt gehaald smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:05

Nee, ik kocht pas wat na de goede echo. Vind het iets te voorbarig om het van tevoren al te kopen. Je weet niet eens of het lukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Linda di 7 aug 2012 - 1:17

Ik zou dat zelf niet doen. Ik heb nu ook nog niks gekocht. Ik wil toch eerst weten wat het wordt voordat ik iets ga kopen, neutrale dingen vind ik over het algemeen niet zo leuk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  M@niek di 7 aug 2012 - 1:20

Ik had al best veel gekocht voordat ik zwanger was. Ben overigs ook nooit bang geweest dat ik niet zwanger kon worden of dat ik de goden zou verzoeken, vind dat laatste ook een beetje onzin maar goed ieder zn mening.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Floor di 7 aug 2012 - 2:32

Wij hadden wel al spullen gekocht, maar dat was direct met de eerste zwangerschap. Toen deze uitliep in een miskraam hebben we toch alle spullen gekocht/afgenomen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  SleepingBeauty di 7 aug 2012 - 4:19

Ik vind het leuk om er naar te kijken, maar kopen doe ik nog niet....
Het voelt gewoon nog een beetje voorbarig, eerst maar eens zien of het allemaal lukt
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Susan di 7 aug 2012 - 4:21

Die eerste pakjes van de Hema blijven vaak heel lang in het assortiment, volgens mij hebben ze de eerste pakjes die ik voor Ezra en Yrsa had ook nog steeds in de collectie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dingen kopen als je nog niet zwanger bent.. Empty Re: Dingen kopen als je nog niet zwanger bent..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum