Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit belachelijk?

+43
Mamsie
Lavendel
Bubbelicious
marjoleinnn
Zwoesj
Monte
loura
Jeanette
Polly
Antibes
TNMN
Bolleke
mzcharlotte
Emma_
Buddha88
Phileine
tweeling
Possom
Susan
Melis_je
Pien
Suus
Blond
Paper Crown
Winegum
Arwyn
SuperGrover
smooch
Fearie
Atelier Madame
Zininzon
Zwerver
Olijfje
Rush
Lejow
Toet
nina
Caroow
Raindrop
Tsjip
_Lacey_
Gizmo
SoGood
47 plaatsers

Pagina 14 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:36

Gloria schreef:Nou zeg, James, ik vind je toon zo onaardig en cynisch. Je vult nu allemaal dingen voor haar in, terwijl ze al een x-aantal pagina's niet gereageerd heeft.

Ik vul niks voor haar in, zoals je ziet reageer ik op háár. En onaardige toon? Dat kan kloppen ja. Want ik word er werkelijk pissig van als mensen mijn goed bedoelde intenties gaan verdraaien. Zeker als ik al heb uitgelegd dat ik het niet slecht bedoelde. En dit is niet de eerste keer dat CKC dit doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:38

Het zal allemaal wel Antibes, ik reageer niet meer in deze rare discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 1:38

Het eerste wat ik nu net, tijdens het lezen van dit topic, heb gedaan, is loten via de staatsloterij bestellen :P Geen idee waarom maar dat voelde goed :P

Volgens mij is alles wat over dit onderwerp te zeggen viel, ondertussen gezegd en bediscussieerd. Idee om dit te sluiten? Duidelijk is nu toch wel dat er mensen zijn die 200 euro voor een broek te veel vinden, en anderen dat geld er wel voor over hebben. Hetzelfde geldt voor de overige duurdere aankopen. Man, laat iedereen toch lekker in zijn waarde en zijn geld uitgeven aan datgene waar hij/zij zich gelukkig en lekker bij voelt?!
En who cares hoeveel euro´s je aan je lijf hebt hangen, het gaat erom hoe je bent en wie je bent. En de status die je uitstraald? Tja dat is gewoon voor iedereen anders.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:43

James schreef:Ik vul niks voor haar in, zoals je ziet reageer ik op háár. En onaardige toon? Dat kan kloppen ja. Want ik word er werkelijk pissig van als mensen mijn goed bedoelde intenties gaan verdraaien. Zeker als ik al heb uitgelegd dat ik het niet slecht bedoelde. En dit is niet de eerste keer dat CKC dit doet.
Jawel, want je zegt dat er "wrsch nog wel een schepje drama bovenop zal gooien want zo is ze wel". Ik weet verder niet jullie relatie of wat er eerder is voorgevallen, maar ik vind je toon zo cynisch. Dat begrijp ik wel, want je voelt je aangevallen op je houding. Maar volgens mij schiet je er niets mee op om je zo te verdedigen.

Ik lees nu het topic terug en ik zie dat soort reacties ook bij anderen, vooral Tea-leaf. En Antibes doet het nu ook: "Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd." Ik heb een hekel aan dat soort flauw-bitcherige manieren van reageren; volgens mij hoeft dat helemaal niet. Dus ik 'pak' jou nu wel, maar het is meer een voorbeeld van mijn persoonlijke ergernis in dit topic, sorry smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:48

Ik gok dat CKC binnenkort weer weg is, en wat later terugkomt als CKC3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:50

Auxo schreef:Ik gok dat CKC binnenkort weer weg is, en wat later terugkomt als CKC3.
Gokken mag altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:51

Binnen 24 uur is dit topic 23 pagina's geworden en is er weeer een forumster weg. Hoe kan dat dan?!? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 1:54

Bitterkoek_ schreef:Binnen 24 uur is dit topic 23 pagina's geworden en is er weeer een forumster weg. Hoe kan dat dan?!? :shock:

Wie??
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Arwyn zo 19 jun 2011 - 1:57

Wat een ontzettend gezeur altijd over andermans uitgaven. Waarom denken wij überhaupt wat te zeggen hebben over wat een ander ergens aan uitgeeft? Zolang het budget het toe laat, is er niemand die zich daar mee hoeft te bemoeien en zeggen dat er over opgeschept wordt is al helemaal niet nodig.

CKC: Gewoon lekker blijven kopen en showen, er zijn hier genoeg meiden die het hartstikke leuk vinden om te zien wat je allemaal haalt! Lekker bij weg dromen.. Wink Je werkt er hard genoeg voor hoor!

Het valt me overigens met dit soort topics wel altijd op welke forummers er wel/niet populair zijn..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 1:57

Zie de reactie boven me. Dat zegt me genoeg.

Maar ik heb wat pagina's terug gelezen. Dit onderwerp in combinatie met meiden die het zich kunnen veroorloven om dure kleding en schoenen te kopen.... Ow dear me, dat is nooit een goede combinatie geweest.

Maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Antibes zo 19 jun 2011 - 1:58

Gloria schreef:
James schreef:Ik vul niks voor haar in, zoals je ziet reageer ik op háár. En onaardige toon? Dat kan kloppen ja. Want ik word er werkelijk pissig van als mensen mijn goed bedoelde intenties gaan verdraaien. Zeker als ik al heb uitgelegd dat ik het niet slecht bedoelde. En dit is niet de eerste keer dat CKC dit doet.
Jawel, want je zegt dat er "wrsch nog wel een schepje drama bovenop zal gooien want zo is ze wel". Ik weet verder niet jullie relatie of wat er eerder is voorgevallen, maar ik vind je toon zo cynisch. Dat begrijp ik wel, want je voelt je aangevallen op je houding. Maar volgens mij schiet je er niets mee op om je zo te verdedigen.

Ik lees nu het topic terug en ik zie dat soort reacties ook bij anderen, vooral Tea-leaf. En Antibes doet het nu ook: "Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd." Ik heb een hekel aan dat soort flauw-bitcherige manieren van reageren; volgens mij hoeft dat helemaal niet. Dus ik 'pak' jou nu wel, maar het is meer een voorbeeld van mijn persoonlijke ergernis in dit topic, sorry smile.

Ik antwoord alleen in de toon waarmee James op een volstrekt normale post van mij reageerde, merci. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 2:05

Antibes schreef:Ik antwoord alleen in de toon waarmee James op een volstrekt normale post van mij reageerde, merci. smile
Ja, maar dat is precies wat ik bedoel, als één iemand zo begint, volgt er meer en kun je bijna niet meer normaal op elkaar reageren. Vind ik jammer. Ik snap heel goed dat jij zo reageert btw, maar het is allemaal zo moddersmijtend verdedigend. Maar goed, mijn punt is nu wel gemaakt smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Buddha88 zo 19 jun 2011 - 2:20

Lejow schreef:
Buddha88 schreef:@ Lejow Het is geen aanval, maar je heb je wel genoeg geld voor straks als jullie baby er wel is? Want van 30 eu per week word je natuurlijk niet blij ( ook al las ik dat je het straks ruimer hebt na de auto).

Ja hoor, want doordat we dat kwijt zijn aan boodschappen kan eer over de 1000euro in de maand naar de spaar!

Ah! Super!
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:06

Auxo schreef:Ik gok dat CKC binnenkort weer weg is, en wat later terugkomt als CKC3.
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  marjoleinnn zo 19 jun 2011 - 3:45

Ik snap niet dat er altijd meteen gezegd word dat mensen 'jaloers' zijn als ze bijv. €600 aan pumps ofzo uitgeven. Sorry hoor, ik zou ook echt never 600 euro aan pumps uitgeven, maar dan ben je toch niet meteen jaloers als je dat zegt? Sommigen vinden dat gewoon echt zonde van het geld en kopen er liever wat anders van..so what?
Kijk ik zou het ook nooit doen, hoeveel geld ik ook zou hebben, maar als iemand het wel doet moet diegene het zelf weten!!
Als je het geld hebt en je koopt het graag..moet je het vooral doen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Lejow zo 19 jun 2011 - 3:48

Buddha88 schreef:
Lejow schreef:
Buddha88 schreef:@ Lejow Het is geen aanval, maar je heb je wel genoeg geld voor straks als jullie baby er wel is? Want van 30 eu per week word je natuurlijk niet blij ( ook al las ik dat je het straks ruimer hebt na de auto).

Ja hoor, want doordat we dat kwijt zijn aan boodschappen kan eer over de 1000euro in de maand naar de spaar!

Ah! Super!

Maar wel lief dat je aan ons denkt hoor haha
We sparen nu echt als randdebielen om het zo snel mogelijk bij elkaar te hebben, en zijn het nu wel flink zat.. maar nog 1,5 maand!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Lejow zo 19 jun 2011 - 3:50

marjoleinnn schreef:Ik snap niet dat er altijd meteen gezegd word dat mensen 'jaloers' zijn als ze bijv. €600 aan pumps ofzo uitgeven. Sorry hoor, ik zou ook echt never 600 euro aan pumps uitgeven, maar dan ben je toch niet meteen jaloers als je dat zegt? Sommigen vinden dat gewoon echt zonde van het geld en kopen er liever wat anders van..so what?
Kijk ik zou het ook nooit doen, hoeveel geld ik ook zou hebben, maar als iemand het wel doet moet diegene het zelf weten!!
Als je het geld hebt en je koopt het graag..moet je het vooral doen.

+1, ik ben echt alles behalve jaloers... Ik vind het gewoon zonde geld, niets met jaloersheid te maken!

Welke forumster is er weg eigenlijk?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:57

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Lejow zo 19 jun 2011 - 4:02

Oh, ja dat wist ik ja nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 4:31

CKC, ik kan nu wel neer zetten dat ik het heel vervelend vind dat je hier plaatst dat je onwijs gave schoenen hebt gekocht, en dat je het kan missen. En dat je daar bovenop nog 3 tickets koopt. En dat jada een spijkerboek koopt van 230 euro. Maar de waarheid is dat ik gewoon stikjaloers ben laughcry Ik zou ook wel een zak met geld willen hebben en dan gewoon lekker dingen kunnen kopen. En tuurlijk maakt dat niet alles goed, en is gezondheid belangrijker. Maar het is toch wel verdomd makkelijk. En ook ik werk kei en keihard. En toch kom ik maar net de maand door. Maar goed, als ik dan heel eerlijk naar mezelf kijk, dan mag ik niet klagen. Ik heb een eigen huis, een nieuwe auto, leuk werk (ondanks dat het dus niet goed betaald) lieve vrienden en familie. En een schat van een vent die de grond kust waar ik op loop, wat ik ook heel vaak niet verdien. En toch is er bij mij altijd een stukje diep in mij, die jaloers is op mensen die het beter-anders hebben. Maar is dat ook niet een beetje menseigen? Het gras is immers altijd groener aan de overkant.

Dus trek uit die schoenen, en stuur ze naar mij angel Jij hebt geld zat om nieuwe te kopen :P
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:33

Bubbelicious schreef:CKC, ik kan nu wel neer zetten dat ik het heel vervelend vind dat je hier plaatst dat je onwijs gave schoenen hebt gekocht, en dat je het kan missen. En dat je daar bovenop nog 3 tickets koopt. En dat jada een spijkerboek koopt van 230 euro. Maar de waarheid is dat ik gewoon stikjaloers ben laughcry Ik zou ook wel een zak met geld willen hebben en dan gewoon lekker dingen kunnen kopen. En tuurlijk maakt dat niet alles goed, en is gezondheid belangrijker. Maar het is toch wel verdomd makkelijk. En ook ik werk kei en keihard. En toch kom ik maar net de maand door. Maar goed, als ik dan heel eerlijk naar mezelf kijk, dan mag ik niet klagen. Ik heb een eigen huis, een nieuwe auto, leuk werk (ondanks dat het dus niet goed betaald) lieve vrienden en familie. En een schat van een vent die de grond kust waar ik op loop, wat ik ook heel vaak niet verdien. En toch is er bij mij altijd een stukje diep in mij, die jaloers is op mensen die het beter-anders hebben. Maar is dat ook niet een beetje menseigen? Het gras is immers altijd groener aan de overkant.

Dus trek uit die schoenen, en stuur ze naar mij angel Jij hebt geld zat om nieuwe te kopen :P

lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Monte zo 19 jun 2011 - 4:39

marjoleinnn schreef:Ik snap niet dat er altijd meteen gezegd word dat mensen 'jaloers' zijn als ze bijv. €600 aan pumps ofzo uitgeven. Sorry hoor, ik zou ook echt never 600 euro aan pumps uitgeven, maar dan ben je toch niet meteen jaloers als je dat zegt? Sommigen vinden dat gewoon echt zonde van het geld en kopen er liever wat anders van..so what?
Kijk ik zou het ook nooit doen, hoeveel geld ik ook zou hebben, maar als iemand het wel doet moet diegene het zelf weten!!
Als je het geld hebt en je koopt het graag..moet je het vooral doen.
Ik heb in mijn berichtje gezet dat ik denk dat er hier een aantal mensen zitten die wel jaloers zijn. Maar dat zijn vind ik niet de mensen als lejoow die hun geld liever aan andere dingen besteden. Ik doel meer op de mensen die zeggen dat CKC niet met geld kan omgaan, niet verantwoord is en dat ze niet zo makkelijk moet praten over geld uitgeven. Ik vind dat namelijk een hele rare reactie. Als CKC €600 over heeft en daar graag een paar schoenen van wil kopen dan zie ik niet waarom CKC dan opeens met geld smijt, ze kan het zich veroorloven. Dan nijgt zo'n opmerking meer naar jaloersheid dan naar een mening. Je kunt namelijk niets over iemands financiële zaken praten en oordelen wat ze fout doet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 4:41

Bubbelicious schreef:
Dus trek uit die schoenen, en stuur ze naar mij angel Jij hebt geld zat om nieuwe te kopen :P

Haha, dit vind ik echt grappig! Maar, ik hou ze zelf, volgens mij brengen ze geluk! Ik heb vandaag iets heeeeeel leuks ondekt! smile

Auxo, je bent echt heel funny! Ik was niet van plan weg te gaan hoor. Dit forum geeft me behalve hoofdpijn ook vaak goed advies! 👅

En op James, tja.. Je zegt best wel harde dingen maar maakt niet uit, ik hoop dat deze poging lukt bij je en dat je zelf ook geen 4de of 5de nodig hebt, ik weet dat je het zwaar hebt..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 4:41

Ik heb echt niemand zien beweren dat CKC niet met geld kan omgaan, dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 4:46

2CKC2 schreef:
Bubbelicious schreef:
Dus trek uit die schoenen, en stuur ze naar mij angel Jij hebt geld zat om nieuwe te kopen :P

Haha, dit vind ik echt grappig! Maar, ik hou ze zelf, volgens mij brengen ze geluk! Ik heb vandaag iets heeeeeel leuks ondekt! smile

Auxo, je bent echt heel funny! Ik was niet van plan weg te gaan hoor. Dit forum geeft me behalve hoofdpijn ook vaak goed advies! 👅

En op James, tja.. Je zegt best wel harde dingen maar maakt niet uit, ik hoop dat deze poging lukt bij je en dat je zelf ook geen 4de of 5de nodig hebt, ik weet dat je het zwaar hebt..

Egoist..... nerd

Wat heb je ontdekt dan?

Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit belachelijk? - Pagina 14 Empty Re: Is dit belachelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 18 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum